Poster |
Message |
matukas |
Järjestiklülitusega käigukast
Tekkis lihtsalt puht uudishimust küsimus, et kas Eestis keegi neid nn käsitööna ka valmistab.
Seda, et tuntud firmadest saab ühele ja teisele mudelile neid osta, on juba teada.
Lihtsalt: mida peavad tegema need, kellel pole kriteeriumitele vastavat mudelit aga tahaksid sellist asja soetada?
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
29.04.2007 at 16:18 |
|
Garfield |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: matukas: Tekkis lihtsalt puht uudishimust küsimus, et kas Eestis keegi neid nn käsitööna ka valmistab.
Seda, et tuntud firmadest saab ühele ja teisele mudelile neid osta, on juba teada.
Lihtsalt: mida peavad tegema need, kellel pole kriteeriumitele vastavat mudelit aga tahaksid sellist asja soetada?
Ma arvan, et Eestis on üks inimene, kes selle valmis teeks. Kontakti saad, kui tahad. Kuid valan sulle külma vett pähe, sest sa pead päris kopsaka hinna maksma. Nö. toote väljaarendus üksikeksemplari puhul maksab kordades rohkem. Ja see, et pärast saab toodet teistele müüa ei pea vett, sest potentsiaalseid kleinte on Eestis ehk 2. Või äkkis isegi 3?
Kunagi sai uuritud ringraja-Yariste käigukasti teemal. Originaalkast koos sünkrodega oli suht nõrk. Uurisin, kui palju läheks maksma ümbertegemine dog-ring (sünkrodeta ehk otsehambumine) süsteemile. Kuna Yariseid oli olemas 15 tk. pluss tagavara kastid, rääkisime ca' 20 kastist. Isegi siis ei tasunud end asi ära.
Lisan veel niipalju, et järjestiklülitusel on ka oma vead. Mina soovitaks H-patternit otsehambumisega (dog-ring).
____________________________
Focus RS |
30.04.2007 at 08:48 |
|
Lembit |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: matukas: Tekkis lihtsalt puht uudishimust küsimus, et kas Eestis keegi neid nn käsitööna ka valmistab.
Seda, et tuntud firmadest saab ühele ja teisele mudelile neid osta, on juba teada.
Lihtsalt: mida peavad tegema need, kellel pole kriteeriumitele vastavat mudelit aga tahaksid sellist asja soetada?
Mismõttes pole kriteeriumidele vastavat mudelit? Täpsusta veidi.
Sinu VW mootori otsa on kindlasti olemas sobiuv järjestiklülitusega kast. Ja isegi, kui otse otsasobivat kohe ei ole, siis kindlasti on odavam lasta teha käsitööna sidurikoda.
|
30.04.2007 at 08:53 |
|
Garfield |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: Lembit:Sinu VW mootori otsa on kindlasti olemas sobiuv järjestiklülitusega kast.
Seda ma ka mõtlesin, et kuidas ei ole? Ricardo kodukal on üldmula (motorsport-transmission) all isegi VW FWD (Rally) kasti pilt olemas. Sequential ja dog-ring. Näiteks Saksa-Auto Golf V GTI juures kasutatakse ka Ricardo otselülitusega+otseambumisega kasti.
____________________________
Focus RS |
30.04.2007 at 09:05 |
|
matukas |
Järjestiklülitusega käigukast
Andke andeks aga mul ei ole Golf V ja üldsegi mitte Golf
Kuigi paljud on segi ajanud tagaotsa pärast.
Ja seda, et mingi muu kast sinna otsa aretada? Liiga palju vaeva vist.
Ma polegi sellel teemal realistlik. Hea kui praegusele kastile keegi 6 käiku ja 'kutsud' teekski.
Ja difri libisemist tuleb ka kuidagi piirata. Ma ei kujuta ette, kuidas üle 200 HP nii kerge masinaga asfaldil saaks hoida.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
30.04.2007 at 11:22 |
1 edit. Last edited 30.04.2007 at 11:23 by matukas
|
urmet |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: Garfield:
Lisan veel niipalju, et järjestiklülitusel on ka oma vead. Mina soovitaks H-patternit otsehambumisega (dog-ring).
Ole hea, räägi lähemalt, miks.
|
30.04.2007 at 19:25 |
|
Garfield |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: urmet: quote: Garfield:
Lisan veel niipalju, et järjestiklülitusel on ka oma vead. Mina soovitaks H-patternit otsehambumisega (dog-ring).
Ole hea, räägi lähemalt, miks.
Ei räägi nüüd DSG-st, vaid ikka nö. võidusõidu kastidest. Kui sa põllu peal käija oled (ikka võib juhtuda) siis istud jupp aega käike alla toksides ja oodates millal 1-se sisse saad. OpenTrackil polegi ehk hullu, sest kiiret ju ei ole. Tänaval - käikudest üle hüpata ei saa. Ise kasutan linnasõidus (mul on 6-käiguline manuaal) pidevalt valemit 1-2-4 või 1-2-5 ehk hoog sisse ja siis ökolt. Maanteel möödasõidul on kasutusel 6-4-6.
____________________________
Focus RS |
02.05.2007 at 15:46 |
|
Cardo |
Järjestiklülitusega käigukast
matukas, kuidas sa suudad alati nii kalleid projekte endale lubada , ma aru ei saa , parem osta juba Lambo või mõni popim liikur kohe ära |
02.05.2007 at 16:19 |
|
Raceboy |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: matukas:
Ja difri libisemist tuleb ka kuidagi piirata. Ma ei kujuta ette, kuidas üle 200 HP nii kerge masinaga asfaldil saaks hoida.
Seda võib raske ette kujutada olla, aga praktikas on tänavasõidukõlbulik ka auto, mis kaalub alla 800kg ja mille jõuallikas evib 760hj. Ma ei räägi mingist superautost, vaid mehe oma kätega ehitatud liikurist. Sõidab ka käänulisel rajal.
____________________________
www.vems.ee |
02.05.2007 at 16:36 |
|
matukas |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: Cardo: matukas, kuidas sa suudad alati nii kalleid projekte endale lubada , ma aru ei saa , parem osta juba Lambo või mõni popim liikur kohe ära
Ega ei saagi praegu lubada. Ma kompan esialgu pinda. Mina endale Lambot ega poppi liikurit ei taha.
EDIT: kuigi Lotus Exige kuluks küll ära. Järgmine aasta lähen Lotuse koolitusele Inglismaal
Põhiline moto on olnud 'Wolf in a sheeps glove'. Aga tegelikult tahaks millalgi päris ringrada ka proovida.
PS Glove ei ole typo.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
02.05.2007 at 16:52 |
1 edit. Last edited 02.05.2007 at 16:57 by matukas
|
matukas |
Järjestiklülitusega käigukast
See järjestiklülituse puudus saab siis elimineeritud, kui ntx hüdraulika vms neid käike juhib.
Vormel-1 pillidel peaks minu teadmist mööda saama kohe N-asendi peale lükata.
Puudus tekib paraku juurde hüdraulika vms rikke puhul.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
02.05.2007 at 16:55 |
|
Garfield |
Järjestiklülitusega käigukast
quote: matukas: See järjestiklülituse puudus saab siis elimineeritud, kui ntx hüdraulika vms neid käike juhib.
Vormel-1 pillidel peaks minu teadmist mööda saama kohe N-asendi peale lükata.
Puudus tekib paraku juurde hüdraulika vms rikke puhul.
Jah. Hakkad siis veel hüdraulikat omale peale aretama?
Lugesin kuskilt, et F1 oli lausa spets nupp, mida seadistati vastavalt rajale - et kui rajal oli koht, kus oli vaja 3 käiku alla vahetada, siis sai selle teha ühe nupulevajutusega.
____________________________
Focus RS |
03.05.2007 at 09:06 |
|
I.V.B |
Järjestiklülitusega käigukast
Tjah. Kas on ikka mõtet. Keegi tark mees hiljutisest Grassroots Motorsports ajakirjast käis välja sellise rusikareegli, et juhul kui auto ehitamisel rahaga priisata pole, ära pane auto külge ühtki tükki, mis on kallim kui pool olemasoleva auto väärtusest sest kui see tükk puruks läheb, siis uut enam tõenäoliselt lubada ei saa ja auto jääb garaažinurka seisma kuna kogu raha läks a'la järjestiklülitusega käigukasti või suurema turbo või jumal teab mille peale ning paljudelt võtab see koheselt igasuguse isu asjaga edasi tegelda. Ja teada on ju see ka, et kui umbes ütleme 50000.- maksva auto külge on pandud mingi 40000.- asi, siis auto väärtus ei ole kindlasti 90000.- ega ilmselt mitte isegi 75000.-. Aga noh kui olla ise insener või siis rikkamapoolsem, why not. |
03.05.2007 at 22:48 |
|