Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaVaatamata muutlikule ilmale asi sujus ning põnevaid ja kahtlasi (võistlus)momente jagus.
Mõnel oli hea päev, mõnel kergelt katastroofiline.
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaVõistlus oli järjekordselt väga hästi korraldatud, ajakava pidas ja kõik sujus vähemalt osaleja pilgu läbi. Viperite võidusõit oli kahtlemata üks ürituse naelasid aga S1600 oli ka väga põnev vaadata. BMW Cup vist sarnast meelelahutust seekord ei pakkunud, kuigi kindlasti kõik roolisid nagu oskasid, siis möödasõite oli vähe. Ilmselt on pilootidel stabiilsus paranenud ja vahesid on keeruline kinni sõita.
Igatahes oli hea nädalalõpp ja tänud korraldajatele !
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaKorraldaja poolt vaadatuna oli see meie üritustest vist kõige lihtsamalt sujunud võistlus. Kuna põhimõtteline kokkulepe rootslastega sai tehtud, et nad tulevad järgmisel aastal jälle sõitma (sel juhul kindlasti ka pidutsema ) ja loodetavasti suurema seltskonnaga, siis on justkui põhjust ka järgmisel aastal võistlus korraldada. Korraldaja silme läbi oli see üritus õnnestumine (kui välja jätta see, et algselt osaleda lubanud võisteljatest jäid paljud tulemata), minu kui võistleja silme läbi muidugi täielik katastroof.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaVõistlus oli väga bro ja soovin korraldajatele pikka iga
Natuke siis enda elamustest ja võistluste käigust:
Kuna Eesti Meistrivõistluste punktiseis oli Andrese kasuks + 8 punkti,siis pidin kindlasti lõpetama mõlemad sõidud Andrese ees.Isegi variandil mina võidan mõlemad sõidud ja Andres teine,kuid Andres oleks saanud kiiremate ringide punktid,oleks mina 1 punktiga kaotanud.Sai siis plaan tehtud,et peab võtma maximumi,mõlema sõidu võidud + kiirete ringide lisapunktid .D
Trennis selgus,et autol on piduritega mingi kotermann ja ka õnnestus mul järjekordselt ära lõhkuda käiguvahetuse kuliss.
Sealt siis ka vastavad ajad meie 1,02,797 vs Andres 1,02,209
Boksis selgus,et piduriketas on purunenud,sellest ka olematud pidurid.Hea,et ketas päris lõhki ei läinud
Ajasõitu läksin juba korras autoga ja plaan Andresest kindla peale kiirem olla.Boksist sain ka infot teiste kohta ja see kinnitas kindlat ajasõidu juhtimist.Kuna ajasõidu aeg oli väga lühike,siis segas rajal olev liiklus ära rajarekordi sooritamise ürituse ja lõpptulemiks jäi meie 1,01,029 vs Andres 1,01,629
Esimese sõidu stardiks hakkas täpselt vihma sadama ja see tekitas omajagu närvipinget.Start õnnestus kõigest hoolimata väga hästi ja esimeselt ringilt tulles nägin ka Andrese autot seismas ja sai selgeks,et kiiret enam pole eriti.Otsustasin ikkagi jätkata kiires tempos ja esimeste ringidega sai vahe sisse sõidetud.Pingutamisel oli ka oma hind,kiires läks auto alt ära ja sõitsin põldu.Sain siiski rajale tagasi õnnelikult,kuid põlema hakanud avarii tuled näitasid,et auto mootori juhtelektroonikaga on midagi lahti ja mootor töötab avariireziimis.
Õnneks oli rada jätkuvalt märg ja teised ei saanud ka õige hooga sõita.Rada kuivas aga kiiresti ja Tõnis Hommik ja Eriste hakkasid tormilise kiirusega lähenema.Kuid võistlus lõppes enne otsa ja õnnestus siis niimoodi võita
Boksis eemaldati autolt sinna väljasõidust tekkinud ühe jänese talvehein ja avastati ka rikke põhjus,väntvõlli asendiandur oli pihta saanud ja ei andnud õiget signaali.Õnneks lahenes probleem kinnituse tagasipainutamise teel ja mootor töötas jälle.
Andrese telgist tulnud kurvad teated Andrese teise sõitu mitte mineku kohta tegid mu tõesti natuke kurvaks,oleks tahtnud ikkagi võidu sõita
Teise sõitu läksin siis juba "suurte tiitlitega" pärjatult ja plaaniga sõita mõnusalt ja funnida.
Stardipositsioon nr 5 näitas ette juba mõnusat funni
Start läks lahti ja sai rahulikult peale hakatud,kuid sai ruttu selgeks,et teiste tempo ei vasta fun definitsioonile ja sai tehtud mõned möödasõidud ja õnnestus ka võistlust juhtmima minna ja nii ka lõpetada.
Enda sõiduga jäin rahule,kuid suur pettumus oli Andrese auto purunemine esimese sõidu stardis.
30.08.2009 at 21:00
1 edit. Last edited 30.08.2009 at 21:04 by rolantsik
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaMul oli strateegiline plaan korjata esimese ja teise koha punktid, kvalifikatsiooni võit ning sõita aeg 1.00,xxx sisse Kuna kvalifikatsioonis ei püsinud teine ega kolmas käik sees, siis päris kiiret ringi teha ei õnnestunudki Arvestades seda, et enne Riiat tehtud mootori dünomine oli andnud olulise võimsuse kasvu ning enam ei vaevanud mind sirgekiiruse puudumine, ei oleks olnud eesmärkide saavutamine väga keeruline. Aga oleks on paha poiss...
Igal juhul minu lugupidamine ja õnnitlused veelkord Rolandile. Samuti tänud auhindade väljapanemise eest!
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Dynamit Race 29.08.09 Pärnus järelkajaSee on Flip, ma ei tea kas seda Eestis keegi müüb aga Amazoni kaudu annab vist sebida. See on veel vana SD variant, tänapäeval on HD variandid ka olemas. Autosse käib Manfrotto Superclamp'i abil puuritoru külge, müüjaks Photopoint, pluss veel mingi kuulpea ja mulle tundmatu nimetusega pikendus-värgid käivad seal vahel. Koguhind tuleb äkki 4k ligi, täpselt ma ei tea, meil on tiimis eraldi fotograafi ametikoht
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO