Poster |
Message |
Jesper |
Koduleht
quote: Juhan Tuhk: Samuti on inglise keelne variant vaid suht keeruliselt leitavana motors24.ee-s. Nii on keeruline tõmmata välismaa huvilisi...
Mõtlesin sellele lausele eile vastu plõksima hakata, aga leidsin et parem on kõnelda tegude keeles
http://sites.google.com/site/bmwcup/Home
Tegemist on sellise veidi kodukootud olemisega kondikavaga, seega on kõikvõimalik arutelu ja konstruktiivne kriitika teretulnud. Reeglid on veel vanad, uuendan need kui uuendatud sõnastus EAL-i heakskiidu saab. Samal põhjusel ei hakanud seda lukku panemata 2009 kalendrit üles toppima. Ja mingi edeva dotcomi võiks vast ka kambapeale välja mõelda.
Kui sisu on enam vähem paika loksutatud, siis tõlgin selle kõik viimse kui kriipsuni inglise keelde kah.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.01.2009 at 21:15 |
|
peep Moderator |
Koduleht
Väga ok minu arust, tubli töö !
Selle võiks ju siinse saidi külge pookida kuidagi, kas logoga lehe ülaservas vms. Et kes siia foorumisse tuleb, leiab kergelt selle lehe ja vastupidi. |
19.01.2009 at 21:24 |
|
matukas |
Koduleht
Kodulehe aadress sellisel kujul pole just kõige parem lahendus. Aga see vbl mu isiklik traagika.
Või siis on see vaid kondikava jaoks sinna pandud. Kui nii, siis ei näe probleeme.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
19.01.2009 at 21:27 |
1 edit. Last edited 19.01.2009 at 21:28 by matukas
|
Jesper |
Koduleht
Jah nõus Matukas, seda ma mõtlesingi selle lausega:
quote: Jesper: Ja mingi edeva dotcomi võiks vast ka kambapeale välja mõelda.
Mina isiklikult ei viitsi hakata selle .ee-ga jurama, see ei ole vast seda vaeva väärt, kui keegi viitsib siis bmwcup.ee vast oleks kõige loogilisem. Samas ma ei oska hetkel ka mingit muud head poisslapse nime välja mõelda, kas teha mingi stiilis bmwcupestonia.com või opentrack.pri.ee/bmwcup või...
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.01.2009 at 21:37 |
|
peep Moderator |
Koduleht
Võiks ju OT lehe all olla küll, tänapäeval enamus liigub ringi läbi otsingumootorite ehk peaasi, et seal välja hüppab. |
19.01.2009 at 21:42 |
|
matukas |
Koduleht
Pigem siis juba .info lõpuga domeen.
Eesti Pank on ka sellise lõpuga. Kommerts ju ta pole
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
19.01.2009 at 21:48 |
|
Umbertto |
Koduleht
Tubli, kiitus Jesper !
Veel võiks olla üks valik - sõitjad (võistlejad) - seal oleks neid puudutav põhiinfo info. Ja ka miks mitte müük, et lehele sattunud uued üritajad liaks endale lihtsamini autosid ?
Ja kui leht operatiivselt tööle hakkab on super ! Jõudu ! |
20.01.2009 at 08:56 |
|
peep Moderator |
Koduleht
Head ettepanekud, võistlejate info all võiks olla näiteks pilt (mitte altkulmu põrnitsev passipilt aga midagi vabamas vormis), nimi, sünniaasta, elukoht (linn), tiimi nimi, võistlusnumber ja toetajad. Kindlasti ununes veel midagi. |
20.01.2009 at 09:45 |
|
Jesper |
Koduleht
Jah, sõitjate teema käis mul endal ka peast läbi, lihtsalt see nõuab info kogumist sest ega ma rinka uustulnukana ise peaaegu midagi ei tea. Võiksite saata mulle jesper@ekiri.ee vabas vormis kirjandi umbes sellise kava järgi:
1. nimi, sünniaeg, elukoht jms isikuandmed, mida soovite avaldada
2. BMW-le eelneva võidusõidukarjääri kokkuvõte, kuidas sattusite ringrajaspordi juurde
3. tiimi nimi, abilised-mehaanikud keda soovite ära mainida, sponsorid, võib saata ka tiimi ja sponsorite logosid
4. kontaktid
5. paraadpilt
Müügiosa võib ju teha, kui huvilisi on, aga üldiselt elu näitab et misiganes müügivärki on suht tüütu hallata. Võib-olla kui keegi tahab täis võistluskorras turnkey autot müüa, siis paneks üles, igasugu varuosade, toorik-autode, poolfabrikaatide ja muu sellise nänniga väga ei viitsiks mässata.
Tegelt äkki selle võiks ka üles panna, kelle poole võib pöörduda kui on soov lasta algusest lõpuni endale Cupi auto ehitada, kui asjaosalised muidugi huvitatud on? Ja sama lugu sellega, kui keegi pakub rendikaid.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
20.01.2009 at 10:01 |
2 edits. Last edited 20.01.2009 at 10:03 by Jesper
|
Umbertto |
Koduleht
quote: Jesper: Müügiosa võib ju teha, kui huvilisi on, aga üldiselt elu näitab et misiganes müügivärki on suht tüütu hallata. Võib-olla kui keegi tahab täis võistluskorras turnkey autot müüa, siis paneks üles, igasugu varuosade, toorik-autode, poolfabrikaatide ja muu sellise nänniga väga ei viitsiks mässata.
Tegelt äkki selle võiks ka üles panna, kelle poole võib pöörduda kui on soov lasta algusest lõpuni endale Cupi auto ehitada, kui asjaosalised muidugi huvitatud on? Ja sama lugu sellega, kui keegi pakub rendikaid.
Müügi all ma mõtlesingi just Cup´i autode müüki, renti ja sinna saavad end üles panna ka autode müügiks ehitajad.... |
20.01.2009 at 10:26 |
|
Jörm |
Koduleht
JESPER ON TEGIJA!!!!!
ÜLIM TASE!!!!
Kas sul mingit galeriide moodulit ei ole mida sinna pista? Saaks ilusaid pilte sinne sisse laduda, kellel on. Sõitjate kohta peaks ikka info panema muidugi, loodetavasti kõik leiavad aega enda kohta midagi kribada ja pildi kah sinna juurde leida.
http://www.bmw325cup.com/
siuke domeen on täitsa vaba vist ja EU kah. Kui miski neist meeldib võib zone vahendusel kiirelt ära teha
____________________________
Amper Racing |
20.01.2009 at 13:37 |
|
Jesper |
Koduleht
Mingi galerii/slideshow moodul on Picasa baasi olemas jah, mida saab lehtedele lisada, aga suure hulga piltide puhul läheb vist liiga suureks tööks neid kõiki kokku koguda ja üles toppida. Selliste projektide puhul on alati see värk et alguses on kõik hea ja ilus, tööhoog suur jne, aga n+1 aja pärast võib asi üksluiseks minna ja soiku jääda, kui töömaht asja pärast äsjalõppenud võistlust värskena hoidmiseks on väga suur. Peale selle on kõigil harrastusfotograafidel ju oma veebigaleriid olemas, võib ju panna vastavad lingid sinna tulemuste kõrvale, kus hetkel on link foorumi järelkaja teemale.
Samas väga asjalik oleks kui saaks kokku panna väikse pressikiti, 10-15 ilusat ja suure resoga klantspilti, mida ajakirjanik vajadusel ilma autoriõiguste pärast muretsemata ajalehes, ajakirjas või veebilehel sarja teemalise jutu juures kasutada saab. Seda võib siis aeg-ajalt värskete piltidega täiendada, kui on midagi huvitavat näidata.
bmw325cup.com on minu arust normaalne.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
20.01.2009 at 20:27 |
1 edit. Last edited 20.01.2009 at 20:32 by Jesper
|
raimo_r |
Koduleht
Ma võin selle asja tasuta regada ja hostida kui vajadust on.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
20.01.2009 at 21:37 |
|
Jörm |
Koduleht
Raimo teeb siis äkki ära uued aadressid ja sätime sinna ülesse. Teoreetiliselt võiks ka inglisekeelse versiooni teha lehest, kus mingi staatiline info oleks inglise keeles olemas, et mingit värsket värki ei viitsi keegi tõlkida, aga tehnilised on meil engelska keeli olemas ja mingi põhimõttelise tutvustuse võiks kah panna.
____________________________
Amper Racing |
21.01.2009 at 14:19 |
|
ICE |
Koduleht
Kopi Jesperi esimesest postitusest:
quote: Kui sisu on enam vähem paika loksutatud, siis tõlgin selle kõik viimse kui kriipsuni inglise keelde kah.
|
21.01.2009 at 14:43 |
|
Jesper |
Koduleht
Piisab dotcomi regamisest, hostingut pole vaja sest kõige parem ja mugavam on kui ta jääb sinna Google kõhtu edasi kus praegu on. Vajadusel võin sinna jagada ligipääse. Ma võin kogu selle domeenimajanduse enda peale ka võtta, probleem ei ole tehniline vaid lihtsalt tahtsin nime enne läbi arutada kui ise raginal ära teen.
Edit: vaatasin et keegi juba jõudis ette, samas whois on mingit täielikku jura täis, kuidas keegi kodanik Kenneth Pea BMW Cupiga haakub? Anyway see kellel nüüd domeeni võtmed käes on võiks ühendust võtta, ma saadaks nimeserverite ja muu kama info, millega selle viisakalt suunatud saab.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
21.01.2009 at 15:43 |
2 edits. Last edited 21.01.2009 at 15:50 by Jesper
|
matukas |
Koduleht
quote: Jesper:...kuidas keegi kodanik Kenneth Pea BMW Cupiga haakub?...
Kenneth Pea on Netpoint inimene, kelle nime alt siis domeeni regamine tehti ja kuna seda domeeninime pole privaatseks tehtud, siis on kogu see läbu ka kõigile nähtav. Ju ta siis tahab endale kõvasti rämpsposti saada
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
21.01.2009 at 16:06 |
|
Jesper |
Koduleht
Jah no vot mul on võibolla peas midagi viga, aga minus kutsub see nimi ja sõnapaar "tasuta hosting" ühes lauses esile kontrollimatu iroonilise naeru pahvaku Teeks äkki nii et ärme rohkem siin arutle nende tehniliste küsimuste üle, kõik on kontrolli all ja läheks edasi pigem konstruktiivse aruteluga selle üle, kuidas sellest üritusest võimalikult palju tolku oleks, nagu Peep juba väga õigesti mainis ei ole see aadress ja värgid asjade suures plaanis kuigi olulised detailid.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
21.01.2009 at 16:12 |
1 edit. Last edited 21.01.2009 at 16:13 by Jesper
|
raimo_r |
Koduleht
Mina regasin selle domeeni. Kui keegi tahab niiväga selle aadressi eest ise maksta, võin ma selle üle ka anda.
EDIT: Jesper, nimeserverid võid profiili kaudu maili peale saata, võib ka CNAME kirje teha.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
21.01.2009 at 16:17 |
1 edit. Last edited 21.01.2009 at 16:27 by raimo_r
|
Jesper |
Koduleht
Kas keegi viitsiks teha Kacergine raja kohta ka väikse kokkuvõtva jutu, et kuidas seal sõita on, kuidas kohale saab, link raja kodulehele ning asukoht Google Mapsis? Ma ei suuda seda isegi kaardilt üles leida
Kuna sõitjatest on mulle infot saatnud ainult Peep ja Kristo, siis see osa on hetkel üles panemata, aktiivsemalt-aktiivsemalt härrased Kuna ma ei tea eriti kellegi kontakte, siis levitage sõna, kes saab.
Muidu on kompott enam vähem koos, kui kellelgi on soov mu ingliskeelealaseid võimed konstruktiivses või lihtsalt labase sõimu formaadis kritiseerida, siis see on täiesti teretulnud, ma ei ole ise ka sellega eriti rahul. Aga hooaeg on ukse taga, ei tahaks rohkem venitada ka.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
03.03.2009 at 15:59 |
|
uzzac |
Koduleht
rada lähedalt http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=54.919842,23.724632&spn=0.070737,0.154495&t=h&z=13
|
04.03.2009 at 01:25 |
|
hall |
Koduleht
Midagi (vähemal raja joonis) on siin saadaval: http://www.trackday4you.com/index.php?showcontent=185
Otsingusõnana võib netis muude hulgas kasutada "Nemunas ring".
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
04.03.2009 at 10:13 |
|
uzzac |
Koduleht
http://www.nemunoziedas.lt/
rada ise on rajakattelt sarnane nii riia kui pärnuga...igivana asfalt...väga madala auto puhul on seal mõned kohad kus võib põhi korralikult maada riivida...eelmine aasta osa lõike remonditi ja kaeti libeda uue musta asfaldiga...sõita on seal väga kift...mulle meeldib seal rohkem kui pärnus ja riias...sõitjalt nõuab rada kõvasti julgust sest on päris mitu pimedat kohta kus tuleb peal hoida...enim eristab seda rada riia ja pärnu omast kõrguste vahe...on mitu head tõusu ja langust...minu auto puhul on tegu ka kõige kiirema rajaga...
kohale saab sinna küllalt lihtsalt...kaunase mäest alla...üle silla ja siis mööda mahasõitu paremale hoida..silt näitab Akademija või midagi...siis mööda teed kütta umbes 10km...rada jääb tee äärde vasakut kätt...teeots kust lõpuks tuleb ära keerata on märgistamata aga sellel ristil on palkmaja putka(a'la mingi kohvik) |
04.03.2009 at 11:01 |
1 edit. Last edited 04.03.2009 at 14:44 by uzzac
|
rolantsik |
Koduleht
Kaspar: tõsta üles vasak käsi nii,milline meil on vasak käsi
Tegelikult peab paremale hoidma.
Selle teekonna saab navi pealt täpsemalt paika panna,sihtkoht peaks olema Kacergine.
|
04.03.2009 at 13:23 |
|
hall |
Koduleht
quote: rolantsik: Kaspar: tõsta üles vasak käsi nii,milline meil on vasak käsi
Tegelikult peab paremale hoidma.
Selle teekonna saab navi pealt täpsemalt paika panna,sihtkoht peaks olema Kacergine.
Esimeses Kaspari viidatud vasakule hoidmise kohas tuleb jah tegelikult paremale poole minna, sealt putkalaadse kohviku juures tuleb tegelikult ka vasakule pöörata.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
04.03.2009 at 13:45 |
|