Poster |
Message |
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Edastan siis ka sellise info:
Eesti BMW Klubi BMW Cup
Üritus saab toimuma juuni teisel laupäeval 09.06.2007.a.
Üritusele Registreerimisega alustame kell 10.00
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail tauri@bmw-club.ee
Ootame taas suurt osavõttu ja lisaks " veteranidele" on oodatud palju konkurentsi uute sõitjate näol!
Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.
EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol.
Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võistlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
KIIVER: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
30.05.2007 at 10:14 |
1 edit. Last edited 30.05.2007 at 10:15 by Silwer
|
joonas |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Kuidas on ürituse päevakava?
Kas kokku saab iga auto sõita ainult viis ringi?
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
31.05.2007 at 13:52 |
|
rustang Moderator |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Kahjuks ei saa ise seekord tulla, samal ajal on Linnaring ja lubatud sai Serõile appi minna.
|
31.05.2007 at 14:04 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: joonas: Kuidas on ürituse päevakava?
Kas kokku saab iga auto sõita ainult viis ringi?
Tavaliselt on sedasi olnud et enne ja peale üritust saab rajal harjutada.
Võistlussõitudel on kaks vooru, ehk siis 2 korda soojendusring + 3 kiiret + 1 jahutus.
Arvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
31.05.2007 at 14:26 |
|
sfinx |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: Silwer:
Tavaliselt on sedasi olnud et enne ja peale üritust saab rajal harjutada.
Kas see tähendab ennem ajasõitu vaba rada või kolonnis paar ringi rajaga tutvumist?
Mis ajavõtu süsteemi kasutate? |
01.06.2007 at 15:10 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Vaba rada
Läbirääkimised käivad Audiclub ajavõtu kasutamiseks. Hetkel ei tea kas on juba positiivse tulemuseni jõutud.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
01.06.2007 at 17:37 |
|
-XR- |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: Silwer: Vaba rada
Läbirääkimised käivad Audiclub ajavõtu kasutamiseks. Hetkel ei tea kas on juba positiivse tulemuseni jõutud.
Palju nende hinnad on?
Nad läksid suht hiljuti uue süsteemi peale üle. |
01.06.2007 at 17:47 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Läbirääkimised ajavõtusüsteemi kasutamiseks kukkusid läbi - liiga hilja hakkasime asja organiseerima. Seega on ajavõtt käsitsi ja stopperitega.
Positiivne on selle asja juures see et puuduvad ka kulud ajavõtusüsteemile ja tänu sellele on osalemistasud väiksemad.
Uued osalemistasud on:
Klubiliikmetele 125.-
Mitteliikmetele 175.-
Järgmist BMW Cup üritust hakkame juba oluliselt varem organiseerida et tagada ikka normaalne ajavõtt.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
05.06.2007 at 14:24 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Väike osalejate update:
A klass
1 Jaanus BMW 520
2 Ruut BMW 320
3 Andres BMW 316
4 Künter BMW 318 IS
5 Silwer BMW 318 IS
6 Kustas BMW 520
7 Jjanno Mazda 323
8 M4rt BMW 318 IS
9 Drey BMW 520
10 Rubic BMW 320
11 Valdek BMW 318 IS
B klass
1 Raido BMW 330d
2 Erik BMW Z3
3 Marko BMW M3
4 Kaur Bmw 330d
5 Janek Volvo S60R
6 Eiki BMW M3
7 Imre BMW 325
8 Tõnu VW Corrado G60
9 Cardo BMW 525
10 Karolin BMW 325
11 Xjan BMW 323
12 Meph BMW 316
13 Tiit BMW 525
14 Reno BMW 338
15 Rein BMW M3
16 Ardi VW Golf R32
ootame nimekirjale lisa ...
Ajakava:
10.00 -10.45 Registreerumine
samal ajal on rada avatud tutvumiseks (mitte võistluseks)
10.45 Osalejate koosolek
11.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
12.15 paus 15 min
12.30 Stardib II sõit
Orjenteeruvalt 13.45 peaks sõitudega lõpetama.
14.00 Autasustamine
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
07.06.2007 at 10:45 |
|
xjan |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
B-klassi sõitude ajad:
http://www.dc-ice.ee/pics/E36compact/Bklassjuun2007.pdf
____________________________
BMW 1M ... |
09.06.2007 at 19:06 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Tulemused:
Järelkaja ja pildid: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=40403&postdays=0&postorder=asc&start=75
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
09.06.2007 at 19:34 |
1 edit. Last edited 09.06.2007 at 19:36 by Silwer
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Siin on siis A ja B klassi kõikide ringide ajad koos: http://www.infoweb.ee/ringiajad.pdf
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
12.06.2007 at 09:44 |
|
ardi |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Hehh, bõmari meestele ei meeldi mingi "volks" M3-de vahel tabelis , et mind on sellest tabelist välja jäetud. |
12.06.2007 at 15:38 |
|
xjan |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Tabel on jah EBK Cup tabel kuhu teised margid ei paigutunud ja kes siis vastavalt ka punkte/auhindu ei saanud
____________________________
BMW 1M ... |
12.06.2007 at 15:52 |
|
devilc
Moderator |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Ardi, rajarehv? |
14.06.2007 at 09:30 |
|
xjan |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
R888 jah
____________________________
BMW 1M ... |
14.06.2007 at 09:35 |
|
ardi |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: devilc: Ardi, rajarehv?
Nagu juba mainitud siis rajarehv jah. Aga aja suhtes oli ruumi veel kõvasti. Üldiselt ei saanud mingit tunnet kätte. Parima aja sõitsin esimesel ringil! Kahtlustan, et rehvid läksid liiga soojaks - on see võimalik? Asfalt tundus käe järgi üle 50 kraadi. |
14.06.2007 at 20:47 |
|
Garfield |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: ardi: Parima aja sõitsin esimesel ringil! Kahtlustan, et rehvid läksid liiga soojaks - on see võimalik? Asfalt tundus käe järgi üle 50 kraadi.
Pane siis väiksem rehvirõhk. Kesksuviste võistluste aeg (kuuma ilmaga) oli minu slikkidel külma rehvi rõhk 1.6 näiteks. Sügisel (pilves, +12C, tuul) mälu järgi külma rehvi rõhk 1.9
____________________________
Focus RS |
15.06.2007 at 09:54 |
|
ardi |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Garfield:[/b] quote: Pane siis väiksem rehvirõhk. Kesksuviste võistluste aeg (kuuma ilmaga) oli minu slikkidel külma rehvi rõhk 1.6 näiteks. Sügisel (pilves, +12C, tuul) mälu järgi külma rehvi rõhk 1.9
Vastupidi ei ole või? |
15.06.2007 at 14:30 |
|
Garfield |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: ardi: Garfield:[/b] quote: Pane siis väiksem rehvirõhk. Kesksuviste võistluste aeg (kuuma ilmaga) oli minu slikkidel külma rehvi rõhk 1.6 näiteks. Sügisel (pilves, +12C, tuul) mälu järgi külma rehvi rõhk 1.9
Vastupidi ei ole või?
No tee siis vastupidi. Ja sõida tagurpidi. Ega ma keela :o)
____________________________
Focus RS |
15.06.2007 at 15:17 |
|
ardi |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Garfield: No tee siis vastupidi. Ja sõida tagurpidi. Ega ma keela :o)
No eks ma siis harjuta tagurpidi sõitu kui soovitad, et see aitab
Mõtlesin "teisel lainel", sellele, et sellistes oludes peaks külma rõhku tõstma. Mul oli külm rõhk 1,7 ja masin ka suht raske passi järgi - tühikaal ca 1600... Tegelt ega ma tea mis on r888 optimaalne temp, veel vähem olen ma seda mõõtnud. Siit tekib küsimus, kui kiirelt rehv jahtub? Kui teha jahutusring?
|
18.06.2007 at 21:38 |
|
Silwer |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Kui ikka on korralikult kuumaks aetud siis ei piisa ka sellest ühest jahutusringist.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
18.06.2007 at 22:06 |
|
Garfield |
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
quote: ardi: Mul oli külm rõhk 1,7 ja masin ka suht raske passi järgi - tühikaal ca 1600... Tegelt ega ma tea mis on r888 optimaalne temp, veel vähem olen ma seda mõõtnud. Siit tekib küsimus, kui kiirelt rehv jahtub? Kui teha jahutusring?
Jahutusring on vähe. Tegelikult on selline sessioonide vaheline rehvirõhu regull keeruline, kui rehv ei jõua maha jahtuda.
Esimene asi on, kas tootja ei anna rehvile sellist "üldist" töötemperatuuri või rõhku. Dunlopi radiaalslikil oli see töörõhk kuskil 2,4at. Avoni diagonaalslikil oli 0,1 kõrgem, kuid külmalt oli Dunlopi rõhk 1,6 ja Avon 1,9at. Töörõhku mõõdad nii, et kui maha tuled, kohe manomeeter peale. Kui sul esimesel ringil oli hea pidamine ja hiljem kehvem, siis rehv kuumenes üle, peaks nagu õhku välja laskma. Aga asi läheb veel keerulisemaks - sul on ringraja mõistes raske masin - äkki see rehv ei talugi sellist koormust, peaks valima kõvema segu ja suuremale kaalule arvestatud rehvi. Meie vaatasime (slikke) ka visuaalselt - see rehv hakkas tööle, see on ülekuumenenud, see pole tööle hakanud jne. Tunnistan ausalt, et 7-aastat ringrajal ei andnud veel sellist kogemust, et ma rehvidega täitsa "sina" peale oleks saanud.
____________________________
Focus RS |
19.06.2007 at 09:59 |
|