Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Kuidas seal muidu see lahendatud on, et võtad näiteks 15 ringi pileti siis saab vahepeal rajal maas ka käija. Kas see 15 ringi kehtib üks päev?
Millega seal ringi aega mõõdetakse, kui mõõdetakse ja palju üldse päevaga jaksab maha sõita?
07.01.2009 at 18:26
2 edits. Last edited 07.01.2009 at 18:29 by python
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Peale igat ringi pead üldjuhul rajalt maha tulema, vahel on võimalus ka mitte tulla aga kui vaja on siis saad välja alati ja ka poole raja peal on veel teine väljapääs.
Pilet kehtib kalendriaasta lõpuni (see on ka seal hinnakirja all kirjas).
Ringi aega ei mõõdeta mitte ühelgi välismaisel rajapäeval ja seda enam veel Ringil - mis on juriidiliselt lihtsalt tasuline tee. Ja ringiaja mõõtmine on seal ka äärmiselt ebasoovitatav, eriti algajale, sest crash on kerge tulema kui hakkad pingutama. Siiski, eks mõõta võid ikka aga seni kuni olulisemad lõigud meeles pole, on see suht ebaoluline, sest päikese järgi saab ka umbes aru, kaua läks. Päeva läbisõit oleneb raja lahtioleku ajast, avariide hulgast ja isiklikust vastupidavusest, pika ja tiheda päevaga 20 ringi (ehk 420 km) on vist maksimum - kujuta ette Tallinn-Riia-Pärnu otsa ringrajal täie kontsentratsioonivajadusega, kas tundub ahvatlev ? Normaalne ja relax on 10-12 ringi, vahepeal käid söömas ja teiste sõitu raja ääres vaatamas.
07.01.2009 at 18:48
2 edits. Last edited 07.01.2009 at 18:49 by peep (Moderator)
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Kas on kellegil ka paika pandud millal sinna minek on?
Selle aasta sees tahaks kindlasti seal ära käia ja eks koos oleks ikka ägedam.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Tegelen nüüd suve kalendriga, raja lahtioleku ajad on väljas.
Seoses sellega lunastan sügisel antud lubaduse pakkuda välja variant sinna suurema pundiga peale minna. Esiteks pakun välja konkreetse aja, milleks on kohapeal olemise kuupäevad 29.05 - 01.06. Nendel päevadel on rada avatud:
Freitag, 29.05.09 17:15 bis 19:30 Uhr
Samstag, 30.05.09 13:30 bis 19:30 Uhr
Sonntag, 31.05.09 08:00 bis 19:30 Uhr
Montag, 01.06.09 08:00 bis 19:30 Uhr
See aeg on suht paigas, muud ajad eriti ei sobi enne kui August-September.
Asja on võimalik kombineerida näiteks 23-24.05 toimuva 24 tunni sõidu jälgimisega, mida ma ise plaanin vaadata. Pidi olema parem kui LeMans aga mine tea ? Või siis niisama puhkusega või millega iganes.
Variante minekuks on erinevaid, oma autoga läbi Poola ise kohale sõita, laevaga Saksa või Rootsi kaudu, autod suurele treilerile jne. Laevapiletite hindu saab vaadata siit: http://www.tallink.ee Autosõidu pikkuse kalkuleerimiseks on abivahend siin: http://www.viamichelin.co.uk
Ööbimist leiab kohapeal € 25-30 nägu koos hommikusöögiga, kuid saab ka telkida ja ise grilli teha. Süüa võib nii vorsti kardulaga kui kallist restoranitoitu, juua õlut või allikavett jne. Seetõttu ma ei hakka hetkel mingit täpset kalkulatsiooni tegema, sest see sõltub paljuski inimeste endi soovidest. Kuid väga jämedalt ütleks, et tuleb olla valmis 20-30 tuhande suuruseks väljaminekuks kõik kulud kokku. See ei ole kindlasti ülempiir, kuid selle raha eest peaks juba normaalselt käidud saama.
Ma olen nõus asjaga tegelema ja vastavalt asjaoludele programmi kokku panema, kui on kindlaid tulijaid rohkem kui 1-2. Selleks on mul siis vaja saada kirjalikku teadet. Palun saata see teade privasse ja siis saame juba edasi arutada, kuidas konkreetselt ?
22.01.2009 at 15:21
3 edits. Last edited 05.02.2009 at 16:19 by peep (Moderator)
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Ma ei tea küll kas see link on siit läbi käinud kuid igaksjuhuks postitan siia nende jaoks kes EI ole ringil varem sõitnud. Vast on väiksekski abiks.
Kuskil peaks mul saksakeelne versioon ka olema. Huviliste tekkides võin selle ka üles laadida.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009See on üks parimaid juhendeid aga tegelikult on nii, et kui ei ole seal sõitnud, siis on temast vähe abi. Lihtsalt ei suuda selles leiduvat infot ja tegelikkust kuidagi kokku viia. Peale 30-40 ringi läbimist on oluliselt teine teema.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Nii, kuna huvi on asja vastu jäkuv siis teeme nii, et kuulutame välja võimaluse minna 2 treileriga. Treileri rent on 65 000 ja see jaguneb siis soovijate arvu vahel, maksimum 9 autot.
Kes on kindel huviline, peaks mulle teada andma ja kui on piisav arv koos, paneme ka teise treileri töösse.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Deflatsioonil on ka häid külgi, treileri pakkumishinnast kukkus jällegi oluline tükk küljest aga ma ei hakkaks neid numbreid siin rohkem avalikult välja hüüdma, sest suvi on alles kaugel ja olukord võib muutuda. Kuid kui ei muutu, siis saab teenuse suht soodsalt kätte.
Huvilisi tuleb vaikselt juurde ja majutuse teema on ka enam-vähem paigas. Variandid on kas hotell või B&B. Esimene on €55 per nägu ja teine €25. Vabu kohti nendes majutustes pole palju alles jäänud aga eks seal leidub neid mujalgi.
Täna selgus, et üks osaleja plaanib sinna kohale sõita oma mikrobussiga ja ta võtaks heameelega veel 4 reisijat, et kulusid jagada. Seega hea võimalus lennukiga võrreldes oluliselt odavamalt kohale saabuda. Ja ei pea ju ise sõitja olema, seal on kindlasti abi vaja ka õlle ärajoomisel ja piltide tegemisel. Huvilised andku mulle endast teada.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Kuna saime nüüd suurema treileri ja vähemalt üks osalemishuviline on olnud sunnitud loobuma, siis on treileril veel kaks vaba kohta. Ööbimiskohad hotellis panin samuti varuga kinni ehk saab ka majutust veel samasse hotelli kus enamus seltskonnast ööbib.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Vahepeal olen õhtuse programmiga tegelenud. Planeeritud on kaks õhtust ühisüritust.
Esimesel õhtul oleme "Pistenklause" restoranis, mis kuulub Sabine Schmitz'i perekonnale ja kus on maja eripära on lisaks arvukaile võidusõidurekvisiitidele seintel ja laes veel lauale toodaval kuumal kivil toore liha küpsetamine. See on nr. 1 rajal sõitjate kogunemiskoht õhtuti.
Viimasel õhtul külastame parimat kohalikku Itaalia restorani nimega Avianos, pizza - pasta - vein jne. Seal on tõeliselt hea teenindus ja maitsvad toidud. Mõlemad kohad on nii populaarsed, et suuremale seltskonnale pikal TF nädalalõpul laua saamiseks tuleb umbes nüüd reserveering teha !
Muide meiega samal ajal viibib sealkandis ka Soome Porsche klubi seltskond ehk eks saab nendega ka suhelda mõni õhtu.
10.03.2009 at 13:55
3 edits. Last edited 10.03.2009 at 13:57 by peep (Moderator)
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Ja meenus ka teine uudis. Treiler toob autod Saksamaalt otse Riiga Bikernieki rajale ja seega on 6 juunil võimalus kohe ka Riia rajal sõita ilma eraldi midagi juurde maksmata transa eest.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 200930 mai õhtul on võimalik 1,5 tundi rajal veeta ja kuulata spetsialistide nõuandeid, kuidas seal sõitma peab. Kes käinud, on väga rahule jäänud.
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Siin hea video õppimiseks (Nissan GT-R):
Küll õppimiseks pigem neile, kes seal juba käinud, aga siiski.
Huvitav kas see, et juht paremal istub (raskus), annab ka midagi juurde - kurvid ju rohkem paremale.
Kes selle video algust ja lõppu tähelepanelikult vaatab, siis see ringiaeg, mis seal mõõdetakse, pole päris täis ring (stopperi alguse ja lõpu koht ei ole samad). Huvitav kas ta sõidab slikkidega või tänava-slikkidega? Olles ise seal korduvalt sõitnud, siis on ikka ulme vaadata, mis hooga tüüp kurvid läbib. Ma olen muidugi tavalise tänavarehviga sõitnud. Ise sai olenemata väikesest võimsusest (220hp) ja väikesest kiirusest, osad kurvid powerslide'iga lastud (muidugi mitte tahtlikult). Adenauer Forsti olen ka korra sirgeks sõitnud. Kui rada peas pole, siis see koht tuleb ikka üllatusena, midagi pole teha. Sellest ka nendes eelnevates videotes selline suur väljasõitude arv.
GT-Ri rehvid vilisesid vahepeal ehk oletan, et olid mingid tänavalegaalsed rehvid. Pole kuulnud, et slikk viliseb, aga pole ka kogemust. Keegi teab?
Nürburgring 29 mai - 1 juuni 2009Ajavõtt käibki nii, et T13 tribüüni esine sirge jääb välja, põhjus on, et saaks maha tulla ilma veel ühte "jahutusringi" tegemata. Seal on väljapääs. Kõik Sport Auto ja ka tootjate poolt antud ajad on samamoodi mõõdetud.
Üldiselt õppimiseks oleks vist parem mõnda mängu mängida, see hoidvat kokku esimese 30-40 ringi läbimise kulud, sest saad eelnevalt aimu, kuhu rada läheb ?
Need testisõitjad on seal muidugi nii kiired, et tavainimesel pole mõtet unistadagi samasugusest tempost. Kõik need kes foorumites sõna võtavad teemal, et "oleks oskaja juht roolis, tuleks aeg veel parem" ei taju hästi mis tähendab tänavaautoga seal nii kiiresti sõita ? Minuarust on see surmapõlguse üks alaliike...
quote:peep: Üldiselt õppimiseks oleks vist parem mõnda mängu mängida, see hoidvat kokku esimese 30-40 ringi läbimise kulud, sest saad eelnevalt aimu, kuhu rada läheb ?
quote:peep: Ajavõtt käibki nii, et T13 tribüüni esine sirge jääb välja, põhjus on, et saaks maha tulla ilma veel ühte "jahutusringi" tegemata. Seal on väljapääs. Kõik Sport Auto ja ka tootjate poolt antud ajad on samamoodi mõõdetud.