Poster |
Message |
Gsinut |
N rühma Evo tutvustusvideo
Tutvustame N rühma rallikat. Andrus Laur räägib mis on selles klassis lubatud ja mis keelatud ja uurime autot nii pealt, alt, seest kui ka kapoti alt: http://tv.motors24.ee/artiklid/Autosport/Ralli/4436-Xtreme+Motors+-+N+ruhma+Mitsubishi+Lancer+Evolution.aspx |
18.11.2008 at 10:06 |
1 edit. Last edited 18.11.2008 at 10:07 by Gsinut
|
peep Moderator |
N rühma Evo tutvustusvideo
Ma olen suur Evo fänn just sellel põhjusel, et tegu on tänavalegaalse masinaga, mis sõidab kiiresti ilma oluliste ümberehitusteta ja mis ka kannatab pikaajalist piitsa andmist ilma probleemideta - tehnika on pea pommikindel. Lisaks, temaga kiirelt sõitmine on fun-fun-fun ! Tõsi, niisama kulgemise jaoks on oluliselt paremaid ja ökomaid autosid olemas. |
18.11.2008 at 21:28 |
|
JustMe |
N rühma Evo tutvustusvideo
Olgem ausad, Evo on siiski suunitletud kiiresti sõitma lahtisel pinnasel. Peep, sa oled siiani oma autot valesti kasutanud
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
18.11.2008 at 23:02 |
|
peep Moderator |
N rühma Evo tutvustusvideo
Pigem on nii, et Evo suudab asfaldil sõita sama kiiresti kui enamus 2-5 korda kallimad sportautod, kuid lahtisel pinnasel on tal ainult üks võrdväärne vastane, Impreza. Lihtsalt libeda peal sõitmine on ehk rohkem tema iseloomule sobiv.
See siis väga üldistatult, lihtsalt mulle on siiani veidike mõistatus, kuidas ühest täiesti eimidagiütlevast jaapani väikeautost saab ehitada pädeva sportauto ?
Muide, igaks juhuks mainin, et minu Evo on hetkel müügis, kuna ma otsustasin, et ta on liiga uus ja korralik seest tühjaks viskamiseks ja puuri installiks. Kuulutus on siin. Et Eestis on majanduskriis ja auto on spetsiifiline ning kallis (st. maksab üle 10 000 krooni), siis otsin ostjat pigem Saksast. Aga kui keegi tunneb huvi, siis võib mulle helistada - number on profiilis ja hind on mõnevõrra soodsam kui seal kuulutuses. Siia teemasse palun sellega seoses küsimusi mitte postitada, kuna see pole minu auto müügiteema vaid Evo poolehoidjate kiidulaulu teema. |
19.11.2008 at 09:38 |
|
matukas |
N rühma Evo tutvustusvideo
quote: peep:...See siis väga üldistatult, lihtsalt mulle on siiani veidike mõistatus, kuidas ühest täiesti eimidagiütlevast jaapani väikeautost saab ehitada pädeva sportauto ?...
Ma olen kusagilt kuulnud/näinud/lugenud (täpselt ei mäleta), et Lancer Evo kerel pole tavalise Lancer-i kerega midagi pistmist. Kui see vastab tõele, siis pole ka midagi imestada, sest juhitavuse üheks alustalaks on ka kere/raamistik.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
19.11.2008 at 20:23 |
1 edit. Last edited 19.11.2008 at 20:24 by matukas
|
peep Moderator |
N rühma Evo tutvustusvideo
Kerekandmik on minu teada suures joones sama aga Evo'l on oluliselt rohkem keevituspunkte ehk jäigem on ta kindlasti. |
19.11.2008 at 22:28 |
|
JustMe |
N rühma Evo tutvustusvideo
quote: peep: Kerekandmik on minu teada suures joones sama aga Evo'l on oluliselt rohkem keevituspunkte ehk jäigem on ta kindlasti.
Kere ise peaks olema jah sama, kuid keevitusi on rohkem ning ka tugevdusi . Nt. tagumise istme taga on diagonaalis tugevdused, mida tavalisel lanceril ei ole.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
19.11.2008 at 22:33 |
|