register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Pidurid kähkusõiduautol  
Poster Message
H.E
  
Pidurid kähkusõiduautol
Kas enamus kiiresõiduautod sõidavad ilma võimendita?
Milleks see hea on?
Kas vahe on võrreldav mitte töötava servoga?
Tänan kannatlikkuse eest. :)
27.01.2010 at 01:32
rustang
  
Moderator
Pidurid kähkusõiduautol
Põhjuseid on rohkem kui üks - alates paremast pedaalitunnetusest, paremast korratavusest, pedalboxi juures lisanduvad seadistusvõimalused, vaakumvõimendi puhul on probleem ka vaakumi vähesus kõrgepöödelise võidusõidumootori sisselaskes.

Vahe ei ole otseselt võrreldav servo vaakumtoru lahtiühendamisega, pedaaliülekanne tuleks läbi arvutada, et tagada piisav pidurdusjõud normaalse pedaalisurve korral.
27.01.2010 at 10:21
peep
 
Moderator
Pidurid kähkusõiduautol
Ega jah, niisama pole mõtet seda võimendit maha võtta, tagajärg võib olla olematu pidurdusvõime, sest lihtsalt ei suuda seda pedaali talluda piisavalt tugevalt. Pedalboxi üks eelis nagu mainitud on tõesti võimalus sõidu ajal pidurite balanssi keerata. Mul endal sellega veel kogemust pole aga loodetavasti on abiks ? Eks suvel paistab.

Ei viitsinud netist uurida aga ilmselt meie mandril levinud high-end kereautoklassides pidurivõimu ei kasutata ?
27.01.2010 at 11:10 1 edit. Last edited 27.01.2010 at 11:12 by peep
Raceboy
 
Pidurid kähkusõiduautol
Niipalju kui ma vingemaid rinkaautosid lähemalt uurinud olen, pole neil võimendit. Pidurduseks vajalik jõud saavutatakse kolbide suuruse ja pedaali ülekandega.

____________________________
www.vems.ee
27.01.2010 at 11:45
rustang
  
Moderator
Pidurid kähkusõiduautol
Võibolla neil kes kasutavad ABS-i on ka võimendi alles, ei oska öelda. Vanakooli sõitjad lasevad üldjuhul ilma, ABS on päka sisse ehitatud :)
27.01.2010 at 12:02
matukas
  
Pidurid kähkusõiduautol
ABS-süsteem on ise võimendi eest.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
27.01.2010 at 12:05 1 edit. Last edited 27.01.2010 at 12:06 by matukas
uzzac
 
Pidurid kähkusõiduautol
päris sellist juhust ei ole olnud et sõita kahe samasuguse autoga millest ühel piduri võim on ja teisel ära võetud, aga olen proovinud amperi hõbenoolt millel on võim peal. enda autol seda pole. vahe on nagu öö ja päev. enda autol hea tunnetus - põhimõtteliselt nii kõvasti kui pedaali otsas elad nii palju pidurdab. hõbenoolel tunnetus null. eks oli minujaoks harjumatu masin ka, aga üldujuhul ei taju võimuga väga hästi kui lähedal see lukustumine nüüd on. tänavasõidus ei kujuta hästi ette ilma võimuta sõitmist nagu ringrajal ei kujuta ette võimuga sõitmist.

ratio arvutamise kohta pilt ka. räägitakse et "6 to 1" on ideaalne. ise saime sama teemaga maadelda üleeelmine aasta kui esimesed sadulad wilwoodide vastu vahetasime.

27.01.2010 at 12:20
matukas
  
Pidurid kähkusõiduautol
Arvestama peab peasilindri läbimõõdu ja käigupikkusega ning töösilindrite parameetritega.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
27.01.2010 at 12:29
Raceboy
 
Pidurid kähkusõiduautol
Alustada tuleks ikka ratta poolt: vastavalt vajalikule pidurdusjõule ja kuumakestvusele pidurikettad, nendele vastavalt sadulad koos sobiva kolbide arvu ja ruususega, seejärel sobivate mõõtudega peasilindrid (eraldi ette ja taha), millede läbimõõt sõltub nii töösilindritest, auto kaalujaotusest jt parameetritest. Ehk kõige õigem on lasta tootjal nö ballpark vastavalt eeltoodud andmetele välja pakkuda (Tilton teeb seda nt meeleldi) ja lisaks piduribalansi kraan paigaldada, et pärast konkreetse olu ja enda jaoks sobivaim setup leida.

____________________________
www.vems.ee
27.01.2010 at 12:43
hents99
  
Pidurid kähkusõiduautol
Tekkis huvi Wilwoodi pidurisupportite vastu. Hinda vaadates tundub, et paremat diili ei saagi olla. Võrreldes mingite analoogidega kasvõi näiteks AP, siis hinnavahe väga suur.

Huvi on just tänavasõiduks, Wilwoodi ja AP valikus on need täitsa olemas. Millest nii suur hinnavahe? Kogemusi?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.01.2014 at 15:27
bagiauto
 
Pidurid kähkusõiduautol
Mina olen aru saanud, et tõsised asjad on AP, Alcon, Brembo . Wilwood pidi nende kõrval sõimusõna olema :D (mitte et ma ise suur pidurispetsialist oleks, lihtsalt tunnen ühte sellist). Ja küll see wilwood ka kuhugi sobib...
01.01.2014 at 16:34 1 edit. Last edited 01.01.2014 at 16:34 by bagiauto
joonas
Pidurid kähkusõiduautol
quote:
hents99: Tekkis huvi Wilwoodi pidurisupportite vastu. Hinda vaadates tundub, et paremat diili ei saagi olla. Võrreldes mingite analoogidega kasvõi näiteks AP, siis hinnavahe väga suur.

Huvi on just tänavasõiduks, Wilwoodi ja AP valikus on need täitsa olemas. Millest nii suur hinnavahe? Kogemusi?

Minul kogemusi ei ole, kuid Rennlist foorumis on neid kasutatud ja sealt saab teemasid otsida ning soovi korral teiste foorumi liikmete käest tagasisidet küsida.

rennlist

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
01.01.2014 at 16:46
Trabi
Pidurid kähkusõiduautol
Äkki oskab keegi öelda kust saaks muretseda (OSTA) neid termokleepsusi millega pidurisuporti temperatuuri saab mõõta. Racingexperdi kodukalt ei leidnud.
09.09.2014 at 14:00
jaan tatikas
 
Pidurid kähkusõiduautol
3.- eur tk.
Tel 5131201
10.09.2014 at 10:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Pidurid kähkusõiduautol  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.