Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
BMW M3 GTSKuna talvel siin vaikne, siis üks asjakohane teema ei tohiks liiga teha
Huvitaval kombel viimane CAR juba kiirustades oletas, et GT3 RS on antud BMW'st kiirem(rajal?).
BMW on veidi raskem, kuid väändemoment kindlasti suurem. BMW käigukast peaks pisikese eelise andma kui viimast pigistada.
Samas oleks lahe kui nii hardcore masin sarnaselt Porschele tavalist manuaalkasti eviks.
Turvapuuri/kere kombineerimise värviskeemi on nad küll Porschelt maha vehkinud.
BMW M3 GTSKuna neid tehakse 100 tk. siis liigitaksin ta pigem marketingi valdkonda, mitte GT3 RS konkurendiks. Tõsi, väidetavalt olevat need ka juba kõik müüdud, kuigi isegi pole teada palju neid seekord tehakse ?
Tehniliselt kindlasti vinge masin ja rajal hea sõita. Kas kiirem kui RS, see pole ju tegelikult määrav - vahe suur ei saa olema. Neil pole rehvid ka päris võrreldavad kiiruse mõttes.
BMW M3 GTSTehnilistelt näitajatelt, olemuselt ja kasutusotstarbe osas on nad vägagi sarnased autod, siit ka võrdlus.
Palju muidu tehase puuriga tänavaautosid veel on? Megane R26.R + need kaks ja ongi vist kõik?
BMW M3 GTSKui seda küsimust nüüd mõttega võtta, mitte konkreetselt (valikuliste) terastorude järgi salongis, siis neid on meeletult. Kohe hüppavad pähe F430 Scuderia, Aston N24, Gallardo Superleggera, teatud mööndustega võiks mingi Exige ka ilmselt siia nimekirja lisada.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
BMW M3 GTSVõrrelda kahtlemata võib aga olgem ausad, tegu on lihtsalt peibutuspardiga, et leevendada X5 ja X6 M mudelite turule toomisel tekkinud negatiivset efekti M seeria autode imagole. Neist 100 autost umbes 50 jõuvad kohe kliimaseadmega garaazhidesse kilemulli sisse ja ülejäänutest jõuavad tõsisemalt ringrajale vaid need paar õnnetut eksemplari, mis ajakirjanikele rallida antakse. Või midagi sinnapoole.
BMW M3 GTSJah, või siis "pärast-kella-viit"-projekt, mis võimaldas džiipidega ära vaevatud inseneridel auru välja lasta
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO