Poster |
Message |
meph |
OT XVI järelkaja
Teeme siis teema lahti.
Minu poolt kõik super. Isegi ilma koha pealt tegelikult pole ühtegi halba sõna õelda, rehvivalik suhtkoht õnnestus Polnudki Audrus ennem märjal rajal sõitnud. Oli suht fun
Ja lisaks kõigele auto juures midagi märkimisväärselt ei lagunenudki. Ainult ühest udutulest ja siis stangele paar mõra sai juurde |
07.07.2007 at 19:45 |
|
Ivalo |
OT XVI järelkaja
Kõik peale ilma oli ok.
Tänud korraldajatele- organisatoorse poole pealt laabus kõik väga hästi.
Mõned korrad sai rada ka läbi töristatud aga aega nii libedaga ju ei sõida.
Ehk veab järgmisel korral ilmaga rohkem. |
07.07.2007 at 22:09 |
|
pprz |
OT XVI järelkaja
Tundus, et vaatamata ilmale oli osalejatel üsna fun, ja nii mõnigi pakkus pealtvaatajatele kurvides effektset show'd Paar klõpsu ka:
(klikk)
S.
____________________________
sergeizjuganov.com |
07.07.2007 at 22:27 |
|
joonas |
OT XVI järelkaja
Väga tore kogemus oli. Oleks soovinud, et rada oleks kuiv, kuid alati ei saa seda, mida soovid.
Tänud korraldajatele.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
07.07.2007 at 22:38 |
|
xjan |
OT XVI järelkaja
Vähemalt oli ka üks etapp kus tavarehviga sõitjatel eelis oli. Vihm tegi sõidu ekstreemseks, aga andis ka paremad võimalused raja ning rajaservadega tutvumiseks nii mõnelegi
Tubli sergz kiirete piltide eest ja tänud korraldajatele - ilmataadiga proovige järgmine kord paremini kaubale saada.
____________________________
BMW 1M ... |
07.07.2007 at 22:47 |
|
rustang Moderator |
OT XVI järelkaja
Tundub, et Pärnu oli täna üks väheseid kohti Eestis, kus paduvihma sadas!
Lahe, et hoolimata halvast ilmast olid "opentrackerid" täis võitlusvaimu ja ringraja nühkimine käis peaaegu seitsmeni välja.
EAL Timing lubas mulle aegade logid esmaspäevaks saata, niikauaks palun kannatust. |
07.07.2007 at 23:06 |
|
Silwer |
OT XVI järelkaja
Njah, minule ja autole see vihm ei sobinud. Kokku kolm korda käisin rajal. Esimesed kaks korda tulin ennem maha kui 7 ringi täis sai - kojamehed lihtsalt ei jõudnud seda vihma piisavalt kiiresti klaasilt puhastada. Viimasel korral oli tiba inimlikum sõita kuna asfalt oli lihtsalt märg aga vähemalt ei kallatud vett ämbriga taevast juurde. Rohkem sõita ei saanud kuna tekkisid "kerged tehnilised probleemid" ja koju sai mindud nööri otsas.
Samas, uus mootor käitus väga hästi. Jõudu oli palju ja see jõud oli just selles pööretevahemikus mida vaja.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
07.07.2007 at 23:12 |
|
sfinx |
OT XVI järelkaja
Tervitused korraldajatele! Väga lahe üritus oli vaatamata ilmale ning palju toredaid inimesi.
Sõita oli täitsa naljakas, auto kestis ilusti täpselt niikaua kuni vaja, Saugalt ära sõites pidi üks küünal tunnistama oma nõrkust ja sulas ära... ilmselt väikse detonatsiooni tagajärjel. Tegelikult vist juhtus see küll viimase sõidu ajal aga mingi ime läbi hõõgus sõidu lõpuni ära.
Toyo tänavaslikk pidas märjal täiesti üllatavalt hästi. Paremini kui seni proovitud igasugune tänavarehv.
Sauga rada on märjaga muidugi täiesti omaette teema, asfaldilõikude tundmine andis täna kõva eelise (kus uus libe ja kus vana kare asfalt).
|
08.07.2007 at 00:08 |
1 edit. Last edited 08.07.2007 at 00:09 by sfinx
|
Erik 78 |
OT XVI järelkaja
Tänud ka minu poolt, nagu alati oli korraldus super ja osavõtjad lahedad.
Tundus, et tänavaseades auto ja R888 koostöö vihmas laabus paremini, võrreldes moditud veermikute ja samade rehvidega, imelik... mingi külgkallete värk, vist? |
08.07.2007 at 09:01 |
|
rustang Moderator |
OT XVI järelkaja
quote: Erik 78: Tundus, et tänavaseades auto ja R888 koostöö vihmas laabus paremini, võrreldes moditud veermikute ja samade rehvidega, imelik... mingi külgkallete värk, vist?
Vast mitte ainult külgkallete. Üleüldse tahab vihm pehmemat vedrustuse seadet aga kellel meist hobiautodel peale amordi midagi raja ääres seatav on? OK mul pole amort ka seatav s.t. saab regullida vaid auto alt ära võttes. Aga vaja oleks ka stabikad pehmemaks lasta ja vedrud pehmemate vastu vahetada. Samuti nõuab kerge auto valitsemine märjal rohkem oskusi. Mina näiteks ei suutnudki selgeks saada kuidas läbida kiiret kurvi nii, et külge ette ei ajaks. Üks kord sai võetud liiga kiiresti ja kandusin kurvist välja aga suutsin siiski autot kontrollida ja rajale tagasirge keskel tagasi saada. Pisut aeglasemalt veoga läbi veeredes läks täpselt kurvi keskel tagaosa alt ära ükskõik kas ma proovisin varem või hiljem või mismoodi sisse keerata. Viimastel kordadel veeresin kurvi keskosa (selline pruunikas asfaldilaik) neutraalselt läbi ja andsin alles peale seda gaasi.
Uues kurvis oli sisse keerates tunda jällegi alajuhitavust aga sellega sai hakkama, ootasin vaikselt välimise äärekivi puudutuse ära, sealt hakkasin ettevaatlikult gaasi lisama ja kui asfalt vahetus sai pedaali põhja vajutada. Muud kurvid mingit erilist raskust ei valmistanud, kare asfalt pidas päris hästi.
|
08.07.2007 at 09:26 |
|
imre |
OT XVI järelkaja
Paluks abi pealtvaatajatelt ja sõitjatelt. Panime rattad (kuldsed veljed koos rehvidega) ja muu kraami enne sõite maha (Tln mnt. poolsesse lõppu) ja kui hakkasime asju peale panema, siis avastasime, et rattaid enam ei ole. Läinud oli ka kruvi, millega kinnitatakse varuratas. Õnneks nägime mahatallatud heina ehk keegi idioot oli asjad kallakust alla põllule vedanud ja mitte ära varastanud. Seega, kui keegi nägi midagi kahtlast, siis oleks info eest tänulik. Milleks selline "nali" vajalik oli on küll arusaamatu. |
08.07.2007 at 11:19 |
1 edit. Last edited 08.07.2007 at 11:19 by imre
|
sfinx |
OT XVI järelkaja
quote: rustang:
Mina näiteks ei suutnudki selgeks saada kuidas läbida kiiret kurvi nii, et külge ette ei ajaks. Üks kord sai võetud liiga kiiresti ja kandusin kurvist välja aga suutsin siiski autot kontrollida ja rajale tagasirge keskel tagasi saada. Pisut aeglasemalt veoga läbi veeredes läks täpselt kurvi keskel tagaosa alt ära ükskõik kas ma proovisin varem või hiljem või mismoodi sisse keerata. Viimastel kordadel veeresin kurvi keskosa (selline pruunikas asfaldilaik) neutraalselt läbi ja andsin alles peale seda gaasi.
Uues kurvis oli sisse keerates tunda jällegi alajuhitavust aga sellega sai hakkama, ootasin vaikselt välimise äärekivi puudutuse ära, sealt hakkasin ettevaatlikult gaasi lisama ja kui asfalt vahetus sai pedaali põhja vajutada. Muud kurvid mingit erilist raskust ei valmistanud, kare asfalt pidas päris hästi.
Ma just mõtlesin, et ei lase sind stardist ees liiga kaugele, kuna sa alati kiiremaid aegu sõidad kui mina, ning siis prooviks sabas rippuda. Taga sõites aga oli näha, et kiire kurvi võtmine oli ikka tõsisem koordineerimine seal, samuti ka peale maanteesirget mahapidurdamine oli päris hea vaatepilt tagant. Tükk tegemist tundus ikka tõesti olevat, auto näis suht igasuguse otsustavama liigutuse peale roolis väga närviliselt käituvat.
Kiire kurvi võtmine oli mul ka väga problemaatiline, kurvi keskosas veeresin lihtsalt läbi nii väikse varbaga gaasi hoides ja peale seda libedat uuema asfaldi lärakat sai alles täis gaasi talluda, sest muidu kippus hirmsasti paremale poole rajalt välja vedama. Shikaanis tuli vist vähem apsakaid üleüldiselt kui kuiva rajaga. Mul ei tekkinud küll kordagi küsimust, et kas jääb rajale või mitte. Asfalt oli minumeelest shikaanis hea pidamisega märjaga. |
08.07.2007 at 11:29 |
|
Jesper |
OT XVI järelkaja
Mina leidsin mingi huvitava tee paremast servast suht kaugele välja sõites ning apexi järgi üldse mitte minnes, mida kasutades sai kiire 10 km/h kiiremini läbi sõita kui klassikalisel viisil. Trikk tundus olevat vältida selle libeda uue lapi peale minekut väga järsu nurga all, st kurv tuli enne "ära teha" ning libedale lauge nurga all välja sõita. Samas eriti palju eriti variante proovida ei jõudnud, olukord rajal muutus pidevalt, osad ringid läksid üldse metsa jne. nii et see tunne võis petlik ka olla.
Muidu oli hea üritus, suur tänu korraldajatele! Vihm oli takkajärgi mõeldes vahva vaheldus (märjad varbad segasid adekvaatset hinnangut kohapeal), aga müstika küll kuidas pilved just raja kohale koguneda oskasid |
08.07.2007 at 16:11 |
2 edits. Last edited 08.07.2007 at 16:14 by Jesper
|
Erik 78 |
OT XVI järelkaja
quote: imre: Paluks abi pealtvaatajatelt ja sõitjatelt. Panime rattad (kuldsed veljed koos rehvidega) ja muu kraami enne sõite maha (Tln mnt. poolsesse lõppu) ja kui hakkasime asju peale panema, siis avastasime, et rattaid enam ei ole. Läinud oli ka kruvi, millega kinnitatakse varuratas. Õnneks nägime mahatallatud heina ehk keegi idioot oli asjad kallakust alla põllule vedanud ja mitte ära varastanud. Seega, kui keegi nägi midagi kahtlast, siis oleks info eest tänulik. Milleks selline "nali" vajalik oli on küll arusaamatu.
Mingid juuatäis tüübid (vist hall opel vectra) käisid seal krossirada otsimas ja üritasid midagi ka minuga asjatada ja vestlust arendada, kui ma nad viisakalt pikalt saatsin oli neil midagi kobiseda teemal, et eriti õhku täis need rinkamehed. Ei tea kas nemad asjaga seotud aga "actionit" otsisid nad kindlasti. |
08.07.2007 at 17:13 |
|
ardi |
OT XVI järelkaja
Tänud korraldajatele kes vihmamärja raja orgunnisid
Kogemus oli päris lahe.
Mõningaid tähelepanekuid - ees peaaegu slikiks sõidetud taga ok! mustriga R888:
1. peale S-i tuli saada niipalju paremale, et parem ratas oleks vanal/karedal asfaldil. Sai paremini pidurdatud. Ehk siis S tuli nii sõita, et liiga vasakule ei kalduks.
2. järgmises ehk peale S-i tulevas kurvis oli tugevas vihmas kurvisse sisenemise kiirus ca 60 km/h ja kerges vihmas 80 ning ülespoole.
3. Järgmises kurvis tuli julgus kokkuvõtta ja kiirendades libiseda kuni kareda osani mis siis kinni püüdis - piltlikult kui uus asfalt poleks lõppenud oleks põllul.
4. üllatavalt hästi pidas karedates kurvides nagu näiteks stardisirge järgne kurv. |
08.07.2007 at 21:52 |
|
deepmaan |
OT XVI järelkaja
minupoolt siis ka pilte:
|
08.07.2007 at 22:25 |
|
James Herne |
OT XVI järelkaja
quote: Jesper: Mina leidsin mingi huvitava tee paremast servast suht kaugele välja sõites ning apexi järgi üldse mitte minnes, mida kasutades sai kiire 10 km/h kiiremini läbi sõita kui klassikalisel viisil. Trikk tundus olevat vältida selle libeda uue lapi peale minekut väga järsu nurga all, st kurv tuli enne "ära teha" ning libedale lauge nurga all välja sõita.
Avastasin sama nipi viimases või eelviimases sõidus. Ma ei tea kas nii kiirem oli, aga ohutum küll, sest muidu läks iga kord külg ette maanteelõigule jõudes. Paras risky business oli küll iga ring et rajale jääda. Mõned ringid sai muidugi fotograafide rõõmuks ka suurema hooga kurvi tuldud. Tõnis (944S2 Coupé) on deepmaani fotode järgi täitsa risti selles kurvis sõitnud.
--
'91 944 S2 Cabrio
|
09.07.2007 at 15:27 |
|
meph |
OT XVI järelkaja
Antud kurv tekitas jah sellise mõnusa adrenaliinilaksu, peaks mainima. Ise lasin sealt nn. ideaaltrajektoori pidi "täie pasaga" läbi ja siis jebisin nii kuis jaksasin, et autoga rajale jääda |
09.07.2007 at 15:34 |
|
rustang Moderator |
OT XVI järelkaja
Aegade toorfailid kannatamatutele (xls), katsun mingi koondtabeli ka tekitada homseks.
http://opentrack.pri.ee/ajad/070707/
Edit: kiire pilk failidele ütleb, et autonumbritega võivad siin-seal näpukad sees olla. Katsume koos tõele jälile saada. |
09.07.2007 at 15:39 |
1 edit. Last edited 09.07.2007 at 15:52 by rustang (Moderator)
|
peep Moderator |
OT XVI järelkaja
Tegelikult oli vihmaga ülilahe aga endal läks palju energiat eelnenud SA etapi peale ja muidu ka oli olemine kehvavõitu ehk käisin vaid kaks korda rajal. Mõlemal korral oli just siis tugev vihmahoog ning palju seisvat vett rajal. Ei teagi, kas ehk 235 tänavarehviga oleks pidamine parem olnud kui 255 Toyo'ga ? |
09.07.2007 at 15:46 |
|
riza |
OT XVI järelkaja
quote: rustang:
Edit: kiire pilk failidele ütleb, et autonumbritega võivad siin-seal näpukad sees olla. Katsume koos tõele jälile saada.
Just näiteks minu numbriga - alguses oli 61, kuid vist juba kolmanda seeria ajal kadus paduvihmaga see 6 sealt eest ära. Pärast ajatabelitest vaatasin samuti, et minu aegu oli mõõdetud 001 nr all.
|
09.07.2007 at 15:58 |
|
Ivalo |
OT XVI järelkaja
Muhvigi ei saa aru, kas seal excelis on transpondri nr või auto nr?
Transponder oli nr. 8, auto oli nr. 75 aga aegu ma nendest tabelitest ei leidnud ei kohapeal ega ka nüüd. Ilmselt midagi ikkagi sassis.
Edit: Ise küsin ise vastan, leidsin üles, ise pime. Tundub et kõik klapib. Failid 7 ja 11.
|
09.07.2007 at 16:48 |
1 edit. Last edited 09.07.2007 at 16:52 by Ivalo
|
jarmo87 |
OT XVI järelkaja
Esimest korda võtsin sellelt ürituselt osa ja olen igati rahul. Parimaks ajaks mis vihmaga välja sai sõidetud enda poolt oli 1.18.029s , me @ sinine spageti rakett ( fiat coupe). |
09.07.2007 at 17:20 |
|
que |
OT XVI järelkaja
Tänan korraldajaid - nii SA kui OT eest. Vihmas sõit oli uskumatult vinge. Eriti muidugi meeldis juba varemmainitud pärast uut kurvi olev vana asfalt mis püüdis su kinni - see "vabalangemine" selleni sai lõpuks ikka üsna piiri peale aetud . |
09.07.2007 at 17:22 |
|
jura |
OT XVI järelkaja
quote: peep: Ei teagi, kas ehk 235 tänavarehviga oleks pidamine parem olnud kui 255 Toyo'ga ?
Minu evo-l olid 245 tänava R-compound ja sõbra Karli evol olid 235 tehase tänavarehvid (vähese mustriga) - minu mulje oli see, et loomulikult laiem rehv läks nagu kergemini vesiliugu + R-compoundi pidamise ja järgiandmise vahe oli eriti vastik/ehmatav, kui libises, siis ohjeldamatult - tavarehviga oli see libisemise teema kuidagi selgem/mugavam/kontrollitavam (kõrvalistudes tundus nii, aga oli see sessioon küll ka keskmisest vähem märjal rajal). Aga ega tegelikult muidugi tea jah - teadlikult ei testinud ju...
|
09.07.2007 at 18:07 |
|