register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Eesti Superauto 2007   1 2 3  
Poster Message
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Koduleht on valmis:

http://superauto.tqhq.ee/

ja registreerimine on lõppenud !
19.04.2007 at 14:23 7 edits. Last edited 18.05.2007 at 09:26 by peep (Moderator)
joonas
Eesti Superauto 2007
Mis on Eesti tähenduses "tegu on just sooritusvõimelt superautoga, mitte ainult nime poolest". 500 + KW ?

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
19.04.2007 at 15:24
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
No eks see sügisel selgu. Ainult kw siin päris hakkama ei saa, vedrustust, pidureid ja juhitavust peab ka olema. Aga selge ju, et tiitlile "superauto" 100 kw ei pretendeeri.

Edit: lisaks veel, et kuna esimene kord selline asi toimub, siis ei oska keegi ette arvata, kui populaarne see on ja millised autod osalevad ? Seepärast ongi asi tehtud teiste ürituste raames, et testida kas selle vastu on üldse huvi ? Mu enda arust peaks nagu olema meil autosid ja inimesi kes soovivad ennast proovile panna.
19.04.2007 at 15:33 1 edit. Last edited 19.04.2007 at 15:41 by peep (Moderator)
matukas
  
Eesti Superauto 2007
Ja mida see maanteesõit peaks endast kujutama? Kütusekulu testi? :D
Ma tuleks ka siis oma 100 kW kärbsega suppi segama :)

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
20.04.2007 at 09:09
newton
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Ma usun, et maanteesõidu osa ainus mõte on tõestada, et osalevad autod on suutelised tavaliikluses pikemat vahemaad sõitma + efektne promokolonn saab kah kokku. Seal midagi ei mõõdeta, ainult hilinemine on karistatav.
20.04.2007 at 09:40
Jesper
 
Eesti Superauto 2007
Oot kas siis kui ma oma jaanuaris tellitud tutikat Ferrarit juhuslikult selleks ajaks kätte ei peaks saama, polegi juulikuisele OT-le asja? Või on see superauto staff kuidagi eraldi ja tavaline tegevus käib ikka vana rada pidi?

Ehk siis kas see "eraldi lendstardist" tähendab seda, et korraga on rajal üks auto, või sõelutakse need kiired ringid välja tavapärase OT lõpuprotokollist?
20.04.2007 at 09:50 2 edits. Last edited 20.04.2007 at 10:12 by Jesper
xjan
Eesti Superauto 2007
Need 3 ringi lendstardist on eraldi sõit Superauto osalejatele, OT on siiski harjutussõit, kus aeg ei ole põhiline ;)

____________________________
BMW 1M ...
20.04.2007 at 10:15
que
 
Eesti Superauto 2007
quote:
Jesper:
Ehk siis kas see "eraldi lendstardist" tähendab seda, et korraga on rajal üks auto, või sõelutakse need kiired ringid välja tavapärase OT lõpuprotokollist?
Ei sellist jama küll keegi korraldama ei hakka - OT ei ole ju võistlus - see sõit vast ikka kuidagi eraldi.

quote:
newton: Ma usun, et maanteesõidu osa ainus mõte on tõestada, et osalevad autod on suutelised tavaliikluses pikemat vahemaad sõitma + efektne promokolonn saab kah kokku. Seal midagi ei mõõdeta, ainult hilinemine on karistatav.
Huvitav ka maanteesõidul teist juhti tohib kasutada - piinlik tunnistada, aga kui naine sõidab jääb umbes pool kütusest alles - ma viimasel ajal ise enam ei sõidagi :)
20.04.2007 at 11:24 2 edits. Last edited 20.04.2007 at 11:27 by que
I.V.B
Eesti Superauto 2007
Ka Gumball 3000' ja Carbon Black'i ja Top Run'i ja teiste taoliste ürituste juhendites on kirjas, et kõik ajad on piisavad selleks, et kiirust ületamata kontrollpunktidesse kohale jõuda, aga teadagi, kuidas seal tegelikult sõidetakse.... Loomulikult see on igaühe enese asi, kui kiiresti ta sõita kavatseb, aga ei usu siingi, et sellest mingi 100 km/h kolonnis kulgemine tuleb, vaid pigem selline 180 km/h sõelumine, kuna see on ikkagi põhimõtte poolest võistlus ja kõigil on istumise all kiiremat sorti masinad ja eks see tekitab kindlasti teatavat adrenaliini ja mõjutab psühholoogiat, kuigi kunagi ei või ju teada ja äkki kujuneb maanteesõidu osa väga korralikuks ja rahulikuks.
20.04.2007 at 20:08
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Kogu võistluse jooksul peab olema sama juht.

Tavapärase OT ürituse kulgu puudutab asi niipalju, et teiste osalejate jaoks on vaheaeg, mille jooksul ajasõidud toimuvad.
21.04.2007 at 22:04 4 edits. Last edited 21.04.2007 at 22:17 by peep (Moderator)
que
 
Eesti Superauto 2007
Kui tahtmine oleks välja selgitada "nö. parimat tänavasõiduautot" siis peaks lisaks olema 4. sõiduna veel sügisene täpsussõit Pärnu rajal - muidu on igatahes jäme ots kiirendajatel ja see kahjuks pea et välistab juhi sekkumise tulemusse... (kuigi kahjuks tõesti aitab selgitada parimat autot - mitte juhti)

Ma näen peep, et oled oma noom-noom siit vahelt maha kustutanud :D
21.04.2007 at 22:22 2 edits. Last edited 21.04.2007 at 22:25 by que
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Parimat juhti selgitavad teised üritused, näiteks AutoBild'i "Aasta autojuht" või midagi taolist. Selle sarja eesmärk on välja selgitada parima performance'ga autod just konkreetse kolme distsipliini kokkuvõttes. Kui alad oleks teised, siis kindlasti oleks ka tulemus teine aga need kolm ala on küllalt sobilikud justnimelt superautodele nende klassikalises mõistes. Meie loomulikult kasutame seda nime pigem retoorilises tähenduses aga mine tea, ehk tuleb ka mõni päris superauto osalema ?

Rinka peal kahtlemata juhi osalus loeb kõige rohkem aga ega siin muud lahendust pole, kui igaüks sõidab ise oma autoga ja vatutab tulemuse ning tagajärgede eest + osalemisrõõm maksab ka midagi.

Mis noomimist puudutab, siis tõesti pole mõtet ju postitada kui ei vaevuta isegi teemaga tutvuma. Aga kustutasin kuna tegelt sellistele ju midagi selgeks ei tee anyway...
21.04.2007 at 22:47
que
 
Eesti Superauto 2007
quote:
peep: ehk tuleb ka mõni päris superauto osalema
See oleks päris vinge.
Ja kui ei tule siis pead - ise organiseerima ja ise võitma :P
Tagaveoliste koha pealt on meil päris esinduslik Porsche valik ja Viper (ei mahu kahjuks vist klassi tänava). 4WD koha pealt kui tuleb siis ilmselt mõned RS4'd STI'de ja EVOde kõrvale kuigi ega mul Lamborghini vastu midagi ei oleks. RWD - see saab ilmselt vahva rebimine olema ja ka üldvõidu klass kui Lambosid ei tule?


21.04.2007 at 23:21 2 edits. Last edited 21.04.2007 at 23:28 by que
Silwer
Eesti Superauto 2007
Kas auto enda muutmiseks erinevate ürituste jaoks on täiesti vabad käed?

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
21.04.2007 at 23:26
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Momendil mul konkurentsivõimelist autot pole ja kahjuks ise osaleda ei saa. Siiski üritan võistlusalad väljaspool arvestust kaasa teha kui võimalik, et võrrelda, kuidas stock Evo hakkama saab tuunitud aparaatide vastu ?
21.04.2007 at 23:30
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
quote:
Silwer: Kas auto enda muutmiseks erinevate ürituste jaoks on täiesti vabad käed?

Sind piirab vaid nõue sellega sinna kohale sõita (toimivus, legaalsus) ja mõned minimaalsed tehnilised piirangud, mis järgmine nädal selguvad. Korraldaja ei võta endale kohustust identifitseerida, milline auto oma tehnoseisukorralt legaalne tänavasõiduks ja milline mitte, seda tehku vastavad organid. Meie vaatame vaid dokumente ja korraldaja paarile kolmele nõuetele vastavust + iseenesestmõistetavad turvanõuded.
21.04.2007 at 23:32 1 edit. Last edited 21.04.2007 at 23:35 by peep (Moderator)
I.V.B
Eesti Superauto 2007
quote:
peep: Momendil mul konkurentsivõimelist autot pole ja kahjuks ise osaleda ei saa. Siiski üritan võistlusalad väljaspool arvestust kaasa teha kui võimalik, et võrrelda, kuidas stock Evo hakkama saab tuunitud aparaatide vastu ?

Kas Evo ei olegi selle ürituse jaoks piisavalt kiire? Ühesõnaga peaaegu kogu OT'st osavõtval seltskonnal pole sinna eriti asja järelikult või?
22.04.2007 at 16:20
raix_
Eesti Superauto 2007
quote:
faca:
quote:
peep:
Tagaveoliste koha pealt on meil päris esinduslik Porsche valik ja Viper (ei mahu kahjuks vist klassi tänava). 4WD koha pealt kui tuleb siis ilmselt mõned RS4'd STI'de ja EVOde kõrvale kuigi ega mul Lamborghini vastu midagi ei oleks. RWD - see saab ilmselt vahva rebimine olema ja ka üldvõidu klass kui Lambosid ei tule?



Heh, ega see, kui sul 1+ milj.EEK auto on ei tähenda veel, et sa sellega sõites piisavalt pädev oled. Üks ferru (3-4a tagasi) sauga OT-l väga edukalt ka tõestas seda.
Kuid ma arvan kah, et mis siin heietada, kes soovib see läheb sõidab ning põnev suvi on garanteeritud. Lisaks kogu see melu mis antud seltskond moodustab (saab tõenäoliselt näha igasugu huvitavaid aparaate) :)
Jõudu korraldajatele!
22.04.2007 at 17:52
kyla
Eesti Superauto 2007
Et selgitada tõeline superauto siis võiks reeglites olla et mitte osavõtmine ühest etapist tähendab nulli tervest sarjast...........et ``sirgele planeeritud`` autod liialt ei saaks ruulida.......aga reeglid veel avaldamata ja see minu mõte lihtsalt väike mõte....

Jõudu korraldajatele !!
22.04.2007 at 20:53
xjan
Eesti Superauto 2007
Minugi meelest võiks olla korralduslikult, et inimene annab soovi sõita 3 etappi ja siis tasub nende eest ära ning see, kes ei ole osalussoovi avaldanud/osalenud viimasele võistlusele vms ei pääse - muidu seal Battery Race-l kole palju superautosi kohal :)

____________________________
BMW 1M ...
23.04.2007 at 09:07
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Nii ongi, juhend on lõppviimistluses, kannatust !:)
23.04.2007 at 09:09
BlueStang
 
Eesti Superauto 2007
mida juhend rehvide kohta räägib - kas tavarehv ainult või võib spetsiaal ka olla? viimane hetk selle aasta rehvivalik ära otsustada:)
26.04.2007 at 16:04
spark
 
Eesti Superauto 2007
väike ettepanek ...
4.1 Maanteesõit - samamoodi nagu on hilinemine karistatav, võiks sama teha ka varem kohalejõudmisega
nagu rahvarallidel ... täpsuslõigud

____________________________
Seitsekümmend Viis
26.04.2007 at 17:24 1 edit. Last edited 26.04.2007 at 17:24 by spark
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007
Kaalutud aga peetud ebaoluliseks. See ei anna formaadile juurde, kui hunnik autosid kuskil nurga taga oma õiget alasse sissesõidu aega ootab.

Peaasi, et läbi sõidavad ja hilinemise karistus on vajalik eelkõige, et fikseerida aeg, mil kõik osalejad kohal on ja saab võistlussõiduga alustada.
26.04.2007 at 17:31 1 edit. Last edited 26.04.2007 at 17:32 by peep (Moderator)
I.V.B
Eesti Superauto 2007
Mis nendega tehakse, kes auto kusagil nurga taga käru peale katte alla panevad ja siis enne sihtkohta kusagil nurga taga jälle salaja välja ajavad ja siis rahulikult kontrollpunkti sõidavad? st., et kas jõutakse kõiki kontrollida, et keegi nii ei teeks?
26.04.2007 at 23:15
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Eesti Superauto 2007   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.