register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Tehnoloogia  
Poster Message
silver
Tehnoloogia
http://blogs.consumerreports.org/cars/2010/03/video-consumer-reports-demonstrates-how-brake-override-stops-runaway-cars-toyota-test.html
13.06.2010 at 20:51
wirx
  
Tehnoloogia
seletage mulle ka selle video ja tehnoloogia mõtet?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
13.06.2010 at 21:56
uzzac
 
Tehnoloogia
video mõte on demonstreerida Toyota gaasipedaali kinnikiilumise probleemi lahendust. Erinevad autotootjad on selle erinevalt lahendanud. Ilma abisüsteemita autot ei saa piduriga kergelt seisma jätta kui gaas on kinni kiilunud. Samas selle süsteemiga masina sai seisma probleemideta.

Selge on see, et kui panna auto N käigu peale kui gaas kinni kiilub, saab auto seisma jätta suuremate probleemideta. :)
13.06.2010 at 22:03 1 edit. Last edited 13.06.2010 at 22:04 by uzzac
BlueStang
 
Tehnoloogia
aga et gaasi kinnikiilumist välistada nagu pole mõtet - mõte on teha lisaseade kinnikiilumise puhul pidurdamise kiirendamiseks:D
14.06.2010 at 13:08
uzzac
 
Tehnoloogia
Üldiselt kõigi elektiga töötavate asjade puhul on kindel surm siis, kui eemaldada toide, ehk kui väga hapuks läheb saab süüte ju välja keerata. Halvimal juhul läheb rool lukku aga vähemalt saad pidurdada :)
14.06.2010 at 13:23
Jesper
 
Tehnoloogia
See "lihtsam oleks välistada gaasi kinnikiilumine" on umbes sarnane ettepanek kui see et "haiglaid on raske ehitada, välistame inimeste haigestumise".

Ma saan aru, et siinse foorumi kontekstis see võibolla tundub naljakas ja ise ma ka selliseid supersafe autosid väga ei fänna, aga ma saan 100% aru kuidas ja miks see süsteem töötab - oli koosolek, toodi välja top100 põhjused et miks inimesed autoga haiget saavad, keegi vaatas et whoohaa, gaasi kinni kiilumine on küll alles 89-ndal kohal aga see-eest seda on ju ülilihtne parandada! Taotleti budget ja tehti ära. Samal ajal võibolla mingi tiim kuskil tegeleb ka top10-sse kuuluva asjaga, aga kuna see on keerukam siis läheb kaua aega.

See, et paks ameerika pereema oma viie lapsega minivanis kunagi saab nii osavaks et ei pilla kummist mängukaru pedaalide alla kus ta pedaali kinni kiilub vms, on imho palju ebatõenäolisem kui see, et mingi 10-15 aasta jooksul käiakse tänu arvutusvõimsuse ja elektroonika arengule see top100 nii põhjaliku rehaga üle et jäävad järgi mingid räiged inimese poolsed hoolimatused stiilis "juhiloata purjus nooruk sõitis lörtsis suvekummidega 70 alas 180-ga ja kaldus vastassuunavööndisse". Lennunduses see on juba üsna pikka aega nii et praktiliselt ükski õnnetus ei kordu, iga järgmise järel täiustatakse protseduure.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
14.06.2010 at 13:49
rustang
  
Moderator
Tehnoloogia
See, et tänavaautol pidur on kõrgema prioritediga "korraldus" kui gaas on nii iseenesestmõistetav, et ma imestan, et selleks pidi mingi suurem jama olema enne kui see featuur ka Toyotadele paigaldati. ECU-s on vastav info kindlasti olemas ning vaja on vaid lisada loetud read programmkoodi. Kes põhjamaises kliimas tahab talvel kurve läbida gaas peal ja vasaku jalaga pidurdades see peab ise vaatama, kas flashib aju üle või ühendab juhtmestiku ringi vms aga siis ei saa ka tehasest kompensatsiooni küsida :D
14.06.2010 at 13:58
devilc
Moderator
Tehnoloogia
Üldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.
14.06.2010 at 14:22
uzzac
 
Tehnoloogia
quote:
devilc: Üldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.

http://blogs.consumerreports.org/cars/2010/03/video-consumer-reports-demonstrates-how-brake-override-stops-runaway-cars-toyota-test.html

Videos näitab ju ilusti, et VW G6 GTi-l töötab probleemideta too hädasüsteem, kuid samas ei takista kiiresõidu inimesi kasutamiast trailbrakingut ja heel`n`toe-d.
14.06.2010 at 14:25
purk
Tehnoloogia
quote:
uzzac:
quote:
devilc: Üldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.

http://blogs.consumerreports.org/cars/2010/03/video-consumer-reports-demonstrates-how-brake-override-stops-runaway-cars-toyota-test.html

Videos näitab ju ilusti, et VW G6 GTi-l töötab probleemideta too hädasüsteem, kuid samas ei takista kiiresõidu inimesi kasutamiast trailbrakingut ja heel`n`toe-d.

Kui selline modifikatsioon tehtud, siis küll igati hästi- eelmine põlvkond nt sureb mitmeks sekundiks peale seda, kui piduriga samal ajal gaasi puutuda... Pidasin silmas siis seda VW perekonna esindajat.
14.06.2010 at 14:32 1 edit. Last edited 14.06.2010 at 14:34 by purk
devilc
Moderator
Tehnoloogia
Okei, ma videot ei vaadanud. :)

Kommenteerisin seda süsteemi, millele viidati, et osadel saksa autodel kasutuses ja millega EVO oma A8-l mingi aeg tagasi suht hädas oli.
14.06.2010 at 14:33
Jesper
 
Tehnoloogia


Jah, mulle meeldib ka manuaal, aga ega seal väga midagi valida ei ole, kui võtad naise siis saad ka ämma :) Lisaks veel e-diffid, elektroonilised pidurdusjõu regulaatorid jms. Tegelt on ka päris naljakas mõelda et enamikel autodel juhitakse esirattaid geomeetriaga, mille algne eesmärk oli vähendada hobuvankri ratastele mõjuvaid külgjõude - ma olen täiesti kindel et printsiibis saavad prose, servo ja "map" prose mälus selle ülesandega oluliselt paremini hakkama kui strateegiliselt paigutatud raudlatid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
14.06.2010 at 14:53
kivialune
Tehnoloogia
Jäi arusaamatuks kuidas see täpselt töötab, et saad ka pidurdada ja gaasitada korraga. Väkse pidurduse juures 100% gaasi kontroll ja mingi x pidurduse juures hakkab mootorit pooma?
14.06.2010 at 15:04
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Tehnoloogia  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.