Poster |
Message |
rolantsik |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Pärast mitme aastast kaalumist otsustasime korraldada Eesti esimese pikamaa sõidu.
Lühidalt põhilisest.
Sõit saab olema 4 tundi pikk ja üks sõitja võib sõita max 1,2 tundi.
Võistlusklassid:1) kuni 1600 cm3
2)kuni 2000 cm3
3)kuni 3000 cm3
4) 3000+ cm3
5) D diiselautod
6)X1 protüübid k.a. Radical jms
7)BMW 325Cup
Võistluste käik:
reedel 10juuli vabatreeningud
laupäev 11juuli ajasõidud,BaTCC esimesed stardid
pühapäev 12juuli BaTCC teised stardid,4 tunni sõit
|
28.02.2009 at 00:05 |
4 edits. Last edited 09.07.2009 at 17:57 by peep (Moderator)
|
matukas |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Loodame, et sellest kasvab välja midagi erilist. Ja loomulikult võiks võistluse pikkus korraldajate/osalejate kogemuse lisandumisega kasvada. 8 või 12 tundi näiteks võiks juba päris huvitavaks osutuda. Ise näeksin kõige atraktiivsemate klassidena enda jaoks diisel ja prototüüpide klasse.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
28.02.2009 at 00:19 |
|
Silwer |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
See on siis nagu opentracki laadne harrastajate üritus?
1,2 tundi võib sõita üks mees korraga järjest või kokku terve võistluse peale?
Kuidas arvestatakse mootorite ülelaadimisi klassidesse jagamisel?
Mingeid muid reegleid, tehnilisi tingimusi?
WTF on BATCC?
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.02.2009 at 00:37 |
1 edit. Last edited 28.02.2009 at 02:11 by Silwer
|
rolantsik |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
1,2 tundi võib sõita üks sõitja järjest.
Tegemist on ametliku võistlusega kõige sinna juurde kuuluvaga.
Ülelaadimine X 1,7
BaTCC = Baltic Touring Car Championship
|
28.02.2009 at 01:04 |
1 edit. Last edited 28.02.2009 at 01:06 by rolantsik
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Lisan siia paar omapoolset mõtet.
Kas poleks parem teha kolm kohustuslikku boksipeatust kestvusega minimaalselt 5 minutit ja aken on 30 minutit, 15 minutit enne ja pärast iga täistundi. Mõte on selles, et minu arvates näiteks BMW Cup auto ei läbi seda distantsi kahe boksipeatusega (minu eelmise aasta auto kindlasti ei läbiks) ja sama probleem võib tekkida ka teistel, üldjuhul sprindidistantsidel kasutatavate autodega. Eks muidugi saab alati lisapaake panna aga ühe sõidu pärast aastas vast mitte.
Kahe boksipeatuse süsteem on sobiv kolme sõitjaga tiimidele, kuid kahe sõitjaga tiimile (ma arvan, et neid on rohkem) oleks sobivam kolm boksipeatust, siis saaks võrdselt sõita. Muidu peaks üks sõitja tegema 2 x 1,2 tundi ja see on ebavõrdsem koormus, kui näiteks kolme sõitja puhul üks mees teeb 2x 50 min.
Akna suurus jätab mängumaad ja ei koorma boksiteed üle, sest ega seal ju normaalset ruumi pole ja ruumi- ning ajapuuduses tekivad kergelt intsidendid nagu mehaanikutele otsasõit, kokkupõrked jne.
Kohustuslik 5 minutit boksis on küll suvaliselt öeldud aeg, kuid sisu on, et peaks olema aega kanistrist tankida (ohutult !) ja näiteks rehvi vahetada ka neil, kellel on kaasas vaid üks abiline - muidu peab osalejal hea tulemuse saavutamiseks olema (koordineeritult tegutseda suutev) boksitiim ja see ajab kulu üles.
Kindlasti olete neid asju juba mõelnud, kuid ehk on abiks planeerimisel. |
28.02.2009 at 09:15 |
1 edit. Last edited 28.02.2009 at 09:17 by peep (Moderator)
|
Silwer |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Aga ongi ju kolm boksipeatust. Üritus 4 tundi ja järjest võib sõita 1,2 tundi ehk 1 tund ja 12 minutit. Kahe peatusega ei sõida kohe kuidagi ära.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.02.2009 at 09:23 |
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Võib-olla ma ei saanud täpselt aru, see kirjeldus võib minu poolt pakutavat süsteemi tähendadagi. |
28.02.2009 at 09:34 |
1 edit. Last edited 28.02.2009 at 09:36 by peep (Moderator)
|
rolantsik |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Kõik head mõtted on teretulnud
Boksi tulekut peame hakkama reguleerima fooriga,kuna tõesti ruumi on vähe.
Kohustuslik boksis viibimise aeg tuleb samuti.
|
28.02.2009 at 11:34 |
|
Jesper |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
1,2 tundi on ikka 1 tund 20 minutit ehk 80 minutit? Samas reaalselt ma arvan et vähem treenitud persoonidele nagu mina näiteks on ka tund aega järjest paras katsumus ja targem on tihemini vahetada ja kiiremini sõita.
Tankimine on tõesti selline asi mida peaks ohutuse kaalutlustel hästi rahulikult ja korralikult tegema, Palanga reeglitest ma vaatasin et seal on tankimiseks eraldi boks koos vastava seadmestikuga (kõigile ühine), mitte ei jupsita kanistritega. Juhivahetusega võib rapsida küll, kodus selle harjutamine on tasuta, eeldab ainult võistlejate mõistlikkust ja/või korralikku kontrolli, et keegi stiilis lahtiste rihmadega rajale ei torma.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.02.2009 at 11:42 |
|
rolantsik |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Palangas toimub tankimine võistlus territooriumil olevast avalikust tanklast,võistkondadele jagatakse küttekaardid ja siis tangitakse sealt. |
28.02.2009 at 12:06 |
|
Cardo |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Kas sõitma pääsevad vaid puuriga autod ? |
28.02.2009 at 13:22 |
|
Silwer |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
quote: Jesper: 1,2 tundi on ikka 1 tund 20 minutit ehk 80 minutit?
Jesper, matemaatika pole vist sinu sõber. Tunnis ei ole meil ju 100 minutit vaid 60.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.02.2009 at 13:38 |
|
rolantsik |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
quote: Cardo: Kas sõitma pääsevad vaid puuriga autod ?
Jah,turvavarustus peab olema. |
28.02.2009 at 14:20 |
|
Jesper |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
quote: Silwer: quote: Jesper: 1,2 tundi on ikka 1 tund 20 minutit ehk 80 minutit?
Jesper, matemaatika pole vist sinu sõber. Tunnis ei ole meil ju 100 minutit vaid 60.
Mis tähtsust seal on mitu minutit tunnis on? Number 2 on ikka number 2 ega muutu lambist 12-ks Näiteks 12 kuueteistkümnendsüsteemis on ka kümnendsüsteemis üldse 18, ja need on veel levinud süsteemid, põhimõtteliselt ei keela keegi kasutada 325-ndsüsteemi näiteks ja kogu matemaatika jääb kehtima. Sedasi leiutades ja teisendades võib puhta ogaraks minna peast. Aega loetakse olemuselt 60ndsüsteemis arvudes, lihtsalt kuna 60 eri hieroglüüfi meelde jätmine võib moodsale inimesele raskeks minna, siis asja lihtsustamiseks pannakse seda kirja parajasti kätte juhtunud araabia numbritega.
Eks Roland võib täpsustada muidugi mida ta mõtles.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.02.2009 at 15:52 |
2 edits. Last edited 28.02.2009 at 15:56 by Jesper
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Eeldasin samuti, et 1,2 tundi on 80 minutit, matemaatikaga erilist seost ei tajunud. Kuid seda saab akendega reguleerida ja võib ju ühe vahetuse pikkuseks ollagi 40-80 min - peaasi, kui kolm boksipeatust kohustuslikud on. Eks neid täpseid numbreid arvutavad juba korraldajad. |
28.02.2009 at 17:27 |
|
Silwer |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
80 minutit on 1,333333... tundi.
Aga see selleks. Tähtis on ju ürituse olemus mitte see et kuidas arvutada tunde ümber minutiteks. Ja üritus tundub igati äge. Ma nüüd juba mõtlen et järsku siiski osaleks. Selleks oleks siis vaja mingid slickid leida, tulekustutussüsteem? ja leida see teine juht. Viimane saab aga kõige raskem olema. Keda sa ikka nii väga usaldad oma auto rooli mida juba terve igavik ehitatud ja millised need kokkulepped siis selle teise sõitjaga peaksid olema...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.02.2009 at 17:56 |
|
ICE |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Silwer sa pere ainuke laps? :P |
28.02.2009 at 19:07 |
|
Silwer |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Xjan läheb ju alati liiga hulljulgeks minu autoga, vähemalt minul on hirmus tema kõrval sõita... Ja tal vist hetkel ka muud huvid.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.02.2009 at 19:51 |
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Pärnus ma väga ei muretseks aga eks risk on alati ja sellega tuleb lihtsalt arvestada, kui osana võistlemisest. |
01.03.2009 at 10:38 |
|
rustang Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Tuleks alguses tekkinud küsimuse juurde tagasi: Rolantsik, mitu MINUTIT tohib üks juht järjest sõita? |
01.03.2009 at 11:39 |
|
hall |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Tavaloogika alusel on 1,2 tundi siiski 1 tund ja 12 minutit (üks tund ja 20% kuuekümnest minutist). Kuidas te muidu nt 1,5 tundi minutiteks arvutate? On see poolteist tundi, st üks täistund ja 50% kuuekümnest minutist? Või on see siis hoopis 1 tund ja 50 minutit? Kui nii, kas siis 1,9 tundi on 60+90=150 minutit (2 ja pool tundi) st kas 1,9 tundi võrdub kahe ja poole tunniga kellal?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
01.03.2009 at 12:39 |
1 edit. Last edited 01.03.2009 at 12:43 by hall
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Üks aspekt, mis sellise suurejoonelise ettevõtmisega pähe tuleb on see, et mitu autot üldse kannatab Pärnus peale lasta ? Kui tavadistantsidel annab klasse eri startide vahel jagada, siis siin ju peavad kõik korraga rajal olema. Ehk osavõtt saab ilmselt rangelt piiratud olema ?
See on muidugi ebareaalne mõte aga ülikõva oleks seda sõitu teha hoopis nendel teedel, mis ümber raja on - et rada on vaid üks distantsi osa. |
01.03.2009 at 14:31 |
2 edits. Last edited 01.03.2009 at 14:34 by peep (Moderator)
|
Jesper |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Jah, trass läbi Virtsu maantee Lukoili lahendab ka tankimise probleemi
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
01.03.2009 at 14:39 |
|
raimo_r |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
Kui välja arvata see lõik mis Tallinna poolt otse rajale viib, siis ülejäänud teed on suht õudsa kattega. Samuti on otse linnast tuleval teel betoonpiirded ees.
Mõte on muidugi äge, publiku huvile tuleks ka ainult kasuks. Samas sõitja jaoks on need suhteliselt ebahuvitavad pikad sirged.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
01.03.2009 at 14:55 |
|
peep Moderator |
BaTCC stage 3 & 4 Hour Race 2009 10-12 juuli
No sinna võiks ju trampliine paigutada ja tantsutüdrukuid... |
01.03.2009 at 15:00 |
|