register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: VW Golf 4 Super 1600  
Poster Message
hall
 
M: VW Golf 4 Super 1600
Uue peremehe hoolde soovib minna VW Golf 4 Super 1600. Eks ta selline oma lapse kiitmise teema vähe ole, aga minu hinnangul on tegemist parima S1600 autoga Baltikumis :) Samas ringiajad räägivad faktide keeles ;)

Üldandmed:
- Võimsus ligikaudu 190 hj;
- Auto mass juhita ca 940 kg

Mootor:
- ligikaudu 190 hj, max kasutatav rpm 8400;
- surveaste 12,0;
- 1.6 l vabalthingav;
- Alumiiniumist plokk (AKL);
- 2.0 16v (ABF) plokikaas, vähendatud põlemiskambri mahuga;
- Catcams nukkvõllid (täpsem spetsifikatsioon soovi korral täiendavalt);
- eritellimusel valmistatud sepistatud kolvid;
- kitsad kolvirõngad;
- Jenvey ITB-d + VW Motorsport sisselase;
- roostevaba 4-1 väljalase;
- Haltech mootorijuhtimissüsteem;
- õli jahutuse radiaator;
- metallist mootorikronsteinid;
- mootor sõitnud ca 500 km.

Jõuülekanne:
- Gemini otsehambuv, 5 käiku + tagurpidikäik;
- LSD;
- H-lülitus, hoovastik reguleeritav ning alumiiniumkonsoolil;
- käigukast sõitnud pärast rebuild´i ca 100 km (1,5 võistlust);
- Sachs 200 mm sidurikorv, Alcon keraamiline siduriketas (sõitnud 1,5 võistlust);
- eritellimusel valmistatud poolteljed

Pidurid:
- esimesed AP Racing 4 kolviga sadulad, 295x25 mm ujuvad kettad alumiiniumsüdamikel;
- tagumised GTI originaal sadulad ja kettad;
- Pedal-box, seal hulgas pidurite tasakaalu reguleerimise võimalus (brake bias);
- pidurite tasakaalu reguleerimise kraan;
- tagapiduritele rakenduv roolilt lülitist juhitav stardilukk;

Veermik:
- ees KW variant 3 (2-way adjustable) amortisaatorid + KW vedrud (180 Nm);
- taga Öhlins 2-way adjustable amortisaatorid + KW vedrud (200 nm);
- kõik esisilla ja tagasilla liigendid (seal hulgas rooliotsad) uniballidel või metall-metall lahendusega;
- reguleeritavad esimeste amortisaatorite ülemised kinnitused (uniball + alumiinium)
- ees ja taga reguleeritava jäikusega stabilisaatorid;
- modifitseeritud esimesed käändmikud (zarniiri kinnitus viidud allapoole, et oleks tagatud õõtshoobade horisontaalne asend);
- elektrilise pumbaga (asub tagavararatta süvendis) roolivõimendi;
- BBS eritellimusel valmistatud 9x17 veljed.

Kere:
- Väga-väga korralik ja ülikvaliteetselt ehitatud turvapuur;
- Plastikust esimesed tiivad, pagasniku luuk ja kapott;
- Polükarbonaadist küljeklaasid ja tagaklaas;
- Soojendusega esiklaas.

Muud pudinad
- PI system 3 telemeetriasüsteem (ringiaeg, kiirus, mootori põhiparameetrid, käiguvahetus, rooli ja gaasipedaali asend, G-andur jms);
- Süsinikust ukse- ja küljepolstrid;
- Süsinikuimmitatsiooniga armatuurlaud;
- Roolilt juhitav raadioside valmidus (loe: “push-to-talk” lüliti roolil);
- Kiirkinnitusega Momo rool;
- 6-punkti turvavööd (kehtivad);
- Cobra iste (toodetud 2009);
- ATL turvapaak (34 l, toodetud 2009);
- A2 Racing õhutungrauad (4 tk)

Tegemist on väga korraliku ja kiire autoga (olen proovinud ja tean mida väidan) :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
17.11.2010 at 19:02
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: VW Golf 4 Super 1600  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.