register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Donkervoort ja Caterham  
Poster Message
wirx
  
Donkervoort ja Caterham
Oskab keegi seletada, mis on peale välimise disaini vahe donkervoortil ning caterhamil, ma pean silmas, et millest tuleb selline müstiline miljonitesse ulatuv hind kasutatud donkeri puhul http://www.donkervoort-preowned.com/
Tutikas R500, mis on kergem ja kiirem maksab ka tunduvalt vähem, kui 9a vana donker...

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
02.10.2009 at 19:11
-XR-
Donkervoort ja Caterham
quote:
wirx: Oskab keegi seletada, mis on peale välimise disaini vahe donkervoortil ning caterhamil, ma pean silmas, et millest tuleb selline müstiline miljonitesse ulatuv hind kasutatud donkeri puhul http://www.donkervoort-preowned.com/
Tutikas R500, mis on kergem ja kiirem maksab ka tunduvalt vähem, kui 9a vana donker...

Katus, uksed ja nahksisu? :D
03.10.2009 at 00:22
-fred-
 
Donkervoort ja Caterham
quote:
-XR-:
quote:
wirx: Oskab keegi seletada, mis on peale välimise disaini vahe donkervoortil ning caterhamil, ma pean silmas, et millest tuleb selline müstiline miljonitesse ulatuv hind kasutatud donkeri puhul http://www.donkervoort-preowned.com/
Tutikas R500, mis on kergem ja kiirem maksab ka tunduvalt vähem, kui 9a vana donker...

Katus, uksed ja nahksisu? :D
Need saab Caterhamile ka, küll mitte R500-le.
Kuid ega neil tehnilise poole pealt põhimõttelisi erinevusi pole peale selle, et R500-l pole sõltumatut tagavedrustust.
03.10.2009 at 00:51
wirx
  
Donkervoort ja Caterham
caterhamil on carbonist sisu tihtilugu ning ilma katuseta donkerid oli miljoniga müügis...mõnusalt kallis tagavedrustus, mis muud :D
uksi pole ka sugugi mitte kõigil http://project2.exed.nl/saillantie/donkervoort/includes/include_preowneditem_oldstyle.php?idnr=184

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
03.10.2009 at 02:59 1 edit. Last edited 03.10.2009 at 03:00 by wirx
peep
 
Moderator
Donkervoort ja Caterham
EU tüübikinnitus ?
03.10.2009 at 09:37
-fred-
 
Donkervoort ja Caterham
quote:
wirx: caterhamil on carbonist sisu tihtilugu ning ilma katuseta donkerid oli miljoniga müügis...mõnusalt kallis tagavedrustus, mis muud :D
uksi pole ka sugugi mitte kõigil http://project2.exed.nl/saillantie/donkervoort/includes/include_preowneditem_oldstyle.php?idnr=184
Sisu poolelt pakub Caterham ainult carbonist armatuuri, istet ja väikest paneeli põlvekõrvale need ei lisa nii palju hinda. Caterham CSR-il on sõltumatu tagavedrustus olemas ja lisaks tõukurvarrastega esivedrustus.
03.10.2009 at 10:44 1 edit. Last edited 03.10.2009 at 10:49 by -fred-
wirx
  
Donkervoort ja Caterham
Caterham peaks ka EU kinnitust omama?
Ehk siis on tehtud auto, millele on loodud kalli auto imago ja müüakse millegi parema pähe 2x kallimalt, kui analoogi :)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
03.10.2009 at 12:06
matukas
  
Donkervoort ja Caterham
Tootjafirmade filosoofiad on täiesti erinevad. Sellest ka hinnavahe.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
03.10.2009 at 12:42
peep
 
Moderator
Donkervoort ja Caterham
Kuna firma on 31 aastat vana, siis arvata võib, et hind on õige. Nagu eespool öeldud, tundub olema natuke teise suunitlusega pill kui Caterham.
03.10.2009 at 13:14
wirx
  
Donkervoort ja Caterham
wikist- The car is based on the Lotus Seven. One of the differences from the original design is the redesigned nose cone.
caterham on vanem - pea 40a vana
mis nende filosoofiate vahe siis on?
A Donkervoort is the ultimate deal for the real car enthusiast, that wants no compromise in driving pleasure. We make our cars ultra light and in combination with tremendous power and superb road holding characteristics of a racing car, we have created the car that make the hearts of many car lovers beat faster
The Caterham 7 Roadsport is the lightweight sportscar for all conditions. Combining high performance on the road with the practicality of weather protection, as well as the ability to excel on track that is inherent in all Sevens, this is the Caterham that will do it all.
Minumeelest küll suht sama...aga äkki tuleb hinnavahe sellest, et inglismaa on täis parempoolse rooliga kit-autosi, aga euroopas on vasakpoolse rooliga lotus7-d väga haruldased tänavapildis ning kuna pole üle pakkumist saab hinnad ka lakke lükata?
Keegi võiks teema splittida ka

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
03.10.2009 at 15:25
devilc
Moderator
Donkervoort ja Caterham
Noh, iseenesest Donkervoort on Nordschleife läbinud ajaga 7:14.89, millele Caterham vist kuidagi lähedale ei saa? Samas täpselt sellist autot (350 hj) muidugi neilt osta ei saanud, aga 270 hj versiooni sai.


03.10.2009 at 16:12
wirx
  
Donkervoort ja Caterham
eks need tiivakesed tee suht imet ja see auto polnud päris tehase konditsioonis ka (vedrustus jms), samas maksavad milksi kanti ilma tiivakeste ja katuseta autod...sellised on juba 2miljonit+ :D
Samas on üllatval kombel nii hea rinka autoga nagu donkervoort suht vähe ametlike aegu salvestatud...kokku 4 aega üldse http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=search&query=Donkervoort samas ntx R500 on juba üle 7 aega http://www.fastestlaps.com/car483c20f837e99.html
Ise leidsin netist sellise asja, miks pidavat donker parem olema -
The chassis is a tubular, laser cut, steel spaceframe (not suprising) with copper weldings;
The body is made of aluminium (not that tipical) with carbon parts;
The front suspension is independent by double wishbones, separate anti-roll bar (not surprising);
The rear suspension is independent by double wishbones and trailing arms (Caterhams have a de Dion axle located by lower A-frame and upper radius arm.);
Both's height and rebound are fully adjustable by handgrips;
The weight is of 630 kg (1380 pounds) for a 210 Bhp (154 kW) complete car (the D8 E).

All cars are hand built in a small facility in The Netherlands to high quality standards rarely found on the kit-cars constructed on the British side of the North Sea. The build quality is matched by the chassi's excellent road holding.


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
03.10.2009 at 16:27
peep
 
Moderator
Donkervoort ja Caterham
Mis ma firma vanusega öelda tahtsin oli, et kui nad on 30+ aastat neid autosid müünud, siis ilmselt pole tegu lihtviisilise konkurentsi puudumisega, mis võimaldab ebaõiglast hinda küsida vms. Järelikult on piisavalt Lotus 7 kliente, kelle jaoks pole esmatähtis hind ja ringiaeg vaid näiteks viimistlus, kvaliteet igas mõttes, tehnoloogia jne.

Paar aastat tagasi olin Donkervoorti tehasetiimiga koos Spa rajapäeval ja seesama auto, mis Nringil rekordi sõitis oli neil ka kaasas. Päris huvitav oli asja lähedalt vaadata.
03.10.2009 at 18:44
matukas
  
Donkervoort ja Caterham
Minu jaoks tundub vahe olevat see, et Donkervoort ehitab kõik autod ise ja konstruktoreid ei müü. Caterhami aga võid mis tahes juppidena kokku panna. Kas ma eksin?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
03.10.2009 at 19:54
-XR-
Donkervoort ja Caterham
Kiire on see Donkervoort tõesti.
Olen neid messidel näinud ja ükskord oli isegi Pärnus. Vene numbritega, mälu järgi.
Tunduvalt parem kvaliteet on loomulikult kui põlveotsas klopsitud autodel,
aga sellegi poolest on need autod väga koledad ja väga kallid ja mootor on ka täiesti vale koha peal.

Kuigi pärast wirxi autoga sõitmist võib öelda, et see pikk kapott väga ei häirigi.
Kapoti pikkuse üle mõtlemisele ei jää aega, peab sõitmisega tegelema.
Sõita on sellisega ikka väga kaiff. Kereauto on ikka hoopis midagi muud sellega võrreldes.

Kahju lihtsalt, et see Lotus 7 nii popiks sai. Oleks võinud ikka mingi selline asi saada, kus mootor on ikka selja taga.
2 istet on muidugi ka plussiks nende õige mootoriasendiga autode ees.

03.10.2009 at 20:30 1 edit. Last edited 03.10.2009 at 20:31 by -XR-
devilc
Moderator
Donkervoort ja Caterham
Mootor selja taga (keskel), kuigi teoreetiliselt optimaalne, ei tee autot automaatselt veel kiireks ja nõuab igal juhul paremat juhti. Moodne keskmootoriga asi on ju Ariel Atomi näol täiesti olemas ja disain mulle väga meeldib, samas on Caterham erinevatest rajatestides oma nõrgemast mootorist hoolimata endiselt tsipake kiirem ja seda just lihtsama ja intuitiivsema juhitavuse tõttu. Selle pika kapoti tulemus on ka ühtlasi see, et koos sõitjaga on tagasillal üle 50% raskust.
03.10.2009 at 22:14
matukas
  
Donkervoort ja Caterham
Selline kooslus peaks andma parema tagumikutunnetuse lihtsamalt öeldes.
Isiklikult eelistan siiski teatud põhjustel tagakeskmootoriga layout-i.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
03.10.2009 at 22:33 1 edit. Last edited 03.10.2009 at 22:33 by matukas
kivialune
Donkervoort ja Caterham
Lotus 7 disaini juures mootori taha viimine on uue auto loomine. Aga mis saaks teha, on panna käigukast koos difriga taha.

Tavaliselt on selle kallidusega nii, et odavalt püüad läbi ajada saad ruttu aru, miks kallim parem :D
Donkervoort võibolla lihtsalt selle disaini ja teostuse koorekiht.
11.11.2009 at 00:24
Garfield
  
Donkervoort ja Caterham
On veel selline tootja nagu Westfield, kes kasutab samuti Lotus 7 konseptsiooni. Osadel mudelitel on V8 mootorid, mäkketõusuvõistlustel on isegi kunagi ajaloos edukad olnud.
http://www.westfield-sportscars.co.uk/shop/

____________________________
Focus RS
11.11.2009 at 10:31
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Donkervoort ja Caterham  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.