register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : WTCC etapp Brnos 31.07-01.08  
Poster Message
uzzac
 
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
Eelmüügist on pilteid veel ülehomseni parema hinnaga saadaval. Igatahes oleks plaan sõita seda üritust vaatama. Oleks veel huvilisi?

Esialgne plaan on minna auto(de)ga. Kilomeetreid on sinna Pärnust ~1400. Ajaks kamba kokku ja sõidaks Tsehhi õige. Ilma ennustab ka täitsa head esialgu. Rada ise on küllalt suure kõrguste vahega, ehk on looduslikud tribüünid ja ühest istekohast näab rada piisavalt suures ulatuses, et mitte igavleda. Paddocki pääsmega pilet kaheks päevaks on 25€, mis pole ka üldse palju arvestades, et tegu on ikkagi WORLD touring car championshipiga :)

http://www.brno-circuit.com/en/world-touring-car-championship_234

Ajakava:

Saturday 31st July 2010

08.30 – 09.00 FIA WTCC Free Practice 1
09.15 – 09.45 FIA Formula Two Qualifying for Race 1
10.20 – 10.50 MINI Challenge Race 1 (max 30 min)
11.20 – 11.50 Seat Eurocup Race 1 (10 laps, max 30 min) Rolling Start
12.00 – 12.30 FIA WTCC Free Practice 2
13.05 – 13.50 FIA Formula Two Race 1 (max 40 min)
14.15 – 14.45 MINI Challenge Race 1 (max 30 min)
15.00 – 15.20 20’ FIA WTCC Qualifying (Q1)
15.25 – 15.35 10’ FIA WTCC Qualifying (Q2)
15.50 – 16.50 60’ MASERATI Qualifying (20’ + 20’ + 20’)
17.00 – 20.00 Promotional laps


Sunday 01st August 2010

08.30 – 08.45 FIA WTCC Warm Up
09.00 – 09.30 FIA Formula Two Qualifying for Race 2
10.00 – 10.40 MASERATI Race 2 (max 40 min)
12.05 – 12.30 FIA WTCC Race 1 Rolling Start (10 laps)
13.20 – 13.45 FIA WTCC Race 2 Standing Start (10 laps)
14.25 – 15.05 MASERATI Race 2 (max 40 min)
15.50 – 16.25 FIA Formula Two Race 2 (max 35 min)
16.55 – 17.25 SEAT Eurocup Race 2 (10 laps, max 30 min) Standing Start



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
21.07.2010 at 13:14 1 edit. Last edited 21.07.2010 at 13:14 by uzzac
uzzac
 
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
Igatahes homme kell 8.00 on start. 2 vaba kohta veel on :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
29.07.2010 at 22:31
uzzac
 
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
esimene paev seljataga. see rada on viimase peal. igatahes soovitan 100 protsenti ise jargi vaadata. soit normaalse tempoga vottis aega 17h.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
31.07.2010 at 21:16
uzzac
 
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
http://picasaweb.google.com/pohlakorjaja/WTCCBrno300701082010#

Tagasitee sõitsin 17 tundi jutti Pärnusse tagasi. Täitsa tehtav :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.08.2010 at 17:34
peep
 
Moderator
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
Kui viitsid, siis ole hea kirjuta paari või rohkema lausega muljeid ja elamusi, enamus siit mina kaasa arvatud pole sellist üritust ilmselt külastanud aga kindlasti huvi on.
02.08.2010 at 18:01
uzzac
 
WTCC etapp Brnos 31.07-01.08
Mul oligi plaanis kirjutada. Tahtsin mõtteid koondada päevakese.

Mina ei olnud varem ise roolis olles nii kaugele euroopasse nühkinudki. Niisiis. Kuna tegu oli siiski MM etapiga ja seda kannab lives üle ka Eurosport, siis ilmselt oli ajakavas püsimine ülimalt oluline. Nii läkski. Kõik toimus minuti täpsusega. Rada on küllalt mägine meie mõistes - kõrguste vahe tervelt 74m ja raja enda pikkust üle 5 km. Parim kohta vaatamiseks on kahtlemata nn "staadioni" osa, kus on näha korraga mitut kurvi. Ajakavas oli kokku 5 erinevat masinaklassi millest ainus mitte monoklass oligi WTCC. Kuna ka meie enda monoklassist on näha, siis möödasõitmine on väga keeruline, eriti kui keegi sõiduapsu ei tee. Seat Eurocupi sõitudes toimus möödasõite enim, aga pooled neist olid tingitud eessõitja apsudest, millest omakorda pooled olid taganttulija tekitatud apsud. :) . Mini sarja sõidud olid vast kõige igavamad kuna kiirused on ka tiba pisemad ja seda enam on keeruline mööduda. F2 oli ainus open wheel sari mis esindatud oli. Seal on möödasõitude probleem lahendatud turbonupu lisamisega, mida iga sõita võib oma äranägemise järgi kasutada teatud arvu kordi sõidu jooksul. Päris pull oli kuulata turboga vormeleid eriti enne pidurdusmaad, kus üleliigne õhk atmosfääri vabastati. Ürituse tõmbenumber oli kahtlemata WTCC kus mehed ja masinad on ikka totaalne tipp. Esimese sõidu vaatasime ka ära staadioni osas. Seal oli ka suur ekraan kus oli staadionilt eemale jäävad osad kenasti kajastatud ja näidata ka kordusi põnevamatest intsidentidest. Teise sõidu alguseks läksime peatribüünile, see oli tingitud ka kuumast ilmast ja sellest, et teine start on paigaltstart. Teise sõidu stardisk pööratakse esimese sõidu 8 kiireimat vastupidisesse järjekorda, mis teeb niigi põneva sõidu veel pingelisemaks. Kuna esimene ja teine stardiruut oli esiveduste hõivatud tuli kolmel järgnevalt BMW mehel stardis ettevaatlik olla. BMW-d lendasid stardist minema nagu püssikuulid ja võtsid kohe liidrikoha.

Igatahes kui avaneb võimalus WTCC etappi või Brno rada külastada, siis tasub kindlasti ära. WTCC just põnevuse pärast ja Brno heade looduslike tribüünide ning kiire layouti tõttu.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
03.08.2010 at 12:33
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : WTCC etapp Brnos 31.07-01.08  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.