Poster |
Message |
lauri911 |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
FastLapi tulemused siin
---------------
Hommikul Tallinnast sinnasõites kallas Eestis nagu oavarrest, alates Pärnust oli ilm kuiv. Lõunaosariigile kohaselt oli Riias õnneks ilm päikeseline, ähvardavad vihmapilved liikusid kaarega mööda.
Alguses üritus natuke venis ning tundus, et treeningaega jääb väheks aga kuna varsti selgus, et transponderid ei toimi, siis sai treeningaega tunnikese juurde . Shikaanid tegid rada huvitavamaks, stardisirge stop-and-go jõnks oli keeruliseim, mina isiklikult olin igati hädas sellega ning ei saanudki aru kuidas seda ikkagi sõita, oskustest tuli puudu.
Kohal olid noored vihased mehed (tegemist oli siiski võidusõiduga, karikad ootasid), õnneks keeras üks Civic ennast kohe alguses tagaotsapidi seina --- see kainestas teisi võidusõitjaid ning rohkem õnnetusi ei juhtunud.
Edasi sujus asi nagu õlitatult, ringiajad läksid kõigil paremaks, autod ei lagunenud ja esikolmik võitis ülekaalukalt --- uskumatud ringiajad EVO poolt!
Meie mees kindlakäeliselt poodiumil, kolmas koht omas klassis :
|
17.08.2009 at 08:23 |
4 edits. Last edited 17.08.2009 at 11:07 by lauri911
|
ICE |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Õnnitlused Anderile! Lauri, ega sul endal ka palju puudu ei jäänud, vaatan.
Aga kirjutage üritusest endast ka.
____________________________
Petrolheads.ee |
17.08.2009 at 08:29 |
|
devilc
Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Praeguseks on tulemused kah ära parandatud. Üritusest:
Kell 11 saabudes regasime ära ja saime vastu kobaka transponderi, mis klaasi külge kleebiti. Ürituse formaat nägi ette 30 min soojendussõite per grupp (gruppe oli kaks, ja neid oli üritatud koostada eeldatava kiiruse järgi) pluss 2x30 min võistlussõite kiireima ringiaja sõitmiseks. Nagu räägitud, oli stardisirgel sisuliselt stop-and-go (40-50 km/h) jõnks, mille tulemusel oli minu kiirus stardijoonel tavalise 160 km/h asemel 110 km/h. Selle tulemusel sai täpse sõidu korral järgmise kiire täiega läbi sõita, aga ega seal eriti varu ei jäänud.
Tunnelile eelnev parem oli ca 80 km/h šikaaniga nii palju maha pidurdatud, et vasakule üle tunneli täiega sõitmine polnud probleem. Viimane šikaan oli enne katelt ja parematel ringidel 110 km/h läbitav. Katla sai täiega läbi, aga ainult väga täpse sõidu korral. Üldiselt rikkusid lisandused sõiduelamust küll ja lisasid ühtlasi ringiajale 10-12 sekundit.
Enda sõidust sain enam-vähem selle aja kätte, milleks auto ja mees hetkel suutelised olid. Natuke mõjusid ajale väga kulunud Toyo-d, mis lõpuosas pidamist kaotavad, aga üle sekundi ei oleks sealt leidnud ka värske rehviga. Võitnud EVO oli seest suht tühi ja 450 hj, samuti polnud obviously standard klassi II koha Subaru. Mis pani rohkem imestama, olid Civicu ja S2000 vinged ajad. Kurvipidamist oli neil selgelt rohkem, sirgetel olin pigem mina kriipsu võrra kiirem. Civic oli sisuliselt võidusõiduauto (250 hj, seest tühi jne) aga S2000 paistis üsna tsipa võimsama tänavaauto moodi, millel vedrustus teine ja taga suur tiib. |
17.08.2009 at 12:23 |
|
lauri911 |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Korraldaja sõnul pannakse kõik videod ja pildid siia |
17.08.2009 at 14:43 |
|
uzzac |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
too kollane CRX tundub jubedat moodi Doleba eelmise aasta S1600 auto moodi
tundub küllalt ebavõrdne värk sest leedus on ju ükstaskõik mis stiilis masin registris (toyod alla ja minek). Kaunase võistlusele sõitsid paljud ise kohale . aga tore et meie mehed eesti lippu kõrgel hoidsid ja tõid poodiumi viimase astme koju. 5+ |
17.08.2009 at 15:04 |
|
devilc
Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
S2000 oli see auto:
Kiire Civic:
|
17.08.2009 at 15:21 |
1 edit. Last edited 17.08.2009 at 15:34 by devilc (Moderator)
|
matukas |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Tee mootori ja veermikuga mida tahad, aga salong originaaliks ja turvapuuriga autosid peale ei lase.
EDIT: Kui autol originaalis tiiba pole, siis seda ka ei lubaks.
Selline oleks minu reegel. Või kuidas teised arvavad?
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
17.08.2009 at 15:58 |
1 edit. Last edited 17.08.2009 at 15:58 by matukas
|
hall |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: matukas: Tee mootori ja veermikuga mida tahad, aga salong originaaliks ja turvapuuriga autosid peale ei lase.
EDIT: Kui autol originaalis tiiba pole, siis seda ka ei lubaks.
Selline oleks minu reegel. Või kuidas teised arvavad?
Kas sa jälle ei trügi sinna, kus su arvamust vapsee ei küsita ja kui sa ikkagi selle avaldad, siis mitte kedagi ei huvita?
Täiendus:
1. Kui tahad, et võistlused oleks sinu reeglite järgi, korralda võistlus. Või siis vähemalt osale seal;
2. Kui tead, kuidas ehitada kõige paremat-kiiremat-ülbemat autot, siis ehita, mitte ära jutusta pidevalt teooriaid sellest kuidas peaks või kuidas tuleks teha;
3. Kui tahad sujuvalt töötavat sidurit ja jäika tagasild, siis pane selline oma autole (http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=508&page=4)
jne, jne.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
17.08.2009 at 16:13 |
1 edit. Last edited 17.08.2009 at 16:46 by hall
|
HoCi |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Ei kakle!
Seesama kupee panigi seina tagumikuga? Nüüd täitsa luukpära juba Selline pilt oli kindlasti raja ääres kainestav.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
17.08.2009 at 16:19 |
3 edits. Last edited 17.08.2009 at 16:20 by HoCi
|
devilc
Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Seesama jah. Kusjuures eelmisel õhtul oli üks vend võidusõidu ettevalmistusega Lupoga saabunud Fast Lapiks trenni tegema ja esimesel ringil seina sõitnud. Auto nägi päris kõver välja, üks nurk täitsa segi jne. |
17.08.2009 at 16:38 |
|
peep Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Korraldaja otsib kedagi, kes Eestis võtaks etapi korraldada. Äkki õnnestuks mõne EMV etapiga ühendada, treeningute vahele 2x30 min paigutada + veel mingi trenni aeg vast pole probleem, kui sellest lisatulu laekub ? Kuna tegu OT stiilis asjaga, siis vast peaks EAL heakskiidu ka saama ? |
17.08.2009 at 17:01 |
|
devilc
Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
See 2x2x30 min on juhul, kui on ~30 autot nagu seekord, muidu tuleks 2x3 sessiooni teha (Pärnu rada ju oluliselt lühem kah). Aga vahva oleks küll, kui üks etapp Pärnus oleks: siia ju šikaane vaja pole... |
17.08.2009 at 17:07 |
|
lauri911 |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Enne jäi ütlemata, et endal oli eriti hea meel Lotus Exige S'ile ärategemise üle
|
17.08.2009 at 17:15 |
|
lauri911 |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: devilc: Seesama jah. Kusjuures eelmisel õhtul oli üks vend võidusõidu ettevalmistusega Lupoga saabunud Fast Lapiks trenni tegema ja esimesel ringil seina sõitnud. Auto nägi päris kõver välja, üks nurk täitsa segi jne.
|
17.08.2009 at 17:22 |
|
hall |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: peep: Korraldaja otsib kedagi, kes Eestis võtaks etapi korraldada. Äkki õnnestuks mõne EMV etapiga ühendada, treeningute vahele 2x30 min paigutada + veel mingi trenni aeg vast pole probleem, kui sellest lisatulu laekub ? Kuna tegu OT stiilis asjaga, siis vast peaks EAL heakskiidu ka saama ?
Kui jutt järgmisest aastast käib, siis võin oma rinkaetapile selle asja toomisest rääkida küll. Kuna järgmise aasta kalendri projekt on juba olemas, saab põhimõtteliselt juba sel teemal väga konkreetselt diskuteerida.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
17.08.2009 at 17:36 |
|
-XR- |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: serõi: quote: peep: Korraldaja otsib kedagi, kes Eestis võtaks etapi korraldada. Äkki õnnestuks mõne EMV etapiga ühendada, treeningute vahele 2x30 min paigutada + veel mingi trenni aeg vast pole probleem, kui sellest lisatulu laekub ? Kuna tegu OT stiilis asjaga, siis vast peaks EAL heakskiidu ka saama ?
Kui jutt järgmisest aastast käib, siis võin oma rinkaetapile selle asja toomisest rääkida küll. Kuna järgmise aasta kalendri projekt on juba olemas, saab põhimõtteliselt juba sel teemal väga konkreetselt diskuteerida.
See üritus peaks teoreetiliselt publikut ka juurde tooma.
Eestis on minu meelest rinkaetappidel publikupuudus alati probleemiks.
A Läti pilte vaadates olid päris paljud autod nagu mingi sarja autod. Kasvõi näiteks see konkreetne CRX, mis oligi 1600 klassi jaoks tehtud.
Kuidagi tuleks siis see asi ära lahendada, et rinkaautodega tänavaautodele mõeldud poodiumikohti ära võtma ei tuldaks.
|
17.08.2009 at 17:40 |
|
uzzac |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
sellisel üritusel ei tohiks osaleda lihtsalt EAL või muu maa liidu litsentsi omanik ja ongi kiired autod kadunud mõni võib ju oma autot kellegi teisele sõita anda eks autoga sõitma õppimine teeb kiirusele omad korektuurid ja oleks küllalt adekvaatne tulemus IMO |
17.08.2009 at 17:48 |
|
Lembit |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: uzzac: too kollane CRX tundub jubedat moodi Doleba eelmise aasta S1600 auto moodi
Lisaks S1600 klassi endisele autole oli 3000+ klassis neljanda koha saanuna esindatud ka tänavne Baltic Open klass. Anderile kaks püstist pöialt, et Full Race autole tänavaautoga koha kätte näitasid
|
17.08.2009 at 18:20 |
|
uzzac |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
too M3 oli riias üldse kuidagi lonkav. mõni sekund oli vaid kiirem S1600 ajast. |
17.08.2009 at 20:24 |
|
jaan tatikas |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote:
A Läti pilte vaadates olid päris paljud autod nagu mingi sarja autod. Kasvõi näiteks see konkreetne CRX, mis oligi 1600 klassi jaoks tehtud.
Kuidagi tuleks siis see asi ära lahendada, et rinkaautodega tänavaautodele mõeldud poodiumikohti ära võtma ei tuldaks.
Ma ei võtaks seda asja liiga tõsiselt - kummikutega saab ka kiiresti joosta... |
17.08.2009 at 20:30 |
|
devilc
Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: Lembit:Anderile kaks püstist pöialt, et Full Race autole tänavaautoga koha kätte näitasid
Ehhee, aitäh. Korraldaja tuli lõpus ütlema, et pealtvaatajate jutu järgi Estonians are pushing pretty hard. Mis mul selle peale muud öelda oli, kui et muidu ei viitsiks ju nii pikka sõitu ette võtta.
Tõsiselt rääkides, sõites on kogu aeg tunne, et pidamist võiks rohkem olla. Aga olen endale lubanud, et peale stabikate, mis ikkagi panin, vedrustust torkima ei hakka (BTDT). Variant oleks slikke proovida, aga kes teab, mis probleeme need kaasa toovad (lisaks oleks muidugi lisajooksu velgi vaja)...
Üks pilt edvistamiseks kah. Kas keegi oskab öelda, mis kurv see on?
|
17.08.2009 at 21:16 |
|
peep Moderator |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
Ürituse formaadiga pole mõtet eriti oma pead vaevata, see on sarja korraldaja teema. |
17.08.2009 at 22:15 |
|
uzzac |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
sirge lõpus nö "terav" kurv peaks olema |
17.08.2009 at 22:35 |
|
Lembit |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
quote: uzzac: too M3 oli riias üldse kuidagi lonkav. mõni sekund oli vaid kiirem S1600 ajast.
Riias võis tegu olla lisasilindriga seotud probleemidega
|
18.08.2009 at 08:22 |
|
lauri911 |
FastLap International 2009 - meie mees poodiumil
See peaks olema eelviimane kurv enne stardisirget (ise sain seekord väikest sabinat seal kurvis, nimelt lainetab seal pidurdusmaa hirmsasti ning jäin pidurdusega hiljaks ja sõitsin seal korra rajalt välja |
18.08.2009 at 08:24 |
1 edit. Last edited 18.08.2009 at 08:27 by lauri911
|