register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Jäik mootorikinnitus  
Poster Message
Varuratas
Jäik mootorikinnitus
Mul on mootorikinnitused tehtud jäigalt raamile(toruraam, bagi). Käigukasti padi on jäetud elastne. Selline valik sai tehtud peale usa foorumite sirvimist. Nimelt kirjeldati, et kui mootor kinnitada jäigalt, peab käikar olema vaba. Muidudu pidada tekkima pinged sidurikojas ja hoolega pragunema hakkama. Küss ongi just selles, et kas see mootor jäigalt, käigukast kummimuhvi otsas teooria peab paika? Mulle ei jõua kohale, et kui mootor juba on tuuga, miks peaks veel käigukast vedla olema?
Kas keegi oskab sellele teemale valgust heita?
18.10.2008 at 16:12
jaan tatikas
 
Jäik mootorikinnitus
BMW cup-i autol küll midagi ära ei pragunenud , foorumi juttudest eriti ei tea aga üldiselt pannakse kõik punktid jäigalt kinni .
18.10.2008 at 18:56
hall
 
Jäik mootorikinnitus
Mul on kõikidel kähkusõiduautodel kõik kinnitused jäigad olnud, aga probleeme küll pole täheldanud.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
18.10.2008 at 21:35
mart154
 
Jäik mootorikinnitus
Sama siin.
Nii käigukast, mootor kui ka tagasilla tala on jäigalt kere küljes kinni.

Ainsad pehmed liigendid jõuülekandes on kardaani leevendusmuhv ja kardaani tugilaager.

Sõitma pole ainult veel jõudnud :finger
19.10.2008 at 01:04
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Jäik mootorikinnitus  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.