Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Pagani tehasetuurJutu alguses on mainitud, et nad said selle tuuri koos fotoõigustega ühe e-maili abil ja suhtumine oli väga sõbralik. Endal on täpselt sama kogemus, kõik töötajad selles majas suhtuvad külalisse sõbralikult ja võimalusel püütakse vastu tulla. See pidi olema firmajuhi stiil. Kui ma Lamborghinis käisin ja mainisin, et tulen Pagani juurest, siis tema endised kolleegid ei olnud kiidusõnadega kitsid just Pagani kui inimese suhtes, tal tundub väga positiivne imago olema sealkandi rahva hulgas.
Ehk kui Modena kanti satute, siis ärge peljake sinna helistada, tehasesse pääsemine on reaalne võimalus.
Pagani tehasetuurOli täna võimalus jälgida, kuidas toimub Zonda R'i ehitamine eri ettappides, hetkel on kolm autot koostamisel. Lisaks oli töös üks Cinque roadster. Ühesõnaga olin kui väike poiss mänguasjaleti ääres.
R on kui 100 % Le Mans'i masin, ainult detailid mis külge keeratakse, on veel omaette kunstiteo$ed. Kogu vedrustus on billet juppidest, isegi kõik kruvid-seibid titaanist ja kogu auto küljes vist "tavalisi" materjale polegi ? Sai oma käega titaankarkassiga CF katsutud, uus materjal mida kasutatakse suuremat tugevust nõudvates kohtades. Ühe sellise auto ehitamine võtab aega ca. 9 kuud ja 10 tehakse müügiks ning 1 jääb tootjale.
Tehase nurgas, eesriide taga käib uue mudeli koostamine aga seda muidugi turistidele ei näidata. Esmaesitlus peaks toimuma Genfis ja tootmine algab juba uues tehases, mis vana tehase lähedal ehitamisel.