register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 8 9 10 11 12 13 14 ..  
Poster Message
T.K
Lada 2101 Coupé Super 1600
kõik on tipp-topp aga kuhu on jäänud 16klapine kaas?
05.07.2012 at 12:14
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Loodame, et täitsa lolliks ikka ei jäänud :)

Pea on kusagil garaažinurgas. Võibolla pole sealgi, kes seda enam mäletab. Lada 16v kaas tuleb liiga kallis ja ei õigusta end ära, sest saadav lisajõud ei kompenseeri nõutavat lisakaalu.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
05.07.2012 at 12:20
Cardo
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Teisipäeval kostus Liguri hoovipeal vabalthingava peenestamist, ega mitte see siis ?
06.07.2012 at 02:06 1 edit. Last edited 06.07.2012 at 02:07 by Cardo
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
Cardo: Teisipäeval kostus Liguri hoovipeal vabalthingava peenestamist, ega mitte see siis ?
Meie auto peenestus Viljandis Särje garaažis.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.07.2012 at 08:46
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kodus käidud, hunnik tööd ära tehtud ka. Pedalboxi saime enamvähem valmis, vaja veel pedaalid pikemaks ja tugevamaks teha, ning silindritega ära ühendada. Lasime mootori mõned korrad soojaks - selles osakonnas paistab kõik toimivivat. Mõni veesärgi klamber tahtis pingutamist, kuid muus osas mootori ümbrus kenasti kuiv ja puhas.



Hunnik pilte ka juurde





















____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
08.07.2012 at 23:39 1 edit. Last edited 09.07.2012 at 00:00 by uzzac
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Sai puhkuse ajal natukene ka auto kallal nikerdatud. Varsti on asjad nii kaugel et saab sõitma minna. Ainus asi mis otsest sõitmist veel segab on piduri- ja siduritorude puudumine.

Igatahes tegime uued pedaalid ja ühtasi pookisin ka laiendid külge. Sai päris kena mu meelest. Kõvasti etem kui eelmiste kandilistega välja nägi. Natuke pidi neile fööniga sooja andma, siis võtsid päris kenasti kere kuju. On nad vist mingile Hondale tegelikult mõeldud.

Pedaalid tulid päris julma välimusega, aga vähemalt on tugevad ja ei paindu läbi.

Pedaalid




Laiendid


Stange pole päris õiges kohas, siis istub praktiliselt ilma vaheta.














____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
26.07.2012 at 20:18
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Alates eilsest on autos toimivad pidurid. Täna katsume siduri ka ära ühendada ja installida uued kütusetorud ja voolikud koos AN liidetega. Kui need tehtud, siis on auto omal jõul võimeline liikuma esimesed meetrid. Seejärel jääb nimekirja veel tuhat pisiasja mis tuleb selle ja järgmise nädala jooksul korda saada. Peaks nagu jõudma, kuigi paistab, et Riias polegi mingit klassi kus rajale tulla :)


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
01.08.2012 at 10:56
rolantsik
Lada 2101 Coupé Super 1600
No siis ju poodium kindel :D
01.08.2012 at 21:43
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Täna sai tegeletud kütuse volladega. Tahtsin torud ka tuppa ära installida, aga nende vollade otste koostamine osutus oodatust keerulisemaks ja ei jõudnudki muud teha.

Pilti kah:







____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
01.08.2012 at 22:38
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Saime kätte airboxi. Sobib suurepäraselt :)






Samuti on nüüd ühelpool kütusetorustikuga. Esimesel surveproovil juba ei tuvastanud ühtegi leket. Paistab, et õigeid tükke kasutades on probleeme vähe :)






____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
08.08.2012 at 11:13
woush
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kas ITG filter jääb nüüd üle ?
08.08.2012 at 11:57
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
woush: Kas ITG filter jääb nüüd üle ?

Eks näis, esialgu peab selle uue tükiga proovima, vahest poob üldse kinni, kuigi väheusutav.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
08.08.2012 at 12:13
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kust kohast selline airbox pärit on? Kes seda toodab?
08.08.2012 at 23:07
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Airboxi tegija kontaktid saime Albert Särje käest. Kui ma ei eksi oli tegija keegi tartlane.

Igatahes eile saabus lõpuks see hetk, mil auto esimesed meetrid omal jõul liikus. Nüüd takistab sõitmist vaid paigast esisild, mille homme Pärnus paika timmime. Siis peaks mingi proovimisvõimaluse leidma.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.08.2012 at 10:09
hents99
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
Fred Tartust ehk, ta ka siinne kasutaja.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
10.08.2012 at 13:44
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Ei, Fred ei olnud kindlasti.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.08.2012 at 13:51
-fred-
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Minu tehtud on hoopis üks teine tükk selle auto küljes.
10.08.2012 at 16:07
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Esimesed ringid tehtud. Autot vaevavad kerged jahtusmured, mis tingitud laminova õliradikast. Ei suuda meie autoke sellise lisakoormusega jahtussärgis toime tulla siiski. Tuleb tagasi minna õhk jahutusele.

Lõppu üks kehvake pilt, aga mingit aimu saab kuidas tagaluuk nüüd välja näeb :)


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
16.08.2012 at 22:27
bagiauto
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kuhu sa selle Laminova oled pistnud? Mina saan pildilt aru, et pealevoolu vahele enne mootorisse minekut?
17.08.2012 at 09:59
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
bagiauto: Kuhu sa selle Laminova oled pistnud? Mina saan pildilt aru, et pealevoolu vahele enne mootorisse minekut?

Just. Oleme lapanud palju erinevaid lehekülgi et infot leida, kuid tegu on päris tundmatu tükiga.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
21.08.2012 at 14:57
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.

Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.

Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.

Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77


Lõpetuseks veel mõni paremas valguses tehtud pilt luugist. Päevavalges ja ihusilmaga vaadeldes on tegu päris kena tükiga. I like it!





____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
21.08.2012 at 14:59
Marvin
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
uzzac: Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.

Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.

Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.

Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77

Õhk-õliradiaatori kasutamisel lased õlist kättesaadava kuuma lihtsalt õhku ning täiendavat koormust auto enese jahutussüsteemile ei pane. Kui aga Sa õli jahutusvedelikuga jahutad (mis on päris mitmel põhjusel hea mõte), siis ei maksa imestada, et ühel kaunil hetkel nende vedelike temperatuurid võrdsustuvad. Õlist kätte saadud täiendav soojusenergia tuleb ju kusagile panna ning see saab haihtuda ainult läbi jahutusvedeliku ehk siis jahutusradiaatori. Sisuliselt paned Sa jahutussüsteemile oluliselt suurema koormuse ning hajutada tuleb oluliselt suurem hulk energiat. See, et jahutusvedelik kuumaks läheb, on hea uudis - Sa saad liigse energia õlist kätte, järelikult Laminova töötab. Nüüd jääb üle vaid lahendada selle energia ärakiirgamise ülesanne. Niisiis oleks lahenduseks suurema või parema jahutusradiaatori kasutamine. Seda Laminova takistuse juttu ma väga tõsiselt ei võtaks :)

21.08.2012 at 16:43 2 edits. Last edited 21.08.2012 at 17:16 by Marvin
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
Marvin:
quote:
uzzac: Käisime sõitmas. Lausa kaks korda.

Esimesel katseõhtul selgus, et auto kuumeneb üle peale 4-5 ringi kõrgema tempoga läbimist. Lisakoormust jahtussüteemis tekitab õliradikas, mis nüüd käib vee pealt. Esimeseks õnnetuks defekteerisime el. veepumba mis ilma genekata ei jaksa vajaliku voolukiirust tagada, sest pinge langedes 12v piirimaile muutub juba hääl päris laisaks tollel. Õhtul asendasime el. pumba originaaliga, et järgmine päev uuesti proovida.

Teine õhtu kordus sama pull. Seekord oli ilm soojem, ent kuumenemine leidis aset alles 7-8 ringil, mis näitab, et originaal pump on parem kui elektriline. Samas õliradikas on jätkuvalt liiga suureks lisakoormuseks, sest kui õli jõudis 110c piirimaile läks sama teed ka vesi. Õhtul sai jällegi käsi määritud ja õhk tüüpi õliradikas tagasi installitud.

Kahjuks proovida ei ole veel saanud, kuid juu ta toimib, sest ennemuiste on sedasi kulgetud aastaid. Veel tahab näppimist seade, sest auto jukerdab kiirendades. Ei kasva pööre sujuvalt ja jätab vahele. Tõenäoliselt on vigane kütuserõhu regulaator, mis hakkab väsima ja tahab vast uuendust. Eks peale suuremat ajuloputust ole näha mis toimub täpsemalt, sest segu oli ka päris rikas @ 0.77

Õhk-õliradiaatori kasutamisel lased õlist kättesaadava kuuma lihtsalt õhku ning täiendavat koormust auto enese jahutussüsteemile ei pane. Kui aga Sa õli jahutusvedelikuga jahutad (mis on päris mitmel põhjusel hea mõte), siis ei maksa imestada, et ühel kaunil hetkel nende vedelike temperatuurid võrdsustuvad. Õlist kätte saadud täiendav soojusenergia tuleb ju kusagile panna ning see saab haihtuda ainult läbi jahutusvedeliku ehk siis jahutusradiaatori. Sisuliselt paned Sa jahutussüsteemile oluliselt suurema koormuse ning hajutada tuleb oluliselt suurem hulk energiat. See, et jahutusvedelik kuumaks läheb, on hea uudis - Sa saad liigse energia õlist kätte, järelikult Laminova töötab. Nüüd jääb üle vaid lahendada selle energia ärakiirgamise ülesanne. Niisiis oleks lahenduseks suurema või parema jahutusradiaatori kasutamine. Seda Laminova takistuse juttu ma väga tõsiselt ei võtaks :)




Jutt jumala õige. Laminova töötab lihtsalt liiga hästi :) . Aga kuna suuremat radikat väga ei ole kusagile panna, siis esialgu jääb nii nagu plaanitud on. Laminova asukohta võiks ju veesüsteemis ka muuta, aga loogika ütleb et kui ta panna kuumemasse ahelasse, siis ei jaksa see jälle õli maha jahutada, sest isegi külmemas otsas olles hakkas õli temp kasvama enne vee tempi tõusu.


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
21.08.2012 at 17:34
hall
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Mis on need veega toimiva õlijahutuse eelised?

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
21.08.2012 at 20:16
Trabi
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kui jahutussüsteem töötab korralikult siis õli saavutab oma töötemperatuuri kiiremini ja hoiab seda samuti paremini. Kui aga miskit on aladimensioneeritud siis kipub asi kontrollialt väljuma. Hetkel Kasparil veeradikas kippus jääma väikeseks, et sellega ka õli jahutada.

Kaspar, kas sul termostaat on süsteemis sees või on ainult "suur ring"?
21.08.2012 at 21:01 1 edit. Last edited 21.08.2012 at 21:02 by Trabi
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 8 9 10 11 12 13 14 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.