register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2107 1,7i - Moss   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
vvt
  
Lada 2107 1,7i - Moss
Aga kas sul nt LSD oli seal Lada sillas?

Kui vana paneb endale puhuri peale, siis on sellest lada sillast kiirelt ribad taga.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.02.2009 at 12:18 1 edit. Last edited 11.02.2009 at 12:19 by vvt
Garfield
  
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
vvt: Ega sinna tagasilda õlijahutuse tekitamine kah kosmoseteadus pole. Näppisin hiljaaegu ühe 70ndate algupoole BMW tagasillareduktorit (noh tollel ajal arvati, et võidusõit seeriauto tõugu parandab) ja seal oli tagasillareduktori külges nii õlipump kui väike radiaator.
Rinkabemmidel on vist kõigil see tagasilla jahutus küljes - igatahes Ohtla Super-Touring BMW 320i oli see olemas.
quote:
Lihtsalt eksistentsiaalne teema - kas on mõtet aretada mingi kehvavõitu vastupidavusega Lada silla külge imeasju või osta praegu juba korraliku lada hinna eest korralikum toorik (nt E30 BMW), mis ei vaja küll erilisi meetmeid tagasilla tarvis - vähemalt nende OT ringide jaoks.
Lada tagasild kestab kenasti (ketastega LSD - "no problem" 2 täis hooaega - vaheta ainult õli) 160hp - ehk teema on ikka rohkem selles, et kui sealt rohkem kui 2x originaalisest on vaja läbi lasta, tekivad probleemid. Ma arvan, et kui E30 tagasillast >2x suurem võimsus läbi lasta, on ta sammuti pilbasteks või vähemalt "probleemne" sõlm.

____________________________
Focus RS
11.02.2009 at 12:21
mart154
 
Lada 2107 1,7i - Moss
sellest samast "e30 difrist" lastakse rahumeeli 400hp läbi :)
11.02.2009 at 12:29
Garfield
  
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
mart154: sellest samast "e30 difrist" lastakse rahumeeli 400hp läbi :)
Noh, ja originaalis on palju? 325 oli 170 ja mõni kangem mudel ehk 200??? Vahe ju 2x? Aga jutt käis 2x piiri ületamisest, ehk praegusel juhul räägiks juba 500hp asjast?

____________________________
Focus RS
11.02.2009 at 12:33
Raceboy
 
Lada 2107 1,7i - Moss
U. 450 hj juures igatahes hakkas kapitaalremonditud E30 LSD differ suht normaalse igapäevakasutusega kolksuma (M30B35 turbo). Järske starte ei tehtud.

Mingi aja peab see Lada differ vast vastu 2x suurema jõu juures, aga vaks vahet on ka, kas tegu vabalthingava 150-160 hj või turboga saadud 150-160 hj-ga, kuna viimasel on momenti oluliselt rohkem ja just see lõhub jõuülekannet.

____________________________
www.vems.ee
11.02.2009 at 13:06
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Ma vahepeal jälle vana hea Google abiga niipalju targemaks saanud et hüpoidi kaob kuskil 3...4%, tagasilla laagritesse veel kuskil 1%.
Tagasillaõli jahutuse kit'id hakkavad 1200st daalast, asjalikumad 2k ja üle - teisiõnu kui mul seda vaja on, tuleb ise meisterdada.
Osad on termostaadiga, mille avanemistemp. 175F (ca 80C kraadi). Ford oma (vististi Mustangi siis) tagasildade puhul hoiatab temp-ide 230F ja edasi eest (ca 110C). Spets pumbad 2 gallonit minutis ja hind mitusada $ - vaja oleks midagi odavamat.

Nüüd ei oleks muud, kui otsida odavad asendused neile asjadele.
11.02.2009 at 13:18
vvt
  
Lada 2107 1,7i - Moss
Eks see hj kandmine sõltub sellest, kuidas seda tarvitada. Soomeri autol osutus NA 500 hj (kus ei ole suurt üle 500 Nm) juures kõige suurema korpusega BMW differ nõrgimaks lüliks. Kiirenduse/tänava autosid on kellega tehtud ka 1000+hj (800+Nm) ja keegi väga ei karju. BMW-l on neid difreid kolme eri suurust ja E30 all kohtab tehasest maksimaalselt keskmist.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.02.2009 at 13:21
mart154
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Total OT... :D

Ma ei tahtnud igasugu internetihobujõude siia foorumisse tuua, aga "meerikamaal" on antud difrile ka kõvasti rohkem jõudu näidatud... Nii, et poolteljed murduma hakkasid, ja kardaanid sõlme minema :)


Ja Eesti kogemusest... Väiksema korpusega differ, mida pannakse näiteks 318i alla :D
Kannatas 472hj/347kw@6000rpm ja 622nm@4700rpm rattast.


Iseasi on muidugi jah, kui pika aja jooksul see kestaks, ja mis juhtuks antud isendi temperatuuriga ringrajal ~1h järjest paarutades.
11.02.2009 at 13:24
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Raceboy:
Mingi aja peab see Lada differ vast vastu 2x suurema jõu juures, aga vaks vahet on ka, kas tegu vabalthingava 150-160 hj või turboga saadud 150-160 hj-ga, kuna viimasel on momenti oluliselt rohkem ja just see lõhub jõuülekannet.

Diffri puhul pole vahet kas see 160hj tuleb turbo- või aurumootorist. Käimakott on see, mille ülekanded on erinevad vastavalt jõuallika pöörlemissagedusele.
11.02.2009 at 13:26
Garfield
  
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Moss: Nüüd ei oleks muud, kui otsida odavad asendused neile asjadele.
Mul oli auto sileda põhjaga ja tagasild nö. kaetud. Sellest ka see kuumus, kuigi üks õhukanal jooksis reduktori peale.
Aga kuumuse vastu aitaks see, kui sinna sillatalale mingit jahutusribisid installida ehk jahutavat pindala suurendada ja kui veel õhuvool tagada silla peale siis peaks esialgu ehk aitama? Muidugi peab seda silmas pidama, et kuumus on ikka pideva kiirestisõitmise probleem, kiirendusvõistlusel (kogu asi 13 sek) ei ole üldse probleemi (või hoopis vastupidine, sest ketastega LSD peab "töösoe" olema).


____________________________
Focus RS
11.02.2009 at 13:26
Lembit
Lada 2107 1,7i - Moss
Peaülekannete kestvuse kohta näide reaalsest elust:
Sapaka 30 hj mootorile disainitud peaülekanne pidas Estonia vormelis 140 hj mootori taga vastu terve hooaja, 160 hj mootori taga terve nädalavahetuse ja 180 hj mootori taga u 5 min.
11.02.2009 at 13:33
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
mart154: Ja Eesti kogemusest... Väiksema korpusega differ, mida pannakse näiteks 318i alla :D
Kannatas 472hj/347kw@6000rpm ja 622nm@4700rpm rattast.

See Nm ei tundugi enam nii suur, kui mõelda et Lada saadab esimesel käigul peaaegu 400Nm kardaanimööda teele. Korruta see tagasilla ülekande arvuga (mul valida 3,9 ja 4,44 vahel).

EDIT: OK, nüüd võrdlesin ise natuke valesti. 622 sellest N-njuutonist mis mootor annab, teeb kasulikku tööd.
11.02.2009 at 14:43 1 edit. Last edited 11.02.2009 at 14:48 by Moss
Jesper
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Hiluxi sild alla ning kestab maa ja ilm.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.02.2009 at 15:18
vvt
  
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Moss: See Nm ei tundugi enam nii suur, kui mõelda et Lada saadab esimesel käigul peaaegu 400Nm kardaanimööda teele. Korruta see tagasilla ülekande arvuga (mul valida 3,9 ja 4,44 vahel).

??? Dünamomeetri Nm ratastel on mõõdetud ju otsekäiguga, mitte esimese käiguga.

Teiseks on väga suur vahe, mismoodi see 160 hj toodetud on. Kui see on sul turbodiislist toodetud, siis on Nm vähemalt 340. Kui on toodetud tjuunitud Lada vabahingavast, siis neid Nm-e on poole vähem. See "kannatab x hj" teema on üldse totter jutt. Nt WRC autol on kah esmapilgul tühised 300 hj, aga momenti 500 Nm.

Ehk kui sa hakkad mingit 300+Nm turboautot ehitama, siis on soovitatav kohe võtta mingi teise auto powertrain mootorist tagasillani, mis selle välja kannatab, mitte hakata saatust trotsima mingitest puralura materjalidest ja tehnoloogiaga ehitatud vene tehnikaga. Siia juurde lisada veel totaalne allakäik vene autoosade kvaliteedis. Ladale on ju Fiati osade panemise kogemus täiesti olemas.

Ehk kui sa ehitad 160 hj/alla 200 Nm vabahingava auto, siis lase Lada asjadega käia, igasugu LSD-d ja värgid on odavamad kui lääne masinatele. Kui ehitad 300+Nm turboautot, siis viska need vene agregaadid heaga metsa, sest nende arendamiseks kulutad sa hulga raha, kuid vastu nad ei pea.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.02.2009 at 16:55 1 edit. Last edited 11.02.2009 at 16:56 by vvt
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Lada sild jääb. Eks viskan temp. anduri sisse ja vaatan, mis õli teeb peale 1; 5 ja 10 ringi.
Kui ikka kuidagi ei saa, võtan teise ootel projekti alt sõltumatu tagasilla kus sees olemas juba nii LSD kui aux. õlipump stockis.

BMW võib ju hea auto olla aga kui ta minus ühtainsamatki emotsiooni ei tekita...
11.02.2009 at 17:28
vvt
  
Lada 2107 1,7i - Moss
Mina sain õnneks vene autodega oma vitsad ruttu kätte ja seetõttu jäi hulk raha kulutamata ja hunnik vähekasulikke kogemusi saamata. Mosse käiguosa laguneb õnneks veel kiiremini kui Lada oma ja kui hästi natuke järgiaidatud mootoriga oli igapäevakasutuses juba aastas kaks käigukasti remonti ja poolteljed kindel taks. BMW'del pole ma veel suutnud käiguosast jagu saada (kui paar odavat sidurit alguses välja arvata). Kui kunagi peaks mossega näpud sügelema hakkama, siis kui selle mootorist saaks veel midagi teha, siis käigukast ja tagasild tuleb küll teised otsida - see kooliraha sai kunagisest väiksest palgast valusalt ära makstud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
11.02.2009 at 17:54 1 edit. Last edited 11.02.2009 at 17:56 by vvt
uzzac
 
Lada 2107 1,7i - Moss
ega see lada tehnika ei kesta alla 160hj ja 160nm nagu minu puhul see oli..

uus kast pidas 5 ringi siis 4 käik sees ei püsinud ja sild hakkas ka peale 10.dat ringi hulguma...fordi T9 kast ja Volvo 240 sild on see mis meil pidama jäi..kui tahad inffi siis PS
11.02.2009 at 17:59
vvt
  
Lada 2107 1,7i - Moss
No kui pole mingeid klassinõudeid a'la autol peab olema sama tootja mootor, siis kui kogu veovärk tuleb külge aretada, pole teema algatajal lada mootorit kah sügavat mõtet alles jätta. Pole ju mõtet ehitada 160 hj mootorit, millega tänaval sõita ei saa ja mida saab kaks korda aastas ringi lapata kui sellest võimsusklassist leiab vabalt mootoreid, millega võid igapäevaslt ummikutes jukerdada ja kus pole vaja muud kui õli vahetada.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.02.2009 at 17:07
TCOFF
Lada 2107 1,7i - Moss
Siin on ühele siksile Nissan 200sx tehnika peale sobitatud ja nagu näha, siis suurema vaevata. Samas oleks 160 töökindlalt töötavat hobust juba ~20k eest olemas(avariiline 200sx) ja kuni 250hp saab väga odavalt edasi minna. Kuigi omanikul vist kindel plaan algse tehnika juurde jääda.
16.02.2009 at 18:40
hents99
  
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Garfield:
quote:
Moss: Nüüd ei oleks muud, kui otsida odavad asendused neile asjadele.
Mul oli auto sileda põhjaga ja tagasild nö. kaetud. Sellest ka see kuumus, kuigi üks õhukanal jooksis reduktori peale.
Aga kuumuse vastu aitaks see, kui sinna sillatalale mingit jahutusribisid installida ehk jahutavat pindala suurendada ja kui veel õhuvool tagada silla peale siis peaks esialgu ehk aitama? Muidugi peab seda silmas pidama, et kuumus on ikka pideva kiirestisõitmise probleem, kiirendusvõistlusel (kogu asi 13 sek) ei ole üldse probleemi (või hoopis vastupidine, sest ketastega LSD peab "töösoe" olema).



Täna tõstuki peal sai uuritud selle lada tagasillatuulutust. Kui suunata õhutustorud (nagu esipiduritele jooksevad) tagasillale, lisada mõned "ribid" ja kasutada mingit paremat õli, siis peaks küll toime tulema.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.02.2009 at 19:56
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Lembit: Eesti ringrajasõitu on peaga mõtlevaid mehhaanikuid hädasti juurde vaja. Kui tahad, siis saame ka "praktikale" võtta :D:D:D


Kui see oli nüüd tõsine pakkumine, võiks asja veidi ii-meilitsi arutada.
17.02.2009 at 11:44
Lembit
Lada 2107 1,7i - Moss
quote:
Moss:
Kui see oli nüüd tõsine pakkumine, võiks asja veidi ii-meilitsi arutada.

Tõsine ikka. Email siit vasakult täitsa toimib.
17.02.2009 at 12:16
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Ühel ja teisel põhjusel tuleb nentida et sel suvel arvatavasti ülerõhumaailma ukse vahele oma jalga ei pressi, kuid võibolla tuleb siis sellevõrra natuke parem ehitan/sõidan suhtarv.

Samas oli täna jällegi ka hea päev - auto käivitus üle pika-pika aja ning selle mootori ja MS juhtajuga siis esimest korda. :)

22.03.2009 at 18:42 1 edit. Last edited 23.03.2009 at 16:55 by Moss
Moss
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Eelmise neljapäeva hommikul jõudsid mu töölaua peale Brembo B-osa pidurikettad. Ei miskit ulmet, lihtsalt loodan et selle materjal etem kui tänapäevasel küsitava kvaliteediga OEM jupil....

...aga sitt lugu on see, et sama töölaua peale ilmus lõunaks ka teatis minu töölt koondamise kohta. Teeb ikka meele mõruks küll krt. Ütleme nii et enne sügist ma ei pidanud sellist asja väga tõenäoliseks kuna puhkused ja asjad tulemas. Varuosade laos, kus on muidu 3 meest, annab ühe puudumine kohe tunda aga seda ma ei arvestanud, et teisest majast on võimalik üks laomees asemele suunata.... homme on viimane päev.

...mis tähendab et selle Lada igasugune sportlik kasutamine eeloleval suvel on väga-väga vähetõenäoline :(
Hea seegi kui ei pea sügisel hakkama toiduraha pärast pilpaid uuesti maha müüma....
30.03.2009 at 19:43 1 edit. Last edited 30.03.2009 at 19:44 by Moss
Raceboy
 
Lada 2107 1,7i - Moss
Väga kahju kuulda. Loodetavasti olukord paraneb sul nii et tekib võimalusi autoga rajal käia.

____________________________
www.vems.ee
30.03.2009 at 19:45
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2107 1,7i - Moss   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.