register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Pedaalid 2  
Poster Message
Jörm
 
Pedaalid 2
Pärnu ürituse järel on tehnilise komisjoni mehed nõu pidanud ja saatsid mulle kurja kirja, milles kästakse asi ära klaarida. Mul on sellest teemast juba ammu kõrini ja mina seda siin lahendama ei hakka. Hoiatus oli antud, mehed ei võtnud mind kuulda ja pange ise nüüd edasi.
Ühesõnaga:
Variant 1.
Hr. Koppel ja Hr. Veski eemaldavad need imepärased pedaalid oma autodelt.
Variant 2.
07.07 toimub ringrajakomitee koosolek, kus nad saavad osaleda ja seal näitab Hr. Koov neile BMW originaal detaile, milliseid kasutatakse pedaalidena nendes autodes ning juhib nende tähelepanu, et vaid selliseid on lubatud kasutada. Hr Koppel ja Hr. Veski saavad järgmisel üritusel tehnilise kontrolli otsuse, see läheb peakohtuniku juurde ja sealt tuleb diskvalifitseerimine. Selle võib edasi kaevata registreerija apellatsiooni komisjoni, kus vastavad pedaalid tuleb uuesti ette näidata. Mu isiklik arvamus on, et teid ei lasta ka võistlusele starti
Iga mees on oma auto vigade eest ise vastutav. Siin klassi esindaja kedagi päästmas ei käi ja kuna te ei kuulanud minu soovitust siis ma ei tunne kõige vähematki vajadust teile kaasa aidata tulevikus sellel teemal. Mõnes teises asjas olen alati valmis aitama.


____________________________
Amper Racing
30.06.2009 at 09:13
Lembit
Pedaalid 2
Põhimõtteliselt on olemas ka variant 3.
BMW klassi sõitjad tulevad enne 07.07 toimuvat ringrajakomitee koosolekut kokku ja valivad endale uue klassivanema, kes siis selle probleemi tehnilisega ära klaarib ja katsub edaspidi sellist lollakat intrigeerimist vältida ja panna rohkem rõhku võidusõtmisele, mitte mingite tühiste detailide kallal irisemisele, protestide ja apellatsioonide kirjutamisele. Ei tee need pedaalid kedagi kiiremaks ja ohtlikumaks. Tänaseks on ka ilmselge, et võitmiseks nad vajalikud kah ei ole.

Ma ei ole küll seda tehnilise komisjoni kirja näinud ja ma ei tea, mis seal sees võis olla, aga härraste Veski ja Koppel'i pedaalidega on õhus olnud 3 teemat:

a. Nende pedaalidele kinnitatud asjad ei ole mitte pedaalikatted vaid midagi muud.
Reeglites on pedaalikatted vabad. Vaba on üldiselt väga konkreetne määratlus ja tähendab enamasti seda, et selle konkreetse tüki kohta ei ole mingeid piiranguid. Teda võib töödelda, asendada või üldse ära jätta. Samuti on igati vaba vastava tüki vorm ja materjal. Sellest ülesaamiseks on vaja tunnistada, et reeglite see punkt sai kehvasti koostatud ja mõelda välja, kuidas seda lahendada. Ma ei näe, et see saaks olla mingi ühepoolne samm, mis muudaks kaks seitse võistlust samas konditsioonis sõitnud autot ebalegaalseks. Reegleid koostasid ju sõitjad koos ja ma ei ole kohanud teiste sõitjate poolset initsiatiivi reeglite seda punkti muuta. Samuti ei tulnud see punkt arutlusele ka enne seda hooaega peetud koosolekul.
Kelle intsiatiiv see siis üleüldse on? Ei ole ju võimalik, et tehniline komisjon vaatas neid autosid kuus korda üle ja ei pannud tähelegi, et pedaalidel sellised katted on!
Miks mitte teha üldse reeglitemuudatus ja konkreetselt lubada sellised lahendused mingi ajalise klausliga - a'la kohe juurde kirjutada, et reeglite järgmises redaktsioonis, mis hakkab kehtima 2011, see enam lubatud ei ole.
Kelle huvisid kahjustaks reeglitesse seda lubava täienduse/täpsustuse tegemine?


b. Originaalpedaale on töödeldud nendesse aukude puurimisega, mis on reeglite järgi keelatud.

See on tõepoolest nii. Sellest ülesaamiseks peaksid saama nende autode pedaalikatted ümber tehtuks nii, et nad ei kinnitu mitte läbivate aukudega vaid muul meetodil. Sellised meetodid on olemas - võin huvilistele joonised teha. Selle punkti alusel tuleks siis ka muidugi üle käia ka kõigi teiste autode pedaalikatted ja need, mis on lisaauke puurides kinnitatud, lasta ümber teha. Kui paljudel autodel BMW cupi sarjas, millel on pedaalikatted, on nad ilma pedaalidesse auke puurimata kinnitatud? Samuti looks see lahendus väga lollaka pretsedendi, mis annaks siis võimaluse protestida ka näiteks uksepolstrite kinnitamiseks puuritud auke ja kogu muud sellist nonsensi. Enamasti on ikkagi nii, et kui reeglites on sul lubatud midagi paigaldada, siis on OK, ka nende asjade paigaldamiseks auk puurida.

c. Sellised pedaalikatted on ohtlikud
Täitsa võimalik, et nad on ohtlikumad, kui ilma kateteta pedaalid. Samas võidusõitu peetakse üldse ohtlikuks alaks. Kui palju need pedaalikatted ohtu lisavad või kuipalju rohkem nad ohtu lisavad, kui pedaali originaaltööpinnale lähemal olevad pedaalikatted, ei oska meist keegi tegelikult ilma vägagi põhjaliku analüüsita hinnata. Vaadates, kui pikalt on sellised lahendused noorteklassides kasutusel olnud, siis ilmselt ei muuda nad autosid eriti ohtlikuks. BMW klassis need katted ohtlikkuse põhjusel ära keelata on siis selles mõttes üsna naljakas pretsedent. Mis siis noorteklassidest saab? Kui juba täiskasvanud meestele ringrajal on pedaalide sel viisil endale lähemale toomine ohtlik, siis kas lubame oma võidusõidu järelkasvu selliste ohtlike lahendustega rallidele puude vahele kihutama? Noorteklassid tunduvad üldiselt olema sellised protestialdid kohad, oleks üsna põnev, kui mõni suuremat kasvu noormees saaks väiksemat kasvu piloodi auto protestida, kuna see kasutab ohtlikku ja keelatud viisi endale pedaalide lähemaletoomiseks. Kert Uus näiteks sõitis pisikese poisina rallit ja loputas paljusid. Need saavad nüüd hambaid krigistada, et omal ajal protesti sisse ei andnud

Täiskasvanud inimesed võiks siiski saada niipalju omavahel asju ajada, et istuda maha ja rääkida konkreetselt selgeks, mis asjad täpselt probleeme valmistavad, kellele nad neid probleeme valmistavad, milliste konkreetsete reeglite milliste konkreetsete punktidega mingid asjad vastuolu lähevad ja kuidas neid vastuolusid siis niimoodi lahendada, et hundid söönud ja lambad terved. Niipalju, kui mina olen asjadest aru saanud, on klassivanema ülesanne nii EAL's üldiselt, kui ka tehnilise komisjoni ees, klassi sõitjate (siinkohal nende kahe meeskonna) seisukohti kaitsta ja leida lahendused probleemidele! Kui see praeguse case lahendamine ei ole klassivanema ülesanne, siis mis üldse on? Ja kui kahe võistleja huvide kaitsmine on nendest teerulliga ülesõitmine, siis paneb ikka täitsa konkreetselt kukalt kratsima, kas teha BMW cup'i auto, või ümber orienteeruda mõnele teisele klassile. Pärast võib muidu juhtuda, et konkreetselt minu autot peeditakse iga võimaliku ja võimatu mutri ja poldi pärast, niipea, kui see auto kiireks osutub või kui minu isik kellegile mingil põhjusel vastumeelne on.
30.06.2009 at 17:20 1 edit. Last edited 30.06.2009 at 17:21 by Lembit
Umbertto
 
Pedaalid 2
Lembit,
Meil on BCSK (BMW Cup Sõitjate Koosolek) kiri EAL´le koostatud ja enamus on ka juba selle heaks kiitnud. Edastame selle esmaspäevaks tõstetud EAL koosolekule.
Minu ettepanek on et lööks selle teema lukku ja võtaks praeguseks hoo maha, eks siis peale EAL koosolekut näeb, kas ja mis saanud on....
01.07.2009 at 08:50
matukas
  
Pedaalid 2
Huvi pärast - äkki on kellelgi pilt või koht viidata nendele katetele. Muidu loe seda huumorinurka siin pimeduses kobades.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
01.07.2009 at 17:18
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Pedaalid 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.