Poster |
Message |
joonas |
Piduriketaste ja pidurisadulate temperatuuri mõõtmine
Minu auto originaalpidurid lähevad rajal päris kuumaks. Hawk Blue klotsidega tundub, et isegi ühekolviliste piduritega on võimalik pidurdada. Siiski tundub, et esipidurite temperatuur võiks olla madalam. Piduri silindrite tolmukaitsmed lähevad kiiresti rabedaks.
Seoses sellega oleks enne muudatuste tegemist mõistlik olukorda kuidagi fikseerida.
Netist ja kirjandusest on välja tulnud soovitus, et tasuks mõõta ketaste ja sadulate temperatuuri vastava värviga, mis reageerib kuumusele.
Näiteks midagi sellist http://www.raceshopper.com/temperature_paint.shtml
Samal lingil on ka kleepsud, millega saaks mõõta sadulate temperatuuri.
Järgnevalt lingilt kopeeritud väide
It is essential that the caliper temperature is kept well within the working range of the brake fluid to prevent fluid vaporisation which will result in the loss of brake pedal.
Calipers that regularly run at up to 200°C - Re-seal every other event.
Calipers that run intermittenly from 200°C to 220°C - Re-seal as soon as possible.
Kas keegi müüb Eestis ketaste temperatuuri mõõtmise värvi ja sadulate temperatuuri mõõtmise kleepse/värvi? Tahaks temperatuure mõõta mõnel OT üritusel.
Siin foorumis on temperatuuri mõõtnud vist Silwer ja mingit kleepsu nägin nagu ka Peebu auto sadulal, kuid võin eksida. Järsku keegi, kes on proovinud, jagab oma kogemusi.
Kuidas on teistel standardpidurite kummist osad kuumusele vastu pidanud?
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
05.05.2010 at 21:35 |
|
ICE |
Piduriketaste ja pidurisadulate temperatuuri mõõtmine
Peebul autol oli ka värvimärgid peal, mäletan. Ehk siis uuri temalt või Lillelt näiteks.
____________________________
Petrolheads.ee |
05.05.2010 at 22:08 |
1 edit. Last edited 05.05.2010 at 22:09 by ICE
|
Silwer |
Piduriketaste ja pidurisadulate temperatuuri mõõtmine
Jah, Lillel olid spets värvid millega sai temperatuuri mõõta.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
05.05.2010 at 23:07 |
|
joonas |
Piduriketaste ja pidurisadulate temperatuuri mõõtmine
Veel üks väljavõte lingilt
Typically when running within the correct temperature range the Green paint (430°C) will turn throughout, the Orange paint (560°C) 50% to 100% throughout and the Red paint (610°C) turned up to 5mm from each brake face. If the Red paint (610°C) turns throughout, the discs are running too hot. Disc face grooving is also an indication of running too hot.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
06.05.2010 at 21:57 |
|
|