register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW 323ti (Compact) 1998, xjan   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Poster Message
mart154
 
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
m50 kollevahetus nüüd küll mingi probleem pole. väga kenasti saab mootori peal ära tehtud.
01.11.2007 at 14:58
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
ah, ära ülbitse, kena ei ole seal midagi :)

____________________________
BMW 1M ...
01.11.2007 at 15:57
mart154
 
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
ei ülbitsegi :)

pidurivõimu ehitades käis see kolle mul peale-maha oma 5 korda...
Pärast veel starteri pärast jms...
pole küll kordagi oma käsi seal ära lõhkunud.
01.11.2007 at 16:11
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
sa räägid M50 kollest E30 kerel, kus on 1 vaakumots + tühikäigumootor ja mina M50 kollest koos M52 adapteriga (kõhuall 3 vaakumit, oil-catch tank ja vollad + tühikäigumootor) ja ASC ning söefiltriga, mis on boonuseks veel osaliselt esiklaasi all... Usu mind, see juba ei ole kena.

E30 M50 - http://mart.isa-geek.net/kraam/mart/bemm/images/img_5345.jpg
E36 M52 - http://majasaaga.planet.ee/E36compact/mootor.jpg

____________________________
BMW 1M ...
01.11.2007 at 16:35 3 edits. Last edited 08.03.2009 at 21:26 by xjan
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Eile katkusin vana summuti maha. Üllatavalt hästi hargnes, kõik poldid jäid terveks jne. Kollektori mutrid tulid koos tikkudega kõik 24tk, need ostan uued. Pildid vana vs uus on siin. Peaks ikka ilmselt resokaid ka kasutama, see orig. tagapütt on huge, aga eks katsetame.

____________________________
BMW 1M ...
02.11.2007 at 13:12 1 edit. Last edited 08.03.2009 at 21:27 by xjan
rustang
  
Moderator
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Ilusad kolled! Tõenäoliselt pead jah midagi veel vahele panema või siis taha suurema püti otsima. Minu punasel oli ka vaid 1 simonsi suhteliselt väike otseläbi pütt ja Ahvenistol mõõdeti 105 dB :(
02.11.2007 at 13:23
Silwer
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Alguses võib sedasi proovida nagu ta on. Ja siis katsetada selliselt et panna keskele võimalikult pikk reso. Või siis proovida süsteemi selliselt et jätta tagumine pütt originaaliks.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
02.11.2007 at 14:18
raimo_r
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
mis selle Marteliuse torukolle hind ka on?

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
03.11.2007 at 14:26
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Marteliuse lehel hind korruta kursiga, meie oleme ametlikud edsaimüüjad Eestis.

____________________________
BMW 1M ...
03.11.2007 at 15:18
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Summuti "valmis" kuid isegi 65cm pika resoga keskel on päris lärmakas. Mõõdame üle. Tagasilla tala reguleeritavaks ehitamine + polüpuksid on järgmiseks ülesandeks.

____________________________
BMW 1M ...
06.11.2007 at 17:25
devilc
Moderator
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Pmtslt on nüüd võimalik kas tagapütt suurema vastu vahetada või siis keskele veel teist pütti lisaks proovida panna, nagu stockis.
06.11.2007 at 17:36
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
olen kursis, tagapütti ilmselt jämedamat ei leia sama pikkusega. Keskel on originaalis kat + imepisike reso lõpupoole.

____________________________
BMW 1M ...
06.11.2007 at 18:34 1 edit. Last edited 06.11.2007 at 18:51 by xjan
Silwer
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
quote:
xjan: olen kursis, tagapütti ilmselt jämedamat ei leia sama pikkusega. Keskel on originaalis kat + imepisike reso lõpupoole.

originaal... :)


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
06.11.2007 at 19:14
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Proovin lahendada nii ilmselt, e. panen teise sarnase püti veel kõrvale ja keeran nad risti.



EDIT: saigi nõnda lahendatud, va. see, et asemele läksid 2.5" püttide asemel 2" pütid x2. Heli mõistuse piirides ja viies täna autot talvekorterisse oli põgusalt põhja vajutades ka mõningane pluss sisselaske-väljalaske ehitusest aimatav - suurel pöördel enam ei jokuta. Samas on tühikäik imelik ja kohati susserdas - selle 5km sõidu jooksul asi lahenes, eks kevadepoole uurib täpsemalt kui sõita võimalik.

____________________________
BMW 1M ...
07.11.2007 at 15:29 2 edits. Last edited 18.11.2007 at 20:23 by xjan
MESHUGGAH
  
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Tubli töö. Aga Kristjan! Milleks sa jalgratta välja mõtled, on ju olemas Supersprint. Või väiksema rahakoti omanikke jaoks OBX. Amordi laagrite lahendus jaab mulle ka siiamaani arusaamatuks. On M3 3l variant ja 3.2 variant - sul on laager 3.2 aga puks 3l aga õõts mille oma ?
Ilja praegu Eiki Lille abiga toppib oma Compacti 3.2 (6k kast), difriga (ei tia ülekannet) + coiloverid ka. Poliuretaani ei tule. Ma huviga jalgiks kuidas ta sellega hakkama saab (pidurid vist ka jaavad esialgu standart ja need naljakad istmed).
Mina sain Raplas oktoobris 54.285 , ehitamine kaib edasi, tahan alla 53.000. Panen slikkid ka alla, muidu palju voib.
Ah jah rajal naeme :))
08.01.2008 at 14:56 1 edit. Last edited 08.01.2008 at 14:57 by MESHUGGAH
Silwer
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Ega see Supersprint mingi ime asi ei ole. Lihtsalt üks tuntud summuti tegija kes müüb oma tooteid tavapärasest kõrgema hinnaga. Ma arvan et see Xjan'i lahendus kus kasutab Marteliuse algust ja Simonsi lõpuosa ei ole ka üldsegi mitte halb.

Ilja plaanid on muidugi karmid ja see auto võib hakata päris hästi liikuma - konkurents on alati teretulnud... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
08.01.2008 at 15:18
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Õõts on originaal + ekstsentrik puks, ülemine amordilaager on 3.2L M3 oma, tagurpidi.

____________________________
BMW 1M ...
08.01.2008 at 16:24
MESHUGGAH
  
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Supersprint lubab vist +13+15hpd juurde. Isegi graafikuid on kataloogis. Samas on nad standartmootorile. Ni et ei tia kuidas asi toimib olulise võimsusekasvuga. Kristjan miks sa 2.8 ei pane? Oma müüki ja suurem peale. Odav. Võimas. Sisse ja valjalase samad. Angelar Garaazhil on kogemused. Silwer teab neid. +Dbilas dinamics nukad. Mina se aasta veel ei pane. Aga jargmine võib olla kull. Ilja müüs oma 2.8 (eelviimaste tänava Dbilase nukadega ja OBX kollega) maha 30tuhandega. Miilil sõitis asi 225km/h. Kusjuures ajus oli Patricu 328ia programm mis on täitsa vale. Originaal 323 programmiga puudus autol vabakaik, aga peale 4000rpm oli tuune et tegu on võimsa turbomootoriga. Konstantin AGst arvas et ümbes 30% mootori potentsiaalist magavad oodates õiget programmi. See maksis vist 950Dbilases. Aga meil Eestis üks tüüp teeb ka chippimist. Mulle tegi, Eikile. Aleksand Modder on poisi nimi. Mul on ta telefon olemas. Mina vahet tundsin, piiraja on nuud 7050rpm, võib ka rohkem panna.
Ja ma muudaks ka peaulekannearvu voimsama mootoriga. Endal on pikk 3.15 lukuta. Tahan 3.46 40%lukuga. E30 õõtsad lähevad 1:1le ja sharniirid on neil jaigemad. Mul vahetatud.
08.01.2008 at 17:26 1 edit. Last edited 08.01.2008 at 17:28 by MESHUGGAH
Silwer
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
No nüüd kus Ilja pani juba 3,2 vahele ei saa Xjan enam 2,8 ju installida... :)


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
08.01.2008 at 17:41
MESHUGGAH
  
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Ta saab uue ehitada. AGs. Korralikult ja soodsalt.
08.01.2008 at 17:58
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Kui üldse midagi siis kohe 3.2L. Chip max. pöörete tõstmiseks on plaanitud kevadeks, ülekanne on juba 3.91 mul visco lukuga.

____________________________
BMW 1M ...
08.01.2008 at 18:21
mart154
 
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Kuldsed õpetussõnad...

Laadige talvel akut :finger

:D
18.04.2008 at 10:11
Silwer
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Ja kui proovid juhtmetega käivitada siis pane juhtmed õiget pidi peale... ;)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
18.04.2008 at 10:13
ICE
  
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Irwww, tegemist on Kristjaniga ju :D

____________________________
Petrolheads.ee
18.04.2008 at 11:18
xjan
BMW 323ti (Compact) 1998, xjan
Kui aku seisnud terve talve ei ole absoluutselt vahet, mis pidi krokod peale panna. Tõestatud! ;)

____________________________
BMW 1M ...
18.04.2008 at 15:20
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW 323ti (Compact) 1998, xjan   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.