Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Custom isteKas teist keegi teab, kus või kes teeks sinu keha ja tunde järgi custom istme carbonist?
Iste pidavat olema üleüldiselt kõige rohkem alahinnatud komponent auto juures.
Hea iste on hea sõidu alus. Olen proovinud erinevaid Sparcosid, aga ükski ei ole olnud just see, mida vaja.
Kord on liiga kitsas, kord on liiga lai, kord on liiga pehme jne...
quote:-XR-: Olen proovinud erinevaid Sparcosid, aga ükski ei ole olnud just see, mida vaja.
Kord on liiga kitsas, kord on liiga lai, kord on liiga pehme jne...
No nagu siin ühes teises threadis juttu oli, siis istmel võtab mõningase koguse aega, et ta Sinu p***e järgi ennast paika venitaks. Seega kusagil korra sisse istudes (eriti juba kellegi teise poolt "sisse istutud" istmesse) ei saa päris 100% adekvaatset pilti.
Custom isteSeda kindlasti, et iste võtab aega venimiseks.
Ega ei saagi kohe teha istet valmis.
Võtab ikka mitu nädalat sõitu ja timmimist enne, kui iste päris "valmis" on.
Kuigi näiteks F1 mehed muudavad alati midagi oma istme juures.
Venitusruumi peab jah alati jääma.
Custom isteNo kui sul vormi suhtes väga konkreetsed nõudmised on, siis carboni lamineerimisega saavad ilmselt mitmed hakkama, rääkimata klaasplastist. Panin siia kunagi ka ühe õppevideo sellest, kuidas asi käib. Samas ma isiklikult ei oskaks istmemeistri juures ilmselt midagi oma tagumiku ette näitamisest targemat teha, seega kui sa väga täpselt ei tea mida sa tahad on vaja vastavalt palju kogenumat "istmerätsepat", kes siis võtab mõõdud ja jagab soovitusi.
quote:Jesper: No kui sul vormi suhtes väga konkreetsed nõudmised on, siis carboni lamineerimisega saavad ilmselt mitmed hakkama, rääkimata klaasplastist. Panin siia kunagi ka ühe õppevideo sellest, kuidas asi käib. Samas ma isiklikult ei oskaks istmemeistri juures ilmselt midagi oma tagumiku ette näitamisest targemat teha, seega kui sa väga täpselt ei tea mida sa tahad on vaja vastavalt palju kogenumat "istmerätsepat", kes siis võtab mõõdud ja jagab soovitusi.
Kui mulle üks iste istuda antakse, siis ma ikka oskan öelda, kus mida muutma peab.
Aga on meie vabariigis mõni kogenenud istmerätsep?
Korralik iste oleks selline pikemaajalisem investeering. Seda saab õnneks teise autosse ümber tõsta jne... erinevalt enamustest juppidest.
Custom isteCustom istet tehakse nii, et istud ismekujulise graanuleid täis kilekotil sõiduasendis ja siis valatakse kilekoti suust sisse topsitäis keemiat mis muudab graanulid kiirelt vahtplastiks. Valmistatud sinu per.. järgi vahtplast toorik istub täpselt carbon koorikusse ja palun kihutage.
Vaata 24 h sõite, seal nad vahetavad ka ainult seda lodevat vahtplasti tükki kui sõitjaid vahetavad
Custom isteEks sellepärast vahetavadgi ju, et seal ei jõua istet vahetada, kuid samas arvan, et tuleb ikka rohkem istmeid proovida ja õige ka leiad, kuna selle ise valmistamine, võib pärast pool tagumikku rajale jätta kui peab mingi kõks tulema.
Arvestage ikka, palju maksab valmis iste ja kui palju ise tehtud ja selle kvaliteet.
Ja eelkõige tänavale ei tohigi korvistet kasutada.
Custom istecarbon koorikusse-nõ tehase iste ilma polsterduseta
vahtplast toorik- keha järgi kerge koorik mis ei lase istmes loksuda
Mis ise istme tegemisest ma rääkisin ja teised sarjad nt. DTM, F1, F3, 24h autod kasutavad kõik sama valemi järgi valmistatud istmeid, isegi kui sa ei näe et nad vahetavad istmeid. Kellelgi ei ole seal polsterdust, istuvad "kombes" vahu peal ja sõidavad oma 3h ära.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:silver: Custom istet tehakse nii, et istud ismekujulise graanuleid täis kilekotil sõiduasendis ja siis valatakse kilekoti suust sisse topsitäis keemiat mis muudab graanulid kiirelt vahtplastiks.