register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Õhufilter?  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Õhufilter?
Hei,

Möödunud laupäeval uurisin tehnilises pargis Tallinna Ralli ekipaazi nr. 95 Lahtinen-Lahtinen Mk1 Escorti. Meestel oli päris kurjaks aetud 2-liitrine OHC (Pinto), mis pöörles kuni 8400 rpm, sissepritse, ITB ja ei mingit õhufiltrit.

Mõtlesin kohe oma auto peale, kui ma sõidan vaid ringrajal, on mul mõtet seda õhufiltrit seal takistuseks ees hoida?
07.05.2007 at 16:19
Garfield
  
Õhufilter?
quote:
rustang: Mõtlesin kohe oma auto peale, kui ma sõidan vaid ringrajal, on mul mõtet seda õhufiltrit seal takistuseks ees hoida?
Ei. Ka meie ei kasutanud.


____________________________
Focus RS
07.05.2007 at 16:20
rustang
  
Moderator
Õhufilter?
Nii ma ise ka arvasin, et kui kruusal vajalikuks ei peeta, siis asfaldil ammugi mitte.....
07.05.2007 at 16:29
Cardo
 
Õhufilter?
Kruusal kui satud kellelegi väga kannule siis on kulumine väga kiire ma arvan, kui õhk on puhas ei ole hullu, eks nad arvestavad ka kindlasti olukordadega ja ju see eelarve on ka vist selline, mis lubab ehk uue mootori koostada.
07.05.2007 at 17:02 1 edit. Last edited 07.05.2007 at 17:02 by Cardo
kronja
 
Õhufilter?
ämm, ma nagu ei ole kindel et sain õigesti aru - et lihtsalt õhuvõtu toru otse mootorisse?! 8|
07.05.2007 at 21:17
Raceboy
 
Õhufilter?
"Tavalise" õhuvõtu puhul kõigepealt gaasiklappi, siis kollektorisse ja siis mootorisse. Vahvamas süsteemis otse ITB-de trompetitesse, edasi läbi gaasiklappide ja sealt mootorisse.

____________________________
www.vems.ee
07.05.2007 at 21:56
Lembit
Õhufilter?
Kuna sul auto ei pea saama kätte iga viimast kui hobujõudu ja sa ei ole ka eriti piiratud mingite tehniliste reeglitega, siis mina soovitaks kolvigrupi kulumise vähendamiseks ikka filtrit ees hoida. Kui seda regulaarselt pesta, siis ta ei ole ka liiga suur takistus ja peaks ära hoidma igasugused tobedad "kruusakivike sisselaskes" stsenaariumid.
Võidusõidus kusjuures on õhufilter teinekord lausa paha - kui klapp puruneb, siis tükid kipuvad sisselaskesse tagasi ronima ja sealt juba järgmisse silindrisse. OT'l vist enamasti ei ole vajadust iga hinna eest veel kolm ringi juurde sõita ;)
08.05.2007 at 08:39
Hylas
Õhufilter?
Vabalthingav võib tõesti väiksed putukad ja muu jura läbi elada, aga turbomootorit niisama paljaks ei jätaks, sääsks jahvatatakse läbi , kärbes juba tõmbab labad kõveraks ning herilane või mesimumm võtab juba jupi turbo labast kaasa, niiet mingi primitiivne metallvõrk võiks ikka olla.
07.06.2007 at 00:27
tehnik
  
Õhufilter?
quote:
Lembit: ... soovitaks kolvigrupi kulumise vähendamiseks ikka filtrit ees hoida. Kui seda regulaarselt pesta, siis ta ei ole ka liiga suur takistus ...
Mida arvate, milline filter tuleks siiski osta, millisel on kõige väiksem õhutakistus (otsin paneelfiltrit) ?
Kas näiteks sellist on mõtet osta või tasub siiski rohkem raha välja käia millegi parema eest ?:
http://www.carolim.ee/pood/index.php?cPath=23_40_56

30.07.2008 at 13:27
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Õhufilter?  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.