register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas  
Poster Message
BSRcar
 
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Sai suvel ostetud paljukiidetud tuuleklaasi nanokate Würth tootenr 0893 012 400 mis peaks aitama vihmaveel kiiremini äravoolata klaasilt, ilma et suurt vajadust kojameeste järgi oleks. Eile Võru noortelallilt tagasisõites oli viimane piisk minujaoks ja otsustasin teie arvamust ja kogemusi sarnaste toodete suhtes küsida. Kasutatakse ju rinkamasinatel ka päris palju sellist keemiat.
Niisiis sai suvel oma auto aasta vana esiklaas sellega kokku tehtud. Esimene ehmatus oli kui vihmapiisad kogunesid klaasile suurteks piiskadeks ja kihutasid sõidukiirusega võrdselt klaasilt üles.. see hakkas silmi jubedalt väsitama.. kui midgai koguaeg ees virvendab. Järgmine asi siis et juhupoolne kojamees pühkis ilusti vee ära aga tagasitulles oma algasendisse hakkas jama. Klaas oli liiga kuiv ja hüplikult ja põrisevalt tegi seda . No nii 5 korda jättis pikisuunalised veetriibud. teadupärast kumm ei libise mööda kuiva pinda. Tõenõoliselt kaasneb sellega ka kojamehe hoovastiku kiirkulumine kui koguaeg väriseb.
Niih.. aga nüüd asja juurde. Sügisepoole kui hakkas aine maha kuluma klaasipinnalt siis tekkisid laigud. Nagu oleks rasvane klaas. Ja tänase päeva seisuga ongi esiklaasil laigud. Sõites pimedas ja vihmas siis kojameeste tööpiirkonnas ja just juhi vaateväljas on nagu rasvased laigud millelt kojamehed ei pühi vett. Vastutuleva auto tulede abil muutuvad need rasvased veelaigud läbinähtamatuks. Ehk siis mingi hetk sõidad aimates teed. Mitteükski puhastusvahend ei ole suutnud neid laike eemaldada. Rääkisin Würthi tootejuhiga. Kohe õeldi et mul on vanad kojamehed ja ma olen ise valesti paigaldanud ja üldse on minu viga kõigis asjades..
Lõpuks oli soovitus kasko kindlustusega uus klaas võtta ... Ehk siis peksa klaas sisse . Parim soovitus minuarust et probleemi lahendada.
Ühe teise Würthi töötajaga rääkides sain teada et ühel masinal oli veel olnud sama jama ja oligu lahendus uus klaas.
Õnneks ei ole mul Hummer mille esiklaas maksab 17000.- eeku. Volvo klaas on kuskil 6000.- eeku niiet kergelt pääsend:)
( Vähemalt lubatud toime oli ainel olemas et vett tõrjuda ;) )
Millised on siis Teie kogemused igasugu keemiaga?

____________________________
BSR tuuning Eesti esindus !!! Dream Car OÜ Tel. 505 6057 //
MTÜ Võidusõiduabi www.racehelp.ee
25.01.2009 at 17:16
raimo_r
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Statoili survepesus pandava vahaga täpselt sama jama. Avastasin selle juba üle aasta tagasi. Imho ainuke lahendus ongi seda vaha koguaeg peale hõõruda, siis neid laike ei teki.
Vähemalt selle Statoili vaha kulutavad kojamehed lõpuks ära aga ainult oma tööpiirkonnast ning foorumeid lugedes on see vaha kulumisel tekkiv pimestusefekt iga vahaga.

Eile läksin uut autot veidi puhtamaks laskma ja võtsin just pronkpesu, kus vaha sees ei ole ja guess what - ikka lasti seda vaha peale.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
25.01.2009 at 17:30 1 edit. Last edited 25.01.2009 at 17:34 by raimo_r
imre
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
RainX nimelise tootega sama asi, et jätab rasvased laigud peale. Ise arvasin, et tingitud halvast pealekandmisest, kuid ju vist mitte. Samas ei jäänud need laigud väga pikaks ajaks, ehk kulus üsna kiiresti lõpuni. Aga kui ta alguses peal oli ja ilusti töötas, siis mulle meeldis.
25.01.2009 at 18:12
matukas
  
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Isiklik arvamus:


pole olemas veel normaalse raha eest sellist keemiat, mis klaasi omadused pärast selle valmistamist parandab.
Igasugune 'teleturu' lausetega tootemüük tekitab minus trotsi. Kainelt kaalutlev inimene näeb sellest jama läbi.
Kindlasti on olemas vingeid asju, kuid need maksavad vinget raha.

Minul, kui prillikandjal, õnnestus leida alternatiiv - polariseeriva klaasiga prillid. Ja pole peale seda ostu pidanud mõtlema enam klaasijamadele.

Igasugune keemiaga rahvatarkuse tasemel jamamine ei pruugi lõppeda hästi.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
25.01.2009 at 19:08
HrHunt
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Seda kraami tuleb lihtsalt regulaarselt uuendada. Kui selleks raha pole ei tasu kasutamist alustadagi. Mulle ntx see "üles jooksvate piiskade" värk väga meeldib, värske vahaga (Nano Si Active) sõitsin julma padukaga mitusada km kordagi kojamehi kasutamata, väga vinge värk, eriti kui mingitest bussidest või veokatest mööda panna, "tavalise" klaasi ja kojameestega tekib siis hetk kui mitte kottigi ei näe aga vahaga mitte. Aga jah, nüüd hakkab kah laiguliseks minema, aeg uuendada.

____________________________

25.01.2009 at 20:03
Cardo
 
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
BSR kui sa ainult korra seda peale kandsid, siis soovitan asja korrata.
Kõigepealt kuivas ruumis, auto peab olema kuiv, pese klaas klaasipesuvahenditega ilusasti puhtaks ja kanna 2x uuesti peale.
Ei tasu kohe endast välja minna.
25.01.2009 at 20:36
peep
 
Moderator
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Ma viimastel aastatel olen kõik oma autod kevadel ja sügisel täisprogramm kosmeetikast läbi lasknud ja selle käigus on mh. klaasid nanovahaga ära tehtud. Mis toode konkreetselt ei oska öelda aga suure tõenäosusega on tegu profisarja tootega. Toimib küll, kuigi esiklaasilt ta kulub kiiresti maha meie sodistes oludes. Saksas Evo peal kestis nagu kauem. Plekke pole täheldanud, kui ükskord sai mingit eriti kaua kestvat vaha lastud peale panna ja siis tõesti kippusid kojamehed häält tegema ja ebaühtlaselt käima. Edaspidi lasin natuke vähem "kanget" ainet kasutada ja enam pole seda probleemi täheldanud.

Üldiselt ma pole väga kindel, kas sellest asjast ka reaalset abi on aga noh, kui juba tehakse kõik pinnad vastavate vahenditega üle, las siis olla klaasid ka ja eks ta alguses tundub hää, kui vesi klaasilt iseenesest maha jookseb.
25.01.2009 at 21:38
HrHunt
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
peep, see kraam ongi Nano Si Active, käin samas kohas :) ise arvan sedapsi et see kaitseb klaasi pisut ka kojameeste nühkiva tegevuse jms välismõjude eest. Enda autol on pandud ka küljeklaasidele ja seal püsib kiht ideaalselt ning teeb oma tööd, vihmase ilmaga super väljavaade.
Mitte et ma otseselt mingit promo teeks aga kõik see nano-stuff alates vahadest lõpetades lapikestega on tegelt üsna asjalik, kui läheneda teemale rahulikult ning mitte oodata mingit imet. Ootan huviga millal asi jõuab niikaugele, et juba algmaterjal sääraseid omadusi evima hakkab, kogu see auto värvimise tehnika jms on hetkel küll ikka TÄIELIK kräpp, karjuvalt oleks vaja mingeid uusi materjale ja lahendusi :(

____________________________

25.01.2009 at 22:01
uzzac
 
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
ise olen nii rinka masinal kui ka tänava autodel kasutanud turtle waxi rain repellent-it...väga rahul tootega...samas tuttav hõõrus selle oma uues madza 6 klaasile ja osutus täielikuks jamaks...seni parim soovitus on osta normaalsed kojamehed :D
25.01.2009 at 22:29
Pierre
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Ma olen katsetanud igasugust autokeemiat nii "sisse võttes kui peale määrides", kuna see hea ja odav trikk.
mingit Nano asja ei osta, saab odavamalt, nimeks on "Speed Wax", ja on ta n.ö. aerosool.
Aitab nii kerele (võtab lahti ka pigi), kui ka akendele. Värvivaha kasutan ainult talvel.

Sõitsin AC miili vihmaga ja ilma kojameesteta. Ainuke viga mille ma tegin oli see, et lükkasin enne starti svammiga juhipoolt "veest puhatamaks" ja koos sellega pühkisin ära ka osa vaha.
Kuid ikkagi jooksis vesi selgelt üle klaasi ja katuse, väikeste piiskadena.

See, et vaha kasutamisel klaas tuleb ära vahetada ei mahu minu pähe kuidagi. Noh rahameeste asi vb ;).

Krt koolis õpetati juba piisavalt keemiat, et noh...isegi kui ei viitsinud õppida, siis no midagi jääb ju külge ikkagi kui kohal juba oled?

Üldiselt enne kui klaasi vahetama hakkad, võta ühendust, ma võtan sul igasuguse vaha sealt maha ;).
26.01.2009 at 02:15 2 edits. Last edited 26.01.2009 at 02:28 by Pierre
Crac
  
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Paar aastat tagasi kasutasin W124 kerega mersu esiklaasil (mersul üks suur kojamees ja suure vihmaga jääb hätta) Statoilis müüdavat turtle wax toodet - mingeid defekte klaasile ei tekkinud ning kojamees töötas hästi. Kuna olin eelnevalt kuulnud jutte, et see keemia pidi esiklaasi ära rikkuma jälgisin esiklaasiga toimuvat päris pingsalt (mul muidugi ei olnud täiesti uus esiklaas). Keemia kulus klaasilt suhtkoht kiiresti maha ning esimesel korral tegin aine pealekandmisel vea, mistõttu jäi klaas hallikalt udune aga see sai lihtsalt korda.

____________________________
Audruring: 1.35.0 - S14 200SX LS2 V8
Estring: 1.04.0 - S14 200SX
27.01.2009 at 19:01
BSRcar
 
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
quote:
Pierre: Ma olen katsetanud igasugust autokeemiat nii "sisse võttes kui peale määrides", kuna see hea ja odav trikk.
mingit Nano asja ei osta, saab odavamalt, nimeks on "Speed Wax", ja on ta n.ö. aerosool.
Aitab nii kerele (võtab lahti ka pigi), kui ka akendele. Värvivaha kasutan ainult talvel.

Sõitsin AC miili vihmaga ja ilma kojameesteta. Ainuke viga mille ma tegin oli see, et lükkasin enne starti svammiga juhipoolt "veest puhatamaks" ja koos sellega pühkisin ära ka osa vaha.
Kuid ikkagi jooksis vesi selgelt üle klaasi ja katuse, väikeste piiskadena.

See, et vaha kasutamisel klaas tuleb ära vahetada ei mahu minu pähe kuidagi. Noh rahameeste asi vb ;).

Krt koolis õpetati juba piisavalt keemiat, et noh...isegi kui ei viitsinud õppida, siis no midagi jääb ju külge ikkagi kui kohal juba oled?

Üldiselt enne kui klaasi vahetama hakkad, võta ühendust, ma võtan sul igasuguse vaha sealt maha ;).

Olen proovinud klaasi puhastada järgmiste ainetega ; nitrolahusti, piiritus, eeter, bensiin ja veel lisaks igasugu naturaalseid ja lahustibaasilisi pesuaineid.
Asjatu vaev.. laigud on endiselt klaasil.
Päris huvitav oleks teada millega võtaksid selle vaha maha.. ega vist palju pole jäänud enam aineid. Enamusega juba proovitud klaasi puhastada.

Proovimata on veel mõne abrasiivainega poleerida klaasi.


____________________________
BSR tuuning Eesti esindus !!! Dream Car OÜ Tel. 505 6057 //
MTÜ Võidusõiduabi www.racehelp.ee
31.01.2009 at 19:54 1 edit. Last edited 31.01.2009 at 19:57 by BSRcar
Cardo
 
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Ot ot ot , nüüd proovi klaas uuesti selle ainega katta, on sul miskit kaotada ?
31.01.2009 at 20:06
anryo
  
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Atsetoon?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
02.02.2009 at 13:33
Pierre
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
quote:
anryo: Atsetoon?

just täpselt ja katsetada võib ka veel mõningaid sellele lähedal olevaid aineid.
päris H2SO4´ja ei soovitaks muidugi ;)
02.02.2009 at 14:00
sallu
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Tere, Lugesin sinu muret, ma ise tegelen sellise spetsiaalse klaasivaha maaletoomisega. Tegemist on Soomes arendatud tootega, mis ei põhine nanotehnoloogial ja on Soomes ühe teadlasepoolt 40a tööga väljatöötatud. Tode millele tootja ja maaletooja anname Eestis garantii 20000km, kui selle ajajooksul peaks midagi valesti minema, või toode ei toimi siis maaletooja tuleb ise oma käega teeb klaasi üle. Soomes on vastavalt 30000km garantiid. Toodet kasutab ntx NASA oma tegemistes. Tegemist on siis DIAMOND klaasivahaga. Mix sulle sellest kirjutasin, siis tootega tuleb kaasa klaasi süvapuhastusaine, millega ma usun et 90% kindlusega saan ma sul klaasilt selle nanojama eemaldada. kui huvi siis pane meili sallu@driftime.ee või helista 5289380

Teistele huvilistele siis toode koos paigaldusega maksab sõidukal 500.- sis küljeklaaside ja peeglite tegemist ja bussidel ja maasturitel siis 700.- Tootega kaasneb kõva kokkuhoid klaasipesuvedeliku ja kojameeste näol. Plus turvalisuse aspekt.

____________________________
veee8
01.07.2009 at 11:44 1 edit. Last edited 01.07.2009 at 11:47 by sallu
kivialune
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Lennukitel kasutatakse ka "klaasi vahatamist", sest suurel kiirusel pole kojameestest just abi. Vana võeti maha peene poleerimise pastaga. Ja kui liiga paksu kihi peale panid, siis oli selleks aine millega sai kihti õhemaks, sest muidu jäädki poleerima ja klaas jääb udune.

Arvan, et sellegi mahasaamisel aitab poleerimispasta (näiteks sama, millega antakse lõppläige värvile)
02.07.2009 at 22:19
lennukiga
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Alates ca 300km/h kaob see vihmapiiskade mure lennukitel üldse ära.
03.02.2010 at 04:16 1 edit. Last edited 03.02.2010 at 04:18 by lennukiga
Märt
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
quote:
sallu: Tere, Lugesin sinu muret, ma ise tegelen sellise spetsiaalse klaasivaha maaletoomisega. Tegemist on Soomes arendatud tootega, mis ei põhine nanotehnoloogial ja on Soomes ühe teadlasepoolt 40a tööga väljatöötatud. Tode millele tootja ja maaletooja anname Eestis garantii 20000km, kui selle ajajooksul peaks midagi valesti minema, või toode ei toimi siis maaletooja tuleb ise oma käega teeb klaasi üle. Soomes on vastavalt 30000km garantiid. Toodet kasutab ntx NASA oma tegemistes. Tegemist on siis DIAMOND klaasivahaga. Mix sulle sellest kirjutasin, siis tootega tuleb kaasa klaasi süvapuhastusaine, millega ma usun et 90% kindlusega saan ma sul klaasilt selle nanojama eemaldada. kui huvi siis pane meili sallu@driftime.ee või helista 5289380

Teistele huvilistele siis toode koos paigaldusega maksab sõidukal 500.- sis küljeklaaside ja peeglite tegemist ja bussidel ja maasturitel siis 700.- Tootega kaasneb kõva kokkuhoid klaasipesuvedeliku ja kojameeste näol. Plus turvalisuse aspekt.

Mul on autol peal mingi DIAMOND Gloss asi, kas see on samane, mida Sina esindad?

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
03.02.2010 at 15:32
anryo
  
Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas
Seda Sallu ainet ma julgen küll soovitada kahe käega! Minge käige ära ja siis näete KUI suur vahe nende bensukas müüdavate vahenditega on! :rolleyes

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
05.02.2010 at 14:35 1 edit. Last edited 05.02.2010 at 14:36 by anryo
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Tuuleklaasi nanokate = rikutud klaas  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.