register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 9 10 11 12 13 14 15  
Poster Message
-fred-
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
bagiauto: Tekkis veel üks küsimus- kas rinkas selle Lada esimese käänaga pole probleeme olnud?
Kunagi ammu kasutati tagavedustel bagidel ees sellist käända (nõuka ajal, kui muud võtta polnud), ja nendega oli üks pidev häda. 500 kg kaaluval bagil, millel lisaks veel enamik massist oli taga murdus neid kui mitte iga sõit siis iga mõne sõidu tagant. Lõpuks treiti kääna küljest võlli osa välja ja asendati see tanki torsioonist treituga, ning keevitati mõlemalt poolt kääna külge kinni- siis saadi need võllid pidama. Rinkas pidurdades ja kurvi võttes peaksid mõjuma päris suured jõud ja kui see võll ei purunegi, siis läbi võib see ikka painduda... Läbi paindudes on oht et ketas loperdab veidi suport suhtes ja surub suporti kolvid kaugemale. Tekib suur pedaali lõtk. Ujuv ketas peaks ka selle vastu aitama.
Lada käänmikud on kasutusel ka minu Estfieldil (nagu ülejäänutelgi) ning siiani pole nendega probleeme esinenud. Viimasel OT-l istus kõrval ka 115kg-ne kaassõitja, kokku siis 570+85+115=770kg. Kaspari autol on muidugi ratta väljanihutus 50mm suurem ning auto ka pisut raskem ja seega esiteljes tekkiv paindemoment üksjagu suurem. Murduma kipuvad need teljed rallimeestel, kes rööpme väga laiaks ajavad ja on ka löökkoormused seal suuremad.
Muide veel sel aastal on mul plaanis Lada käänmiku väsimustest teha.
20.05.2013 at 22:54
-fred-
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
bagiauto: Niipalju kui mina tean tuleks vaadata 2... algavate alumiiniumisulamite poole...
Kuumuskindlus on neil ju praktiliselt sama, tugevus samas väiksem.
Tead Sa mingit konkreetset 2000 seeria sulamit?
20.05.2013 at 23:02
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Rahu nüüd härrased. Päris rumalad me ikka ka pole :) Materjali täpse koodi jään võlgu, aga tegu on Alumec-iga kindlasti.

Käänmike on murdunud küll. Korra Pärnu vanal rajal S-kurvis täie hoo pealt. Üsna huvitav oli mõneks sekundiks. Nüüd vahetame paari aasta tagant nad lihtsalt profülaktika korras välja.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.05.2013 at 23:09
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
Tead Sa mingit konkreetset 2000 seeria sulamit?

Tean, aga see teadmine ei kuulu päris mulle...
20.05.2013 at 23:13
-fred-
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
uzzac: Rahu nüüd härrased. Päris rumalad me ikka ka pole :) Materjali täpse koodi jään võlgu, aga tegu on Alumec-iga kindlasti.


Alumec 89 on see.
20.05.2013 at 23:15
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Lühidalt läks sedasi - Trennides timmisime autot ja harjusin rajaga. Reedel kvallis sõitsin niiskel rajal tutika slikiga välja II aja ja vihmasesse starti läksin juba vihmakatel. Stardis avastasin, et kojamees ei tööta enam, mis tegi sõitmise päris tülikaks. Finišisse jõudsin IV kohal, mis arvestades konkurente on väga kõva sõna. Laupäeval oli õnneks kuiv ja stardiruut oli eelmise sõidu aegade põhjal, ehk IV taas. 3 konkurenti kooles ära ja finišis taas IV. Omas, 1600, arvestuses sõitsin uhkes üksinduses ja seega 2 x I koht :) Pikemalt pajatan juba Petrolheads.EE vahendusel ja väike videomontaaž ka parasjagu pooleli. Parim ringiaeg jäi 1.27,458.



Tulemused - BalticOpen

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
17.06.2013 at 10:58
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Tegelikult soovisin teises stardis 1:26.9 ära teha, aga bemmimehed võtsid ajavõtu majaka maha, sest nende päev oli läbi ja päris tunde järgi ei tahtnud punnitada. Oleks näinud, et vaid 0.4 sekki puudu, siis oleks gaasi juurde pannud. Eks OpenTrackil saab uuele katsele minna, vaja ju Top50 tabelis korrektuure teha :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
18.06.2013 at 09:13
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
18.06.2013 at 12:26
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Vinge värk !!! Aga kahju, et keegi rohkem 1.6 klassi ei viljele...
18.06.2013 at 23:52
Henri_
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
No tegelt viljeletakse, kõik peale Kaspari ja Meelise kolisid Kumho Challenge'sse üle, mille tehnilised tingimused on samad, kuid rehv ühine. Baltic Open pakub võimalust slikiga jätkata ja aktsepteerib põhimõtteliselt kõiki autosid, mis ohutusreeglitele vastavad.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
19.06.2013 at 01:02
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Käisime Riias paarutuamas. Reedel esimestes vabatrennides harjusin rajaga, polnud ju seal 2 aastat käinud. Samuti on vahepeal muutunud ülekanne ja käigud ei olnud teps mitte samas kohas kus harjunud olin. Laupäevane hommikune trenn oli kergelt niiskel rajal, kus käisin ikkagi slikiga peal, et katsetada pidamist juhuks kui stardis sadama hakkab. Kvall juba kuivas ja isiklik rekord 1:35.7, ning kümnes stardikoht 20-st võistlejast.

Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub kahtlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurel määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pidevalt tiksus temp 110c piirimail.

Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõin esimesest sõidust koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht :)

Järgmine start on juba 24. augustil Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.







____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
13.08.2013 at 14:48 1 edit. Last edited 13.08.2013 at 14:50 by uzzac
Erik 78
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kas sul mitte elektriline pump ei olnud... või oli sul see meh. pump seal ainult laagripukiks? E. küsimus, kas lendas elektriline, või originaalne?
14.08.2013 at 08:54
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Esimese etapi sõitsime el. pumbaga. Kuna sellega kõiksus vee temp ühe ringi jooksul ~15c siis Riiaks mõtlesime proovida uuesti originaali. Varem olime ju STD tükiga sõitnud aastaid ja kordagi polnud probleeme töökindlusega. Ainus mure on jahe ilm ja siis tuleb papitükiga radikat kinni katta, mudu jahutab mootori liialt maha @ 50-60c. Trennides ja kvallis oli kõik nagu unenägu, kenasti 80c ja ei grammigi rohkem. Datalogeris oli varasema lainetuse asemel täiesti pulksirge joon. Miks ta lendas ei oska vast keegi kunagi öelda.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
14.08.2013 at 10:09
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Vahepeal on kaks etappi maha peetud. Eelmisel korral ilmnes siiski, et Riia oli mootorile liiga teinud, ning ei püsinud temperatuur vajalikus vahemikus. Kuidagimoodi töristasime lõpuni, et vajalikke punkte koguda.

Nüüd laupäeval, toimus järjekordne kihutamine. Kuna BMW proovimise soov on juba mõnda aega hinges püsinud, siis sai lisaks Ladale jõudu proovitud ka BMW 325 Cupis. Autoks millega rajale läksin oli auto24ringi enda rendikas, mis kunagi kandnud Kolditsa nime. Kvallis Ladaga kolmas aeg, Raivo ja Andrese Camarode järel. BMW-ga õnnestus uisutada kiiruselt üheksandana üle joone. Õudne kuidas need uued Kumhod ikka ei pidanud. Üldse! Teised sõitjad sai kehva rehviga paremini hakkama või oli neil parem seadistus, sest minu bemm ei tahtnud üldse kurvis sirgena püsida.

Esimene start oli Ladaga, kus õnnestus Camarode järel kolmas koht koju tuua. Lõpuks pääsesein 2013 aastal poodiumile! BMW start oli natuke huvitavam, sest esimeses kurvis tekkis paras segadus, ning jäi päris korralikult lõksu. Ühe koha suutsin stardikohaga võrreldes tagasi võtta ja lõpetasin kaheksandana.

Teine start Ladaga tuli BMW omale kohe otsa. Umbes 10 minutit sain vast hinge tõmmata, kui tuli uuesti rooli istuda. Seekord samuti start kolmandast ruudust. Esimesel ringil sõitis Raivo Spin FM kurvis otseks ja lõhkus Camaro ninaosa ning pöördus boksidesse parandama. Edasi sõitsin Andrese järel teisel kohal, ning üritasin rehve säästes lõpuni jõuda. Suur oli minu üllatus kui ühel hetkel seisis Andres oma Chevy kõrval rajaveerel. Edasi püüdsin jamasid vältida ja lihtsalt rajal püsida, ning üle joone tulingi ESIMESENA! See omakorda tähendas, et tõin lõpuks, peale üheksat hooaega koju Eesti Meistritiitli. JUHUU!

Tähistada siiski ei saanud, sest kohe pidi tormama BMW II starti. Ega suurt ei olnud muutunud, sest autol ikka tagaosal pidamist polnud, ning uisutades õnnestus taas ühe koha võrra positsiooni parandada. Üle joone tulime Klaari ja Jugalaga praktiliselt kõrvuti.

Selline sai meie 2013 hooaeg, mis lõpeb ikka maru magusal ja rõõmsal noodil. Näeme jälle aastal 2014!



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
23.09.2013 at 09:53
Raceboy
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Õnnitlused! Näed siis, Nõukogude insenerikunst edestas Lääne kapitalistidest pursuide igandi vastupidavuse poolest! :)

____________________________
www.vems.ee
23.09.2013 at 10:25
peep
 
Moderator
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kui Barum'i aega meenutada, siis bemm libiseski kõvasti ja kui veel seadistus ka optimaalne pole, siis kohe slikiga autost sinna ümber istudes võib libedasõidu koolituse efekt vabalt tekkida.
23.09.2013 at 10:26
Garfield
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
Õnnitlused!!! Sa tegid seda jälle!!! Juhuuuu!!!
Selgituseks, ajalugu kordub. Aastal 1999. tulin Lada-tüüpi masinaga vabaklassi Eesti meistriks samasuguse stsenaariumiga, kus viimasel etapil mõned ringid enne lõppu parkis Hr. Trummal oma M3 raja äärde ja minul jäi ainult vaikselt lõpuni kulgeda.
Kas peaks mingi klubi tegema, kuhu kuuluvad nõukogude-aegse tehnikaga ringraja vabaklassi võitjad? ;)
Edit: link pildile ajaloost (stardirivi enne viimast etappi), loodan, et link võõrale masinale ei too kaasa teemaomaniku pahameelt.
14-aastat tagasi

____________________________
Focus RS
23.09.2013 at 10:57 1 edit. Last edited 23.09.2013 at 11:06 by Garfield
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Esimene sõit seljataga. Neljapäeval alustasime vabatrennides auto häälestamisega, mis võttis õnneks oodatust vähem aega ja viimased sõidud sai juba põhjagaasiga tehtud. Masin toimis ja tuju oli hea.

Reedel, esimeses trennis, murdus alumine šarniiri kinnitus õõtsa küljest lahti ja sõitsin rajalt välja. Tänu ringrajal pesitseva, Jõujaama service kuttide kiirele tegutsemisele, olin kvalifikatsiooniks rajal tagasi.

Laupäeval esimene võistlussõit möödus üsna nukralt, sest tõdesin uuest ja kõrgemast rehvist tingitud puudujääke. Ei astunud auto enam kurvist hästi välja ja käiguvahed läksid üüratu pikaks. Selge on see, et tuleb 4.88 peale tagasi minna.

Pühapäeval hakkas kergelt tibutama ja lootust oli, et nüüd on vähem kahju kehvast ülekande kombost. Võta näpust! Sadu tugevnes ja meie poolslikk Avon oli nagu plastmass kandik rataste all. Igas kurvis oli auto totaalselt risti ja pidamisest võisin ainult unistada.

Tulemust head ei tulnud, aga vähemalt püsis 16v kenasti koos.




____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.07.2014 at 11:05 1 edit. Last edited 02.07.2014 at 12:53 by uzzac
HoCi
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
See ratta lahkumine omalt kohalt võis sel hetkel päris valus olla. Käis kindlasti sada jubedat mõtet läbi, et mis nüüd juhtus? Mul videot vaadates esimene mõte oli see, et keegi lajatas sulle otsa.

EDIT: See evo vend polnud vist väga pädev sõitja või vaevasid teda tehnilised probleemid, et ta nii aeglane oli ja korduvalt spinne tegi?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
02.07.2014 at 12:27 1 edit. Last edited 02.07.2014 at 12:31 by HoCi
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Ega ta tore jah polnud. Algul lõime juba käega, aga hiljem siiski paistis, et midagi hullu otseselt polnud häda ja sai korda.

Evo mees oli esimest korda rajal vist jah. Mitu korda sai teda juhendatud ja lõpuks suutis mõne okei ringi ka sõita. Auto ise 380hj ja nelivedu+täisslikk.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.07.2014 at 12:54
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Taaskord on viimasest postitusest omajagu aega möödas. Sõitmas pole vahepeal käinud, vahetasime vaid ülekande 4.88 vastu tagasi, mis peaks andma parema mineku kurvist välja. Samuti installisime uue mootori, millel nüüd venelaste reissing pea. Kuna rajaaega on ja keeruline mitme inimesega kombineerida, siis võtsime vastu otsuse, et teeme seekord häälestamise dünos. Eile käiski isa koos Albert Särjega Tartu Maaülikooli dünopingis, kus peale 7-t tundi sebimist saavutasime 1.6 16v mootorist tulemuseks 150kw/205hj ja 210nm. Rattase jõuab sellest 133kw/180hj ja 183nm. See tähendab, et antud mootor peaks olema üks võimsamaid omasuguste seas :) Proovime veel see aasta rajale ka jõuda, näpud igatahes sügelevad. Graafikud peaks ka lähipäevil üles saama.

edit.


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
15.10.2014 at 15:57 2 edits. Last edited 15.10.2014 at 16:49 by uzzac
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Sai veel viimast korda pläristamas käidud oktoobri keskpaigas. Nii uue Avoni keskmise seguga pool-sliki, kui vana tuttava Dunlopi slikiga sõitsin pingutamata 1:28.0 aja, mis on vaid 0,7 sek isiklikust rekordist aeglasem. Õhusooja oli vaid 5c ja pidamist suht polnud. See loob uueks hooajaks päris kõrged lootused, äkki meelitab sinna 1:25.9 sisse ikka lõpuks ära. Lootust on :)



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.11.2014 at 11:03
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kaspar sul oli ju ka katkestiga käiguvahetus? Miks siis ülesse käiguvahetusel gaasijalga liigutad?
11.11.2014 at 13:29
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Ei ole katkestit veel installinud. Äkki järgmiseks hooajaks õnnestub midagi välja mõelda.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
12.11.2014 at 20:07
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Ok, siis jäi kuskilt vale mulje. Sul järjestiklülitusega seda väga lihtne teha...
12.11.2014 at 23:14
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 9 10 11 12 13 14 15  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.