Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Mul pole kahjuks hetkel aega pikemalt muljetada aga tõesti, 12 autot oli kohal, enamus suutis startida ja kõik rajal olijad said ka võidu sõita, st. oli kellega ennast võrrelda. Uus rehv on viimase peal, minu isiklik parim aeg paranes ca. 4,5 sek ja olin 0,5 sek kiirem kui R888'ga eelmine suvi, ainult siis oli vist mootor nats peetis
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Ma enne muljetamist küsiks kiire küsimuse, et kas keegi suudab selle uue mylapsi seest esile manada ametlikud tulemused, või on need kuskil mujal?
Kiiruga läks meelest sekretäriaadist paber kaasa küsida ja nüüd ei saa veebi kuskilt uuendada.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Ava etapp Riias oli vägagi muljetavaldav , 12 auto stardirivi BMW klassis on ikka vaatamisväärsus omaette .
Meie autodel läks eimene jõukatsumine suht hästi....
Kristo kvalifikatsiooni 1 koht ja võistluste 2 ja 3 koht annavad lootust võistelda meistritiitli eest.
Raimol seekord asjad nii hästi ei läinud, esimeses sõidus purunes käigukangi hoovastik ja sellega seoses sai kannatada ka sidur , ja esimene sõit lõppes 9 ringil .
Teise sõitu minek oli kahtluse all , kuid sai otsustatud, et nii sama kulgedes on võimalus noppida mõned punktid lisaks, sai vastu võetud otsus startida boxist , et mitte stardiga sidurit täiesti laiali lasta. Eesmärk oli sõidus sidurit kasutada väga minimaalselt ja enamus rajast sõita ainult 5 käiguga. Ja seekord õnnestus ka ruuduline lipp ära näha.
Sõidud teeb põnevaks see, et autod on nii võrdsed ,et esimesl kolmel on ajavahed 0,1 sec sees
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Aga S1600-s?
Piltide järgi võib Kasparit õnnitleda?
Kaspar - õnnestunud modid talvel + hea sõit, või oli "muud huvitavat" ka?
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Kõigepealt tahaks tänada Eikit, Eerot ja Urmast, kuna ma käisin seal pealtvaatajana ja ei osanud oodatagi, et boksidesse ei lubata ega isegi pakuta mingeid boksipileteid. Enivei tänu neile sain ma endale ja kahele oma mehaanikule/sõbrale ka võimaluse näha võistlust mujalt kui tribüünidelt.
Elus esimest korda Riia rajal käimine oli küll superelamus. Minu jaoks täiesti enneolematu, et tribüünid on peaaegu täis, rahvast silma järgi pakkudes oli vähemalt 2000 ning ümberkaudsed teeääred täis pargitud. Ja muidugi see, kuidas võitjatele aplodeeriti ning vilistati ja ka oma lemmikutele. Kaspari kopikas sai alati väga palju tähelepanu ning ma saan täitsa aru, miks just sõita nostalgilise autoga.
BMW sõidud olid mõlemad päris põnevad, mitte küll päris nii uhked, kui ühisstardist toimunud S1600, open jt, aga siiski täiesti nauditavad. Kahju muidugi sellest, kuidas Indreku sõit ära rikuti kohtunike poolt. Teise stardi alguses olin ma küll üllatunud, et sidrun sedasi vist lausa esimesel kohal sisenes esimesse kurvi. Sealt oleks tulnud ülipõnev lahing. Ma loodan, et see nüüd maha rahunedes jääb vaid üheks halvaks mälestuseks ning esimesel etapil juhtunu pärast hooaega pooleli ei jäeta.
Tehniliselt poolelt veendusin ma, et väga hea on, et valisin just bmw cupi. Kui paljude teiste sarjade meestel on ikka autode kallal päris palju tegemist, siis bmw mehed üldiselt istusid rahulikult ja ajasid juttu. Kuigi eks esines ka üllatavaid tehnilisi rikkeid (kuidas juhtus näiteks roolikardaani purunemine?), milleks ei oska isegi valmistuda.
Ma omaarust tegin ka mõned pildid, kodus selgus, et neid on lausa 560 ringis ning tuleb pikalt sorteerida veel...üritan ülesse lükata kah ükshetk.
quote:kuna ma käisin seal pealtvaatajana ja ei osanud oodatagi, et boksidesse ei lubata ega isegi pakuta mingeid boksipileteid
See info ei vasta tõele:
tribüünipilet 5 latti
boksipilet KOOS autoga 10latti
Päev ise oli vinge, põnevust jagus pea igasse sõitu. Henri juba mainis ka, et Kaspar oli väga popp publiku seas (esimest sõiduvooru vaatasime ka tribüünilt) ning jahutusringil karjuti tribüünidelt "KASPARS, KASPARS" kui kopikas mööda sahistas.
Teises sõidus oli eriti meeldejääv Open klassi esikohavõitlus bemm vs honda. Nendel pidi vähemalt samapalju mune olema kui driftijatel (täitsa segased vennad).
quote:ardi: Aga S1600-s?
Piltide järgi võib Kasparit õnnitleda?
Kaspar - õnnestunud modid talvel + hea sõit, või oli "muud huvitavat" ka?
S1600-s oli paar uut autot rajal, kokku 9. Sõidud sujusid avariideta, kui välja arvata ühe uue lätaka täiesti ebanormaalne pealekeeramine "Ardi kurvis" ja sellele järgneval sirgel.
Minu jaoks oli kvalifikatsioon täielik katastroof - pärast hommikust trenni tehtud sillareguleering andis tulemuseks ca 2,5 sek kehvema ringiaja kui eelnenud trennis (ca 5 sek kehvem oma parimast ajast) ja tulmuseks alles kuues stardipositsioon. Sõiduks korrigeerisime sillaseadeid ning asendasime 2003 aastast pärit juustustunud slikid veidi uuemate kasutatud slikkide vastu. Sellest oli tolku ka, sest auto hakkas normaalselt kurvi keerama ja mõistlikke kurvikiirusi saavutama. Paraku võttis puntrast läbimurdmine aega ning Kasparit püüda ei õnnestunud. Teises sõidus jäi ka minu ja Kaspari vahele paar autot, mis lasi alguses vahe sisse. Vahe küll vähenes, aga löögiulatusse jõudmiseks oleks olnud vaja veel paari ringi. Väikeseks lohutuseks olid mõlemast sõidust saadud parimad ringiajad (1.35,886 ja 1.34,974).
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Minu esimesed katsetused videode üleslaadimise osas. Soetasin endale peale diskussiooni siinses foorumis Flip HD kaamera ja tundub, et asi toimib. Originaalpilt on väga hea, youtube loomulikult võtab teravuse maha.
Stardijärgne läks nats pikaks ja Raimo sai mööda, siis natuke sõitsime niisama ringi ja neljandal ringil tekkis jälle väike sebimine, mis päädis minu jaoks nuppude soodsa paigutusega mängulaual.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Huvitav, tundub, et youtube convertimine ei mõju soundile hästi aga pilt on päris ok. Originaalis muidugi veel parem. Käigukast tundub automaat olevat praeguseid klippe vaadates ja sõidustiil on jah mõnusalt rahulik.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Peale Ross Bentley raamatu lugemist pean tõdema, et kuulun nende hulka kes sõidavad pigem by the book ja kindla peale, ehk siis mitte see päris piire kompav võitjamaterjal aga samas eks me kõik ju arene vaikselt.
Käiguvahetus on sellel masinal tõesti väga ok, kasutusel modifitseeritud UUC Motorwerksi race shifter koos metallist mootori ja kasti kinnitustega. Shifteri peate ise hankima, kuid modimiseks vajalikud jupid on kõik kohapeal saadaval, ilmselt teate ise kelle käest küsida.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Seda ma automaatkäigukasti all silmas pidasingi, juskui konverter oleks vahel, mis peale iga vahetust veidi läbi libiseb. Ilmselt reaalsuses jah heli lihtsalt convertimisel kannatada saanud.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Ma nüüd ei tea, kas mulle tundus ainult aga mitu korda tundus, et Peep nagu üritaks nina sisse saada paremkurvides ning läks trajektoorist paremale aga samas olid eesmised ikkagi liiga kaugel ning välja kiirendades valel trajektooril kaotasid aega?
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
quote:JustMe: Ma nüüd ei tea, kas mulle tundus ainult aga mitu korda tundus, et Peep nagu üritaks nina sisse saada paremkurvides ning läks trajektoorist paremale aga samas olid eesmised ikkagi liiga kaugel ning välja kiirendades valel trajektooril kaotasid aega?
quote:peep: Tegelikult üritasin vältida, et tagastanges rippunud auto kurvis nina vahele ei saaks.
Sidur oligi veidi pehme haakimisega, kuid ta ei libisenud.
Kuna ma seljataha sealt videost ei näinud, seega võimalikku Peebu katmist nurkades ei saanud märgata, siis ikkagist mulle tundus, et kuna kollane (sidrun vms) bemar suhteliselt ebastabiilselt kurve võttis, paar korda samades kohtades pidurid blokki lasi ja trajektroorilt ära kandus, siis otsiti filmivas masinas lihtsalt meeleheitlikult möödapääsuvõimalust. Seda siis lõigates kurvi sisekülge ennetades eesoleva vastase järjekordset võimalikku eksimust, samalajal (ilmselt) kattes taganttulijaid. Sest ega võrdsed masinad ei saa lasta liidril väga kaugele minna, see on selge. Selline manööverdamine filmivast autost ka korra õnnestus, aga juhil tekkis väike kramp, mistõttu kardeti pealekeeramist ja pidurtati kollane uuesti ette. Mitte kauaks muidugi.
Aga rahulikult ja stabiilselt sõideti. Mitte elu ja surma peale.
Riia ringrajaetapp 2.5.2010Ega hooaja esimesel etapil polegi vaja elu ja surma peale sõita ja üldiselt meie ökoklassis ehk hoitakse rohkem tagasi autode lõhkumise koha pealt. Iga pauk on rahakõlin isiklikust taskust. Samas keskmine kiirus nendel videodel on 130 kmh, tippkiirused 170+ ja reaalses elus kui oleks kiiremini saanud, siis kindlasti oleks ka sõidetud, rajal oli ju 11 suht võrdset autot. Lihtsalt tagantjärgi arvuti ees tundub kõik nii rahulik, juhikohal pole see sugugi mitte nii.