register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Rattakoopa aerodünaamika   1 2  
Poster Message
kivialune
Rattakoopa aerodünaamika


Kui vaadata, mis Silwer oma uueks mootoriks võttis, siis ei teeks paha tal selline tiib :) Hinnast me muidugi ei räägi.. ;)
04.02.2010 at 16:09
jjanno
Rattakoopa aerodünaamika
Tere
quote:
Jesper:BTW, kas kellelgi äkki on E30 kere 3D mudelit?
See vist pole piisav täpsus:
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?q=E30+M3&styp=m

jJanno
04.02.2010 at 16:50
kivialune
Rattakoopa aerodünaamika
Sattusin sellisele asjalikule lehele :) http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/short.html
04.02.2010 at 18:50
peep
 
Moderator
Rattakoopa aerodünaamika
Selle kapotiaukudega pildi panin vaid illustreerimaks, et sinna kohta olid augud tehtud kus usa tüüp väitis ülesurve olevat. Kui nüüd seesama õhk piduritele juhtida, siis oleks ju päris jumekas ?
04.02.2010 at 19:50
Garfield
  
Rattakoopa aerodünaamika
quote:
peep: Selle kapotiaukudega pildi panin vaid illustreerimaks, et sinna kohta olid augud tehtud kus usa tüüp väitis ülesurve olevat. Kui nüüd seesama õhk piduritele juhtida, siis oleks ju päris jumekas ?
Võtan ka natuke sõna. Nende poritiiva aukudega on nii, et kui sinna rattakoopa taha tekitada üks auk ja selle panna peale sobiva jäikusega kummilapakas siis peaks sõidu ajal olema näha, mis asendis see seal on. Ma arvan, et meie fotoprofid suudaks selle isegi pildile jäädvustada või panna mingi väike kaamera selle tegevust "jälgima". See muidugi eeldab ühe tiivaga katsetamist - ehk asi võib ebaõnnestuda ja siis on üks auguga poritiib, mida kellegi pole vaja.
EDIT: Kapott. E30 (karbikujulise auto) kapotil on alarõhk kapoti eesosas. Need pildil olevad avad on minu arvates liiga keskel kuid äkki on neid katsetatud tiimi poolt enne ikka.

____________________________
Focus RS
05.02.2010 at 12:09 1 edit. Last edited 05.02.2010 at 12:10 by Garfield
peep
 
Moderator
Rattakoopa aerodünaamika
Võimali, et seal on V8 vahel sest see on ilmselt mäkketõusu auto ja need avad on täpselt väljalaskekollektori peal.
05.02.2010 at 12:23
raimo_r
Rattakoopa aerodünaamika
Reuter Motorsporti auto on M5 V8 mootoriga.

http://www.reuter-motorsport.de/rm/front_content.php?idcat=66&lang=3

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
05.02.2010 at 12:44 1 edit. Last edited 05.02.2010 at 12:45 by raimo_r
rookierice
Rattakoopa aerodünaamika
Minu küsimus on küll rattakoopa esise kohta, aga haakub siiski teemaga.
Nimelt Porsche 911 GT3 RSR, osadel on pampri külgedel augud, teistel mitte. Kuskilt lugesin, et radikas on keskel ning sealt väljub õhk kapoti peale. Mida siis pampri nurkadest ventileeritakse? Tagamootoriga autol ei ole seal ilmselt ka õlijahutit.


Ma saan aru, et tänavaautol näiteks ferrari 430 puhul ongi seal radiaatorid (kaks nurkades, L-kujulised, kolmas keskel), aga võidusõitjad võtavad nad sealt ära, kuna väike kõks võiks kohe raja äärde jätta. Muide ka fox kerega mustangi dtm variandil (polnud varem sellisest asjast teadlik) tuli õhk radikatesse eest ja suundus pamprinurkadest välja.
Tundub, et tegu on toimiva lahendusega ja kuna ratas tekitab niikuinii keeriseid, siis ei riku säärane lahendus ehk õhuvoolu ka märgatavalt? Olen ma õigel teel?
07.10.2013 at 08:57
Raceboy
 
Rattakoopa aerodünaamika
GT3 RSR-il on ees nii vee- kui õliradikad.

____________________________
www.vems.ee
07.10.2013 at 09:21
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Rattakoopa aerodünaamika   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.