register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 2010 suvepilte vol 3  
Poster Message
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Käes oli tarkusekuu ehk september ja otsustasime väikese autohuviliste seltskonnaga teha autosõidu nädala ning muu hulgas ka natuke ringi matkata. Mingit erilist stoorit mul jällegi pole ja piltide sisu hakkab vaikselt korduma aga praegusel uudistevaesel ajal vast kannatab isegi lihtsalt autopilte vaadata.:)


Algus nagu ikka, autod garaazist välja ja kiired ettevalmistused enne raja avamist. Soojenduseks oli programmis kaks päeva avatud rajal turistisõitu. Pildil on Rootsi Pklubi seltskond, samamoodi rajaleminekuks sättimas. Rootslased on jube aktiivselt kohal, pidevalt on nende numbritega Porsched rajal ja enamus on päris kiired. Seekord kahjuks ei läinud neil kõik hästi, punane 996 GT3 kanti nädal hiljem raja kõige kiiremal kurvilisel lõigul maha. Õnneks inimesed jäid terveks.


E30 kohta on juhi istekoht mõnevõrra ebatavalises kohas aga rajasõiduks sobib see väga hästi.


Kleepsutuuninguga suht standard auto.


Rajal oli Soome audiklubi seltskond päris mitme autoga ja see oli kõige radikaalsemalt ümber ehitatud aparaat. Nelivedu turbokas ja näiteks mootori radikas asus tagaistme koha peal jne. Sirge peal käis edasi küll, juht rada väga hästi ei tundnud. Taustal olev puuriga ja seest tühjaks visatud RS4 tegi ülikiiret tempot, igal juhul originaalne valik rajapäeva autoks.


Ei midagi originaalset siin pildil, kohalikus mõttes tavaauto. Muide pruun on hetkel kõige kuumem värv mis autole võtta saab. Ja keskmutrid on osutunud omanike jaoks parajaks peavaluks, kuna neid on vaja aeg-ajalt peale pingutada aga võtit naljalt kaasas ei kanna ja ega teda autoga kaasa ei tulegi. Kui on vaja ratast vahetada, siis tuleb teenindusse sõita. Minuarust liigne ekstravagantsus ja pakun, et varsti pöördutakse tavalahenduse juurde tagasi.


Vaevalt selline RUF'i velg kuidagi kehvem on.


Swiftid on popid rendiautod, kiidetakse nende head juhitavust, soodsat jooksutamise kulu ja eelkõige märkimisväärset fun'i taset. Jumekas variant öko-rajaautoks.


Kahjuks on see turistipäevadel tüüpiline pilt, rajalt korjatakse tükke kokku ja sõitmise asemel tuleb järjekorras oodata.

Samal ajal toimus vanaautoüritus nimega Oldtimer Festival ja nagu ikka, vanade masinate võidusõit oli lahe vaadata. Võrreldes grand-Prix'iga oli see võistlus muidugi palju väiksema mastaabiga.










Saksas on see lahe, et sõidetakse kõigega ehk palju eri tehnikat on rajal, mitte vaid kohustuslik 911 & 3-seeria. Viimasel pildil on kärulahendus, millist endalegi sooviks aretada ehk kunagi.


Stiilne hobiautode kombinatsioon.




Vanem tehnika.


Ka service masinad olid stiilsed.




Riistvõimlejate klassi sõiduk.:)




Nendel oli lausa oma võidusõit ja päris arvuka osalejate arvuga.


Lihtne ja ilus ning tundus igati fun.


Neid kasutati pace car'idena - kahjuks nimi ei meenu aga olemuselt umbes Lotus Elise taoline asi.






Parklas oli nagu alati kenasid asju mida vaadata.


Võistlusnädalalõpule pani punkti 1000 km võidusõit Nordschleifel. Stardirivi esimene ots oli selline.


Ja kiirema stardigrupi tagumine pool oli selline.


Porsched domineerisid


Kuid Falcon pani sõidu kinni.

Aeglases grupis läks rajale Ukraina meeste tiim standard 2101'ga, nende seiklusest on siin foorumis juba juttu olnud. Sõita uunikumiga 1000 km täiega pole ülde kerge, pooled autodest ei olnud nii uhked rajapillid nagu piltidel, vaid tavalised vanad autod mis rajasõiduks kohendatud.
26.01.2011 at 19:04 1 edit. Last edited 26.01.2011 at 19:16 by peep
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Edasi siirdusime väikese automatkale, pea 400 km põhja poole:


Ma olin enne käinud Zandvoortis ja ootasin, et ka nende teine rada on samasugune, vanamoodne ja umbes nagu Bikernieki, kuid see mida me nägime oli väga muljetavaldav - kõik oli uus ja mastaapne. Asseni rada on mootorrataste jaoks ehitatud ja omab sellel spordialal sama kõva reputatsiooni kui kõige klassikalisemad ringrajad autospordis. See on tsiklimeeste meka. Rada on täielikult uuendatud 2004 ja kohandatud ka autode jaoks, seal on toimunud F3000 etapp. Kunagi olid kõik kurvid suht suure kaldega ja siiani on nad enamuses sissepoole kaldu aga ohutuse mõttes on kallet nüüd vähendatud.


Raja kate on super kvaliteediga. Tekib mulje, et vedrustust ei olegi vaja, nii sile on asi ja asfalt on mingi eri segu, tavalisest parema haardumisega.


Tegu on küllaltki kiire rajaga ja turvaalad olid enamuses samuti päris suured.




Tribüünid, boksiehitised, parklad, kohtunike hooned jne, kõik oli "state fo the art". Ideaalis võiks Audru selline olla, muidugi nii umbes poole väiksem.:)


Üritus millel osalesime oli nagu meie OT, mida korraldab üks kohalik ärimees/autohuviline, keda kahjuks paremini pildile ei saanud - ta on seal parempoolne. Muide nad on seda päris kaua teinud, kas oli 13 või 17 aastat ja väitsid, et vaid üks auto on selle aja jooksul nii palju katki sõidetud, et tuli maha kanda. Meie vastuvõtt oli väga sõbralik, nende jaoks oli suur asi, et keegi tuli nii kaugelt nende väikesele üritusele. Kuna rajal kehtis karm mürapiirang, siis lahkelt näidati mikrofoni asukoha ja soovitati seal gaasi järgi lasta mürasematel autodel.


Palju oli rajal selliseid rendiautosid, millistega tavainimesed said rinkasõitu harjutada. Nende väike hobibusiness ongi korporatiivsete ürituste korraldamine.


Üks korraldaja on kohalik Porsche diiler ja paar meie seltskonna liiget said kõrvalistmel tunda, kuidas see auto kiirel rajal liigub ? Väidetavalt kui liimitult ehk väga stabiilne on.


Kohalik toode.


Vana ja uus GT2.


Lugesin hiljaaegu, et SLS oli algselt järgmise põlvkonna Viper mis töötati välja, kui nad veel üks firma olid. Sellega seoses on proportsioonid väga sarnased ja ega teisi sellise välimusega autosid tõesti ei ole.


Tõsi sisu on mersul natuke snobismi kalduv.:D






Paar ürituse kiiremat kõige rohkem "päris" võidusõidu autot. Alumine on nats Mosleri moodi aga minuarust oli ta midagi muud. Igatahes lahe disain.




Porsche 904, sellisega võeti Targa Florio üldvõit aastal 1964. Pole paha 2,0 l. ja 198 hj. kohta...omal ajal ulmeline liitrivõimsus. Kindlasti oli abiks 665 kg. võistluskaal.


Meie reisiseltskonna grupipilt.

Rajast jäi väga hea mulje, kes sinnakanti satub soovitan kasvõi niisama vaatama minna, kuidas üks kaasaegne rajakompleks välja näeb ?
26.01.2011 at 19:54
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Sama päeva õhtul liikusime ca. 400 km edela suunas, sihtpunktiks Spa.


Hommik algas vihmasena aga plats oli sellest hoolimata kiireid põrnikaid ja muud asjakohast tehnikat täis.


Meie seltskonnaga liitus veel paar masinat, neid saab rentida rajasõiduks kas Nürburgringil või Spa'l - kellel huvi siis võib minu käest küsida täpsemalt.






Üritusel osales päris palju rendifirmasid, pildidl olevad vormelid ja KTM'id on samuti rendiautod.


Spa rada töötab ajutise kasutusloaga, probleemiks müra mis väidetavalt ei lase mõningaid kohalikke rahulikult elada. Seetõttu on sisse viidud mürakontroll nii staatiline kui möödasõidumüra. Tänapäeva reaalsus.


Rahvas rajale siirdumas, Scuderia omanik kasutas väga julget sõidustiili lastes märja peal suht suure kiirusega külg ees. Võimalik, et ta oli väga proff sõitja aga paneksin osa sellest sooritusest geniaalse e-difri peale mis antud autos toimetab.




Kui on soov vaid ringrajal kihutada, siis oleks otstarbekam kasutada vanu Cup'i & Challenge masinaid, mitte GT3 & Scuderiat. Spetsautod on oluliselt kiiremad ja sealjuures ka odavamad. Viimane on muidugi suhteline mõiste.:lol


Härrasmees eelistab muidugi GT4 klassi Astonit, boonuseks on veel uue auto lõhn.


Samas ka sellise autoga oled seltskonnas väga teretulnud, mingeid "klassivahesid" ma pole kunagi täheldanud. Muide, konkreetsel isendil tundus midagi olulist kapoti all olema, sirge peal liikus väga kiirelt.






Samalaadne auto kui minu M3.




Kaks tavapärasest erinevat hobiautot. NSX on päris kõvasti ringi ehitatud, näeb välja nagu võidusõiduauto. Vormeli juures meeldis lihtsalt värvilahendus.


Sellega oli väike intsident, läks natuke põlema rajal aga õnneks kustutati oma jõududega.








Päeva kõige ägedam auto minu arvates, juhkoht on kui lennukis ja sõitis ta ka...madalalt lennates. Tegu on siis Mosleriga, neil on oma sari Euroopas.




Paar retroautot.


Rada kuivas suht ruttu ja sõita sai piisavalt. Isiklikult jäi üritus lahjaks, kuna minu autol olid all tutikad tänavarehvid ja rajal oli eelmise päeva võistlusest palju slikipuru, mis isukalt ennast rehvi külge haakis ja pidamise olematuks muutis. Polegi sellist asja enne kogenud, et kas see oli seoses uute rehvidega või millega ??? Igatahes mingi hetk auto lihtsalt libises kummirullidel ja kogu sõidumõnu oli kadunud. Kulus mitusada km hüplevat maantesõitu enne kui sellest slikipudist rehvide küljes lahti sain.


Õnneks teistel selliseid probleeme polnud, kuigi Viperil olid all samad rehvid (Michelin PS2), ainult suht kulunud juba. Ülal ongi Roul Eau Rouge't läbimas.
27.01.2011 at 11:51 1 edit. Last edited 27.01.2011 at 11:54 by peep
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Õhtul tagasi Nürburgi kuna järgmisel hommikul ootas ees rajapäev koos avatud peasirgega. Ilm oli seekord meie poole ehk soe ja kuiv ning rajapäevad on oluliselt parem variant sõitmiseks kuna juhuslikke turiste sinna ei satu ja seoses sellega on avariide ja sulgemiste aeg väiksem. Tõsi seekord päris nii hästi ei läinud.

Kuna sai palju sõidetud, siis pilte ei jõudnud teha. Silma jäi üks Moskva numbritega Enzo

Paremal olev Allegro oli samuti "rajaauto".

458 disaini joon on suht samasugune



Natuke huumorit ei tee kunagi halba.:)


Üks autodest, mis sellel päeval tervena koju ei jõudnud. Kui väike intsident keskpäeval välja arvata siis kõik sujus kuni ürituse viimase pooltunnini. Mis seejärel toimus oli minu jaoks ennenägematu. Nagu mainisin, ilmaolud olid ideaalsed ja õhtupoole liiklus rajal hõredam kuna paljud olid juba lahkunud. Kuid tundus, et paljud osalejad olid otsustanud enne lõppu oma isiklikku ringiaega parandada. Läksin oma viimasele sessioonile ja kohe esimesest kurvikombinatsioonist algas autovrakkide vahel põiklemine - ringi jooksul oli seina sõitnud ca. 15 autot ehk umbes 5% kõikidest osalejatest.:uhoh Enamus ilmselt lihtsalt pingutas üle suures optimismi tuhinas, konkreetne pildil olev GT3 ja veel üks masin sõitsid välja rajale valgunud jahutusvedeliku tõttu. Ma oleks äärepealt isegi samasse auku kukkunud, kuid õnneks märkasin neid porte vastu nõjatumas ja kahtlustasin mingit jama rajapinnal. Rajakohtunikud ja korraldajad tundusid olevat täielikus segaduses, lippe ei lehvitatud, rada ei suletud ja olukord oli lihtsalt sürreaalne.

Ehk kena päev mis küll paljudele lõppes sekeldustega aga meie võtsime külakõrtsis ühed külmad õlled ja tegime sisutihedast nädalast kokkuvõtteid. Olime järjekordselt suutnud tehnikat sihtotstarbeliselt kasutada ja positiivseid emotsioone koguda ehk üritus oli igati kordaläinud.
27.01.2011 at 12:19
devilc
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Aitäh postitamast, äge!

Sinine auto esimeses postis on Artega GT ( http://www.artega.de/e/ ). Päris Elise ta pole, pigem Caymani / Evora konkurent. Hind kisub küll 911 kanti ära juba.
29.01.2011 at 20:16 1 edit. Last edited 29.01.2011 at 20:24 by devilc
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Täpselt. Suuruse mõttes tõesti pigem Evora - lihtsalt kui teda näpuga katsuda, siis selgelt Lotus ja mitte Porsche. Mis ei ole negatiivne hinnang, mõlemil oma iseloom.

Tähelepanelik lugeja identifitseeris Assenis pildistatud mustavalgekirju sportproto. Tegu on Uus-Meremaal ehitatava Saker'iga (nimi oli esiklaasil) ja nende kohta näeb rohkem infot siit: http://sakerracing.com/
30.01.2011 at 11:51 1 edit. Last edited 30.01.2011 at 11:52 by peep
raimo_r
2010 suvepilte vol 3
Ega sellest valgest 1 seeria bemmist rohkem pilte pole? Näeb päris kiire välja.

EDIT:
paistab sarnase bodykit'iga olevat:
http://www.racecarsdirect.com/listing/34590/For_sale_Bodykits_and_Chassie_body_BMw_serie1.html

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
30.01.2011 at 12:48 1 edit. Last edited 30.01.2011 at 14:41 by raimo_r
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Üks pilt veel leidus:



Ma ei vaadanud täpsemalt mis tehnika seal oli aga tundub R6 olema. Ei sattunud temaga koos rajal olema ehk raske kiiruse kohta midagi öelda. Widebody võiks viidata natuke standardist võimsamale masinale ?
30.01.2011 at 17:53
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Enne talve sai veel üks grupiekskursioon tehtud, meiega tuli kaasa neli "turisti" ja neist kahele oli see esimene visiit Nürburgringile. Kuna rahvast rohkem, siis rentisime väikese maja raja kõrval asuvas kämpingus.


Majakesed on seal väga kobedad ja kõik eluks vajalik mittesöödav ja joodav on olemas. Selle joodavaga läkski natuke käest ära, hommikuni umbes.&(

Ilmselt olen maininud, et rada asub maakohas kus suurt midagi muud pole. Selline on tüüpiline vaade seal ja tegelikult peab selles osas sõnu sööma, et muu'd on neil täiesti olemas. Pilt tehtud meie majakese juures.


Hommik oli väga karm mulle isiklikult aga õnneks leidus värske(ma)id juhte ning jõudsime suht õigeks ajaks Spa rajale. Kuna oli oktoober, siis ilmaga loomulikult ei hellitatud, rada oli vettinud ja vaikselt sadas vihma juurde.


Esimesed paar tundi veetsime aklimatiseerumise ja taastumise märgi all. Tegime väikese ringkäigu ja meil õnnestus näha raja kontrolltorni, kaamerad katavad 100% ja kõik mis toimub on taasesitatav.


Ja jälle kord väike ülevaade garaazidest

Paar stiilset propellerimärgi esindajat:






Tantsiva hobuse märgi autosid oli päris palju seekord, enamus neist Challenge'd.




Võib-olla mäletate, paar aastat tagasi ma kirjutasin autohuvilisest miljonäriperest, keda rajapäeval kohtasin ? Igatahes nad olid jällegi kohal ja mõned autod kodust kaasa võtnud. Nagu eelmine kord oli niisama ringisõitmiseks F50 - kaasaegsetest Ferraridest minu arvates üks parimaid:


Pereisal oli seekord kasutuses 2005 a. DTM Mercedes. Kahjuks ma olen unustanud pilti teha kogu autost aga mõned detailid annavad aimu, millise mänguasjaga tegu ?






Ja teise autona oli perepea kasutuses see Ferrari, mis tundus maksvat miljon midagi


Summutid külgedel on tänapäeva müranormidest tulenev reaalsus


Samas kõrval oli keegi rajapäevahuviline kohale toonud sellise mänguasja


Summutite koha pealt sama teema mis Ferraril. Kahjuks ma ei suuda peast öelda, millega tegu oli ?


Kaks verivärskelt taastatud Chevron'i. Pange tähele, kuidas Lotus näib mahtuniversaalina - nad olid eriti madalad ja kompaktsed.


Üldiselt, Spa rajapäev oli nulliga üritus kuna rada oli märg mis pole R888'ga eriti fun ja tervis oli eriti kehva ning autol mootor jättis vahele kuna eelmise päeva kapotialune pesu ei olnud hea süütesüsteemile. Seega tulime poole päeva pealt tagasi Nürburgi ja läksime jalutama F1 boksidesse. GP rajal toimus rajapäev ja oli võimalus väga erinevat tehnikat sõitmas näha.

Suht radikaalse aero lahendusega E46


Avo auto suguvend


Mingi hetk pandi rada autode jaoks kinni ja boksidest hakkas välja valguma kümneid karte. Algul ma ei saanud pihta, et kus nad siis sõitma hakkavad, tundus ebatõenäoline, et F1 rajal ?


Mõni neist oli küll suht tõsise välimusega aga ikkagi...


Aga kohe oli boksiteel roheline tuli ja kümned kardid tormasid rajale. Kui nad esimeselt ringilt piki peasirget tulid tundus vaatepilt uskumatu, sirgekiirus oli võrreldav äsja rajal olnud Porschede ja teiste kibedate tänavamasinatega, kuid meestel polnud ei turvavööd ega mingeid torusid-kaari ümber kaitsmas. Ja osadel polnud isegi tsiklimehe kombet. Need asjad sõitsid väga-väga kiiresti.

Samal ajal boksiteel sain pildile Herr Klaus Ludwigi, mehe kelle saavutused on pärit eranditult sportautode vallast. Ja need saavutused pole mitte väikesed, 3x Le Mansi üldvõit, 3x DTM'i üldvõit, FIA GT sarja võit, Nürburgring 24 h. üldvõit jne. Vana kooli sõitjana on ta roolinud mitmeid tänaseks legendaarseid turbomonstrume nagu RS500, Zakspeed Capri, 956, 935 jne. Üks tema märkimisväärsemaid saavutusi on 1979 aasta LeMansi võit, mille ta saavutas Porsche 935'l mis on sisuliselt 911 edasiarendus ja hoopis madalama klassi auto, kui sel võistlusel muidu domineerivad sportprotod. Kuid sõit kulges vihmas ja tal õnnestus oma aeglasema autoga protodele ära teha ja võita. Sellist asja pole rohkem juhtunud. Ta on 62 aastane.

Ma ei tea, kas see oli täpselt sama 935 millega ta LeMansi võitis aga mees on tihti ühe sellisega rajal ja kui tegu (oldtimer) võidusõiduga siis ta tavaliselt võidab. Ja peab ikka sõidunälg olema, et veel tavalistel rajapäevadel osaleda.:)


Kui see meteoriidikraatri mõõtu turboauku omav mürsk oli vihmas võitmiseks piisavalt hea juhitavusega, siis tolleaegsed sportprotod võisid päris hea meelelahutus olla 24 tundi järjest sõita.


Üks tõsise välimusega ja numbrimärgiga E-Type


Devil is in details


Roosa ja saatan, tea kumb on kumb ?


Vahelduseks kaks kena youngtimerit


Parklas sattusime paarile huvitavale autole:

2011 GT3 Cup


Dakari spec 911

Külavahel jäi paar liikurit veel silma




Enamuse ajast veetsime muidugi Nordschleifel aga seekord ei olnud meil eriti õnne. Esimesel päeval oli mul tehnilisi probleeme, põhjustatud hooletu kohaliku mehaaniku poolt, teisel päeval sadas lihtsalt paduvihma ning oli väga külm ja me sisustasime oma aja mujal.

Kolmandal päeval saime lõpuks tõsisemalt rajale ning ilm oli hea aga üks avarii ajas teist taga ja rada oli pidevalt kinni. Meil ei õnnestunud kaasas olnud huvilistele põhjalikumalt radagi näidata, sest vaevu sai hoo üles, kui jälle rada tükke täis oli. Kahjuks oli see meie 2010 turistipäeva ürituste puhul pigem reegel kui erand, liiga vähe sõitmist ja liiga palju ootamist. Päev lõppeski ennetähtaegselt, kui üks Itaalia numbritega Mini raja kõige karmimas kurvis Schwedenkreutzi's põhjalikult ja korduvalt üle katuse rullis.

Tegin hooaja viimased ringid nädal hiljem, kuna jäin veel mõneks ajaks Euroopasse ja kõik kordus. Ilus ilm, palju sõitjaid ja optimismi ning liiga vähe oskuseid. Tagajärjeks romuralli ja hulgi kiirabi ning helikopter-reanimobiiliga sõitu tegevaid tsiklimehi.

Sisetunne ütles, et turistipäevad hakkavad ennast ammendama aga see kuidas edasi on veel hägune, nagu 2010 aasta lugusid lõpetav pilt:


või on see lihtsalt unistus, et suvi ometi kiiremini tuleks.;)
01.02.2011 at 22:14
zeke
2010 suvepilte vol 3
Väga mõnus lugemine. Aga kui foorumeid lugeda siis enamus kaua egseid Ring'l käijaid kurdavad et viimastel aastatel on seal sõitmine järjest raksmaks läinud "tänu" tohutule populaarsusele.

____________________________
MX-5, 116
02.02.2011 at 01:20
rustang
  
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Keegi võiks Eestis "Batmobile" ka rajale tuua - kuigi ma saan aru, tegemist on keerulisema ja kallima projektiga kui Mk1 Escort.
02.02.2011 at 10:18
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Oleneb millega võrrelda, mina olen seal väga lühikest aega sõitmas käinud ja selle ajaga tegelikult midagi eriti muutunud ei ole. Minu mehaanik, kes on seal sõitmas käinud 90'te algusest ütles, et esimesed 4-5 aastat ta üldjuhul tundis isiklikult kõiki inimesi kes parklas viibisid. Internetilegendi alusel oli Clarkson see, kes Nordschleife avalikkuse tähelepanu alla tõi aga ma ei ole selles nii kindel. Pigem on tegu kombinatsiooniga materiaalsete võimaluste kasvust ja aina karmistuvatest piirangutest tavaliikluses. Ja seda toetab globaalne kommunikatsioon interneti näol mis ühe või teist nähtust teadvustab. Ühe telesaate või ajaleheartikli peale ei hakka ju sajad tuhanded üle maailma kuhugi Saksa metsade vahele rändama.

Mis mind puudutab, siis alguses on entusiasmi rohkem ja raja pidev sulgemine ei häiri, ning teelt mitte eksida püüdvast turistist möödasõit tekitab rahulolu. Mingi hetk see muutub rutiiniks ja tahaks kiirust tõsta aga nendel kahel põhjusel see ei ole eriti võimalik. Lahendus on näiteks rajapäevad, kus enamus osalejaid tunneb rada, osalejate arv on piiratud ja sõita saab oluliselt rohkem. Saaks osaleda ka võistluste treeningutel koos kohalike ässadega aga siis vist on oht silmamunad ära nikastada peegisse passimisega ?

Tegelikult on olukord muutumas, kuna rada on nüüd eraomanduses aga senised 84 aastat on ta riigile kuulunud. Ehk orientatsioon on muutnud sotsiaalselt suunitluselt (toetada regiooni majandust) kasumit taotlevaks. Seoses sellega kümnekordistati autotehastele raja rentimise hinda, mitmekordistati rajapäevade korraldajatele hinda jne. Siiani oli ainus asi mis sisse tõi turistipäevad aga kuna rada oli rendilepingutega kaetud, siis neid ei saanud eriti palju korraldada. Nüüd peaks turistipäevade arv suurenema ja väljas oleva ajakava kohaselt suurenebki. See omakorda loodetavalt vähendab inimeste arvu kes korraga soovivad rajale minna. Ka turistipäevade piletite hindu tõsteti, üks ring on nüüd 24 eur ja 25 ringi pilet 470.- ja aastakaart 1350.- Minu esimesel visiidil 5 a. tagasi olid hinnad sellised. Kogu selle jura eest mis sinna ehitati viimastel aastatel ja mida keegi ei vaja, ollakse võlgu 400 miljonit eurot ja ega see raha mujalt ei tule kui raja kasutajatelt...

Aga loodan parimat ja plaan on kevadel jällegi rajal olla.
02.02.2011 at 10:32
Jesper
 
2010 suvepilte vol 3
quote:
peep:Sisetunne ütles, et turistipäevad hakkavad ennast ammendama
quote:
peep:Saaks osaleda ka võistluste treeningutel koos kohalike ässadega
quote:
peep:Aga loodan parimat ja plaan on kevadel jällegi rajal olla.

Mul on tunne et ma näen oma vaimusilmas, kuhu suunda tuuled seda laevukest lükkamas on :devil

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
02.02.2011 at 10:55
peep
 
Moderator
2010 suvepilte vol 3
Ma olen selleks vist liiga koba ja liiga vaene aga ei hakka ennustama. Selle hooaja põhirõhk on 325 Cup ja Palanga.
02.02.2011 at 11:29
Kaido
2010 suvepilte vol 3
Ma vist aiman sama :-) Igatahes tänud veelkord nende saadete eest, see vana helesinine vjord on... - ojah. Teinekord võin ka enne reisi teid tasuta konsulteerida, üritada Jaan Tatikat laua alla juua on tüüpiline kollanoka näpukas.
02.02.2011 at 12:01
jaan tatikas
 
2010 suvepilte vol 3
Entschuldigen Sie mich dies nicht besonders besorgt...
03.02.2011 at 00:43
Kaido
2010 suvepilte vol 3
mein schlechtes, sorry
03.02.2011 at 15:53
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 2010 suvepilte vol 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.