Poster |
Message |
klokker |
OT 28 22.05.10 järelkaja
treeningsõitude ajad lives: www.autosport.ee/live
tulemused: http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=538092 |
22.05.2010 at 13:00 |
1 edit. Last edited 22.05.2010 at 18:02 by klokker
|
Supra |
OT 28 22.05.10 järelkaja
1.00.5 Roulilt on päris kobe aeg juba.
1:04-1:08 tsoonis käib väga tihe rebimine |
22.05.2010 at 13:56 |
|
kivialune |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Ootaks pilte/videosid siia: http://opentrack.pri.ee/yritused_vanemad.php?yritus=20&name=OT%20XXVIII%20P%E4rnu |
22.05.2010 at 16:28 |
|
rustang Moderator |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Tänan korraldustiimi nimel kõiki osalejaid, kõik sõitsid väga korralikult, väljasõite oli väga vähe, meeleolu positiivne ja ka ilm väga hea.
Uuendused reeglistikus tundusid töötavat ja uusi nõudeid täideti vastuvaidlemata. Peep proovis seekord sõiduinstruktori ametit, eks ta räägib ise sellest lähemalt. |
22.05.2010 at 20:39 |
|
joonas |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Ilm oli ilus ja sõita oli väga hea!
Ringiaegu saab vaadata ka siin
http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/
Algfailid on kättesaadaval kaustas
http://opentrack.pri.ee/ajad/2010_05_22_OTXXVIII/
Seal on ka pdf fail kus on seinale klammerdatud ajavõtulehed ja viimasel kahel lehel ka osalejate n.ö. ajaline järjestus (top 49).
Algfailide ja pdf faili eest tänan ajavõtuga tegelenud Asperit!
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
22.05.2010 at 21:17 |
|
ardi |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Super üritus.
Tänud korraldajatele. |
22.05.2010 at 21:49 |
|
Henri_ |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Korralduse kohta ei oska midagi öelda, tundus, et asi sujus kenasti. Isegi pealtvaatajana oli mõnus üritus.
Jube kahju, et sõidust muidugi midagi välja ei tulnud. Kaks sessiooni vaid, teine ilma piduriteta. Eile alla pandud klotsid pidurdasid vähem kui 7 ringi ehk siis tõenäoliselt vähem, kui 42 kurvi sissepidurdust...
Ma vaatan, et Peebu abi kasutati vist liiga vähe. Suurepärane võimalus ju (eriti veel aeglasematel) saada kogenumalt sõitjalt vihjeid, kus midagi erinevalt teha. Pole ju mõtet jalgratast hakata leiutama.
Varsti panen isa tehtud pilte ka üles, mõned väljasõidud sai vist täitsa peale |
22.05.2010 at 22:15 |
1 edit. Last edited 22.05.2010 at 22:17 by Henri_
|
sfinx |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Minu poolt samuti tänud korraldajatele.
Uued reeglid tunduvad end õigustavat, autode arv rajal optimaalne ja liiklemine igati eekujulik.
|
22.05.2010 at 22:25 |
|
Tüüp |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Kindlasti tänud korraldajatele Tundub ,et uued reeglid toimivad hästi. Minu tagasihoidlik tehnika ei tekitanud ka mingit muret. Isegi pidurid mitte. |
22.05.2010 at 22:59 |
|
wovka |
OT 28 22.05.10 järelkaja
mõned pildid: http://www.flickr.com/photos/50436652@N07/sets/72157623992761117/show/ |
23.05.2010 at 09:49 |
|
joonas |
OT 28 22.05.10 järelkaja
quote: kivialune: Ootaks pilte/videosid siia: http://opentrack.pri.ee/yritused_vanemad.php?yritus=20&name=OT%20XXVIII%20P%E4rnu
Uuendatud.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
23.05.2010 at 10:56 |
|
tehnik |
OT 28 22.05.10 järelkaja
quote: kivialune: Ootaks pilte/videosid siia: http://opentrack.pri.ee/yritused_vanemad.php?yritus=20&name=OT%20XXVIII%20P%E4rnu
Lisasin video
Ise olin seekord pealtvaataja, sest ei jõudnud autot kokku panna. |
23.05.2010 at 10:56 |
|
peep Moderator |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Ilm soosis üritust ja loodetavasti said kõik piisavalt sõita ?
Selle instrueerimisega kukkus jah niimoodi välja, et asi polnud ettekavatsetud vaid lihtsalt kuna ma ise ei sõitnud, siis otsustasin aega kuidagi kasulikumalt veeta. Istusin kokku 7-8 autos ja oma muljeid juhile edasi anda. Kuna esimene tagasiside tundus positiivne olema, siis on plaan seda suunda jätkata mingil moel - välismaistel rajapäevadel on võimalus juhendaja abi kasutada laialt levinud. |
23.05.2010 at 13:31 |
|
alkeemik |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Super üritus ja ilm soosis väga.
Instrueerimise koha pealt - kas see võiks toimuda ka teistel kordadel? Järgmine kord igaljuhul sooviks kellegi õpetussõnu, kes teab mis pidi rooli käes hoida.
Jään juba järgmist üritust ootama. |
23.05.2010 at 16:08 |
|
purk |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Tänud korraldajatele! Veidi uuendatud formaat väga super- pole kellestki vaja mööduda ja ega ise kah ei jõua jalgu jääda kellelegi... Ning ilm oli kah muidugi ilus tellitud
P.S. Kas pilte on veel lisaks tulemas? |
24.05.2010 at 12:31 |
2 edits. Last edited 24.05.2010 at 12:32 by purk
|
Crac |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Aitähh korraldajatele, oli väga mõnus üritus! Peebu instrueerimisel raja läbimine kulus igati marjaks ära, mulle igatahes tuletas ta meelde, et ringrada sõites ei pea raja äärest 1-1.5m meetri kaugusel sõitma (mis on drifti alustamiseks loogiline kaugus).
____________________________
Audruring: 1.35.0 - S14 200SX LS2 V8
Estring: 1.04.0 - S14 200SX |
24.05.2010 at 14:16 |
|
Vigri |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Väga mõnus laupäev oli, sügav kummardus korraldajatele. Kuigi ise suutsin oma senisest parimast ringist üle 2 sekundi maha lihvida, siis tundusid enamuste ajad oluliselt parimatele aegade siiski alla jäävat. Rada endale ei tundundu igal juhul eelmise sügisega võrreldes oluliselt halvemas korras olevat...
Loodetavasti on ka tulevikus võimalus sõiduinstruktori teenuseid kasutada, seekord jätsis küll selle võimaluse kasutamata, aga kui järgmiseks korraks hetkel ilmenud muredest võitu saan, tahaks kindlasti seda teenust kasutada.
____________________________
Maserati 222 SR |
24.05.2010 at 19:31 |
|
sfinx |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Üks asi meenus, tundub, et paljud OT-l korduvalt osalenud inimesed ei kipu eriti kiiremasse ritta minema kuigi kogemuse põhjal võiks.
Saan aru, et asi on eestlaslikus tagasihoidlikuses ja veendumuses, et kui alla minuti ei sõida siis ei lähe kiiremasse ritta, kuid mingil hetkel oli ca 25 autot aeglases järjekorras ja 3 autot kiiretes.
Tore, et korraldajad hoidsid olukorral silma peal ja lasid aeglaseid tihedamini peale aga lihtsalt hakkasin mõtlema, et mis see kiirema rea kriteerium oleks? Kui on enesetunne hea, oskused piisavad ja viimase ürituse kontekstis liigud tempos 1.06 - 1.08 siis võiks vist ju kiiremas reas olla? Viimase ürituse põhjal oli Väga kiireid siiski nii vähe (sisuliselt 1 auto 5 ringi), et suurema enamuse sõitjatest oleks võinud samasse sõitu panna. Et kiirem rida ei tähenda tingimata, et sa oled Kõige Kiirem, kunagi mäletan , et soovitati väiksema kogemusega ja aeglasema autoga paremas reas olla - kiirem rida sellisel puhul võiks ka tähendada ju lihtsalt kogenenumat juhti, kes sõidab mingit harju keskmist aega?
|
25.05.2010 at 00:17 |
|
peep Moderator |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Võib-olla on vahe selles, et paremas reas olid need kes ei soovinud nii tihti rajal olla ja vasakul need, kes tahtsid rohkem sõita ?
Muidu, märkus on väga õige. |
25.05.2010 at 09:24 |
|
jmx5 |
OT 28 22.05.10 järelkaja
Tegi äkki keegi veel pilti? : ) |
28.05.2010 at 18:49 |
|
pprz |
OT 28 22.05.10 järelkaja
____________________________
sergeizjuganov.com |
29.06.2010 at 08:20 |
|