register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 1000 mph   1 2 3 4 5  
Poster Message
peep
 
Moderator
1000 mph






Airbrake door edge members.





fin trailing edge ribs
01.05.2014 at 21:39 1 edit. Last edited 01.05.2014 at 21:41 by peep
peep
 
Moderator
1000 mph


The real car cockpit, installed in the monocoque
01.05.2014 at 21:42
Jesper
 
1000 mph
Craig Breedlove tutvustab enda 1000mph projekti: http://blogs.hotrod.com/craig-breedlove-americas-600-mph-man-129183.html

Palju on ka meenutusi endistest aegadest, näiteks:
quote:
I built a mockup [car] with 4 peroxide thrusters in it and we were in the process of building it, when OSHA started making all the rules for hazardous materials and so on, and when they found out that we were buying hydrazine from FMC and nitrogen tetroxide from Hercules Chemical, why they about had a stroke! We got completely shut off and tried to get fuels through TRW but their insurance wouldn’t allow it.
:smokin

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.08.2014 at 20:03 1 edit. Last edited 11.08.2014 at 20:03 by Jesper
peep
 
Moderator
1000 mph
Vahepeal on õhupidurid prooviks paika pandud:







Kasutatakse pidurdamiseks 1300 km/h kiiruselt. Eesmärk on aeglustada pidevalt 3 g kanti, 1600 - 1300 piisab selleks "gaasi" vabastamisest, edaspidi siis nende piduritega mis kiiruse vähenedes nurka suurendavad.
14.08.2014 at 09:01
peep
 
Moderator
1000 mph
Nammo successfully test fires large hybrid rocket motor

Natuke kõhe on sõita autoga mis pärast gaasi põhja vajutamist sõidab põhjagaasiga seni kuni kütus otsa saab. :)
13.11.2014 at 17:23
peep
 
Moderator
1000 mph




13.11.2014 at 17:27
peep
 
Moderator
1000 mph
Vahepeal on hea uudis see, et nad said endale Jaguar´i taha sponsorina. Sellest tulenevalt ei kasutata kütusepumbana enam mitte Cosworthi F1 mootorit, vaid Jaguari kompressoriga V8, standard konfis ainult õlitus tehakse kuiva karteri peale ümber. Nad olid vahepeal juba F1 mootorile spets käigukasti teinud, see minevat nüüd vanarauda, koos uue mootoriga tuleb uus kütusepump ja see kooslus eraldi käigukasti ei vaja. Ca 40 l/sek tuleb raketile kütet ette pumbata.

Esimese poolraami proovimine:



Seejärel õõtshoova ja amordi sobivuse test:




Ninakoonus kinnitub sellele. 7075 T6 billet, then vapor blasting to give a matte finish to enable the inspection scanner to do it's stuff.



Kere ülemine osa on valmis, katteplekid kinnitati 12 500 neediga, kõik käsitööna. Lisaks neetidele kasutatakse veel liimi, mille küpsetamiseks oli vaja 170 C ja piisavalt suurt ahju. Algne target weight oli alla 400 kg, lõpliku konstruktsiooni arvutisimulatsioon lubas 286 kg ja tegeliku osa kaalumisel saadi tulemuseks 288 kg, tiim oli selle tulemusega ülirahul.



Tagatiiva montaaz algab:





Katsetamiseks (?) tehtud 1/20 mõõtkavas mudelid. "Kütusepumba" õhu sissevõtt on juhikabiini taga vasakult oranzhi triibu peal. Suure kiiruse tõttu tõuseb sisselaske temp 60-70 C kanti ehk sinna tehakse veel mingt sorti vahejahuti vahele.




09.12.2014 at 20:32
peep
 
Moderator
1000 mph


Ajakirjal Motorsport on üks väga lahe persoonirubriik, millel nimeks "Lõuna ...". 99% intervjueeritavatest on värvikad, huvitavad (motospordi)ajaloolised tegelased.

Kel huvi, lugege lõunast Richard Noble'ga, kuidas ta 6 aastaselt juhuslikult koos isaga sattus ühele kiirusrekordi püstitamisele, misjärel ta kogu lapsepõlve rekordautosid meisterdas, noorukina romulast ostetud reaktiivmootori ja isetehtud tranduletiga 180 mph kätte sai enne korralikku crashi jne. Elu on tihti huvitavam kui väljamõeldised, tema puhul kindlasti.
12.12.2014 at 18:42
rustang
  
Moderator
1000 mph
6-minuti kokkuvõte kuidas Thrust2-ga helikiirust ületati:

http://vimeo.com/113384524
12.01.2015 at 10:16
peep
 
Moderator
1000 mph
Jõuludeks tehti üks pilt, millel laiali laotatud kõik hetkel olemasolevad jupid:



Vesinikperoksiidi lahuse (kutsutakse HTP ehk high-test peroxide) pumba detailid. HTP on siis kasutusel vedela oksüdandina koos tahke, polümeerse raketikütusega. Lugesin nüüd, et põhim on piloodil ikkagi võimalik rakettmootor peatada, katkestades HTP pealevool. Jaguari V8 mootorilt kantakse jõud pumbale kasutades täpselt sama ketti, mis on kasutusel Land-Roveri 4x4 ülekandes. Pumba materjal "316L stainless", kuna see talub kokkupuudet HTP'ga. Sama tingimus on kõikidele osadele ja tööriistadele mis selle ainega võivad kokku puutuda.











Pumba tootlikkus on 10 gallonit ehk 45,5 l. sekundis.

Esivedrustus hakkab kokku saama:





Tagavedrustuse sobitamine:



12.01.2015 at 19:48
peep
 
Moderator
1000 mph
Kere ülemine ja alumine osa sobitati esimest kord kokku peale ülaosa ahjus "küpsetamist". Sobis, deformatsioon oli normi piires.







Õhupiduri labade puidust katsetükid:





12.01.2015 at 19:49
peep
 
Moderator
1000 mph
HTP pumba korpus









01.02.2015 at 10:28
peep
 
Moderator
1000 mph
Seda paisupaaki on vaja reaktiivmootori käivitamiseks, ma pole täpselt kindel mis süsteem ta on, kuna tavaline reaktiiv ju keerutab ennast ise üles ? Igathes 5000 l õhku 3,5 bar rõhuga 30 sekundi jooksul on vaja kätte saada mootori käivitamiseks.

01.02.2015 at 10:31
peep
 
Moderator
1000 mph
HTP pump kokkupanduna, tea mis sellise hind võiks olla ? :)



01.02.2015 at 10:35
peep
 
Moderator
1000 mph
Roolisamba laagripukk veel ilma laagrita. Ühendab samba monokoki külge:



01.02.2015 at 10:37
Cardo
 
1000 mph
Kas must huumor? Eriti skeptiline tuleks olla seesamuse raadiosidega, kui isegi videol hääl ja pilt sünkroonis ei ole .
F1 raadioside on siiamaani tõestuseks, et areneda selles vallas on rohkem kui ringiaegade lihvimises.
01.02.2015 at 16:35
lennukiga
1000 mph
See video on ju puhas reklaam ja väljanäitus, päriseluga on sellel vähe seost.

Mis puutub reaktiivmootori käivitamisse, siis enamlevinud variandid on ikkagi elektristarter ja turbiinstarter, viimasele ongi vaja suruõhku. Suruõhu saamiseks on olemas maapealsed käivitussüsteemid või siis väiksemad reaktiivmootorid, mis suudavad toota vajamineva koguse õhku, samuti saab nendelt käitada maapeal konditsioneeri, generaatorit jne.
02.02.2015 at 00:25
Garfield
  
1000 mph
quote:
lennukiga:... või siis väiksemad reaktiivmootorid, mis suudavad toota vajamineva koguse õhku, samuti saab nendelt käitada maapeal konditsioneeri, generaatorit jne.
Lennunduses on see APU (Alternative Power Unit?) ehk kui te arvasite, et näiteks Estonian Airi kasutustes olnud Boeing 737 oli 2 rekatiivmootoriga, siis eksite. Lennuki sabas asuv APU oli tegelikult kolmas.


____________________________
Focus RS
02.02.2015 at 12:30
jopakoll
1000 mph
Chris Harris on Cars - 1000mph! Inside Bloodhound SSC
06.02.2015 at 02:38
Aspelund
1000 mph
Ülekoormuste osa on ikka muljetavaldav...
06.02.2015 at 10:50
peep
 
Moderator
1000 mph
Vesinikeproksiidi pump valmis katsetusteks. Katetatakse veega.





Jaguar ehitab neile tugevdatud versiooni oma mootorit, andmaks ruumi kui on vaja võimsust tõsta. Teine väntvõll, kepsud ja kolvid. Selline standardmootor on tootja poolt sertifitseeritud töötama 180 tundi järjest pingis täisvõimsusel, maksimaalse soojus- ja mehaanilise koormusega aga igaks juhuks PR katastroofi vältimiseks otsustati ikkagi täiendusi teha. Loodetavasti paremuse suunas. :)
10.02.2015 at 09:45 1 edit. Last edited 10.02.2015 at 09:50 by peep
peep
 
Moderator
1000 mph
Ninaosa kokkusobitamine:





20.02.2015 at 19:04
peep
 
Moderator
1000 mph
20.02.2015 at 19:05
peep
 
Moderator
1000 mph
Kere ülaosa eemldatud, reaktiivmootori sobitamise tarbeks



Sel ülaosal on ca 20 rõhuandurit:

20.02.2015 at 19:11
peep
 
Moderator
1000 mph
Kütusepumba katsetamine - sellist häält tegevat pumpa ma pole varem näinud. Annab ette kujutada, millist häält veel auto ise teeb ? :)

Inseneri kommentaar:

quote:
Testing has been ongoing at Newquay, but the number as good, very good. It would appear to have been a catastrophic success. The pressures & flow rates are at 10% over our year two requirements, to say I'm over the bloody moon is a mild understatement, it's a massive weight off my shoulders
20.02.2015 at 19:15
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : 1000 mph   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.