register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Peugeot 306 8v xsi   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
ICE
  
Peugeot 306 8v xsi
Mul oli pikem tabel ka kuskil endal, peab otsima.

____________________________
Petrolheads.ee
05.07.2010 at 11:53
kivialune
Peugeot 306 8v xsi
Kaabli puhul on tahtis ka kiudude arv. Sest sama läbimõõdu juures peavad nad hoopis erinevatele ampritele vastu. Hästi on see tunda "säästuka" käivitusjuhtme ja korralike käivitusjuhtmete vahe. Väliselt näevad nad samad välja.
05.07.2010 at 15:57
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Eileõhtul võtsin esisilla ette ja lõikasin vedrudelt ühe keeru maha. Auto istub tublisti madalamal. Kerejooni vaadates tundub et on nüüd nina madalamal, kui tagumik, mitte nagu varem. Silla geomeetria kohta saab öelda niipalju, et enam ilma külgkalde muutmiseta madalamaks lasta ei saa, kuna õõtsad on juba suhteliselt horisontaalsed.
Neljapäeval saab loodetavasti väljalaske kollektori tihendi vahetatud, siis jälle sõiduvalmis. Tegelikult tahaks kogu väljalaskesüsteem vahetamist, kuna erinevate pöörete juures resoneerivad kordamööda mõlemad pütid. Tundub, et seest on sõelad jms asjad lahti.
13.07.2010 at 14:29
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Nagu näha, kõik jälle viimasel hetkel. Neljapäeval kollektori tihendit ei vahetatud.
Kui kellelgi oleks aega või teab kedagi, kellel oleks aega Peugeot 306XSi väljalaskekollektori tihendi vahetamiseks ja mõne murdunud poldi välja keevitamiseks (olgu mainitud, et vl kolle on tulemüüri ja mootori vahel) siis võiks teada anda. Lepiks mingid variandid kokku. 533 65 655 Henrik.
16.07.2010 at 09:31
hall
 
Peugeot 306 8v xsi
Kuidas on rataste külgkalle ja õõtsade horisontaalasend omavahel seotud?
Kui lased autot nii palju madalamale, et õõtsade välimised otsad kipuvad kõrgemale jääma tuleb õõtsa ja käändtelje kinnituspunkti lihtsalt vastavalt madalamale viia. Ratta külgkalle on ju hoopis teisest ooperist?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
16.07.2010 at 20:51
Lembit
Peugeot 306 8v xsi
quote:
serõi: Kuidas on rataste külgkalle ja õõtsade horisontaalasend omavahel seotud?
Põhiline seos on see, et kui õõtsad on juba valet pidi kaldus, siis suure tõenäosusega vedrustust kokku surudes ratta külgkalle mitte ei vähene (ei liigu negatiivses suunas) vaid suureneb. See nõuab rohkem algset negatiivset külgkallet selleks, et kurvis ratas õiges asendis oleks.
17.07.2010 at 00:03
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Justnii.
Mismoodi viiakse käändtelje ja õõtsa ühenduspunkt madalamale?
"sport" sarniir?
17.07.2010 at 01:22
Lembit
Peugeot 306 8v xsi
quote:
H.E:Mismoodi viiakse käändtelje ja õõtsa ühenduspunkt madalamale?
Võimalikud variandid.
Ühte varianti näeb piltides varsti Meelise auto threadis, aga see siis VW Golfi baasil lahendus
Eks igale autole tuleb leida konkreetselt sellele autole sobivad tükid soovitud olukorra saavutamiseks.
17.07.2010 at 08:12
hall
 
Peugeot 306 8v xsi
quote:
H.E:
Mismoodi viiakse käändtelje ja õõtsa ühenduspunkt madalamale?
"sport" sarniir?

Kõige lihtsam vastus on, et pead asetama mingi senisest šarniirist pikema detaili käändmiku ja õõtsa vahele. Minu auto teemas on üks pilt, mille eesmärgiks on küll purunenud rummu demonstreerimine, kuid sealt on see vastav detail ka näha.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
17.07.2010 at 10:47
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Nüüd on väljalaskekollektor maas ja poldid vahetatud.
Kolle ja kaane vaheline tihend on olemas, kuid on vaja veel rõngastihendit, polte ja kollektori pind lihvida.
Veitsa tutkisin internetist torukollektoritest jms ning lugesin torupikkuste jms kohta, kuid kui orig. kollektorit vaadates ei vasta see ühelegi tingimusele.
Kuna eelnimetatud tööd ja jupid maksavad kah midagi, siis tuli hetkeks mõte vahetada malm kollektor torukolle vastu, mille puhul poleks nende juppide ja tööde järgi vajadust.
Kuna pole üldse "racing" tükkidega kursis, siis mis sellised asjad üldse maksavad, kust võiks otsimist alustada? Kuidas on inglise keeles torukollektor?
26.07.2010 at 15:08
charger
Peugeot 306 8v xsi
Otsingusõnad on vast:
exhaust mainfold
(long)tube header(s)
Hinnad on väga erinevad - alates kasutatud juppide müüjatest kuni roostevabade ja keraamilise kattega performance asjadeni välja.
26.07.2010 at 16:56
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Pikem otsing internetis ei andnud mittemingisuguseid tulemusi.
Saaks 16klapilisele, kuid nende kollektorid on erinevad. Tean tuttava kogemusest, et tema pani sama mootoriga peugeot 405-le torukollektori, kuid seda kust see omal ajal leiti, ei mäleta. Olla veel olnud odavam kui originaal malmist tükk.
EDIT:
Ühesõnaga jääb orikas, kuna ta selline öko-käeharjutuse pill juba mul on. Ainuke reaalne variant mis pakuti, oli custom 4k eest. Ilmselt on ikkagi on mõistlikum investeerida millegisse perspektiivikamasse nagu näiteks korvtool ja rihmad vms..
Kollektori sain täna lihvimisest tagasi ja läheb homme külge. Tahaks juba Saugale dieedi ja vedru lõikamise tulemust proovima minna.
26.07.2010 at 17:29 2 edits. Last edited 28.07.2010 at 11:48 by H.E
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Täna sain üle pika aja sõita, kuid ainult diagnostikasse, kuna mootor lonkas.
Ilmselt hakkas ta lonkama juba siis, kui kolle poldid olid pooleks. Üks hetk tundsin, et asi on päris hull.. auto ei käinud enam kah korralikult edasi, kuid esialgu panin selle (ilmselt) järjekordse purunenud kolde poldi süüks. Kuna auto mürises ja värises niikuinii kõvasti, siis oli raske aru saada, et ühte jalga lonkab veits.
Nüüd on kolle peal ja lonkabki. Truumus diagnoositi kaane tihendi leke teise ja kolmanda silindri vahel ning klapid ei pea ka eriti.
Järgmine nädal vaatame, mis karul kõhus üldse toimub. Fakt on see, et kaas tuleb maha võtta ja üle käia. Mis arvavad kogenenumad, kui palju kulukamaks võiks minna kaane viilimine ja muu juurde kuuluv võrreldes lihtsalt ülemise otsa remondiga? Kui mul juba kaan peos on ja kui see kaheksa klapi tegemine ülemõistuse palju kallimaks ei lähe, siis mingi raha võiks ju maksta selle eest, et asi parem saaks, kui varem.

Positiivsest küljest tulevad nüüd ilusad uued kolle poldid maru lihtsasti lahti :)
30.07.2010 at 17:49
Raceboy
 
Peugeot 306 8v xsi
Et kaanetihend korralikult pidama saaks, tuleks plokipind ka lasta lihvida.

Minu soovitus oleks lasta teha lihtsalt kaaneremont mõnes normaalses kohas (Detjonõšev või Windorf), õigupoolest ma ei lasekski mujal teha. Nende hinnad on täiesti normaalsed ja nt Tartu omadega võrreldes palju odavamad. Tasemevahest ei hakka rääkimagi (see on ebaloogiliselt minu poolt mainitute kasuks ikka).

Nad lõikavad pesad raadiusteraga ka.

Suuremat aretust ei soovita tegema hakata, kuna saadav kasu on nii minimaalne, et sa ei saa arugi sellest, kui just väga kanget nukka, ITB-sid ja progeaju ka kasutama ei hakka.

____________________________
www.vems.ee
30.07.2010 at 19:31
Jesper
 
Peugeot 306 8v xsi
Jah, Windorfis remont on default kui eelarvet nats on, ega kui ikka klapid ei pea siis nad lihtsalt päikesevalguse nägemisest paremini pidama ei hakka. Tuuning on kahe otsaga asi, kas sa tahad olla autoinsener või sõitja?

Mina laseks juba põhimõtte pärast viili sisse, aga noh ma olen sellele eelnevale küsimusele mingi mõttelise protsentuaalse vastuse ja vastusega kaasneva hingerahu leidnud - me lasime isegi Transiti kaanele viili sisse kui ta juba anyway laua peal oli :) Kui sa pole küsimusele kindlat vastust leidnud, siis ma ei soovitaks näppida. Mingeid üksikuid tasuta hobujõude kirvega taga ajada pole mõtet, rääkigu pool Internetti mida tahab. Kui sa ikka tahad teha siis see tegemine on, kasutades Peebu veidi teises kontekstis lausutud sõnu, tasuline suvekool kus mõni õppetund võib olla kallim kui teine.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.07.2010 at 20:54 1 edit. Last edited 30.07.2010 at 20:55 by Jesper
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Ilmselt selgub reaalne tööde ulatus alles siis kui kaas on maas.
Olen siit sealt kuulnud, et sõltuvalt kaanest on võimalik lihtsalt voolavuse parandamisega mootor pisut paremini käima saada.
On see siis lihtsalt külajutt?
30.07.2010 at 21:11
Jesper
 
Peugeot 306 8v xsi
For all practical purposes, on jah külajutt.

Kujutle, et sulle keegi pakub näiteks 5k suurust kihlvedu, et Alain Prostiga võidu sõita. Millistel tingimustel sa selle vastu võtaksid? Sul peab olema kas parem auto, tuttavam rada või meeletult enesekindlust, igatahes mingi kindel eelis millega sa välja lähed. Aga võib täiesti kindel olla, et sõltuvalt juhist ja kasutatavatest sõidukitest on võimalik seda võidusõitu võita :D

Nüüd mootori viilimisega on sama lugu, selle on projekteerinud mootorite maailma... noh kui mitte Alain Prostid siis Stephane Sarrazinid kindlasti, ja sa tahad minna ja neile nende kodurajal ära teha. Põhimõtteliselt ju täiesti tehtav, aga mis on see sinu eelis, millele tänu sa leiad et seda võiks üritada? Seni kuni sa seda nimetada ei oska ja pika kepiga pinda sondeerid, ei tundu just hea plaanina.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.07.2010 at 21:40
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
See mootor pole kindlasti projekteeritud ringrajal sõitma. Väljalaske kollektoris on torude pikkuste erinevused on kordades. Sisselaskesüsteem on kõike muud kui sportlik. Kui õhufilter pannakse klapikambrikaane peale minule ja seda näinud inimstele arusaamatul põhjusel, siis ma julgen pakkuda, et selle mootori projekteerimisel oli hind esimene prioriteet.
Kahtlemata ei pea ennast targemaks prantsuse autoinseneridest, kuid mina ei oska anda ühtegi loogilist seletust nii mõnelegile lahendusele selle mootori juures. Eelmisel foorumi lehel on pildipealt näha sisselasketorustikku.. kas keegi teine oskab seletada, milleks se projekteeriti just selline?

Mina jagan siinkohal selle härra arvamust:
quote:
kivialune: Hobi ringrajaauto valitakse selline, mis inimesele emotsiooni pakuks: midagi erilisemat. Minu arvates oled õigel teel ;)

Mulle teeks rõõmu ka lihtsalt teadmine, et auto PEAKS olema nii hea, kui ta olla saab. Viili ma ise sisse ei pistaks vaid laseks ikka teha seda inimesel, kes teab mis ta teeb.
Viimasele Jesperi küsimusele: Ilmselt Alan Prostiga veaks 5k peale kihla küll isegi, kui kaotus oleks ka kindel :)

Meie omad mehed Amperist tegid kunagi passati 85kw-st 93kw seda, kui ma õigesti mäletan ainult kaane tegemisega.
31.07.2010 at 00:06 1 edit. Last edited 31.07.2010 at 00:18 by H.E
sfinx
 
Peugeot 306 8v xsi
quote:
H.E:
Meie omad mehed Amperist tegid kunagi passati 85kw-st 93kw seda, kui ma õigesti mäletan ainult kaane tegemisega.

Ja nende 8kw hind kui teenusena ostad kaane tegemise on suht kaugel mõistlikust hj/eek suhtest.
31.07.2010 at 18:52
Jesper
 
Peugeot 306 8v xsi
Nojah, ma ei tea kaua ma viitsin enam vaielda, aga minu lühikokkuvõte oma (hetke) maailmapildist:
- laias laastus kõik mis tuuningjuppide müüjad ja muidu sinu rahakoti poole vesiste silmadega vaatajad kirjutavad on BS
- laias laastus kõik mis Internetis tuunimisest kirjutatakse on BS
- võimsus ei tule läikivatest juppidest
- autotehaste insenerid ei ole tegelikult päris s**a pealt riisutud kamp, pehmelt öeldes

Selles suhtes et stabiilse sagedusega ilmub välja kutte kes on suutnud kuidagimoodi mingi töötava lahenduseni jõuda, purjetavad oma kaadervärgi seljas mööda ballistilist trajektoori ja siis selle tipus hüüavad et jee, vaadake mind, õnnestunud tuuning. Ja siis nats aega veel ja kõik on jälle laiali laiali laiali. Samas kui mingid tehaseautod, hot hatchidest-Evodest Porschede ja Corvettedeni lihtsalt muudkui sõidavad ja sõidavad ja sõidavad lihtsalt õlivahetustega.

Need asjad ei ole päris nii lihtsad nagu mingitest a'la Motors24 videodest paistab. Need ei ole võimatud, miski pole võimatu, nagu ka Sarrazini võitmine pole tõenäoliselt võimatu. Ja noh andke andeks, aga pool aastat fanfaari puhuda ja flowbenchi piinata selle nimel et võtta 2,0 mootorist 93kW tundub nats... noh jah, kui mingi a'la 10k eest on võimalik osta ja kapremontida 2,0 mootoreid mis arendavad üle 100kW. Sellest protsessist saab küll head televisiooni, mis ilmselgelt oligi põhieesmärk, aga mitte head mootorit.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.08.2010 at 01:03 1 edit. Last edited 01.08.2010 at 01:07 by Jesper
Lembit
Peugeot 306 8v xsi
Jesper ja muu seltskond siin üritab sulle edasi anda oma kogemusi vigadest, mis nad on teinud, ja mida sul ei oleks mõistlik korrata.
Üldiselt on see enamasti mõttetu tegevus - inimestele meeldib ikka palju rohkem oma vigadest õppida.

Aga kui sul on raha niii meeletult üle, siis tule, ma loen su autole ussisõnu peale. :D:D:D

Konkreetsesse teemasse - tee oma mootor korda minimaalsete kuludega ja kasuta kogu säästetud raha sõitmise harjutamiseks ja rehvideks/bensiiniks. Resultaat ringiajale saab raudselt parem, kui x kW kaanetööle kulutatud raha eest saaks.
01.08.2010 at 01:05
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Uurisin nüüd maad ja merd ning sain teada, et portimine maksab umbes teist samapalju juurde, kui lihtsalt pea remontimine. Kui oleks umbes pool maksnud juurde, siis oleks mõelnud asja peale.
Seega usaldan targemaid ja ostan pareb kütust ja rajaaega. :)

Edit:
Pea on maas nüüd ja windorfils lihvimises: kaane pind, klapipesad ja klapid saavad kõik värskeks.
Silindrid on okei. Esimese silindriga on ilmselt mingi draama olnud, kuid õnneks pole vigastuse ulatus suur.

Kollektor, millest ma rääkisin:

Auto näeb ikka veel samasugune välja.
02.08.2010 at 12:26 1 edit. Last edited 04.08.2010 at 10:45 by H.E
rein19
Peugeot 306 8v xsi
Tere,
mina Rein ja mul on Peugeot 205gti, olen seda teemat ikka jälginud ja nüüd jäi silma su kollektori pilt - see on täpselt sama kolle mida kasutatakse Peugeot 205gti 1,9-l. Ma ise sain autoga kaasa Racelandi torukollektori ja see on mul päris pikalt kõljes olnud - kas mingisugune vahe autol oli ei oska öelda kui jah siis suhteliselt väike. Kuna hetkel on kogu sumpa maas siis tegin ka pildi:


Mis ma öelda tahtsin oli see, et kui sa tõesti väga tahad siis võibolla annab su autole külge kruvida 205 kolle mid aleidub kindlasti ohkem kui konkreetselt sinu masina omi. Aga tegelikkus vist on see, et parem investeeri kütusesse. Kui keegi mule 4000 krooni minu torukolle eest annaks (letihind sellel) siis mina parem müüks ära. Aga siin üks sarnane asi: http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-205-309-GTI-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-MANIFOLD-/160466578138?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item255c8daada

edu
Rein
11.08.2010 at 21:09
H.E
  
Peugeot 306 8v xsi
Viimast juttu oli mõru lugeda. Kindlasti keegi teab selliseid asju aga mina pole paraku veel teda kohanud.
Auto on tänaseks koos. Kõik on väga hea välja arvatud sinine mis kohati tagant väljalendab. Täheldan selle juhtumist suurematel pööretel käiguga pikemalt pidurdades ja siis paremat jalga sirutades. Ilmselt pole siiski rõngad nii head kui silinder oli.

Nüüd hakkasin lõpuks ühendama ammu ostetud õlirõhunäidikut.
Paraku olen vahepeal suutnud ära kaotada paigaldusjuhendi.
Kas ma mäletan õigesti?:


Sain kellale tühikäigu pööretel 5-6bar ja pööretel oli 7bar skaala lõpus.
Autogauge kell on.
Nüüd uuesti proovides viskas juba GND ja süüte ühendamisel kella lõppu. Olen ma suutnud selle miskitmoodi ära rikkuda?
14.08.2010 at 11:09 1 edit. Last edited 15.08.2010 at 18:36 by H.E
-fred-
 
Peugeot 306 8v xsi
Kui ta lõppu viskab, siis küllap on anduri juures juhtmed vahetuses, st rõhunäidiku juhe on signaallambi otsa küljes.
15.08.2010 at 19:57
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Peugeot 306 8v xsi   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.