register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW Cup Rolantsik  
Poster Message
rolantsik
BMW Cup Rolantsik
Otsustasin teha oma uuest projektist ka topicu :)

Kuna mulle väga meeldib kupee kerekuju,siis sai juba pikemat aega ringi piilutud sobiva tooriku järele.Toorikule esitatavad nõudmised kitsendasid muidugi oluliselt ka olemasolevate autode valikut.Ilma luugita,korras kerega ja valmistamise aastaga kuni 93 sobivaid isendeid suht vähe.Eestis olev valik on praktiliselt olematu ja tegelikult täielik rämps.Ossid kujutavad ette,et neil müüa olev kap remonti vajav pill on täiuslik kunstiteos,kus harmoneerub täiuslikult (odav-mitte)kvaliteetne säund ning (läti)aerodünaamika pakett.

Sai siis uuritud siit ja sealt,kuid sobiva auto leidis mu Leedu sõber ühest Leedu väikelinnast Sakiai.
Auto vla oli 92 ja peal ilma vanoseta mootor.
Auto odav hind tekitas muidugi palju küsimusi,kuid mis said kõik vastuse autot vaatama minnes.
Sisu oli täielik räbal,mitte kulunud,aga kunagi autos olnud vägeva helitehnika auke täis,plastikud kõik puruks,ükski el.lisa ei töödanud,isegi laepolster oli alla kukkunud.
Tehnika poolelt oli kõik ok,jällegi need asjad,mida mul vaja pole ka ei töötanud.Roolivõim undas väga metsikult,kliima ei tööta,summuti väga puruks.
Keret sai koputatud omajagu ja jättis väga hea mulje.Väljast on auto metsikult ära pleekinud,kuid ei vaja ühtegi värviparandust.Värv pole muidugi võidusõiduks kohane- must metallik,kuid äkki leiame sobiva kleebislahenduse selle puuduse likvideerimiseks ;)

Autol on arvatavasti juba Saksas alla pandud mingi teine peaülekanne,kuna lõppkiirus on 200km/h 6500rpm.Lukku tundub,et ei ole,kuid ise loodan,et ta on seal olemas,lihtsalt nahkas.


Auto sõitis kenasti omal jalal Eesti,bensukulu ka oli alla 10l sajale :D

Turvapuuri paigaldusega alustati eile,käiguosa jms hakatakse tegema järgmine nädal.
Enamus juppe on olemas juba,puudu on M amordipuksid ning vedrustus.

Pilte pole kahjuks jõudnud teha veel.Peale turvapuuri paigaldust,peaks esimesed pildid tekkima.
06.09.2009 at 13:32
amblik
 
BMW Cup Rolantsik
Tore kuulda, et Rolandi Cupi autode tootmiskoondis (lühendatult võiks kõlada RCA TK) töötab olenemata masudest ja täpedest;)

Edu sulle
06.09.2009 at 17:05
charger
BMW Cup Rolantsik
Millest on tingitud nõudmine kuni 93.a. isend? Kas ainult vanose puudumise pärast?
07.09.2009 at 10:15
mart154
 
BMW Cup Rolantsik
quote:
charger: Millest on tingitud nõudmine kuni 93.a. isend? Kas ainult vanose puudumise pärast?


Väidetavalt peaks kergem olema.
Vähem turvastruktuure.
07.09.2009 at 10:20
rolantsik
BMW Cup Rolantsik
Olen otsinud netiavarustest infot,kuid pole midagi leidnud selle kaalu kohta.
Teh.passide võrdlemisel 30 kg 93 üles auto raskem.
07.09.2009 at 10:38
jaan tatikas
 
BMW Cup Rolantsik
Kupee kere kaal 329 kg tootmise algusest kuni lõpuni , tühi kere ilma uste ja luukideta .
07.09.2009 at 10:55
hall
 
BMW Cup Rolantsik
quote:
jaan tatikas: Kupee kere kaal 329 kg tootmise algusest kuni lõpuni , tühi kere ilma uste ja luukideta .

See Rolandi mainitud 30 kg erinevus võib üsna vabalt tulla uuemate autode erinevatest (täiendavate turvataladega) ustest/luukidest. Kui nii, siis saab ka uuema auto vanemaga samasse kaalu kui kasutada lihtsalt vanemaid uksi.

PS. Tasumata reklaamteadaanne: kui kellelgi tekib vajadus leida neid vanema kupeemudel uksi, siis mul on üks paar üle.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
07.09.2009 at 11:37
Pierre
BMW Cup Rolantsik
quote:
rolantsik: Sisu oli täielik räbal,mitte kulunud,aga kunagi autos olnud vägeva helitehnika auke täis,plastikud kõik puruks,ükski el.lisa ei töödanud,isegi laepolster oli alla kukkunud.
Tehnika poolelt oli kõik ok,jällegi need asjad,mida mul vaja pole ka ei töötanud.Roolivõim undas väga metsikult,kliima ei tööta,summuti väga puruks.
Keret sai koputatud omajagu ja jättis väga hea mulje.Väljast on auto metsikult ära pleekinud,kuid ei vaja ühtegi värviparandust.

I find it very hard to belive :)

Niipalju kui ma neid bemareid näinud olen, siis on nad kõik täiesti rondid ja kui juba tehnika ja sisu on läbi....... :rolleyes
07.09.2009 at 22:10
Antti22
BMW Cup Rolantsik
quote:
Pierre:
quote:
rolantsik: Sisu oli täielik räbal,mitte kulunud,aga kunagi autos olnud vägeva helitehnika auke täis,plastikud kõik puruks,ükski el.lisa ei töödanud,isegi laepolster oli alla kukkunud.
Tehnika poolelt oli kõik ok,jällegi need asjad,mida mul vaja pole ka ei töötanud.Roolivõim undas väga metsikult,kliima ei tööta,summuti väga puruks.
Keret sai koputatud omajagu ja jättis väga hea mulje.Väljast on auto metsikult ära pleekinud,kuid ei vaja ühtegi värviparandust.

I find it very hard to belive :)

Niipalju kui ma neid bemareid näinud olen, siis on nad kõik täiesti rondid ja kui juba tehnika ja sisu on läbi....... :rolleyes

OT: Tule ma näitan sulle täiesti roostevabat E36 kupeed aastast 94 :) Originaalvärvi all...

Teemasse: Kas VANOSega mootoril on mingisugune performance eelis üldse olemas? Kas mingi statistika BMW cupis sõitjate autode kohta on, kus kajastuks, et kellel on VANOS ja kellel ilma? Aga edu ehitamisel ja loodame näha juba varsti rajal.
08.09.2009 at 00:25
rolantsik
BMW Cup Rolantsik
Kahju,et puuriehitajal fotokat pole.Autol pole roosteplekkigi :)

Vanosele annab tehas peaaegu seki parema kiirenduse 100-ni,kui vanemal mootoril.Olles ise nüüd mõlemat proovinud,vahet ei näe.
08.09.2009 at 09:47
rlracing
BMW Cup Rolantsik
Teemasse: Kas VANOSega mootoril on mingisugune performance eelis üldse olemas? Kas mingi statistika BMW cupis sõitjate autode kohta on, kus kajastuks, et kellel on VANOS ja kellel ilma? Aga edu ehitamisel ja loodame näha juba varsti rajal.

Vanos versus mittevanos;
Kristo autol (nr.82) vanos
Raimo autol (nr.81) mittevanos
Autod praktiliselt võrdsed,seega vanose eelis ringrajal ei pääse esile kuigi aeglasest kurvist (Bikernieki tagasipööre paremale) väljudes kus pööre alla 4000 peaks olema eelis siiski vanosel.
08.09.2009 at 10:58
rolantsik
BMW Cup Rolantsik



Kunagi sai pool hämaras klõpsutatud : )
16.12.2009 at 11:43 1 edit. Last edited 16.12.2009 at 11:46 by rolantsik
matukas
  
BMW Cup Rolantsik
quote:
rolantsik:...Kunagi sai pool hämaras klõpsutatud : )

HOT ei luba vist siia pilte niimoodi viidata.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.12.2009 at 12:49 1 edit. Last edited 16.12.2009 at 12:50 by matukas
raimo_r
BMW Cup Rolantsik
quote:
rolantsik:


Kunagi sai pool hämaras klõpsutatud : )


http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1562845
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1562846


____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
16.12.2009 at 12:51
hall
 
BMW Cup Rolantsik
quote:
rolantsik:


Kunagi sai pool hämaras klõpsutatud : )


Ready to go?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
16.12.2009 at 13:05
rolantsik
BMW Cup Rolantsik
Aitüma abi eest :)

Autost ka siis lähemalt.

1)Pidurid - orig. suppordid lahti võetud ja ära remonditud.Kettad tavalised B kettad,klotsid Ferodo 3000.
2)Rattad - võidusõidu kallakuga veljed 15x7"rehvid praegu Barumid.Laagrid kõik uued.
3)Vedrustus - Bilstein
4)Aerodünaamika - ees paigaldamata,kuna plaan ka jäärajale minna.Taga M3 reguleeritava kõrgusega tiib.
5)Väljalase moditud
6)Mootor - Cupi reeglite kohaselt moditud
7)Sisu - Sabelt Taurus iste,Sabelt vööd 6p

16.12.2009 at 13:12
rolantsik
BMW Cup Rolantsik

Ready to go?

Ready oli juba mitu aega tagasi :)


16.12.2009 at 13:12
rolantsik
BMW Cup Rolantsik
Auto müüdud(juba mõni aeg tagasi)
Uus õnnelik omanik Gert Lilleorg ja võistlusnumbriks issanda aastal 2010 on 97
19.04.2010 at 05:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW Cup Rolantsik  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.