Poster |
Message |
amblik |
19.06 Pärnu
Luureandmete järgi on praeguseks koos kolme leetlasega 16 autot stardis, võib loota, et saab põnev olema. |
17.06.2010 at 17:44 |
|
Henri_ |
19.06 Pärnu
Mida need Leedu BMWd endast kujutavad? Ma Riias küll vist mõnd nägin ja sain aru, et 318, 325 ja open on neil klassideks? Kas tegu siis pigem kiiremate või aeglasemate autodega, kui meie Cup? |
17.06.2010 at 20:04 |
|
peep Moderator |
19.06 Pärnu
Neil on 318 ja standard autod on aeglasemad, open autod vähemalt Kaunases tsipa kiiremad, nad sõidavad slikkidega. |
18.06.2010 at 06:53 |
|
matrix |
19.06 Pärnu
Luure andmed pakkuvad ka ilusat vihma sõitu
http://www.yr.no/place/Estonia/Pärnumaa/Pärnu~589580/hour_by_hour.html
|
18.06.2010 at 07:58 |
|
Ivalo |
19.06 Pärnu
Tuleb äge driftivõistlus. |
18.06.2010 at 09:04 |
|
Umbertto |
19.06 Pärnu
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
peep: Mis raja intsidentidesse puutub, nii minu enda kui teiste omadesse, siis oli mis oli ja järgmine kord läheb ehk paremini ? Kuid sarja edasiste arengute huvides poleks paha, kui järgmiseks stardiks oleks mõttemaailmas toimunud väike korrektuur suunal - rohkem fun'i & väiksem arvet pärast kodus maksta. Huvitaval kombel tahaks seda öelda just neile, kes ei sõitnud esimesel hooajal ja ei viibinud sügisesel Riia etapil.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Sorry, pean selle viimase etapi teema veelkord üles võtma, seekord juba emotsioone varjamatta - lõpetasin eile õhtul kell 9 auto ehitamise (=taastamise eelmise võistluse õnnetust sissesõidust rajal "parkivasse taxosse" = mis oli tegelikult õnnetu võistlusolukord), et täna Superkrossi etapil auto valmidust Summer Race`ks testida.....
Aga minu üllatuseks kõik tänapäeva noored vist ei loegi üllatuseks ei surfa netis ja foorumit ;-(((( ja neid märkusi, mis on mõeldud sõbralikult, kuid siiski täie tõsidusega olukorra parandamiseks seoses plekilõmmimistega .....
Täna suutis meie cupi BMW avaringil tiigikurvi sisenemisel "unustada pidurdamise" ja mulle paremalt küljelt "poole hooga" (ülejäänud poole hoost pidasid kinni tema ~ 10m pikkused plokkipidurduse jäljed) sisse sõita... Sama olukord nagu eelmisel suve läti punase Golfi poolt tekitatud, õnneks veidi kergem tänu väiksemale kiirusele. Tulemuseks 10 cm seespool asuvad parem uks ja küljekarp ja pidurduseta kurvi sisenenud "mööduja" lõpetas seal samas kuna auto esisild polnud romuralliks ette valmistatud ;-)))))
Õnneks sõitsin mina edasi kuni lõppes sõit 3 ringi hiljem + 28C juures keema läinud jahutussüsteemiga ;-(((
Siit veelkord märkus - kui keegi jätkuvalt tahab sõita kiiremini kui suudab (loe oskab) , siis peame järgmiseks hooajaks mõtlema variandi üle, et kas mitte juurutada lätakatel kasutuses olnud seadust, kus kurjam maksab mõlemi kulud.... Ehk see aitab aru saada, et ringral ei maksa segi ajada boxist "läbisõidu karistust" ja kaasvõistlejast autost "läbisõitmist" - esimene on mõeldud sinu enda karistamiseks ja teisteele ohutu, viimasel juhul aga on rahalised kulud suured ja aja-koha kaotus sulle endale veelgi suurem !
Edu ja MÕISTUST ! |
04.07.2010 at 22:17 |
|
hall |
19.06 Pärnu
quote: Umbertto: juurutada lätakatel kasutuses olnud seadust, kus kurjam maksab mõlemi kulud....
Seda seadust pole vist tegelikkuses eksisteerinud, rohkem selline linnalegendi moodi asi.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
04.07.2010 at 23:59 |
|
Umbertto |
19.06 Pärnu
quote: serõi: quote: Umbertto: juurutada lätakatel kasutuses olnud seadust, kus kurjam maksab mõlemi kulud....
Seda seadust pole vist tegelikkuses eksisteerinud, rohkem selline linnalegendi moodi asi.
Abik emotsioonide maandamisel seegi.... U |
05.07.2010 at 02:24 |
|
Umbertto |
19.06 Pärnu
quote: serõi: quote: Umbertto: juurutada lätakatel kasutuses olnud seadust, kus kurjam maksab mõlemi kulud....
Seda seadust pole vist tegelikkuses eksisteerinud, rohkem selline linnalegendi moodi asi.
Abiks seegi antud teemal
PS -special thanks to " Eero + Eiki " TEAM. Ilma selleta oleks ilmselt ma ilmselt tormanud II sõitu ja mootori korrralikult ära küpsetanud...... |
05.07.2010 at 02:34 |
|
Ivalo |
19.06 Pärnu
Urmas, kust sa omale vedrustuse said (saada mulle oma mobla nr 5122947 Raido) ? Mul siiani auto pulkadeks (vedrustusega on võimalikud varu variandid aga ei ühtki väga head, kuna õiged pulgad saabuvad peale etappi) ja mõtlen, kas viitsib reedeks kokku laduda, ilm on nii ilus, et hästi ei raatsiks garaazis kükitada. |
05.07.2010 at 10:05 |
|
Umbertto |
19.06 Pärnu
quote: Ivalo: Urmas, kust sa omale vedrustuse said (saada mulle oma mobla nr 5122947 Raido) ? Mul siiani auto pulkadeks (vedrustusega on võimalikud varu variandid aga ei ühtki väga head, kuna õiged pulgad saabuvad peale etappi) ja mõtlen, kas viitsib reedeks kokku laduda, ilm on nii ilus, et hästi ei raatsiks garaazis kükitada.
Tõsta auto hästi kõrgele, siis ei peagi "kükitama", saad sirge seljaga auto all olla ;-))))))) |
05.07.2010 at 12:13 |
|
Jesper |
19.06 Pärnu
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
05.07.2010 at 12:35 |
|
Umbertto |
19.06 Pärnu
quote: Jesper:
Jesper, loe uuesti tehnilisi tingimusi ! ;-)))) siin on juba silmaga näha, et see bemm ei vasta meie Cup´i tehnilistele..... Aga ehk saab sellega sommide rekkaklassis rajale |
05.07.2010 at 20:29 |
|