Poster |
Message |
zeke |
Silla stend
TERE
Lasin autol silla stendi teha(mx-5). Kuna ise ei saanud käia saatsin venna. Soovitud setingud olid http://www.hummingbirds.net/alignment.html tüübid tegid hala, et ei saa mm's kokkujooksu teha ja keerasid mingid enam vähem seaded-> http://www.hot.ee/nashvill/Stend.jpg . Kas 0 kraadi ja 27 minutit total kokku jooksu pole liiga palju? Või kuidas mm kraadideks konvertida? Ei tahaks rehvidest just paarisaja km jooksul lahti saada. Tartus keegi mingit pädevat sillastendi teab?
____________________________
MX-5, 116 |
05.05.2009 at 21:43 |
|
Jesper |
Silla stend
Niipalju kui mina tean, mõõdavad ameeriklased kokkujooksu rehvi kõige tagumise punkti keskosade ja kõige esimese punkti keskosade vahena. Ehk siis sin(toe kraadides) = toe mm/ratta diameeter mm
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
05.05.2009 at 21:53 |
1 edit. Last edited 05.05.2009 at 21:56 by Jesper
|
Moss |
Silla stend
Palju oleks normaalne lahkujooks kui camber 2...3 kraad negatiivne? |
06.05.2009 at 14:53 |
|
Lembit |
Silla stend
Vaadates neid kahte allikat jääb selline mulje:
Kokkujooks:
Küsisid 4,5 minutit kokkujooksu per ratas (kõik 4 ratast)
Ees said mõlemal pool 3 minutit,
Taga ühel pool 12 ja teisel pool 15 min. (ei reguleeritud)
Ma ei ole kindel, kas negatiivne number raportil on kokku või lahku.
Caster:
Küsisid ette casterit 5 kraadi aga ei tehtud tegelikult midagi. Isegi pooli võrdseks ei pandud.
Camber:
Taga küsisid -1,75 kraadi ei tehtud midagi
Ees küsisid -1,2 kraadi, said -1 kraadi
Kokkuvõtteks tundub, et tagasillas ei reguleeritud sul midagi. Ees reguleeriti kokkujooks erinevaks sinu küsitust ja Camber erinevaks sinu küsitust.
Viiest parameetrist reguleeriti kahte ja neid kah erinevaks su küsitust.
|
06.05.2009 at 16:19 |
|
hall |
Silla stend
quote: Moss: Palju oleks normaalne lahkujooks kui camber 2...3 kraad negatiivne?
Need asjad ei ole niimoodi omavahel seotud. Üldiselt mõjutab lahku-/kokkujooks seda kuidas auto kurvi keerab ja milline on sirgestabiilsus - suurem lahkujooks soosib teravamat reageerimist kurvi pööramisel (ning mõjub rehvitemperatuuri tõusu suunas), kuid muudab sirgel liikumise ebastabiilsemaks. Negatiivne camber on aga vajalik kurvikiiruse suurendamiseks, sest see võimaldab välimistele rehvidele optimaalsema kokkupuutepinna teekattega. Mida suurem camber, seda kehvem on aga jällegi kiirendus- ja pidurdusvõime, kuna need tegevused toimuvad enamuses tavaliselt sirgel lõigul (nn trail brakingul ja kurvist välja kiirendamisel töötab positiivselt veel negatiivne camber).
Mina sinu asemel paneks alguses 0-2 mm lahkujooksu ja sätiks vastavalt sellele, kuidas sõitmise käigus parem tundub.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
06.05.2009 at 16:26 |
|
|