Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel
Piloot oli Florian Gruber (võitis VW Scirrocoga oma klassi sel aastal 24 h. sõidus) ja ringiaeg sõideti Sportauto kriteeriumitele vastavalt ning Horst v. Saurma isikiku järelvalve all. Logid ja videod avaldatakse koos järgmise numbriga.
See on ulme aeg, arvestades, et kehtiv ACR rekord oli 7.22.
Kiiremini on sõitnud Radical (6.55) kuid nende aega pole seni eriti tunnistatud, viidates nii sõltumatu järelvalve ja datalogi puudumisele kui sellele, et masin pole mandril tänavalegaalne. Kolmapäevast on Radicali mehed Saksamaal, et need pisipuudused kõrvaldada aga seni Gumpert ruulib. Mis mudeliga Gumperti tiim sõitis ja mis mudel Radicali poolt välja tuuakse, pole hetkel veel selge.
16.08.2009 at 13:31
1 edit. Last edited 21.08.2009 at 19:38 by devilc (Moderator)
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelHuvitav, kas see Radical 'lamavatest' ka üle saab? Tekstist ma seda välja ei lugenud v jäi kahe silma vahele. Kui ei, siis on see 'street' v 'road' legaalsus väga hägune tõlgendamine. Poodi piima järgi sellega nii-kui-nii ei läheks
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.08.2009 at 21:22
1 edit. Last edited 16.08.2009 at 21:23 by matukas
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelKõik kes kahtlevad selles, kas Radical SR8 on ikka tõeline tänavaauto, võiksid vaadata nende lehelt omaniku käsiraamatut:
quote:Starting Procedure
1. Always start the engine with a laptop connected to the ECU so that all engine parameters can
be monitored during warm-up.
2. Check oil is visible in oil tank (aluminium casting between engine and gearbox). Check water
level, turn on electric water pump (if fitted) to check that the system is free of air (2nd switch
from right, next to ignition switch). Actual oil level does not matter at this point, because an
amount of oil has drained back into the engine – this returns to the tank when the engine is
started.
3. Crank engine to get oil pressure with ignition coils disconnected.
4. Connect coils and turn ignition on. Start engine with no throttle, let engine idle at
approximately 2,000-3,000rpm. Check oil pressure is at 60psi minimum.
5. When engine water temperature reaches 50°C, rev engine several times to over 6,000rpm
and turn off.
6. Immediately check oil level, it must be 250mm ± 10mm from the top of the filler neck.
Restarting Procedure
1. Ideally, the engine is started 45 minutes prior to going on track. Turn off when the water
temp. reaches 85°C and allow heat to soak into the engine. Restart 10 minutes before going
on track and get the temperature to 75°C.
2. The electric water pump is only used in the pits (if fitted). On track it is not necessary. Use
electric pump when the engine has stopped, to prevent engine from heat-soaking whilst
stationary. If no electric water pump is fitted, the engine must not be allowed to overheat
whilst stationary.
3. The oil level should be checked every hour of running and it should be topped up to the level
indicated above.
Pärast seda umbes tunni pikkust protseduuri sõidad siis VÄGA KIIRESTI näiteks Kristiine Prismasse küpsiseid ostma Ahjaa, seda muidugi peab ka arvestama et mootori hooldusintervall on 30 tundi ja see tähendab siis mitte õlivahetust vaid korralikku lahtivõttu ja rebuildi.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel
quote:Jesper:
Ahjaa, seda muidugi peab ka arvestama et mootori hooldusintervall on 30 tundi ja see tähendab siis mitte õlivahetust vaid korralikku lahtivõttu ja rebuildi.
uudises millele devilc viitas räägitakse, et "Not only will the car take to the track, but will also be driven to the German circuit from the Peterborough factory, a 500-mile (800km) journey across four countries." - aga nad raiped ei maini, kas resurssi ka tagasisõiduks jätkub või siis peab juba järelkärus sõitma kavalpead sihukesed, mõni hakkabki arvama et päris road legaliga tegemist
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel30tunnine hooldusintervall kehtib ikka rajal veedetud tundidele? Tavasõit vast nii kurnav mootorile pole.
Nt Porsche GT3RSR/Cup autodele annab tehas 40tunnise garantii võistlusolukorras ja soovitab seejärel preventiivne värskendus teha (liugelaagrid, kolvirõngad, tihendid jm vahetada).
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelGumpert on samuti sisuliselt kinnine Le Mans klassi sportprototüüp, kui palju ta tavaautodest erinevat lähenemist nõuab ma ei tea, aga arvata võib, et päris tavaauto moodi lähenemisega hakkama ei saa.
Näiteks Viper on teises äärmuses, hooldusintervall 10 000 km ja väike hooldus maksab umbes $150 ning suurem, 60 000 km hooldus $ 340. Suur stressivaba mootor ja muidu kõvast rauast jupid aga õigesti kokku pandud ja kiirust on sama palju kui mistahes Itaalia eksootikal, "tavalisematest" markidest rääkimata. Muidugi see on ka selge, et nende autode puhul pole kiirus just see kõige peamine näitaja.
17.08.2009 at 09:00
1 edit. Last edited 17.08.2009 at 09:00 by peep (Moderator)
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifelno tegelikult on ju automanualides tihtilugu kirjutatud, et kontrolli enne sõitu õli, bensiini, rehvi rõhku jne, see põhiliselt sellepärast, et kohtusse ei saaks kaevata stiilis, aga polnud ju öeldud kasutusjuhendis...
samas enamus juttu käib mootori kohta, nad võiks panna mõne tavalisema mootori ning sõita 6.99
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelVideo
Kui ma ei teaks, millega tegu, siis oleksin kindel, et video on kiirendatud, suht utoopiline tunudub kiirus. Lisaks, tavalisema autoga võrreldes on trajektoorid kohati väga erinevad, kurviraadiused on palju väiksemad ehk ilmselt downforce või muidu mehaanilist pidamist on rohkem kui piisavalt ?
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel
quote:wirx: no tegelikult on ju automanualides tihtilugu kirjutatud, et kontrolli enne sõitu õli, bensiini, rehvi rõhku jne, see põhiliselt sellepärast, et kohtusse ei saaks kaevata stiilis, aga polnud ju öeldud kasutusjuhendis...
samas enamus juttu käib mootori kohta, nad võiks panna mõne tavalisema mootori ning sõita 6.99
Usun, et sellel planeedil on see suhteliselt võimatu kuna minutis on 60 sekundit.
Aga siiski, see Gumperti aeg on ikka suhteliselt ulme ja see neb ikka märksa rohkem auto moodi välja kui Radical.
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel
quote:Antti22:
quote:wirx: no tegelikult on ju automanualides tihtilugu kirjutatud, et kontrolli enne sõitu õli, bensiini, rehvi rõhku jne, see põhiliselt sellepärast, et kohtusse ei saaks kaevata stiilis, aga polnud ju öeldud kasutusjuhendis...
samas enamus juttu käib mootori kohta, nad võiks panna mõne tavalisema mootori ning sõita 6.99
Usun, et sellel planeedil on see suhteliselt võimatu kuna minutis on 60 sekundit.
Noh, tegelikult on 6.99 (6 minutit ja 99 sekundit) ju võimalik küll, teisendades tähendab see lihtsalt 7 minutit ja 39 sekundit
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelVideo link töötab mul küll väga normaalselt. Sa pead lihtsalt ise seal nürburgringi kaardi pealt valima video
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid Nordschleifel
Downforce oli nii palju olnud, et eriti rattaid maast lahti ei saanud hoolimata ulmelisest kiirusest. Kuid 5.52 õhulend 5 k. oli sellegipoolest isegi vaadata natuke kõhe. Trajektoorid olid jällegi päris palju erinevad tavaautodest ja äärekividest hoidis ta ka enamus kohtades eemal, kus tavaliselt üle sõidetakse.
Muide see aeg on täisringi aeg, erinevalt tavapärasest, kus T13 esine sirge välja jääb ehk ca. 2-3 sek. Radicali kahjuks. Nad ise lootsid ca. 6.35 ja ilmselt tulevad tagasi veelkord proovima.
21.08.2009 at 19:09
1 edit. Last edited 21.08.2009 at 19:28 by peep (Moderator)
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelHuvitav spekuleerida, mis ringiaeg oleks veel olnud täisslikkidel. Peep, kas oskad öelda, kui kiiresti kiireimad VLNi autod seda ringi sõidaks?
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelEga neid VLN'i autosid pole keegi eriti niimoodi mõõtnud, kuid Sportauto testis eelmine aasta Raeder Gallardot (mis oli suht esiotsa auto enne kui ta maha põles) ja see sõitis 6.44 nende standardi kohaselt ehk umbes sama kiiresti. Need on endurance jaoks tehtud autod, Gallardo oli 550 hj ja 1350 kg.
21.08.2009 at 19:44
2 edits. Last edited 21.08.2009 at 19:47 by peep (Moderator)
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelRadicali saavutuse kohta täpsemalt ka kuskil juttu on?
Kas otse tänavalt rajale või enne veel seadistati vedrustust ja aju ja pandi uued rehvid alla jms veel mitmeid tunde?
Gumpert Apollo ja Radical SR8LM rekordid NordschleifelKusjuures tundub, et video on 6:55 ringist, olen seda millalgi varem vaadanud. Auto värv kah teine. XRile vastuseks: tegelikult vahet pole ju, kõiki neid asju saab ka GT3-ga teha, aga kui peaks midagi pakkuma, siis pigem mitte?