register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 4 5 6 7 8 9 10 ..  
Poster Message
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Nii kuuma andmist pole palju olnud :) Seda nii rajal kui ka ilma mõttes. Alustan siis algusest. Reedel trennis tuletasin jälle meelde kuidas see sõitmine käib. Tunne oli väga kehva ja ei tahtnud üldse välja tulla, aeg 1.02.188. Kvalliks muutsime rehvirõhke ja amordijäikust. Sõita oli hea auto tundus hulga parem, ajaks oma rekord 1.00.935 (mis tuleb välja on S1600 kvalli rekord :)). Esimesse sõitu minnes mängisime veel rõhkudega sest sõit ju pikem kui kvall. Igatahes läks midagi nihusti, sest sõidus oli auto nii kuradi libe, et paha hakkas. Andres sai tänu sellele mööda liigagi lihtsalt. Õnneks keegi teine ei saanud :) Ennem lõppu tahtsin ikka punnatada, sest teise starti väga kaugelt ikka ei tahtnud startida. Õnneks oligi kiireim vaid Andres ja S1600 arvestuses startisin teise sõitu II kohalt. Start õnnestus ja sain andresest mööda. Seekord sai ta kohe esimese ringi lõpus mööda, vedades kaasa veel ka Keišši. Lätlase auto ei tahtnud ikka kohe üldse rajal püsida ja asusin teda jahtima. Mööda sain temast mõne ringiga. Peale möödumist sõitis ta paremasse pidurdamisel mulle tagant otsa. Sellest kõksust suri tal auto välja ja katkestas. Karma? :) Igatahes asusin Andrest jälitama. Peagi tuli temagi selgees vastu ja katkestas. Kahju et nii läks, aga eks tehnikasport on ju ikkagi tehnikasport. Peale seda üritasin võimalikult stabiilselt sõita ja esimene võit Pärnus koju ära tuua. Tuligi välja. Ajaks jäi 1.01.3** mis ei olegi halb, sest pidurdasin varem ja sõitsin väga rahulikult. Huvitav oli aga see, et pika sirge lõpus jõudis mootor piirajasse, mis tähendab 180+km/h tippkiirust arvutuste järgi. Seni pole üle 170 kunagi õnnestunud. Jätab lootust kiiremateks aegadeks. Eks peale kvalli head tulemust oli tegelikult sihiks uus rekord, aga mida ei ole seda ei ole. Jääb järgmiseks aastaks ka midagi :) Eesmärgiks oli ennem võistlust võimalusel Andresega punktilist vahet vähendada ja sõita alla 1.01. Mõlemad ka õnnestusid ja ennem "Merevaigust Volgat" jääb minu eduks Eesti Meistrivõistlustel Andrese ees 15p, mis sisuliselt tähendab seda, et kui ma finišis olen täpselt tema taga, siis on kõik hea.

Videod on valmimisel ja paari päeva jooksul ka Sinatorus üleval.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
12.07.2010 at 09:52 1 edit. Last edited 12.07.2010 at 09:52 by uzzac
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Videod nüüd saadaval. Muutsin kaamera asukohta. Tundub et sai päris hea. Gaasijalga, käiguvahetust ja roolimist nüüd täitsa hästi näha.






____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
15.07.2010 at 09:13 1 edit. Last edited 15.07.2010 at 09:16 by uzzac
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Reede õhtul sai proovitud lõpuks ära õhutungrauad. Saime Andrese käest saadud redukrotile õige ülemineku ja nüüd tõstab nii et mühiseb. Paari klambrit vaja veel pingutada ja reduktori kellad ka ei taha millegipärast reaalset tegevust kajastada.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
18.07.2010 at 12:33
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Käisime TKTK-s rullide peal. Tulemus rattast 99kw ja 141nm



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.09.2010 at 19:07
Garfield
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
uzzac: Käisime TKTK-s rullide peal. Tulemus rattast 99kw ja 141nm
Pole paha! Aga miks seal 5500-6500 vahel auk ehk lohk on?


____________________________
Focus RS
03.09.2010 at 09:41
H.E
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
Mis see siis mootorist võiks umbkaudu tähendada?
03.09.2010 at 09:53
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Keskeltläbi 160hj

Too jõnks on arusaamatu, sest tõmbe ajal seda ei täheldanud ja sõidus pole ka tunda. Eks homme üritan rohkem tähelepanu pöörata sellele. Segu on täpselt õige kogu magusa vahemiku.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
03.09.2010 at 09:56 1 edit. Last edited 03.09.2010 at 09:56 by uzzac
hall
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Mul põhjustvad enam-vähem samas pöörete vahemikus veelgi suuremat auku nukkvõllide parameetrid, mistõttu tekib resonants. Vähemalt ise oleme erinevate spetsialistide arvamuste alusel sellisele järeldusele jõudnud.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
03.09.2010 at 10:08
peep
 
Moderator
Lada 2101 Coupé Super 1600
Samalaadne jõnks oli ka minu M3'l ja asjatundjad pakkusid umbes sama põhjust, et tegu erinevate rauatükkide koosmõjuga mitte regulli probleemiga.
03.09.2010 at 10:33
Lembit
Lada 2101 Coupé Super 1600
+1 Sisselaske, väljalaske ja nukkvõlli koosmõjul tekkiva resonantsi effektid.
Ideaalis võiks see jõnks natukene väiksem olla ja ka graafik natukene hiljem ära vajuma hakata, aga mis tal lõpuosa piirab vajaks vast mõtlemist.
03.09.2010 at 11:13
KaroK
Lada 2101 Coupé Super 1600
Neid asju saab lahendada väga eduliselt mootori simulatsiooniprogrammidega.
Ricardo, Lotus Engine Simulation ja veel mõned.
Teed proge ja mootori lahti ning hakkad lünkasid täitma(raua pealt mõõte võttes).
Niikaua proovid, kui saad dünos mõõdetud graafiku.
Pärast saab juba numbreid muutes vaadata, kuidas graafik paraneb. Ei pea rauda saagima.
Proovitud ja toimib.
11.09.2010 at 14:56
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikutl sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõšš seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.

Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.

Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.

Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.09.2010 at 13:40
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Ja nüüd on tulemus käes...



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
27.09.2010 at 09:15
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Nv sai mootor laiali kistud. Karterist leidsime ühe pooliku poldi ja mutri millel teine osa poldist küljes. Kepsust ei olnud jälgegi. Lisaks oli katki veel sidurikoda, nimelt ühe poldi pesa oli täitsa lahti sidurikojast. Ülejäänud elu tundub, et jäi terveks. I silindri sisselaske klapp on kõver, aga väljalase paistab vähe paremas seisus. Pea tundub et pääses.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
04.10.2010 at 10:02
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Eesti esikolmikute tagasivaade hooajale

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.12.2010 at 11:20 1 edit. Last edited 06.12.2010 at 11:21 by uzzac
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
14.12.2010 at 12:13
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Pole pikalt kirjutanud, mis meid 2011 aastal ees ootab. Esialgete plaanide kohaselt sõidame kaasa mõlemad Pärnu etapid ja võibolla ka sügisese Riia. Keskendume auto ehitusele ja muule arendustööle, et 2012 olla 100% valmis kõigeks :). Postikana on vahepeal toonud Wiseco kolvid ja HANS-u. Auto ise veetsi talve Halli garaažis ja reedel läks Viljandisse keretöödesse. Kui kere käes, hakkame asju külge tagasi installima ja loodetavasti ennem mai lõppu ka jõuame testima minna.

Astusime ka virutaalmaailma, tulge külla - Aruvee Racing Team

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.04.2011 at 12:36
vvt
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
peep: Samalaadne jõnks oli ka minu M3'l ja asjatundjad pakkusid umbes sama põhjust, et tegu erinevate rauatükkide koosmõjuga mitte regulli probleemiga.

Mul oli ülikooli ajal üks õpetaja, kes armastas öelda, et tugev praktika saab tulla vaid tugeva teooria põhjal. Kui asjatundja räägib udujuttu erinevate rauatükkide koosmõjust, siis ilmselt tal on see esimese osa vahele jäänud. Selliseid jõnkse põhjustab segu/heitgaaside tagasipöördumine ehk revers ja kui kaane kanalid+kollektorid on hästi kokku sobima lakutud, siis ei segagi seda reversit miski.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.05.2011 at 12:42
rustang
  
Moderator
Lada 2101 Coupé Super 1600
quote:
vvt: erinevate rauatükkide koosmõjust
VVT-le selgituseks, siin kontekstis raud=mootor, metall, nukvõll, kanalid jne; soft=eelsüütenurk, AFR, EGT, lambda, nukkvõlli timing...
09.05.2011 at 22:38
vvt
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
Sain aru küll. Mina prooviks teha kanalid astmeliseks, sisselaskepordi ülemine raadius 2-3 mm suurem kui kollektor ja väljalaskekolde ülemine raadius suurem kui väljalaskeport. Arvan, et need augud kaovad ära. BMW mootoritel oli küll port matching asi, mis selliseid laineid tekitas.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.05.2011 at 11:42
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Tänud nõuande eest. Mõte on huvitav ja küllalt lihtsalt testitav.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.05.2011 at 12:07
vvt
  
Lada 2101 Coupé Super 1600
Muidugi ei saa mainimata jätta, et Lada kaan toimib natuke teistmoodi kui bmw kaan, aga materjalid katseteks ei peaks kallid olema ja kui riistad käes, siis on lihtne proovida. Jõnksude vastased räägivad tavaliselt selliste gaasivoolu rikkuvast mõjust (tippvõimsuse kaotusest), aga sinnamaani oma katsetega ei jõudnud. Kui keegi proovib ära edasise, siis saan ka targemaks, niiet omad kasud mängus:) Kahju, et mul pole juba aastaid aega olnud õhtuti sedasi garaazis nokitseda.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2011 at 09:06 2 edits. Last edited 12.05.2011 at 09:09 by vvt
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kolle käes lõpuks...





____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
15.05.2011 at 02:03
tsrk
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Nummi!
Kaunaseks valmis?!
15.05.2011 at 02:49 1 edit. Last edited 15.05.2011 at 02:50 by tsrk
uzzac
 
Lada 2101 Coupé Super 1600
Kindlasti mitte :) Liitume esimeseks Pärnu sõiduks loodetavasti...

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
15.05.2011 at 12:58
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Lada 2101 Coupé Super 1600   .. 4 5 6 7 8 9 10 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.