register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : sillaregull  
Poster Message
agent
  
sillaregull
Sooviks nõu küsida. Põhiline probleem on see et tagasild on väga närviline kiiredes kurvides (tiiki külastamine Opentrackil :D ) Mul on Toyo R888 235*40 r17 ees ja taga, aga originaalis S2000-l on 215 ees ja 245 tagant

Hetkel seadistus on järgmine
Caster - 5.5 deg
Fr camber - -0.3deg
Fr toe - 0/0 for total of 0mm
Rear camber - -1.3deg
Rear toe in - 1.6/1.6 for total of 3.2mm

Plaanin midagi sellist:
Caster - 6deg
Fr camber - -1.5deg
Fr toe - 0/0mm (or maybe 1/1mm toe out)
Rear camber - -2deg
Rear toe - 3/3mm for total of 6mm toe in

kas see levendab minu põhilist muret? :)

____________________________
S2000 FTW
24.09.2008 at 12:55 1 edit. Last edited 24.09.2008 at 15:05 by agent
jura
sillaregull
Mulle tundub, et sa nende näitajatega seadistad auto veel rohkem ülejuhitavaks, kuna muudad esirataste kallet rohkem, kui tagumiste. Ilmselt pead ikkagi rehvimõõdud valima tehaseomadele sarnasemad - taga selgelt liiga kitsas... Või mida targad USA Honda foorumid sellele autole seadeteks ja rehvilaiusteks soovitavad?

edit: jutu mõte mul see, et oled rehvilaiustega juhitavuse paigast ära ajanud ja kardan, et seda ei ole võimalik silla seadistustega piisavalt kompenseerida.
24.09.2008 at 14:05 1 edit. Last edited 24.09.2008 at 14:16 by jura
joonas
sillaregull
Järgnevalt lingilt leiad tabeli, mis pakub lihtsamaid võimalusi ala- või ülejuhitavuse raviks.
http://www.clarks-garage.com/shop-manual/susp-15.htm

Mina katsetaks taga laiemat rehvi või siis ees kitsamat.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
24.09.2008 at 14:20
agent
  
sillaregull
Auto käitumine samasuuruste Toyode peal on palju parem kui erinevate suurustega tavarehvide peal... USA-s rahvas tasapisi läheb üle ka non-staggered setupi peale. Samas samasuuruste rehvide kasutamine on palju ökonoomsem :)

edit: USAs rajameistrid soovitavad 235-255 rehvidega panna rear camber -2.5 kuni -3... aga ma arvasin et see on natukene liiga minu jaoks, kuna ma sõidan ikka iga päev selle autoga linnas. Samas tavarehvide kulu mind eriti ei huvita, seega äkki siis peaks panema -2.5 kraadi?

____________________________
S2000 FTW
24.09.2008 at 14:58 1 edit. Last edited 24.09.2008 at 15:11 by agent
jura
sillaregull
Aga proovi siis ära taga see -2 või -2,5... ja ära esimese hooga eest keera nii palju nagu plaanisid... või ära keera üldse eest, et tunnetada, kas ja kui palju tagaosa seadistamine reaalselt mõjutab. Ja kui tunned, et hakkas liiga hästi pidama, et võib ka esiosa paremaks teha, siis tee...
24.09.2008 at 16:22
joonas
sillaregull
Kui nüüd täpsemalt rääkida, siis rehvitootja soovitab

General Proxes R888 setup guidelines:
Operating Temperature: 140°F to 220°F, optimum around 200°F
Hot Inflation Pressures: High 30s to Low 40s (psi)
Camber: -2.5° to -5.0°
Caster: As much positive as possible

http://www.toyo.com/docs/tires/tires.asp?lpid=30029&name=Proxes%20R888&category=sport

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
24.09.2008 at 16:56 1 edit. Last edited 24.09.2008 at 16:56 by joonas
agent
  
sillaregull
Audrus tundus küll et 235 on natukene kitsas. aga kuna mul sel aastal on jäänud ainult Rapla ja Tabasalu, siis ilmselt ei ole mõtet teha liiga agressiivse seadistuse... panen tagant 2 kraadi ja 1 ees, ja siis järgmisel aastal peab muretsema endale jäigem esistabikas ja laiemad Toyod.

tänud :)

____________________________
S2000 FTW
24.09.2008 at 21:51 1 edit. Last edited 24.09.2008 at 21:52 by agent
devilc
Moderator
sillaregull
Enne, kui sillaseadetega tegelema hakkad, oleks võib-olla mõistlik parandada ära S2000 disainiviga, nimelt tagarataste liikumine lahkujooksu, kui vedrustus on kokku surutud (=kurvis), mis tekitabki seda närvilisust? Olen S2000-ga rajal sõitnud. Tavavedrustusega oli päris kole, osades kurvides läks täiesti ootamatult ülejuhitavaks (snap oversteer). KWv3-ga oli parem, kuna ilmselt vedrustus liikus vähem, aga tähelepanelik pidi ikka olema.

Kiire otsing andis näiteks sellise koha.

IMO on 235 lai rehv täiesti piisav selle võimsuse ja suht väikese momendi kohta. Non-staggered setupi kasutamine tehase staggered variandi asemel on selline katsetamise teema.
25.09.2008 at 10:29 2 edits. Last edited 25.09.2008 at 10:31 by devilc (Moderator)
agent
  
sillaregull
S2000 vedrustus muutus päris palju aastade läbi. 2006a. nagu mul on läinud päris pehmeks, eriti tagant, et parandada "snap-oversteer"; stabikad muutusid kitsamaks ka. See anti bumpsteer on kõige rohkem kasulik 00-03 mudelitele.

____________________________
S2000 FTW
25.09.2008 at 11:35
devilc
Moderator
sillaregull
OK, see, millega mina sõitsin, oli 2000.
26.09.2008 at 17:15
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : sillaregull  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.