Poster |
Message |
-XR- |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
quote: Gsinut: See peaks nüüd vist rinkameeste kohustuslikku programmi kuuluma: Tõnu Soomeri BMW M3 GTR
Edit: Pean mainima, et see on rinkapillidest minu üks isiklikke lemmikuid... ma ei tea miks, aga selles pillis on midagi.
Soomer mainis, et kõik neid vigu ta teeb ikkagi väsimusest.
Tea, kas tal oleks viimane aeg endale treener palgata ja kõvasti trenni teha.
Ma arvan, et te olete ka kursis nende "vimkadega" mida ta rajal visanud on.
Tegelikult ma nimetaks seda agressiivseks sõidustiiliks mitte väsimuseks |
27.01.2009 at 14:47 |
1 edit. Last edited 27.01.2009 at 14:49 by -XR-
|
matukas |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
quote: -XR-:...Soomer mainis, et kõik neid vigu ta teeb ikkagi väsimusest...
...Tegelikult ma nimetaks seda agressiivseks sõidustiiliks mitte väsimuseks
Väsimus võib väljenduda agressiivsusena.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
27.01.2009 at 15:09 |
1 edit. Last edited 27.01.2009 at 15:10 by matukas
|
uzzac |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
ise muutud ju ka väsinuna tusaseks |
27.01.2009 at 15:52 |
|
Kaido |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Soomeri sõidutehnika korjab kindlasti ka vaenlasi. Sama - kui meil oleks Soomereid ca 10 isendit, müüks ennast ka ringrada ja tooks sama palju rahvast raja veerde kui autoralli - meil oleks ammu ka korralik rada olemas jne. Lihtsalt minu viis senti. |
27.01.2009 at 16:53 |
|
Raceboy |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Noh, võibolla on mul veidi tagurlik nägemus ringrajasõidust, aga selle distsipliini eesmärgiks ei ole kindlasti autodevahelise füüsilise kontakti loomine. Loomulik, et kontakte tuleb paratamatult ette, kuid tegelikult on sellist laadi sõidu (rohkelt plekimõlkimist) teised alad nagu romuralli, rallikross jne.
Pakun, et kui GT-klassis oleks lihtsalt pidevalt vähemalt 10 lahedat autot, tooks see pealtvaatajaid juurde, ei pea neid lõhkuma hakkamagi
____________________________
www.vems.ee |
27.01.2009 at 17:03 |
|
-XR- |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
quote: uzzac: ise muutud ju ka väsinuna tusaseks
Ei muutu. Ja arvan, et ringrajasport vajab just ülimalt külma närvi.
Võtame kasvõi näiteks Montoya. No ei olnud tema F1 karjäär pikk just eelkõige tema närvide pärast.
Eile oli meil üks kardivõistlus. Itimehed vs. Honda club.
Itimehed võtsid asja rahulikult ja saavutasime ka võidu. Vastased olid muidu vägagi kiired.
Hondaklubi mehed läksid ikka väga agressiivseks kätte ära ning hakkasid väga musti võtteid kasutama.
Motors24 video oli siin mingi aeg tagasi Eesti rinkameestest vs. ajakirjanikud.
Marko Asmeri ja Vabamäe (esimesed 2) ajad sõideti kohe põmst esimesel soojendussõidul üle.
Kokkuvõtteks see ei ole tore võidusõit, kui keegi aeglasem su suure närvi pärast lihtsalt välja rammib.
Need reeglid on minu meelest samad alates kardisõidust lõpetades F1-ga. |
27.01.2009 at 17:17 |
|
Kaido |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Soomerile on hullu kuulsus külge hakanud, aga süüdi on selles pigem vastaspoole PR - ma olen jälginud selle mehe tegemisi suht ammu ja ma ei ütleks, et tegu on sõitjaga, kelle elueesmärgiks on teised puruks sõita. Ehe näide oli Soomeri ja Pilve konflikt Soomes hooaja lõppedes, mis vaibus Soomeri pardakaamera video avalikustamise järel.
Soomeri teeb sümpaatseks see, et ta on selline iseehitajast tüüp, nagu ka paljud sümpaarsed tegelsed selles foorumis. Kõik see mis tal on, on tulnud oma käte läbi - kui auto on katki, siis ei sõimata mehaanikuid, vaid lüüakse ka ise kaasa. Paha poisi oreool, agressiivne sõit, mahlakad ütlemised - selline on sõitja, kelle pärast raja veerde tullakse. Muidugi on Soomer lollusi teinud (nagu ka teised), kuid mitte piisavalt et teda paariaks kuulutada :-) |
27.01.2009 at 22:21 |
|
-XR- |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Ma ei näe küll mingit erilist põhjust miks sõitja peaks ise ka mutreid keerama ja miks mutreid keerav sõitja rohkem või vähem hea on. |
27.01.2009 at 22:30 |
|
Kaido |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Jumala õigus - meeste karismal on lihtsalt vahe sees - võin mõne OT ajal oma väiteid pikemalt lahti rääkida. |
27.01.2009 at 22:33 |
|
wirx |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
mina pakuks, et agressivust on vaja, aga seda hoopis reklaami tegemisel meedias...kiirendustest kuuleb-näeb suvel koguaeg meedias, kuid rinkast kuuleb ainult suuremaid üritusi ja isegi siis suht tagasihoidlikult ja ometigi on maailma kaardile meid pannud spordis vast kõige rohkem märtin, aava ning asmer...(kui ei usu, kontrollige googlest üle) aga näe ajalehed ikka kirjutavad mitmeid A4 lehti saamatutest korvpalluritest või jalka "ässadest"
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
27.01.2009 at 22:35 |
|
peep Moderator |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Kanteril on umbes poole rohkem viiteid kui Märtinil või Asmeril ja Barutol üle 3 korra rohkem.
Jube OT, tõstan eraldi selle. |
27.01.2009 at 22:50 |
|
wirx |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
jätkame ot-d õige teema all
otsi ikka marko märtin ja marko martin ning baruto on üks sõna, seal tulevad mängu ka teised asjad, mida see tähendab
kuigi tundub, et aava on kuulsam google arvates, kui märtin (hehe urmo aava-t on vähem, kui kanterit, kuid aava urmot rohkem )
ja kui veel otsida martin marko, siis on juba pea 7 miljonit vastet...välismaa lehed ju ä tähte ei mõista
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
27.01.2009 at 23:04 |
|
Jesper |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
No pressikajastus on olematu jah, aga kes seda siis parandama peaks kui me ise?
Alustuseks võiks olla teksti kujul pressiteated iga võistluse järel (ja ma mõtlen et 20 minti pärast viimase klassi finišit, mitte 2 nädalat), mis sisaldaks lühikirjeldust võidusõitude käigust ning tulemusi klasside kaupa. Kes teeb ära? Mul ei ole sõitmise kõrvalt aega (muidugi kui ikka õnnestub sõita). Seejärel võiks olla seal samas pakis juba paar pilti ka, harrastajad topivad küll pärast võistlust lehekülgede kaupa pilte üles, aga piisab ka paarist-kolmest lahedast kaadrist, peaasi et need oleks operatiivselt olemas, kui asi pole veel uudisväärtust kaotanud. Kes teeb ära? Tänapäeval on suht hea kvaliteediga kaamerad üpris kättesaadavaks muutunud, AK uudistelõiku ei mahu nagunii mingi täispikk mängufilm, piisab kui on 30 sekki puhast materjali, näiteks paar stardirüsinat ja lõppu kaader autasustamisest. Minu tagasihoidliku ja diletantliku arvamuse kohaselt ei pea selle jäädvustaja olema mingi väljaõppinud kinematograaf, peaasi et suudab ilma väristamata pilti fookuses hoida ning operatiivselt kasvõi kaubiku tagaistmel läpakas materjali kokku lapata. Kes teeb ära? Ringrada kajastavad veebilehed on... ahjaa
Et siis nagu kui keegi oleks nõus ohverdama oma kiirest elust mõned tunnid õhtuti, max päev korraga võistluste ajal, aga neid keegisid oleks paar kuni kuus koos, siis saaks mägesid liigutada. Lihtsalt hetkel see kõik on null mis on ümmargusem kui barumi kumm. Fakt on et mingit pappi mille eest midagi sisse osta ei ole ja ei saa niipea olema, ja isegi kui oleks siis selle eest võiks midagi arukamat teha, kasvõi Audrusse ajavõtutiimile mingi normaalse soojaku. Ja kui puuduvad huvilised, kes oleks nõus asju ilma papita tegema, siis kellele seda kõike anyway vaja on?
Sry võibolla liigse emotsionaalsuse eest, aga seda juttu on juba nats liiga palju siin foorumis et peaks oleks poleks.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
27.01.2009 at 23:23 |
3 edits. Last edited 27.01.2009 at 23:28 by Jesper
|
Raceboy |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Minul pole väikese pressiteate kirjutamise vastu mitte miskit, see nõuaks maksimaalselt 30 minutit aega kui (korrektsed) tulemused ja fotod olemas on. Viimastega on minul raskusi, kuna ei ole kõige suurem käpp fotograafia alal.
____________________________
www.vems.ee |
27.01.2009 at 23:31 |
|
peep Moderator |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
On olnud juhust nuusutada, mida tähendab korralik PR selliste ürituste puhul ja see pole "keegi võiks ära teha" teema vaid ikkagi ühe inimese konkreetne töö. Tavaliselt maksavad sellele inimesele korraldajad, sest neil on vaja sponsoritele value't anda. Kui pole sponsoreid, siis pole justkui ka selle peale vaja kulutada ja kui ei kuluta, siis pole sponsoritele midagi müüa ja nii edasi. Tundub nokk kinni - saba lahti olukord aga ma arvan, et tegelikult toimib kõik ratsionaalsuse reegli järgi, ju siis ei tasu punnida, selle eest juurde ei maksta meil siin. Ideaalide alusel tegutsemine, et "levitame õiget usku" vist eriti tõsiselt ei kvalifitseeru. |
27.01.2009 at 23:38 |
1 edit. Last edited 27.01.2009 at 23:39 by peep (Moderator)
|
Jesper |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Peep, ma ei räägigi selles suhtes korralikust PR-ist, mis ka mingit raha liikuma paneks või muidu ärilises mõttes sisu omaks. Samas kuna juba Baruto jutuks tuli ja ma üldiselt ikka hoian turniiridel silma peal, siis selle kajastus on umbes minu poolt kirjeldatu või isegi tsipa vähem, põhimõtteliselt kõige operatiivsem videopilt näiteks on siiani kellegi tundmatu tegelase poolt veebikaameraga filmitud jaapanlaste netistriim, aga no see on pmst loetud minutid pärast matši üleval kah. Alles alates eelmisest turniirist orgunniti mingi vähe parem pildistriim jaapani kaabel tv-st, noh ja Delfis on iga päev tulemused ja see ongi more or less kogu moos. Minu võib-olla vähe vildaka arusaamise kohaselt on sumo pr-i mõttes ikka vähe esoteerilisem asi kui ringrajasõit, anoh näed, kõik teavad mis värk on, kas naeravad välja või fännavad või on ükskõiksed, aga teavad. Julgelt 70% inimestest kellega ma igapäevaselt kokku puutun ei tea üldse et Eestis ringradagi olemas on, mis siis et Hamilton on nägupidi tuttav.
Iseenesest muidugi see on ka täiesti põhjendatud vaatenurk, et kui pole vaja siis pole vaja ja vahet pole, anoh jah, ma isiklikult vist ei suuda sellega ikka päri olla Küsimus ei ole usu levitamises, vaid imho on olemas terve hulk potentsiaalseid fänne kes on näiteks F1-ga kursis ja muidu ilged autopeded, aga ei tea EMV-st midagi, kuna lihtsalt see info ei ole nende tajusfääris kättesaadav.
Täiendus: ja kui keegi küsib, et mis kasu on fännidest, siis ega neist polegi muud lühiajalist kasu kui see, et üritusi saab ehk vähe lahedamalt korraldada ja raja ehituseks ning üldiseks ala arenduseks on rohkem poliitilist kapitali. See, et keegi actually lihtsalt ostab näiteks pesupulbri reklaami raja äärde või autole on imho praeguses aegruumis utoopia valda kuuluv unistus.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.01.2009 at 00:07 |
2 edits. Last edited 28.01.2009 at 00:20 by Jesper
|
Raceboy |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Ma arvan, et asi peaks algama siiski nö ärategemisest. Omades PR-alast haridust siis põhjalik teabesuunamine ringraja-teema elustamiseks tähendaks tõesti tugeva meeskonna ponnistust, kuid heaks alguseks on ka vastuvõetaval kujul pressiteate laialisaatmine koos tulemuste ja paari fotoga. Vastuvõetaval kujul tähendaks sellisel kujul, et seda vähese toimetamisega trükki kannataks lasta, mitte süüdimatu jamana (alates kirjavigadest kuni pehmeltöeldes veidra stiilini, mida kahjuks nii laialdaselt kasutatakse pressiteadetes).
Ma leian ka, et ringrajasõiduga praegusel ajal kaasaskäiv infosulg ületab igasuguse mõistlikkuse piiri, kohati on asi lausa halenaljakas. Näitena seesama www.ringrada.ee teema.
____________________________
www.vems.ee |
28.01.2009 at 07:25 |
|
peep Moderator |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Eks igaüks toimetab oma võimete ja tahtmiste kohaselt ja neti osatäthsust ei saa kindlasti alahinnata. Jesperi tehtud leht on hea algatus ja eks kunagi sai ka see foorum tehtud ala populariseerimiseks. Kuid karm fakt on, et meil sisuliselt puuduvad võimalused selle alaga tegelemiseks ja enne kui seal muutust ei tule, on ralli ikkagi nr 1 autospordiala. |
28.01.2009 at 09:10 |
|
hall |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Ma ütleks selle peale, et "kus viga näed laita, seal tule ja aita." Ringrajakomitee on kindlasti väga heal meelel valmis võtma kampa efektiivse PR-inimese, kes tegeleks ala populariseerimisega, ürituste kajastamise ja muu sarnasega. Ka mina võtan suurima hea meelega järgmise hooaja ürituste (kaks võitslust Pärnus) korraldustiimi inimese, kes suudaks teha väga head PR-i.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
28.01.2009 at 11:29 |
|
matukas |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Ah seal see nali oligi siis:
quote: Lehekülg suletud! Küsimused, vastused: info@ringrada.ee
Aga tegelikult võiks siin konnatiigis ka paremini esineda selles valdkonnas, tahet peab vaid olema. Mitte et ma nüüd ennast sellele 'juttu jookseb' kohale pakuks
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
28.01.2009 at 19:04 |
|
raimo_r |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Mis selle lehekülje probleemiks siis on, teab keegi?
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
28.01.2009 at 19:54 |
|
uzzac |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
webmaster palus toetust EAL-ist aga saadeti pikalt ja tüüp nagu oma rahakotil ka ei tahtnud asja ajada...
vähemalt nii sain mina asjast aru |
28.01.2009 at 20:06 |
|
Raceboy |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
quote: uzzac: webmaster palus toetust EAL-ist aga saadeti pikalt ja tüüp nagu oma rahakotil ka ei tahtnud asja ajada...
vähemalt nii sain mina asjast aru
Kui see nii oli, siis on küll veider suhtumine. Kas tegu oli vaid toetusega nt veebimajutuse ja mingisuguse töörahaga või korraliku kuupalgaga, on muidugi iseasi.
____________________________
www.vems.ee |
28.01.2009 at 20:32 |
|
-XR- |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
quote: Raceboy: quote: uzzac: webmaster palus toetust EAL-ist aga saadeti pikalt ja tüüp nagu oma rahakotil ka ei tahtnud asja ajada...
vähemalt nii sain mina asjast aru
Kui see nii oli, siis on küll veider suhtumine. Kas tegu oli vaid toetusega nt veebimajutuse ja mingisuguse töörahaga või korraliku kuupalgaga, on muidugi iseasi.
EAL tegelt jagab üsna lahkelt raha.
Tegu võis olla ka pooliku projektiga vms.
|
28.01.2009 at 20:38 |
|
hents99 |
OT ringrajasõidu põhiväärtustest ja muu üldine jutt
Ma võiks omaltpoolt pakkuda webilehte, ehk siis kujundus + süsteem - lihtsasti hallatav jne.
Kui nüüd väga teemast mööda pole ja ma millestki valesti aru pole saanud.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
28.01.2009 at 22:15 |
|