Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Vigursõit ja muu kõrvaline juttTegelt on Audru ka selles suhtes suht haruldane rada, et pealtvaatajate alast on kogu rada korraga näha. Koonused maha ja tuld Ilmselt on kõige suurem probleem vaatemängu tekitamine senikaua kuni keegi veel eriti osav ja spetsialiseerunud pole.
Mis puudutab üldiselt igasugu sellist alternatiivautosporti, siis kõige lihtsam analoog on kogu see rulatamise-rulluisutamise-lumelauatamise-vigurjalgrattasõidu kamp - klassikalise spordi vaatevinklist on tegemist suhteliselt ajuvaba tegevusega, palju vigastusi jne. Aga kuna need alad said kõik alguse lihtsast vajadusest linnapargis sõprade ees eputada, siis on nad väga televisioonisõbralikud, vaatemängulised ja muidu MTV-põlvkonna poolt kergesti tarbitavad. See omakorda sunnib klassikalisi spordialasid pingutama, et edasi popp olla, kõige parem näide on vast need linnatänavatel peetavad murdmaasuusasprindid. Sama toimub autospordis, rallis on publikukatsed, paarisrajad jms. Konkurents publikuhuvi pärast on arengu mootor.
See scooby video on ilmselgelt lavastatud, selles mõttes et montaažiga on eri lõike kokku sätitud üheks pikaks "looks", aga väga cool video on küll, vajutab õigeid nuppe.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Jesper: Tegelt on Audru ka selles suhtes suht haruldane rada, et pealtvaatajate alast on kogu rada korraga näha. Koonused maha ja tuld Ilmselt on kõige suurem probleem vaatemängu tekitamine senikaua kuni keegi veel eriti osav ja spetsialiseerunud pole.
ju siis ka ikka vaadata on kuidas kord üks kord teine külg eest härrased rajalt välja sõidavad
Vigursõit ja muu kõrvaline juttMinu meelest oleks hädasti vaja eestis mingit pirakat *sileda* asfaldiga platsi. Minul näiteks on äärmiselt prillikivi masin, on kahju ja idiootne seda laguneva asfladi peal lõhkuda v liigselt riskida rajalt väljapanemisega vms. Ses mõttes näiteks tabaka plats täiesti nono, ebaühtlane ja pudeneb. Pärnus ka kahju kuulata kuda kivid pike küljekarpe peksavad, rääkimata sellest et total loss vabalt võimalik...
Ma arvan seda kontingenti on veel maa ja ilm kes heameelega mingit autocrossingut harrastaks oma läikivate hot hatchide või minidega või millega iganes, kuid kes soovivad riski nullile lähendada. Show oleks ka hea. Kuskil konkreetne plats kus hullu pööra ketsi vilistatakse aga midagi ega kedagi ära lõhkuda sisuliselt võimatu. A noh, oleks on hea poiz...
PS. Platsiga on see hea asi ka et saab auto limiite otsida, ma näiteks ei kujuta ette kas minu masinat on võimalik >150 pealt sügavast driftist päästa. Ja proovida pole kuskil. Seega DSC OFF nupp üle saja nono jällegi...
____________________________
13.11.2008 at 16:32
2 edits. Last edited 13.11.2008 at 16:37 by HrHunt
quote:HrHunt: ......Platsiga on see hea asi ka et saab auto limiite otsida, ma näiteks ei kujuta ette kas minu masinat on võimalik >150 pealt sügavast driftist päästa. Ja proovida pole kuskil. Seega DSC OFF nupp üle saja nono jällegi...
Saugal saab proovida päästa autot, mille tagaots hakkab ära minema, lihtsalt natuke julgust vaja. Selleks et 150 pealt peaaegu ära läinud esiveolist autot päästa on natuke rohkem jõudu vaja. (sõltub muidugi kui sügav on sügav sinu skaalal). Mul käib VSA esimesena välja kui autosse istun aga mazdal vist nats rohkem jõudu ka.
Edit: See on muidugi huvitav, et kiviklõbina pärast vastu küljekarpe oled mures aga 150ga tahaks driftida küll. Tegelikult on nii, et kui ei raatsi, siis järelikult on sinu jaoks selleks otstarbeks liiga kallis auto valitud. Osta midagi odavamat, siis pole kahju ka.
quote:Honda: Saugal saab proovida päästa autot, mille tagaots hakkab ära minema, lihtsalt natuke julgust vaja.
No proovida saab jüri ringi peal kah igast asju, ehk õnnestub Ongi vaja kohta kus saab oksendamiseni lammutada ilma suurema turvariskita.
quote:Honda:esimesena välja kui autosse istun aga mazdal vist nats rohkem jõudu ka.
See mazda läheb üsna kergelt ülejuhitavaks, seejuures on kenasti kontrollitav AGA tal on kalduvus
mingitel tingmustel järsult spinni minna, nii et ka stabiilsuskontroll vahib mokk töllakil. Mul on seda
1 kord juhtunud, väga kole oli, päästsin ära. Aga vot tahaks turvalt harjutada asja...
quote:Honda:Edit: See on muidugi huvitav, et kiviklõbina pärast vastu küljekarpe oled mures aga 150ga tahaks driftida küll.
No ikka, ega sileda asfladi peal kummi vilistamine ei tee masinale suurt midagi, ainult kulutab natuke kulumaterjale :P Raplas
läheb enam vähem kogu ring nii et suss viliseb ja süda verd ei tilgu
quote:Honda: Tegelikult on nii, et kui ei raatsi, siis järelikult on sinu jaoks selleks otstarbeks liiga kallis auto valitud. Osta midagi odavamat, siis pole kahju ka.
No ei ole nii. Kui keegi ostab ntx Ferrari ja tahab sellega vahest trackdayl käia kas siis ta peab olema häppi sellega et auto
on pärast kivitäkkeid täis või üldse sodiks? Ei pea ja ei ole. Lihtsalt meil on siin Eestis (veel) jube piiratud tingimused
säärase profiiliga inimese loomadele. Täpselt säärastele kes saavad haiglase rahulduse justnimelt daily driveriga
tallamisest, ning samas tahavad et see daily driver oleks sile ja nunnu, mitte ära räsitud rallikas.
Eks näis mis enne juhtub, kas koguneb raha täiendava rallika pidamiseks või tehakse Rae ring valmis.
Senimaani tuleb käesoleva masinaga umm... mõnevõrra preservatiivselt liigelda :P
____________________________
13.11.2008 at 18:38
3 edits. Last edited 13.11.2008 at 18:53 by HrHunt
Vigursõit ja muu kõrvaline juttNutt ja hala. Ega keegi oma ideaalsiledat parklat või hoovi ise siia foorumisse pakkuma ei tule.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Vigursõit ja muu kõrvaline juttNo auto riknemise või purunemise üle õnnelik olemine on ikka mitu kvartalit eemal riknemise või purunemisega suurema hingevaevata leppimisest.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Vigursõit ja muu kõrvaline juttTeate mis...
Ma arvan, et kui inimene on piisavalt edukas, et lubada endale Ferrarit vms ja tuleb sellega rajale, on ta ka piisavalt varakas, et vajadusel selle viguri eest igakülgselt hoolt kanda, mitte ei liisi seda viimaste sentide eest.
quote:mart154:Ma arvan, et kui inimene on piisavalt edukas, et lubada endale Ferrarit vms ja tuleb sellega rajale, on ta ka piisavalt varakas, et vajadusel selle viguri eest igakülgselt hoolt kanda, mitte ei liisi seda viimaste sentide eest.
Nojah, sa arvad... Kui on tutikas auto hoovi peal, otse poest, võibolla enam ei arva... Milleks stuffi üldse lõhkuda? Mis haigus see selline on, muidu ei saa kaiffi kätte või? Mina aru ei saa. Küll aga ma olen oma senised autod müünud kuradima hea hinnaga, ühele tuldi isegi venemaalt järgi. Aga OT jah. Kustutage või tõstke.
quote:mart154:Ma arvan, et kui inimene on piisavalt edukas, et lubada endale Ferrarit vms ja tuleb sellega rajale, on ta ka piisavalt varakas, et vajadusel selle viguri eest igakülgselt hoolt kanda, mitte ei liisi seda viimaste sentide eest.
Nojah, sa arvad... Kui on tutikas auto hoovi peal, otse poest, võibolla enam ei arva... Milleks stuffi üldse lõhkuda? Mis haigus see selline on, muidu ei saa kaiffi kätte või? Mina aru ei saa. Küll aga ma olen oma senised autod müünud kuradima hea hinnaga, ühele tuldi isegi venemaalt järgi. Aga OT jah. Kustutage või tõstke.
Saa aru, et auto lõhkumisest kaifi saamine on totaalselt erinev sellest, et sa oled suurema südamevaluta ja finantsprobleemideta valmis aktsepteerima auto vigastumist. Küsimus on selles, kas sa suudad pärast avariid/kivitäket küljekarbil/ mõlki uksel vms seda olukorda nii emotsionaalselt (issake, mu elu armastus sai kriimu!) kui finantsiliselt suhteliselt tuima näoga taluda või mitte. Kui mitte, siis ilmselt ei suuda sa taluda selle avarii/kivitäkke/mõlgi tekkimise võimalust ja hoiad end rajal nii palju tagasi, et see pärsiks täiega sõitmist.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
quote:serõi:Saa aru, et auto lõhkumisest kaifi saamine on totaalselt erinev sellest, et sa oled suurema südamevaluta ja finantsprobleemideta valmis aktsepteerima auto vigastumist.
Ma ei saa aru tõesti, miks on sõitmise kohustuslik tingimus auto vigastamine Minu meelest ainus mis peaks sõitmisega kaasnema on loomulik kulumine, kui jutt käib (uuest) igapäevautost millega vahel rajal käiakse. Seal pole mingit vahet kas on raha et pool autot üle värvida vajadusel või mitte, fakt on see et pooleldi üle värvitud auto on p keeratud auto. Milleks?
Sina vaatad asja spetsiaalselt täiega panemiseks tehtud/ostetud autode vaatevinklist, seal käivad matsud ja sirgeks tegemised tõepoolest loomuliku kulumise juurde.
Vigursõit ja muu kõrvaline juttHrHunt, sinu jaoks sobiv koht on maailmas täitsa olemas: http://www.circuitpaulricard.com . Päeva rent kuskil 50000 euro suurusjärgus, olenevalt F1 tiimide graafikust. Ma arvan et mitte keegi ei vaidleks vastu sellele, kui kõik maailma ringrajad sellised oleks, paraku...
See vigursõit ei käi anyway nii kiiresti, et mingi reaalne auto lõhkumise variant olemas oleks, seega ma arvan endiselt et vigusõidu ürituse Audrus tegemine ei ole mitte ainult võimalik, vaid on ka mõistlik.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:serõi:Saa aru, et auto lõhkumisest kaifi saamine on totaalselt erinev sellest, et sa oled suurema südamevaluta ja finantsprobleemideta valmis aktsepteerima auto vigastumist.
Ma ei saa aru tõesti, miks on sõitmise kohustuslik tingimus auto vigastamine Minu meelest ainus mis peaks sõitmisega kaasnema on loomulik kulumine, kui jutt käib (uuest) igapäevautost millega vahel rajal käiakse. Seal pole mingit vahet kas on raha et pool autot üle värvida vajadusel või mitte, fakt on see et pooleldi üle värvitud auto on p keeratud auto. Milleks?
Sina vaatad asja spetsiaalselt täiega panemiseks tehtud/ostetud autode vaatevinklist, seal käivad matsud ja sirgeks tegemised tõepoolest loomuliku kulumise juurde.
Sry, mängid sa lolli või ei oska lugeda? Ma pole ju väitnud, et auto tuleb tingimata lõhkuda, vaid sa pead olema valmis selleks, et see juhtub.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
quote:serõi:Sry, mängid sa lolli või ei oska lugeda? Ma pole ju väitnud, et auto tuleb tingimata lõhkuda, vaid sa pead olema valmis selleks, et see juhtub.
Sa räägid valmisolekust stiilis "olen valmis et jään purju kui joon pudeli viina" Igaüks vata pole nii karm vend, mõnele meeldib lihtsalt õllekest libistada
Vigursõit ja muu kõrvaline juttAga mis siis saab? Lähme sõidame natuke kurikate vahel?
Seltsis nigu segasem või nii.
Pappkastide vahel on veel eriti turvaline värvi jaoks.
Ma tuleks oma dailydriveriga. Saabki ta gabariite paremini hoomama õppida.
Läheks Vasalemma või oskab keegi mingi parema koha välja pakkuda?
quote:peep: Hobikarti võiks vahelduseks sõita, viimane sõit jääb ca. 3-4 aasta taha.
Nädalavahetustel on FK lahti. Nädala sees kinni. Järgmisest aastast ostetakse sinna uued kardid ning vanad viiakse vist kuskile Rakverre.
Ainuke koht, kus praegu ok sõita on on Saurix. Viimsi on nii mõttetult kitsas, et seal kellegist mööda küll ei saa.
FK on muidu ainuke koht, kus vihmaga sõita lubatakse. Vihmaga on seal ikka megalahe võidu sõita.
Põltsamaa rada on muidu hobikardiradadest kõige korralikum, aga see on kuni kevadeni kinni.