Poster |
Message |
hall |
M: VW Golf 4 Super 1600
Uue peremehe hoolde soovib minna VW Golf 4 Super 1600. Eks ta selline oma lapse kiitmise teema vähe ole, aga minu hinnangul on tegemist parima S1600 autoga Baltikumis Samas ringiajad räägivad faktide keeles
Üldandmed:
- Võimsus ligikaudu 190 hj;
- Auto mass juhita ca 940 kg
Mootor:
- ligikaudu 190 hj, max kasutatav rpm 8400;
- surveaste 12,0;
- 1.6 l vabalthingav;
- Alumiiniumist plokk (AKL);
- 2.0 16v (ABF) plokikaas, vähendatud põlemiskambri mahuga;
- Catcams nukkvõllid (täpsem spetsifikatsioon soovi korral täiendavalt);
- eritellimusel valmistatud sepistatud kolvid;
- kitsad kolvirõngad;
- Jenvey ITB-d + VW Motorsport sisselase;
- roostevaba 4-1 väljalase;
- Haltech mootorijuhtimissüsteem;
- õli jahutuse radiaator;
- metallist mootorikronsteinid;
- mootor sõitnud ca 500 km.
Jõuülekanne:
- Gemini otsehambuv, 5 käiku + tagurpidikäik;
- LSD;
- H-lülitus, hoovastik reguleeritav ning alumiiniumkonsoolil;
- käigukast sõitnud pärast rebuild´i ca 100 km (1,5 võistlust);
- Sachs 200 mm sidurikorv, Alcon keraamiline siduriketas (sõitnud 1,5 võistlust);
- eritellimusel valmistatud poolteljed
Pidurid:
- esimesed AP Racing 4 kolviga sadulad, 295x25 mm ujuvad kettad alumiiniumsüdamikel;
- tagumised GTI originaal sadulad ja kettad;
- Pedal-box, seal hulgas pidurite tasakaalu reguleerimise võimalus (brake bias);
- pidurite tasakaalu reguleerimise kraan;
- tagapiduritele rakenduv roolilt lülitist juhitav stardilukk;
Veermik:
- ees KW variant 3 (2-way adjustable) amortisaatorid + KW vedrud (180 Nm);
- taga Öhlins 2-way adjustable amortisaatorid + KW vedrud (200 nm);
- kõik esisilla ja tagasilla liigendid (seal hulgas rooliotsad) uniballidel või metall-metall lahendusega;
- reguleeritavad esimeste amortisaatorite ülemised kinnitused (uniball + alumiinium)
- ees ja taga reguleeritava jäikusega stabilisaatorid;
- modifitseeritud esimesed käändmikud (zarniiri kinnitus viidud allapoole, et oleks tagatud õõtshoobade horisontaalne asend);
- elektrilise pumbaga (asub tagavararatta süvendis) roolivõimendi;
- BBS eritellimusel valmistatud 9x17 veljed.
Kere:
- Väga-väga korralik ja ülikvaliteetselt ehitatud turvapuur;
- Plastikust esimesed tiivad, pagasniku luuk ja kapott;
- Polükarbonaadist küljeklaasid ja tagaklaas;
- Soojendusega esiklaas.
Muud pudinad
- PI system 3 telemeetriasüsteem (ringiaeg, kiirus, mootori põhiparameetrid, käiguvahetus, rooli ja gaasipedaali asend, G-andur jms);
- Süsinikust ukse- ja küljepolstrid;
- Süsinikuimmitatsiooniga armatuurlaud;
- Roolilt juhitav raadioside valmidus (loe: “push-to-talk” lüliti roolil);
- Kiirkinnitusega Momo rool;
- 6-punkti turvavööd (kehtivad);
- Cobra iste (toodetud 2009);
- ATL turvapaak (34 l, toodetud 2009);
- A2 Racing õhutungrauad (4 tk)
Tegemist on väga korraliku ja kiire autoga (olen proovinud ja tean mida väidan)
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
17.11.2010 at 18:02 |
|
|