Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Tehnoloogiavideo mõte on demonstreerida Toyota gaasipedaali kinnikiilumise probleemi lahendust. Erinevad autotootjad on selle erinevalt lahendanud. Ilma abisüsteemita autot ei saa piduriga kergelt seisma jätta kui gaas on kinni kiilunud. Samas selle süsteemiga masina sai seisma probleemideta.
Selge on see, et kui panna auto N käigu peale kui gaas kinni kiilub, saab auto seisma jätta suuremate probleemideta.
TehnoloogiaÜldiselt kõigi elektiga töötavate asjade puhul on kindel surm siis, kui eemaldada toide, ehk kui väga hapuks läheb saab süüte ju välja keerata. Halvimal juhul läheb rool lukku aga vähemalt saad pidurdada
TehnoloogiaSee "lihtsam oleks välistada gaasi kinnikiilumine" on umbes sarnane ettepanek kui see et "haiglaid on raske ehitada, välistame inimeste haigestumise".
Ma saan aru, et siinse foorumi kontekstis see võibolla tundub naljakas ja ise ma ka selliseid supersafe autosid väga ei fänna, aga ma saan 100% aru kuidas ja miks see süsteem töötab - oli koosolek, toodi välja top100 põhjused et miks inimesed autoga haiget saavad, keegi vaatas et whoohaa, gaasi kinni kiilumine on küll alles 89-ndal kohal aga see-eest seda on ju ülilihtne parandada! Taotleti budget ja tehti ära. Samal ajal võibolla mingi tiim kuskil tegeleb ka top10-sse kuuluva asjaga, aga kuna see on keerukam siis läheb kaua aega.
See, et paks ameerika pereema oma viie lapsega minivanis kunagi saab nii osavaks et ei pilla kummist mängukaru pedaalide alla kus ta pedaali kinni kiilub vms, on imho palju ebatõenäolisem kui see, et mingi 10-15 aasta jooksul käiakse tänu arvutusvõimsuse ja elektroonika arengule see top100 nii põhjaliku rehaga üle et jäävad järgi mingid räiged inimese poolsed hoolimatused stiilis "juhiloata purjus nooruk sõitis lörtsis suvekummidega 70 alas 180-ga ja kaldus vastassuunavööndisse". Lennunduses see on juba üsna pikka aega nii et praktiliselt ükski õnnetus ei kordu, iga järgmise järel täiustatakse protseduure.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
TehnoloogiaSee, et tänavaautol pidur on kõrgema prioritediga "korraldus" kui gaas on nii iseenesestmõistetav, et ma imestan, et selleks pidi mingi suurem jama olema enne kui see featuur ka Toyotadele paigaldati. ECU-s on vastav info kindlasti olemas ning vaja on vaid lisada loetud read programmkoodi. Kes põhjamaises kliimas tahab talvel kurve läbida gaas peal ja vasaku jalaga pidurdades see peab ise vaatama, kas flashib aju üle või ühendab juhtmestiku ringi vms aga siis ei saa ka tehasest kompensatsiooni küsida
TehnoloogiaÜldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.
quote:devilc: Üldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.
Videos näitab ju ilusti, et VW G6 GTi-l töötab probleemideta too hädasüsteem, kuid samas ei takista kiiresõidu inimesi kasutamiast trailbrakingut ja heel`n`toe-d.
quote:devilc: Üldiselt on sellel lahendusel, et kui pidur põhjas, siis gaas ei reageeri, üsna tugev miinus just sportlike autode seisukohalt: nimelt ka heel'n'toe ei saa kasutada.
Videos näitab ju ilusti, et VW G6 GTi-l töötab probleemideta too hädasüsteem, kuid samas ei takista kiiresõidu inimesi kasutamiast trailbrakingut ja heel`n`toe-d.
Kui selline modifikatsioon tehtud, siis küll igati hästi- eelmine põlvkond nt sureb mitmeks sekundiks peale seda, kui piduriga samal ajal gaasi puutuda... Pidasin silmas siis seda VW perekonna esindajat.
Jah, mulle meeldib ka manuaal, aga ega seal väga midagi valida ei ole, kui võtad naise siis saad ka ämma Lisaks veel e-diffid, elektroonilised pidurdusjõu regulaatorid jms. Tegelt on ka päris naljakas mõelda et enamikel autodel juhitakse esirattaid geomeetriaga, mille algne eesmärk oli vähendada hobuvankri ratastele mõjuvaid külgjõude - ma olen täiesti kindel et printsiibis saavad prose, servo ja "map" prose mälus selle ülesandega oluliselt paremini hakkama kui strateegiliselt paigutatud raudlatid.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
TehnoloogiaJäi arusaamatuks kuidas see täpselt töötab, et saad ka pidurdada ja gaasitada korraga. Väkse pidurduse juures 100% gaasi kontroll ja mingi x pidurduse juures hakkab mootorit pooma?