register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT26 järelkaja   1 2 3 4 5  
Poster Message
rustang
  
Moderator
OT26 järelkaja
Opentrack lõppes umbes samal ajal Laulupeoga - tundus, et läks korda nii üks kui teine. Endal on hea tunne, et sain isiklikku rekordit parandatud rohkem kui sekundi võrra. Nagu viimasel ajal kombeks oli ka veidi actionit aga õnneks tõsisemad tagajärjed jäid olemata. Kui saan ajavõtufailid panen kohe ka siia üles.
05.07.2009 at 22:12
alkeemik
OT26 järelkaja
Järjekordselt väga kordaläinud üritus. Suured kiitused korraldajatele. Jääme aegu ootama.
05.07.2009 at 22:21
lawrence
 
OT26 järelkaja
quote:
alkeemik: Jääme aegu ootama.

Ma nende ürituste korraldusliku poolega väga kursis ei ole (et kas tulemused kõik õiged ja ametlikud), aga tundub, et mylaps'is on ajad juba olemas.

http://mylaps.com/results/showevent.jsp?id=441866
05.07.2009 at 22:42 1 edit. Last edited 05.07.2009 at 22:45 by lawrence
lauri911
 
OT26 järelkaja
Oligi hea põhjus laulupeolt puudumiseks :), tänud korraldajatele.
05.07.2009 at 22:42
Moss
 
OT26 järelkaja
Mulle ka väga meeldis. Minule absull esimene kord sellel üritusel olla. Sai lõpuks Laadukas pandud olukorda, milleks ta ülepea soetatud oli. Jäime mõlemad terveks kuid masin andis iga sessiooni 5. ringist alates häälekalt märku et pikemalt ei viitsi korraga hullata. Ringiaeg tuli ka parem kui julgesin loota.
Tänud korraldajatele. :)
05.07.2009 at 23:19
indro
  
OT26 järelkaja
Tänud korraldajatele, oli hea Opentrack järjekordselt.
Lootsin eelmise korraga võrreldes 3 skundit ringiaega parandada, aga pidin leppima kahega :)
05.07.2009 at 23:29
jmx5
OT26 järelkaja
quote:
indro: Tänud korraldajatele, oli hea Opentrack järjekordselt.
Lootsin eelmise korraga võrreldes 3 skundit ringiaega parandada, aga pidin leppima kahega :)

Ma lootsin 1 sekiga parandada, tuli 1.4, lepin sellega :)

Õnneks ühelgi väljasõidul tõsiseid tagajärgi ei olnud.
Kui kiire kurvi juures tolm tõusis, ja järsku keegi ütles, et Anderil katus, võttis kõhedaks küll aga kohale joostes selgus, et õnneks polnud hullu midagi. Pärast suutis veel korra korraliku tolmupilve kiires üles saada :D

Aga järjekorde super üritus, suured tänud korraldajatele!
06.07.2009 at 08:27
rustang
  
Moderator
OT26 järelkaja
Mylapsis on jah toorinfo väljas, kes soovib võib mulle saata veel kellaaegu ja nimesid - millal oli roolis mõni teine piloot. Siis saab need ajad välja noppida ja koondtabelisse panna.

06.07.2009 at 09:34
rustang
  
Moderator
OT26 järelkaja
Aegade toorandmed failidena on allalaetavad siit: http://www.opentrack.pri.ee/ajad/2009_07_05_OTXXVI/
06.07.2009 at 09:58
joonas
OT26 järelkaja
quote:
rustang: Aegade toorandmed failidena on allalaetavad siit: http://www.opentrack.pri.ee/ajad/2009_07_05_OTXXVI/

Andmed nüüd saadaval ka siin http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/


____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
06.07.2009 at 10:59
Ivalo
 
OT26 järelkaja
Iga korraga ajad aina paranevad, mis rehvid GTRil all olid?
06.07.2009 at 11:12
rustang
  
Moderator
OT26 järelkaja
GTR all olid minu andmetel OEM rehvid.
06.07.2009 at 11:18
JustMe
OT26 järelkaja
Üritus oli nagu alati, hästi korraldatud ning ka ilm soosis seekord sõitmist, kuna rada oli soe aga õhk üsna jahe suve kohta.

Kahjuks aga enda sõidud jäid lühikeseks.

Alguses sai mindud suvekaga peale, et lihtsalt rada meelde tuletada ning kätt soojaks saada. Kuna ees olid Michelin Pilot Spordid aga taga Premacyd, siis oli tagumik üsna libe ning erilist aega ei tulnud. 1.03.7. Eelmine aasta Pilotitega sai 1.02.8 sõidetud.

Siis sai alla pandud kasutatud rinkaslickid ning parimaks ajaks jäi ainult 1.02.3. Sõita sai kokku ka üldse 10 ringi , millest siis puhtaid ringe 5 vist. Siis andis üks slickidest saba ning oligi üritus selleks korraks läbi. Küll aga oli nende slickidega üllatavalt libe. Parimad ajad tulid just sessioonide alguses. Eelmine aasta Michelini rallislick pidas tunduvalt paremini. Siis sai S-kurvi võetud täishooga läbi, seekord aga oli päris mitmeid kordi kui ületasin äärekivi.

Kuigi racechrono näitas, et optimaalne ring oleks võinud olla 1.00.0, siis tekkis endal piisavalt palju apsakaid ning seda näitas ta esimese sessiooni kohta. Teine sessioon sai kiiret kurvi juba tunduvalt hoogsamalt võetud, kuid see sess jäi ainult 3 ringi peale.

Kuigi OT üritused ei ole võidu peale sõitmised ning rahvale omaks lõbuks, tulevad kõik siiski oma aegasid parandama. Et kas järgmistel üritustel ei oleks mõistlik proovida ka seda teha, et teha kiirete autode järjekorrale piirang alla 1.05 sõitvad autod. Kuna neid on ka vähemuses, siis kasvõi teha 2 aeglaste autode sessi ja siis 1 kiirete sess. Tekiks vähem möödasõite ning kõik saaksid ohutumalt ja kiiremalt ja vabamalt sõita?

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
06.07.2009 at 11:25
rustang
  
Moderator
OT26 järelkaja
Alla 1.05 aega oma parimal ringil tegi seekord 10 autot, stabiilselt alla 1.05 sõitis veel vähem. Mõtleme.
06.07.2009 at 11:34
Silwer
OT26 järelkaja
Kui sa sõidad stabiilselt 1.02 ja teised sõidavad stabiilselt 1.05 siis pead ikkagi vähemalt kolmest autost sessiooni jooksul mööda sõitma. Ehk oleks abiks lihtsalt see kui vähendaks kiirete rivist korraga rajale lastavate autode arvu? 10 autot korraga rajal on lihtsalt palju. 5 oleks ehk vägagi hea juba ja siis ei teki enam neid möödasõite...

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
06.07.2009 at 12:03
Jesper
 
OT26 järelkaja
No lõppkokkuvõttes mis seal teisiti on kui sa sõidad näiteks 1:07 ja mingid tüübid sõidavad 1:10 samal sessioonil, samamoodi tuleb mööduda aeg-ajalt, mis need 1:07 sõitjad siis viletsamad on kui 1:02 sõitjad. Olgem ausad, te olete lihtsalt sellisest igamehe-trackdayst välja kasvanud ja edasi kiiremini kõrgemale ja tugevamini liikumiseks oleks õigem mitte olemasoleva ürituse formaati (võimalikult paljud saavad võimalikult palju sõita) muuta, vaid kas
a) organiseerida "kiirete autode trackday" kus sinilindu püüda, seal siis oleks osalejaid vähem ja rada tühjem, kui läheb ikka tõsiseks viimase piiri peal aja ründamiseks siis võimalik et tuleks ka turvaküsimused nats teise pilguga üle vaadata ja orgunnida mingi priitahtlike pritsimeeste/parameedikute komando, mõned rajakohtunikud lisaks vms.
b) liikuda edasi päris võidusõitu, kus üldjuhul seda probleemi väga ei ole et kõik maru hullult jalgu jääksid, ja kui on siis šampas leotatud kombe natuke kompenseerib seda hingevalu :)

Tegelikult on ka variant a2) minna sõitma teisipäeva pärastlõunal ja nautida tühja rada. Eelmine sügis oli mul üks selline trenn kus leppisin telefoni teel kokku, jõudsin raja äärde, mitte hingelistki kuskil pole, tühi rada, päike hakkab vaikselt loojuma... Muidugi sellistes oludes täiega sõita ei julge kui pole kedagi kes sind vrakist välja tirima tuleks, aga mega kaif sellegipoolest.

Open Track on siiski rohkem autospordi entry-level üritus, mis on tänuväärsel moel nihutanud sisenemiskünnise sellisesse kohta, et ka näiteks minusugune töll on end kuidagi sisse nihverdanud, ruumi ülespoole elitaarsuse suunas on lõputult, kuni F1-ni (okok, meie taustade ja vanuste juures pigem WTCC/DTMi/LMS-ini) välja :)

Tegelt päris naljakas on mõelda, kui palju lihtsam on täna oma tänavaautoga rinkale paugutama pääsemine võrreldes aastaga 2006 näiteks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.07.2009 at 12:25 1 edit. Last edited 06.07.2009 at 12:34 by Jesper
wirx
  
OT26 järelkaja
Kahjuks ei jõudnud estfieldi valmis ja pidin olude sunnil Audi TT-ga rehvi kulutama. Ise kartsin, et juhitavus on reviewde põhjal hull, õnneks pidin pettuma ja tuli välja, et täiesti juhitav on TT. Muidugi oleks veel parem olnud, kui all oleks mõned uuemad rehvid, millel mustrit üle 3mm või siis kasvõi piduriklotsid, mis ei oleks B, või noh vist isegi C varuosa...igastahes enne rajale minekut tegid imeliku häält ja tulles veel imelikumat, lõpuks Tallinnas viskas kirja ette, et vaheta klotsid ära ja selgus, et eelmine vene vanamehest omanik oli suutnud müügi parema mineku nimel vahetada ainult välimised klotsid, sisemised jättis vist vanad, igastahes väike soon oli ketta seesmisel osal sees, olgugi, et välimised klotsid olid tubli 2cm+ kattega :s
Sortimata pilte leiab siit http://wirx.ee/pildid/main.php/v/ot26/

Aga selle kiiremate ajaliimidi osas...aeglaseim auto oli 1.2x ajaga, st, et tema peaks sõitma üldse 3ndas või 4ndas rivis :p OT on minu meelest samuti mõeldud inimesele tänavalt (http://opentrack.pri.ee/ täpsemalt), et ta saaks oma autot tundma õppida, kui tundub, et liiga palju sõitjaid jalus, tuleks mõni muu ürituse vorm valida.
Kindlasti tuleb vähem möödasõite teha õhtu poole ;)

Igastahes üritus oli järjekordselt väga hästi organiseeritud ja läks igati korda!

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
06.07.2009 at 13:46
Antti22
OT26 järelkaja
Üritus oli korralik, jällegi. Käisin kohapeal JustMe-le kui "klubikaaslasele" kaasa elamas a ootamas suut rekordit, mida kahjuks ei tulnud. Kuid videomaterjali natuke on, mitte väga palju aga kiirematest autodest.
Kiiremate ajalimiidi osas , ma pooldaks ideed. Sest paljud siiski ülehindavad enda autot ja ennast, ning nimetavad ennast kiiremaks, et saada kiiremini rajale, kuid kui tegelikult nad seda ei ole, siis nad segavad ju sessiooni. Siiamaani on see ju käinud lihtsalt kõigi enda sisetunde järgi, kuid kui panna piiranguks ala 1.05 või 1.06 aeg, ning võibolla lasta rajale korraga näiteks 5-7 autot, siis peaks olema kõik rahul. Sest ürituse eesmärk siiski on ju rajal sõitmine ja lõbutsemine, kuid seda ju ei saa kui pidevalt on ohtlik olukord, istudes kellegi sabas. Võibolla tõesti lasta siis aeglasemate sessioone tihedamini rajale, kuid kiiremad võiksid saada natuke rohkem puhast rada.

Aga no see on kõigest minu arvamus ja mina olin seekord kõigest pealtvaataja (järgmine kord ehk enam mitte).
06.07.2009 at 14:51
JustMe
OT26 järelkaja
quote:
Jesper: ... mis need 1:07 sõitjad siis viletsamad on kui 1:02 sõitjad. Olgem ausad, te olete lihtsalt sellisest igamehe-trackdayst välja kasvanud ...
Ma ei ütlegi, et keegi viletsam on. Eks kõik sõidavad vastavalt enda ja auto võimetele ja võimalustele. Aga miks need, kes suudavad enda autoga kiiremat aega sõita, peaksid kohe päris võidusõitu sõitma minema? Nad on ju ka samamoodi harrastajad siiski enamuses.

Kui võtta, et neid stabiilselt alla 1.05 sõitjaid on vähe, siis näiteks järgmine kord teha päeva jooksul 3-4 vooru ca. 5-7 kiiremale autole sessioonid. Muu formaat jäägu samaks. Siis on need sportautode omanikud ka rohkem rahul ning saavad teha ka natuke järjepidevamat sõitu.


____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
06.07.2009 at 15:01
alkeemik
OT26 järelkaja
Samas mina, kes olen aeglane, olen vaadanud, et peaks ka kiiretega rajale minema viimaseks. Lihtsalt seepärast, et sõita saaks. Sest aeglaste rida on tunduvalt pikem ja kiired saavad kordi rohkem võimalusi sõita.
06.07.2009 at 15:19
Jesper
 
OT26 järelkaja
JustMe, kui keegi sõidab 1:07 ja temaga koos on rajal 1:10 sõitjad siis need on täpselt sama palju jalus kui 1:02 sõitjatel 1:05 sõitjad. Ehk siis mille poolest 1:02 sõitjad on ära teeninud erikohtlemise ja 1:07 sõitjad mitte :) Kiired autod ei pea sunniviisiliselt kuhugi minema, küsimus ei ole üldse kiiretes või aeglastes autodes, pigem eelhäälestuses et kui see aeg on ikka nii oluline et kohe üldse ei ole võimalik sõita teistega koos, siis ma pakkusin tervelt 3 varianti välja kuidas saab sõita suhteliselt vabas vees. Samad lahendused sobivad ka 1:07 sõitjale, kes aeglasemate tõttu ei saa omaarust täit potentsiaali rakendada.

Kunagi oli üritusel 40 autot, mingi 7 vist oli korraga rajal ja üritus regati tundidega põmaki täis, siis otsustati teha 60 autot ja 10 korraga rajal, et rohkem huvilisi peale mahuks ning enamusel ei tundu probleemi olevat, häid lambaid mahub palju ühte lauta. Põhimõtteliselt võib ju teha ka ürituse kus on näiteks 10 autot ja 1 auto korraga rajal, kui Racechronoga aegasid võtta siis hind tuleb 700 (E-N)/1100 (R-P) eeku näkku Audru raja hinnakirja järgi, pole ju tegelikult probleemi?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.07.2009 at 15:36 2 edits. Last edited 06.07.2009 at 15:38 by Jesper
JustMe
OT26 järelkaja
Ega need 1.05 sõitjad ei jäägi jalgu. Pigem on see aegade erinevus liiga suur.

Aga võtta näiteks need voorud, kus mina sõitsin.
4 sessioon, kiireim 1.01.5, aeglaseim 1.09.8
10 sessioon, kiireim 1.02.8 , aeglaseim 1.09.9
16 sessioon, kiireim 1.02.3, aeglaseim 1.09.2

Äkki mõelda lihtsalt kolmeks jagamisele. 1.00-1.05, 1.05-1.10 ja 1.10+
Ja vastavalt palju sõitjaid on siis teha sessioonid selle järgi. Et kui keskmisse vahemikku kuuluvaid sõitjaid on tunduvalt rohkem siis teha neile ka rohkem sessioone.

Eks see on kõik lihtsalt idee. Loomulikult jääb alati võimalus minna teisipäeval või kasvõi panna endale rada kinni kui tõesti isu on. Aga alati on huvitavam ka kellegiga võrrelda ning sõita üritusel, kus on kohtunikud ning vastav ajavõtusüsteem. Seal on suur vahe sees.



____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
06.07.2009 at 15:49
BlueStang
 
OT26 järelkaja
ma ei saa eriti aru, mis see möödasõitmisega seonduv probleem on muidu - endal ka, et kui sõidan aeglases, siis möödusin 3-4 masinast, kui kiires, siis minust möödus 3-4 masinat
tavaliselt on enda möödumised küll tänu eessõitjatele nii normaalselt läinud, et aega kaotanud pole, samuti olen ise tagantulijale juba kaugelt teed andnud, mitte enda sabas hoidnud

kui juba iga tuhandikku püütakse, siis see pole enam OT - selleks on ju ka muid võimalusi ja kolme rida stardiks oleks vast raske korraldada ja ka sõitmisele kasutatav aeg kannataks
06.07.2009 at 16:01
JustMe
OT26 järelkaja
Miks on sajandiku püüdmine halvem või mittesobivam OT raamesse kui näiteks sekundi püüdmine? Kõik me lihvime oma sõiduoskust.

Ja möödasõitmine sõltuvalt asukohast teeb vähemalt 2 ringi aega pikemaks. Pealegi ega keegi meist ei vaata ju pidevalt peeglisse ja oota, et nüüd sealt keegi kohe mööda tahaks minna.
Lisaks sellele ei ole ühtlast sõitu. Ning ühtlane sõit ongi kõige tähtsam, et näha enda vigasid ja kohtasid, kus saaks veel aega näpistada.

Ja kolme rea moodustamine ei tee ürituse ajagraafikule mitte mingit kahju. Sõidetakse täpselt samamoodi 10 autot, 7 ringi. Lihtsalt ruumi peab rohkem arvestama, et autod saaksid järjekorra moodustada.

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
06.07.2009 at 16:08 1 edit. Last edited 06.07.2009 at 16:09 by JustMe
Jesper
 
OT26 järelkaja
Mina näen nende sinu poolt sõidetud sessioonide aegades ainult kolme ringi mis on märgatavalt aeglasemad kui teised, 4. sessiooni kolmandal ringil jäi stardijoone kandis Estfield ette, ja siis 10. sessiooni neljandal ringil jäi Audi pikaks ajaks ette. Sellised juhtumid, eriti see Audi oma, on võimalik täiesti edukalt raja kõrval viisakalt ära lahendada, mitte pole vaja maailmarevolutsiooni :) Ülejäänud ringidel oli ajakaotus parimale ringile alla 2 sekundi, enamasti alla 1 sekundi. Vaata ikka ametlikke aegu, Racechonos on out-lap ka samasugune ring nagu teisedki.

Ma muidugi ei viitsinud hetkel tohutult süveneda netis vaidlemise nimel, võib-olla oli mõni episood veel, aga no ma ei tea, 24-st ringist on 3-5 pekkis, paha lugu küll.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.07.2009 at 16:17 2 edits. Last edited 06.07.2009 at 16:19 by Jesper
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT26 järelkaja   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.