register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2107 1,7i - Moss   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
SilverGTi
Lada 2107 1,7i - Moss
Hmm Rapla rajal muidu ikka päris raske üle katuse saada, aga noh ikka juhtub, hea et ise terve.
01.11.2009 at 22:01
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Ei ole midagi raske, väga kergelt käis. Ladade saldo Raplas on nüüd siis 2 katust ja 1 külg.

Üldse kuidagi jube vihaseks läheb see värk meil klubis, paar klõpsu viimaselt ürituselt Ohekatku krossirajal: http://kardaan.pri.ee/lingitud/2009/ohekatku/slides/DSC04051.html
http://kardaan.pri.ee/lingitud/2009/ohekatku/slides/DSC04010.html

Aga muidu on kõik korras jah. Kiirust oli vähe, lollust rohkem. Iste ja rihmad olid väärt ostud.
01.11.2009 at 22:22
Jesper
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Oh dziises kraist, ma alguses ei viitsinud pilte lahti klikkida, mõtlesin et tavalised Raplas kallutamised nagunii reas, aga see... noh, muud ei oska öelda kui et stock Lada üle katuse keeramiseks peab ikka keskmisest julgem poiss olema, istmega või mitte.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.11.2009 at 23:46
KaroK
Lada 2107 1,7i - Moss
Raskuskese oli liiga kõrgel ? :D
Õnneks ei ole kere kõige väärtuslikum asi (sinu) LADA küljes. :)
02.11.2009 at 00:13
Silwer
Lada 2107 1,7i - Moss
Kurb lugu aga kas selle pärast tasub kohe hakata kere vahetama?

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
02.11.2009 at 03:07
rustang
  
Moderator
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Moss: Kiirust oli vähe, lollust rohkem. Iste ja rihmad olid väärt ostud.

Kas viitsid "õpetliku loona" kirja panna mismoodi see täpsemalt juhtus?
02.11.2009 at 10:06
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Kere oli muidu ka päris kehvakeseks jäänud. Enne olin kahevahel kas taastada see või osta uus. Nüüd on nagu otsus enamvähem tehtud.
02.11.2009 at 10:06
Silwer
Lada 2107 1,7i - Moss
Noh, otsi siis juba mingisugune puuriga varustatud kere - neid ju ikka aeg-ajalt pakutakse.

Pildi järgi tundub see katus standardolukorra "tagaosa pidamise kaotus, külg ees rajalt välja, murukamar haakub rattaga" tulemus.



____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
02.11.2009 at 10:46
uzzac
 
Lada 2107 1,7i - Moss
omad kogemused jah? :)

tegelt oli asi vist vähe keerulisem. võiks öelda et isegi natuke naljakas.
02.11.2009 at 12:15
matukas
  
Lada 2107 1,7i - Moss
Hakati stunte kahe ratta peal tegema :D

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
02.11.2009 at 12:29
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Tegelt oli lihtsalt põhjus selles, et rooli ja istme vaheline tihend ei olnud oma ülesannete kõrgusel. Vähemalt ei hakanud lekkima peale katust :D

Aga stsenaarium oli umbes selline: sõitsin mõned ringid - tundus et Toyod hakkasid vaikselt soojenema. Lisasin kiirust, polnud ka nagu väga hull, siinseal pidevalt natuke slaidi ka. Mingil n-ringil sain jälle stardisirge eelses kurvis hoo niipalju suureks et võttis libisema ning keerasin vastu kuid kuna olin niigi juba enamuse raja laiusest ära kasutanud rebis pidamise tekkides nina rõõmsalt kohe murule "bussipeatuse" poole. Esimesest tünnist sain mööda/vahelt läbi. Aga siis oli üks kenasti keset teed... või noh - eeldatavat liikumissuunda. Umbes pool sekundit oli aega võtta vastu otsus ja tegutseda. Kuna inerts niiehknaa tervet kremplit paremale kandis, üritasin tünni ja maja ees oleva rehvivirna vahelt läbi mahtuda (ei tahtnud tuld ja kapotti puruks teha kuna koju on ka ju vaja sõita). Well - ei mahtunud. Kenasti parema nurgaga rehvivirna, siis läks silme ees roheliseks, siis kadus tuuleklaas kuid kukkus üllatuseks ülespoole (siinkohal jõudsin veel mõelda et äkki läheb sunnik põlema nüüd) ning siis vajus paremale küljele vaikselt ära.
Rihmad hoidsid kenasti istmes mind, kiiver kuskile vastu ei käinud. Kõik toimus nii pehmelt kui üldse võimalik on, ei olnud ju sellist kiirustki et katusepeal kuskile lepikusse põrgata. Polnudki muud teha kui käsi parempoolsele b-piilarile toetada ja teisega pannal lahti teha. Mootor tuli võtmest seisata. Rahvas oli päris kähku autojuures. Mingil arusaamatul põhjusel pidin ukse kaudu välja turnima. Masin lükati kärmelt ratastele et saaks pagassi massilüliti juurde. Bensiin jäi ka paaki õnneks. Ei ühtegi muhku ega sinikat, valusaid kaelalihaseid vmt.

Aga midagi kokkuvõtvalt asjalikku teistele soovitada nagu ei oskagi väga. Ehk vaid seda, et rattaga igast kividest ja kühmudest või rajaäärsest inventarist katsuge mitte üle ei sõita. Ja turvavarustus olgu nii hea kui vähegi hammas peale hakkab. Korvistme ja normaalsed rihmad soetab meist enamus kuna tahab kurvis paigal püsida. Mina tundsin ammu juba puudust turvapaagist, mingid odavamad SFI nõuetele vastavad Jaz'i paagid maksavad mõnituhat krooni. Õnneks seekord pidas originaal ka vastu kuigi on kinnitatud läbi nutuse vitsa neljase või kuuese poldi abil... Iste ja vööd mul juba olid OK, mõne arvates vb isegi overkill.

Nüüd uurin siin vaikselt uut kere. Puuri plaan on ka jah. Seni pole kordagi ennast rajal tagasi hoidnud, ei plaani ka tulevikus seda teha aga elada tahaks.
Mis julgusesse puutub siis on Lada umbes sama turvaline kui MK1 Escort millega meil siin ka päris kiiresti on sõidetud.
02.11.2009 at 23:24 1 edit. Last edited 02.11.2009 at 23:28 by Moss
Jesper
 
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Moss:
Mis julgusesse puutub siis on Lada umbes sama turvaline kui MK1 Escort millega meil siin ka päris kiiresti on sõidetud.
No seda minagi, ma kohe päris kindlasti nii julge poiss ei ole et Escorti katusele keerata.

St noh ma ei taha nüüd osatama kukkuda, ma olen siiralt õnnelik, et sa oled terve jne. Aga istme kiitmisega ma oleks ettevaatlik, see tegelane kellele sa kõige rohkem tänu võlgu oled võib pahaseks saada :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.11.2009 at 01:52
Gsinut
Lada 2107 1,7i - Moss
Ilma puurita on korviste ja traksid katuse puhul väga ohtlikud pigem, mitte head asjad.
03.11.2009 at 12:17
uzzac
 
Lada 2107 1,7i - Moss
pole just tore jah kui katus su selgroo kokku pressib nagu lõõtspilli
03.11.2009 at 12:46
Cardo
 
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
uzzac: pole just tore jah kui katus su selgroo kokku pressib nagu lõõtspilli


See on muidugi ülimalt huvitav väide, kui juba katus pähe tuleb, kas kaelalülid peaks selle istme seljatoe murdma ehk olema viimasest tugevamad ?

Mina eelistaks kõrgemat korvistet kui Lada istet.
03.11.2009 at 14:35
uzzac
 
Lada 2107 1,7i - Moss
seda isegi aga noh tavalise 3punkti vöö puhul on võimalus oma kere kõrvalistuja kohale mingi ime läbi nihutada. 4 või 6 punkti vöö ja korvistmega sellist akrobaatikat juba ei harrasta. sellepärast tavatsetakse öelda et puur ja korv käivad käsikäes. esimesena investeeriks isegi istmesse ja seejärel puuri või turvakaare installimisse.
03.11.2009 at 16:16
rustang
  
Moderator
Lada 2107 1,7i - Moss
Väidetavalt annab tänavaistme seljatugi laksu pannes järele (mis suurendab ellujäämise võimalust katuse kollapsi korral), korvistme oma ei tee seda mitte.
03.11.2009 at 16:24
Jesper
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Kui tavalise 3p vööga katus sisse tulema hakkab, tuleb koos sellega ka vöö ülemine kinnitus sisse ;)

Samas ma olen ikka endiselt seisukohal et kogu turvavarustus on eelkõige selleks, et seda kunagi vaja ei läheks - isegi võidusõidus võidab enamasti ikka see kes distantsi rajal läbib, rääkimata niisama rajapäevadest kus võita pole midagi aga kaotada on kõik.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.11.2009 at 16:40
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Noh, ma ei tea. Ega mööda autot ringi lennata pole ka just väga super lahendus, olgu see katus siis sees juba või mitte. Kui millalgi TÜV tarbeks OEM istmed sees olid siis isegi natuke kõhe tunne oli sõita mnt'l. Ees oli veidi lahkujooksu ka + lai rehv ja päris raevukalt otsis teed asfalti ebatasasuste korral.

Aga jah, ega siin vist polegi enam midagi pläkutada. Taba ette ja on sellega vol.1'le joon alla tõmmatud. Kahju muidugi et nii läks, omajagu piinlikki. Heatuju pill oli - alati muie suul kui sellega ringi sõitsin, nii rajal kui tänaval.
Uurin vaikselt siin uut kere, järgmine tuleb ka 07 või 05. Eks tulevikus teen uue teema, kui põhjust on. Palju asju jäi selle masinaga tegemata.

Moss
03.11.2009 at 21:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2107 1,7i - Moss   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.