Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud6 juunil toimub järjekorras 29. Open Track, seekord Bikernieki nn. pikal rajal - järjest läbitakse moto- ja autorada. Tegu on OT ürituste sarjas ühe kõige ehedamat sõiduelamust pakkuva etapiga, sest seekordne kombineeritud Riia rada on Pärnuga võrreldes suurusjärgu võrra keerulisem - oluliselt pikem, tehnilisem jamiskõik veel.
Sõiduks Tallinna kesklinnast Riiga rahulikus tempos koos hommikusöögiga arvestada 4 tundi, kuid alla 3 tunni ei ole reaalne kohale jõuda. Soovitav on kohale sõita eelmisel õhtul. NB! Eelmisel päeval toimub sealsamas Fast Lap Stage II "time attack"-stiilis võistlus.
Raja lähedal asub hotell Annabella, kus kahene tuba maksab vaid 20 latti.
Rajapäeva hind on eelregistreerimisega 1300.- ja kohapeal 1500.- Eelregistreerimine tähendab, et raha peab olema laekunud korraldaja arvele hiljemalt 4 juunil.
Osalustasu sisaldab 5 tundi rajal sõitmist "open pitlane" formaadis s.t. soovi korral võib sõita kogu aeg. Kasutada on 40 transpondrit.
24.05.2010 at 10:16
3 edits. Last edited 04.06.2010 at 23:27 by rustang (Moderator)
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudLisaks juurde, et raja pikkus on 5 km ja eeldaks üle 3 minuti ringiaegu ehk ajaliselt umbes nagu 3 ringi Pärnus või 1/3 Nordschleifet.
Senine kogemus Riias näitab, et liiklus rajal pole probleem, saab vabalt omas tempos sõita ja nüüd pika versiooniga peaks veel rohkem ruumi olema. Sõidame "open pitlane" süsteemis ehk rajale minek ja rajalt maha tulek on sõitja enda otsustada. Soovi korral saab harjutada näiteks 4 tunni sõiduks.
Kes pole Riias käinud ja videosid vaadanud, siis kaks näidet youtubest
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud
quote:peep: Lisaks juurde, et raja pikkus on 5 km ja eeldaks üle 3 minuti ringiaegu ehk ajaliselt umbes nagu 3 ringi Pärnus või 1/3 Nordschleifet.
Senine kogemus Riias näitab, et liiklus rajal pole probleem, saab vabalt omas tempos sõita ja nüüd pika versiooniga peaks veel rohkem ruumi olema. Sõidame "open pitlane" süsteemis ehk rajale minek ja rajalt maha tulek on sõitja enda otsustada. Soovi korral saab harjutada näiteks 4 tunni sõiduks.
Kes pole Riias käinud ja videosid vaadanud, siis kaks näidet youtubest
Kuna ei ole seal kunagi käinud, siis ka võhiklik küsimus- kas see rada hävitab rehvi või mitte?
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudEsimene video tegi päris kõhedaks kui juba CTR saab seal 170+ km/h sisse. Ilma puurita päris karm lasta seal kui võimsam masin on.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudEelmise aasta autoraja järelkaja jutulõngas oli reaalsetest kiirustest erinevates kurvides ja sirgetel palju juttu. Veidi kiirem rada kui Sauga ta on tõesti.
quote:devilc: Minu kiirused parematel ringidel PerformanceBoxi järgi olid järgmised:
1. Peasirgel: 182 km/h.
2. Enne tunnelit: 190 km/h.
3. Enne tunnelijärgset kurvi: 190 km/h (EDIT: siin on korralik varu, kuna ma ei julgenud üle tunneli nii kiiresti sõita, kui saaks).
4. Enne sellest järgmist kurvi: 172 km/h.
5. Enne sellest järgmist kurvi ("katelt"): 157 km/h.
6. Enne stardisirgele jõudvat parem-vasakut: 163 km/h.
Pakuks, et Tarmo tippkiirused võisid olla ca 10-15 km/h paremad, Roulil veel rohkem (210+).
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud
quote:devilc: Eelmise aasta autoraja järelkaja jutulõngas oli reaalsetest kiirustest erinevates kurvides ja sirgetel palju juttu. Veidi kiirem rada kui Sauga ta on tõesti.
quote:devilc: Minu kiirused parematel ringidel PerformanceBoxi järgi olid järgmised:
1. Peasirgel: 182 km/h.
2. Enne tunnelit: 190 km/h.
3. Enne tunnelijärgset kurvi: 190 km/h (EDIT: siin on korralik varu, kuna ma ei julgenud üle tunneli nii kiiresti sõita, kui saaks).
4. Enne sellest järgmist kurvi: 172 km/h.
5. Enne sellest järgmist kurvi ("katelt" ): 157 km/h.
6. Enne stardisirgele jõudvat parem-vasakut: 163 km/h.
Pakuks, et Tarmo tippkiirused võisid olla ca 10-15 km/h paremad, Roulil veel rohkem (210+).
hehhh neid kiiruseid vaadates ei julge Riiga minnagi (kuigi ise veidi aeglasem). Aga rehvide kulumisele ei ole adekvaatset vastust. See, et kui ei sõida siis ei kulu, pole eriti vastus.
24.05.2010 at 13:38
2 edits. Last edited 24.05.2010 at 14:13 by devilc (Moderator)
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudAlati võib ju aeglasemalt sõita kui hirmus hakkab. Alguses ongi seinte ja vallide vahel hirmus, aga kui veidi harjutada läheb ebamugavustunne üle.
Rehvi kulumisest niipalju, et Riia rada on veidi siledam kui Pärnu oma ja seega kulutab rehvi veidi vähem. Kõige suurema koormuse saab tulenevalt sõidusuunast ja raja kujust vasak esimene rehv.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud
quote:serõi: Alati võib ju aeglasemalt sõita kui hirmus hakkab. Alguses ongi seinte ja vallide vahel hirmus, aga kui veidi harjutada läheb ebamugavustunne üle.
Rehvi kulumisest niipalju, et Riia rada on veidi siledam kui Pärnu oma ja seega kulutab rehvi veidi vähem. Kõige suurema koormuse saab tulenevalt sõidusuunast ja raja kujust vasak esimene rehv.
OK. See info on juba objektiivne. Lihtsalt esimesest OT-st jäi negatiivne kogemus, kuna kurvidesse pidurdamise asemel tegeles Ferodo DS2500 klots pidurikettale sulamisega ning nii mõnigi kord ei teadnud, kus kurv otsa saab
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudSuurema eksimuse puhul võivad rajapiirded ohutumad olla kui heinamaa või mullavallid.
Aga muidu nagu eelpool öeldud, sõitke aeglasemalt ja kindluse kasvades lisage kiirust. Meil ei ole võistlus vaid sõidu nautimise üritus. Riias on võimalus seda teha.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud
quote:peep: Suurema eksimuse puhul võivad rajapiirded ohutumad olla kui heinamaa või mullavallid.
Aga muidu nagu eelpool öeldud, sõitke aeglasemalt ja kindluse kasvades lisage kiirust. Meil ei ole võistlus vaid sõidu nautimise üritus. Riias on võimalus seda teha.
Just-just. Lihtsalt küsimus oli selles, kas Riiga peaks minema täiesti värske rehviga või mitte.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudYeah, motorada on täpselt selline kus on võimalik sõita õlekõrs hambus, küünarnukk aknal ja ikka sõitu nautida
Mina ennast igaks juhuks veel kirja ei pane, sõltub kas ja mis olukorras jne auto Kaunasest tagasi tuleb.
Täiendus: purk, kui juba küsimus tekib et kas kestab või ei, siis mina läheks täiesti värske rehviga. Sama käib ka klotside ja muude kuluosade kohta. Sile see rada ei ole mingi standardi järgi, rehvi ikka läheb märgatavalt.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
24.05.2010 at 13:57
2 edits. Last edited 24.05.2010 at 14:00 by Jesper
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudNo mina läksin sinna tutikate Hankooks RS 2 rehvidega, mingit märkimist väärivat ebaühtlast kulumist ei täheldanud, ühtlane kulumine oli üllatavalt väike. Külge muidugi ette ei lasnud nagu ässamad tüübid Muud ei oska öelda kui et rattakalded õiged ja rehvil veel mustrit on siis tasuks keskenduda hoopis tähtsamale ehk siis sellele kas piduriklotsid kannatavad pidevat 200 lähedalselt kiiruselt pea nulli pidurdamist...
Mis ohtlikkusse puutub siis selge see et täie mõistusega inimene puurita autoga sellise raja peal ei sõida :P
Poolearuline sõidab nagu mina ehk siis jätab kõva varu ja ülejäänud teadagi kuidas
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenud
quote:HrHunt: No mina läksin sinna tutikate Hankooks RS 2 rehvidega, mingit märkimist väärivat ebaühtlast kulumist ei täheldanud, ühtlane kulumine oli üllatavalt väike. Külge muidugi ette ei lasnud nagu ässamad tüübid Muud ei oska öelda kui et rattakalded õiged ja rehvil veel mustrit on siis tasuks keskenduda hoopis tähtsamale ehk siis sellele kas piduriklotsid kannatavad pidevat 200 lähedalselt kiiruselt pea nulli pidurdamist...
Mis ohtlikkusse puutub siis selge see et täie mõistusega inimene puurita autoga sellise raja peal ei sõida :P
Poolearuline sõidab nagu mina ehk siis jätab kõva varu ja ülejäänud teadagi kuidas
pidur on kiiruse surm ... kuigi selle mittetoimimine on enda surm
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudOlles mitte just metsiku rajakogemuse pagasiga seal sõitnud (auto u. 200kw), siis võin kinnitada et hirm kaob suht kiiresti. Lihtsalt seinad ja puud ei lase väga "hulluks" minna. Siiani on rohkem damaget tekitanud apexite kõrged ning mõnes kohas teravad servad kui peaks natuke pikaks minema ning auto vähe madalamas seades on. Kellel tänavamasinal reguleeritav vedrustus on, võiks vabalt mõelda 1-2cm kergitamise peale.
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudKui keegi plaanib Riiga sõita 6. hommikul ja omab autos vaba kohta, siis ma oleksin huvitatud.
EDIT: Thanks, koht olemas.
01.06.2010 at 08:24
1 edit. Last edited 01.06.2010 at 10:09 by rustang (Moderator)
OT29 "Riga Special" 06.06.2010 online-registreerimine lõppenudIf everythink OK after Saturday's "Fast Lap" there will be 545 hp, 560 Nm EVO VIII in Opentrack.