register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Custom iste  
Poster Message
-XR-
Custom iste
Kas teist keegi teab, kus või kes teeks sinu keha ja tunde järgi custom istme carbonist?

Iste pidavat olema üleüldiselt kõige rohkem alahinnatud komponent auto juures.
Hea iste on hea sõidu alus. Olen proovinud erinevaid Sparcosid, aga ükski ei ole olnud just see, mida vaja.
Kord on liiga kitsas, kord on liiga lai, kord on liiga pehme jne...



____________________________
TRD MR2, Brabus B11 W211
21.05.2007 at 13:09 1 edit. Last edited 21.05.2007 at 13:09 by -XR-
tfr
 
Custom iste
quote:
-XR-: Olen proovinud erinevaid Sparcosid, aga ükski ei ole olnud just see, mida vaja.
Kord on liiga kitsas, kord on liiga lai, kord on liiga pehme jne...

No nagu siin ühes teises threadis juttu oli, siis istmel võtab mõningase koguse aega, et ta Sinu p***e järgi ennast paika venitaks. Seega kusagil korra sisse istudes (eriti juba kellegi teise poolt "sisse istutud" istmesse) ei saa päris 100% adekvaatset pilti.
21.05.2007 at 13:59
-XR-
Custom iste
Seda kindlasti, et iste võtab aega venimiseks.
Ega ei saagi kohe teha istet valmis.
Võtab ikka mitu nädalat sõitu ja timmimist enne, kui iste päris "valmis" on.
Kuigi näiteks F1 mehed muudavad alati midagi oma istme juures.
Venitusruumi peab jah alati jääma.
21.05.2007 at 14:05
Jesper
 
Custom iste
No kui sul vormi suhtes väga konkreetsed nõudmised on, siis carboni lamineerimisega saavad ilmselt mitmed hakkama, rääkimata klaasplastist. Panin siia kunagi ka ühe õppevideo sellest, kuidas asi käib. Samas ma isiklikult ei oskaks istmemeistri juures ilmselt midagi oma tagumiku ette näitamisest targemat teha, seega kui sa väga täpselt ei tea mida sa tahad on vaja vastavalt palju kogenumat "istmerätsepat", kes siis võtab mõõdud ja jagab soovitusi.
21.05.2007 at 14:17
-XR-
Custom iste
quote:
Jesper: No kui sul vormi suhtes väga konkreetsed nõudmised on, siis carboni lamineerimisega saavad ilmselt mitmed hakkama, rääkimata klaasplastist. Panin siia kunagi ka ühe õppevideo sellest, kuidas asi käib. Samas ma isiklikult ei oskaks istmemeistri juures ilmselt midagi oma tagumiku ette näitamisest targemat teha, seega kui sa väga täpselt ei tea mida sa tahad on vaja vastavalt palju kogenumat "istmerätsepat", kes siis võtab mõõdud ja jagab soovitusi.

Kui mulle üks iste istuda antakse, siis ma ikka oskan öelda, kus mida muutma peab.
Aga on meie vabariigis mõni kogenenud istmerätsep?

Korralik iste oleks selline pikemaajalisem investeering. Seda saab õnneks teise autosse ümber tõsta jne... erinevalt enamustest juppidest.

____________________________
TRD MR2, Brabus B11 W211
21.05.2007 at 14:20
rustang
  
Moderator
Custom iste
Mõnedel istmetel saab vahetada seljataguseid patju - panna erikujulisi, õhemaid, paksemaid jne.
21.05.2007 at 14:25
jaan tatikas
 
Custom iste
Proovi sellist istet
21.05.2007 at 14:35
imre
Custom iste
Kui tool läheb tänavaautosse, siis sellist istet ei ole mõtet panna, kuna ei näe külgedele.
21.05.2007 at 15:23
silver
Custom iste
Custom istet tehakse nii, et istud ismekujulise graanuleid täis kilekotil sõiduasendis ja siis valatakse kilekoti suust sisse topsitäis keemiat mis muudab graanulid kiirelt vahtplastiks. Valmistatud sinu per.. järgi vahtplast toorik istub täpselt carbon koorikusse ja palun kihutage.
Vaata 24 h sõite, seal nad vahetavad ka ainult seda lodevat vahtplasti tükki kui sõitjaid vahetavad
22.05.2007 at 07:43
Cardo
 
Custom iste
Eks sellepärast vahetavadgi ju, et seal ei jõua istet vahetada, kuid samas arvan, et tuleb ikka rohkem istmeid proovida ja õige ka leiad, kuna selle ise valmistamine, võib pärast pool tagumikku rajale jätta kui peab mingi kõks tulema.
Arvestage ikka, palju maksab valmis iste ja kui palju ise tehtud ja selle kvaliteet.
Ja eelkõige tänavale ei tohigi korvistet kasutada.
22.05.2007 at 07:57
silver
Custom iste
carbon koorikusse-nõ tehase iste ilma polsterduseta
vahtplast toorik- keha järgi kerge koorik mis ei lase istmes loksuda
Mis ise istme tegemisest ma rääkisin ja teised sarjad nt. DTM, F1, F3, 24h autod kasutavad kõik sama valemi järgi valmistatud istmeid, isegi kui sa ei näe et nad vahetavad istmeid. Kellelgi ei ole seal polsterdust, istuvad "kombes" vahu peal ja sõidavad oma 3h ära.
22.05.2007 at 08:25
-XR-
Custom iste
Uues fifth gearis ka näitab, kuidas seda "patja" tehakse A1 GP autole.
22.05.2007 at 13:21
Jesper
 
Custom iste


____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.03.2010 at 19:45
kivialune
Custom iste
quote:
silver: Custom istet tehakse nii, et istud ismekujulise graanuleid täis kilekotil sõiduasendis ja siis valatakse kilekoti suust sisse topsitäis keemiat mis muudab graanulid kiirelt vahtplastiks.

Oskab keegi öelda ka, kust sellist kraami leida?
09.03.2010 at 10:15
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Custom iste  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.