register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Peugeot 205GTI 1.9 - malloc  
Poster Message
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
1.9 liitrine 94kw, väga vähe kaalu ja jäik vedrustus juba stockis. Terve talve auto seisis elektriprobleemide tõttu. Selle ajaga suutis mingi värdjas udutuled eest ära omistada, tagumise kojamehe ära varastada, aknapihusti tuuri lasta ja kõige lõpetuseks sõitis sahavend veel taganurga ka segamini (hurraaa!)

Aga muidu, mis tehtud ja mis plaanis, täielikult on remonditud sillad ja esipidurid. Elekter sai korraliku värskenduskuuri, külge läks uus kaitsmekarp, maha rapiti signalisatsioon ja üks relee tehti uus, samuti värskendati kõik elutähtsad juhtmed uutega (kütusepumba, releede, mootori jne.) Löödi ka plekid uuesti sirgeks peale sahavennaga lähemat tutvumist, shortshifter sai ka valmistatud, summuti Marteliuselt, Sabelti traksid on ka salongi oma tee leidnud. Nüüd piirab ainult sidur, mis tahab kiiremas korras vahetust.

Autol on muidu 15" mingid valuveljed ja rehvideks on Yokohama Advanid.

Plaanis teha on: seest paljaks rappida, installeerida korvistmed, soetada mõni "sügavam" rool, vedrustust vähe jäigemaks ja madalamaks saada, strutbarid, tagapidurite effektiivsus normaalseks saada, kleepida auto üle kamoflaažiks (hea odav remontida, kui peaks rajal mõne tünniga kohtuma vms. kiire plekitöö, veidi rattle-canist värvi ja uus laik peale :D)ja võimalikult palju rajal kilomeetreid mõõta.

Täielikuks rajaautoks ei tee ja aparaat jääb siiski Tallinna tänavaid ka aeg-ajalt mõõtma.

Üks pilt on ka autost:
25.05.2010 at 12:50 1 edit. Last edited 25.05.2010 at 13:04 by malloc
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Üks küsimus ka tegelt õhus. Nimelt autol järgnev viga: kui lasen pöörded üle 5k RPM-i, kas sõites või kohapeal, vahet pole, kaob süüde ära ja kütus plahvatab summutis. Korra pöörded alla 2k lasen, siis saab uuesti kuni 5k kiirendada. Vaatasin üle jagajakaane, rootori, küünlad ja süütepooli minevad juhtmed ja kõik olid väga kenad ja korras, ehk oskab keegi öelda mõnda andurit nt. selle mootori puhul, mida kontrollida võiks? Samuti on tühikäik enamasti ebanoprmaalset kõrge, vahepeal isegi kuni 22ooRPM-i, samas mõnikord hoiab kenasti 1k RPM. Varemalt olid õhuvõtus kerged lekked sees, kahtlustasin neid, aga peale nende likvideerimist ei muutunud midagi. Kas segusiiber võib ka äkki tingida sellist käitumist? Inglaste jutust olen aru saanud, et sellel konel võib segusiiber aeg-ajalt brake-cleaneri kuuri vajada.
26.05.2010 at 12:01
Silwer
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Diagnostikas oled käinud?

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW 328iA E36 Touring & BMW X3 E83 xDrive 35d
26.05.2010 at 21:18
kivialune
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Nimekiri on liiga pikk, et kirjeldada, mida kõike saab kontrollida ja kuidas. Kes teavad selle mootori tüüpvigasid on natuke palju siit loota ;)
Kuidas sa tead, et süüde kaob ära? Kuidas sellel süütenurga juhtimine käib?
27.05.2010 at 12:30 1 edit. Last edited 27.05.2010 at 12:30 by kivialune
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
no ma eeldan, et süüde kaob ära, kuna kuni 5k RPM-i kiirendab auto väga viisakalt, kuid siis järsku kaob lambist jõud täielikult ära (nagu keeraks süüte välja) ja auto tagaotsas hakkab tulemöll, mis helieffektidelt meenutab automaadivalangut. Süütejuhtimise kohta pole kahjuks aimugi, pole selle autoga ja üldse prantsuse tehnikaga veel hetkel üldse kodus. Äkki kellegil mõnda asjaliku diagnostikut või töökoda pakkuda, kes võiks Peugeot tehnikat tunda?
27.05.2010 at 14:08
kivialune
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Piisab sellest, kui remondimees tunneb LE2-Jetronic't. Siin hästi põhjalik seletus, aga mitte just kõige paremas keeles, aga kui huvi siis google translate abiks.
Kõige esimene kandidaat on selles süsteemil õhulugeja. Sellel on kontaktid ja need kulutavad takistusribale augud. Parandada saab nii, et suunad kontaktid rikkumata osale ja asi töötab edukalt edasi.
28.05.2010 at 12:31
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
jesjes, viin end selle kirjandusega kursi ja üritan NV jooksul aega asi laiali lammutada. Suur tänu!
28.05.2010 at 20:44
valge välk
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Noh, süütesüsteem on sellel üsna lihtne. Võbiolla võib kahtlustada süütepooli. Kui Sul on huvi, siis mul on hetkel üks 1.9 GTI süütepool garaazis ( muidugi Motronicu mootori pealt, aga silmaga ma neil vahet ei teinud, kas LE või Motronic) - seda võib mingite kokkulepet korral ehk laenata prooviks.
Enda LE-Jetiga on samuti olnud probleeme ja õhulugeja on üks üsna nõrk koht sellel mootoril.
04.06.2010 at 09:26
vvt
  
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
LE Jetronicul ja ürg-Motronicul pole õhukulumõõtjas suurt midagi lammutada, kisu see must kaan ära ja sealt alt paistabki, "osuti" ja kontaktplaat. Mul jäi bemmil suurtel pööretel hing kinni ja tühikäik ujus, kuna jagaja puksid olid kulunud (kaane seest oli näha, kuidas suurtel pööretel oli rootor kaanega kokku puutunud).

Kui säte ära kaob, selle kontrollimises pole midagi keerulist, strobo lamp abiks. Kui lambiga süüte märki sihtida, siis on kohe näha, kui süüde "vilkuma" hakkab.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.06.2010 at 21:49 1 edit. Last edited 04.06.2010 at 21:51 by vvt
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
võtsin õhukululugeja lahti ja suunasin neid klemme, oli jah see musta värvi kontaktiosa veidi algusest ja lõpust kulunud. Asi läks nii palju paremaks, et nüüd hakkab 5500RPM-i pealt paukuma, väga palju muidugi ei julgenud neid klemme ka väänata. Eks tuleb süüde ära kontrollida. Jagajakaane vaatasin üle ja seal küll mingeid jälgi näha pole, et rootor vastu käiks kuhugile, kuhu ta ei tohiks. BTW, avastasin, et kuuma ilmaga jätab mõnikord lampi vahele rahulikult sõites, külmema ilmaga juhtunud pole...
05.06.2010 at 13:53 1 edit. Last edited 05.06.2010 at 13:54 by malloc
malloc
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
http://www.motors24.ee/vehicles/315473-Peugeot-205-1989.aspx
10.01.2011 at 04:29
wax
 
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
quote:
malloc: http://www.motors24.ee/vehicles/315473-Peugeot-205-1989.aspx
mida hinda :O
18.01.2011 at 13:00
Pierre
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Njah, 35 000 € selle eest ei saa, aga toorik on hea. Raam on lihtne aga puur tuleb ikka sisse lasta, muidu PlyVal64 ei saa rahulikult kodus magada. ;)
Tähendab tehnikaga pmst mina ei võtakski midagi ette, vaid vaataks, et töötaks korralikult. Over-engineering ei vii teadagi kuhugi ja lihtsuses peitub võlu. Need suurte $ eest ehitatud masinad, ega nad kiiremad pole kui nende roolis olev mees, ja see meeletu state-of-art tehnoloogia ka kuhugi ei vii tglt. Kui sõidust midagi kogeda siis ikka kehvema asjaga need kogemused tulevad ja need meeletute rahadega tehtud asjad on lihtsalt silmarõõmud. Palju nad neist viimaseni katsele panevad? Mitte ühtegi.

Ma olen kogu aed arvanud, et 2000€ saab vabalt OT´l 1:10 või sinna kanti sõita.... ilma meeletu üle m****i pingutamiseta. Vaja on lihtsalt kõik nurgad õigesti otseks lõigata ja kiiret kurvi oskavad võtta maximaalselt vaid kuni 5 meest.....
19.01.2011 at 03:30
devilc
Moderator
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Pierre, ära enam peale võta :D
19.01.2011 at 10:22
Sassman
  
Peugeot 205GTI 1.9 - malloc
Pierre, saab ka 1000€ eest vabalt 1:10 sõita. Võtad ühe vana väsinud Sierra. Vahetad 74kw moto 100kw vastu. Uued kettad-klotsid, täiesti tavalised, taga on trummid. Veermik originaal väga pehme ja logisev, 20a vana ikkagi. Suht suvalised poolkulunud rehvid ja valmis ta ongi. Aga see on vist vale teema selle jutu jaoks.

Et niisama ei möliseks siis edu ja jaksu Peukariga. Peaks olema üks suurima "fun-faktor"iga esiveolisi. Üks väheseid Peukaried millega isegi võiks sõita, muidu neist väga head ei arva :p

____________________________
Volvo S70R & Ford Sierra 16v
19.01.2011 at 13:20
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Peugeot 205GTI 1.9 - malloc  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.