register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Racing piduriklotsid   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
devilc
Moderator
Racing piduriklotsid
Axxis Ultimate on jah hea klots standardklotsi asemele, aga kõva rajasõitu ta ikka ei kannata. Aga muidu oli hea küll - ei kriiksunud jubedalt (nagu praegu all olev Hawk HP Plus teeb), pidas paremini kui std ja oli üldse tore. :)
11.09.2007 at 16:23
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
quote:
jura:ühe ürituse julgeks veel nendega ette võtta (u. 30km)

Hr. Raidam mainis, et alla kolmandiku paksuse ei ole soovitav klotsi kuluda lasta, sest siis ta enam ei tööta ja piduritele kandub liialt kuumust, kuna pole enam isoleerivat klotsimaterjali. See siis võidusõidus, kus klots kõvasti kuuma saab. Mul veerand järgi peale Pärnut ja loen, et see klots on lõppenud.
11.09.2007 at 16:36 1 edit. Last edited 11.09.2007 at 16:36 by peep
jura
Racing piduriklotsid
Käisin vaatasin, peale tänast Tabasalu poolt tundi on klotsi veel järgi täpselt klotsi metallosa paksuse jagu, ehk siis u. 1/3 algsest... ja sellega jah enam pikka üritust ette ei võta... ja tavaliselt olengi varsti ära vahetanud.
11.09.2007 at 17:40
urmet
  
Racing piduriklotsid
quote:
devilc: Axxis Ultimate on jah hea klots standardklotsi asemele, aga kõva rajasõitu ta ikka ei kannata. Aga muidu oli hea küll - ei kriiksunud jubedalt (nagu praegu all olev Hawk HP Plus teeb), pidas paremini kui std ja oli üldse tore. :)

Ilmselt kestab ta paremini kergemal/lahjemal masinal. Nagu iga klots :)

Mul pole veel kordagi probleeme olnud, mis sul nendega oli?
11.09.2007 at 20:52
devilc
Moderator
Racing piduriklotsid
quote:
urmet:Mul pole veel kordagi probleeme olnud, mis sul nendega oli?

Ega muud polnudki peale selle, et üle kuumenesid rajal. Muidugi, võib ka väita, et sellel oli midagi pistmist faktiga, et saabusin pikemate sirgete lõppu 20-25 km/h kiiremini kui stock MX-5ga... :)
11.09.2007 at 23:44
joonas
Racing piduriklotsid
Praegu uurin enda jaoks kahte varianti

1. BLUE (9012)Race Compound
Race Use Only Medium/High torque brake compound.
High initial bite
Low pad wear rate Road racing and Rally applications where low to mid temperature effectiveness is critical.

Operating Temp:
250F - 1000F
http://raceshopper.com/hawk_brake_compounds.shtml

2. R-4 Full Race Compound
Designed specifically for heavy-duty motorsports. The carbon based semi-metallic R-4 materials allow the pad to absorb tremendous amounts of heat and dissipate it at very even rate. Carbon Kevlar material warms up to race temperature quickly, which is quite helpful during restarts, and when track time is limited. When used with cast iron and steel alloy rotors, the R-4 compound requires minimal bed-in period. Throughout the entire heat range, the carbon kevlar material will give extremely consistent modulation and predictably. This is truly the most rotor friendly racing brake pad material ever. Good for road courses, oval track, rally, vintage racing, autocross, club events or professional racing events.

http://www.porterfield-brakes.com/pads.html

On kellegi kokkupuudet kogemust?

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
26.10.2007 at 13:07
wirx
  
Racing piduriklotsid
6speed onlines soovitavad kõik kasutada Pagid klotse...on kellegil kogemusi?
http://shop.fvd.de/?VID=437517&VCD=91125793&AM=1&SM=1&LM=2&MM=item&AC=item_details&item=240996351GV&gid=149&sgid=&CarCompany=0&CarType=120&CarBody=coupe&CarYear=2001


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
01.12.2007 at 13:59
joonas
Racing piduriklotsid
Ostsin endale prooviks ära Hawk Blue klotsid. 944-jaga rajal käivad Ameeriklased soovitavad põhiliselt neid klotse.

Pidid rõvedalt tahmama + tahm on väga agressiivne velgede suhtes. Võivad ka häält teha.

Kui on soov mingeid racing klotse tellida, siis võib hinda küsida siit http://raceshopper.com/

Paistab, et nad müüvad päris heade hindadega. Jama on see, et nad tahavad tellimust faksile ja isikuandmeid kui tegemist on rahvusvahelise tellimusega.

Esi + taga klotside komplekt tuli lõplikult eesti rahasse arvestades natuke alla 4000 krooni. (klotsid + transa 286 USD).

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
02.12.2007 at 12:36
HrHunt
Racing piduriklotsid
Eestis keegi neid ei vahenda? ATS B3YF-33-23Z
http://www.mazdaparts.org/mazdaspeed3-front-brakepads.html
Esindus ütles sellise hinna, et õlleputl kukkus käest puruks põrandale.
Lihtsam juba USAst tellida saab mingi mp3 mängija tasuta kauba peale vms...

____________________________

22.07.2008 at 20:07
bastion
 
Racing piduriklotsid
hawki klotse võib küsida küll , mõistlik on teha seda eposti teel ning sinna juba kirjutada.

hinnad leiab siit : http://www.keisei-racing.com/hinnakirjad/HAWK%202008.xls

võib küsida ka muud kola mis pähe tuleb , lisandub transport ja käibemaks ning vahendustasu 10%. enamus performance tooteid usast tuleb meil juba tehasehinnaga , mitte jaehinnaga ning sellest ka hinnavõit siinpool lompi ;)

olavi


____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond)
22.07.2008 at 20:54
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
Nüüd on olemas isiklik kogemus Performance Friction 01 osas ja seda ainult kiidan. Pidurdab stabiilselt kui kännu taha, ei sula ega kulu ulmekiirusel nagu DS3000. Kuid nad on rangelt "race only", tänaval on ta suht tatine ja soojaks ajamine võtab isegi rajal tsipa aega.

Tellisin bemmile usast mitmeid erinevaid klotse loomkatse eesmärgil, eks annan siis siin ka teada mis värk on kui neid proovinud olen...
22.07.2008 at 22:10
Polaar
Racing piduriklotsid
Siin küll racing piduriklotsidest jutt,kuid oma auto pidurisüsteemi uuendades pakkus Tartu Autoasi Stokkeri majas
mulle Pagid klotse.Ringrada saab sõidetud hobikorras healjuhul kaks korda aastas,muul ajal rahulik tänavasõit.
Pidurikettad ja trummlid püüan leida Brembo omad.Sobiks selline kooslus RWD`le ?
Minu tänud soovituste eest.
24.08.2008 at 16:55 1 edit. Last edited 24.08.2008 at 16:56 by Polaar
raimo_r
Racing piduriklotsid
Tekkis küsimus, mille järgi laialt levinud Brembo suportile klotse tellida? Kataloogides on klotsid tavaliselt automargi ja -mudeli järgi. Või peaks tellima klotsid mõne tehasest Brembo suportitega tulnud auto järgi?


____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
24.08.2008 at 19:07
hents99
  
Racing piduriklotsid
Saab auto ja mõõdu järgi.
Siin mitsubishi EVO klots.


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
24.08.2008 at 20:38
bastion
 
Racing piduriklotsid
quote:
raimo_r: Tekkis küsimus, mille järgi laialt levinud Brembo suportile klotse tellida? Kataloogides on klotsid tavaliselt automargi ja -mudeli järgi. Või peaks tellima klotsid mõne tehasest Brembo suportitega tulnud auto järgi?


tere,

mis auto alt see brembo support on , pead praegu panti ei pane aga audi a8 klots võiks näiteks sobida suht suure tõenäosusega ;)

kui vana klots olemas siis tule lappame paksu raamatut ja siiamaani pole keegi ilma klotsideta ära läinud...

olavi

____________________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - tel 6701222 (Wiseco,K1,JE Pistons,ARP,Cometic,Trend,Dart,Diamond)
25.08.2008 at 23:59
zeke
Racing piduriklotsid
Kas keegi carbotech klotse on proovinud? Ja kuidas hawk plus'id rada kannatavad. Axxised mulle ei meeldi toyo'ga hakkavad ikka fade'ima.

____________________________
MX-5, 116
18.08.2009 at 13:50 1 edit. Last edited 18.08.2009 at 15:56 by zeke
devilc
Moderator
Racing piduriklotsid
Kunagi sai teemat uuritud, vist siiski ei tellinud. XP8 pidi olema probably best barely streetable pad out there. Hawk HP+'ga olen sõitnud, minu jaoks oli kriiksumine liig, võtsin alt ja panin Axxised tagasi.
18.08.2009 at 16:09
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
Tellisin just järgmiseks hooajaks portsu E36 klotse USA'st ja mõtlesin siia nii kogemuse jagamise mõttes postitada oma senised katsetuste tulemused erinevate tootjate klotsidega. Alustan nendest, mis kõige rohkem on meeldinud ja liigun edasi vähem toiminud klotsidele. Sulgudes, mis autol ma neid kasutanud olen.

1. Hawk Blue (E36)
Toimivad hästi alates esimesest ringist kuni viimaseni, võtavad progresseeruvalt ja jõuliselt. Kulumine keskmine, hind umbes sama mis Ferodo DS3000 aga omadustelt on ta parem, eelkõige kuna kulub aeglasemalt. Tahma ajavad korralikult, samas rinka peal pole see teema. Tänavasõiduks ehk ei soovitaks, kuigi mingeid hääli ma pole nendelt kuulnud.

2. Pagid Yellow RS 29 (911)
Kannatavad isegi rohkem kuuma kui Blue'd, pidurdusjõud on head nii külmalt kui kuumalt. Kuluvad selgelt aeglasemalt kui Blue'd, ei tahma ja kannatavad igapäevaselt tänaval sõita - ei tee häält. Ehk kõik omadused on minu esimesest valikust paremad aga kuna nende hind on 60% kõrgem, siis on küsimus, kas neid lisaomadusi on vaja ?

3. Performance Friction 01 (Evo IX)
Ringrajal vähemalt sama hea klots kui Pagid RS29, hind on soodsam aga need ei sobi eriti tänavasõiduks, kuna teevad külmalt päris palju häält (ei krigise vaid "kahisevad" ) ja toimimine on kehv. Soojenevad suht aeglaselt. Samas kuumalt ja raske autoga nagu Evo, mina neid klotse ära tappa ei suutnud hoolimata parimatest jõupingutustest - rajal toimivad 5+ ! Tahmavad korralikult aga kulumine on normaalne, ainult Pagid on tsipa veel parem. Hinnalt kuskil Ferodo ja Pagidi vahel ehk keskmisest kallimad. Sama klots oli ühel Cup'i autol eelmine hooaeg küljes ja kestsid terve hooaja ja siis veel ühe võistluse. Seetõttu ilmselt hinnalt tulevad kokkuvõttes soodsad.

4. Ferodo DS3000 (E36 ja Evo IX)
Ringrajal toimivad sama hästi kui Blue'd aga kulumine on ca. 20% kiirem. Raske autoga olen neid suutnud üle kuumutada kui nad on üle poole kulunud juba. Tahma ajavad, velg on seest puru täis kui rajalt maha tulla. Tänavasõidul üldjuhul teevad häält, krigisevad madalal kiirusel. Külmalt kohe ei toimi aga hakkavad isegi tänaval peale mõnda pidurdamist tööle. Oluliselt kiiremini kui PFC01. Sellest klotsist on olemas ka endurance variant ja see on kulumise ning temperatuuri kestmise osas parem, kuid samas teeb veel kõvemat kriginat tänaval. Soojendamist tahab ka tsipa rohkem.

5. Hawk HT-10 (E36)
Kõvem klots kui Blue ja mina neist lõpuni aru ei saanudki, sest juskui toimisid aga pidurdusjõud ei olnud eriti lineaarne ja tundus, et mingi hetk efektiivsus langes temperatuuri tõustes. Tagasiside pedaalilt oli suht kehv. Tänava peale ma nendega ei läheks.

6. TMS racing klotsid (E36).
Need on ühe USA jupimüüja (Turner Motorsport) bränditud asjad ja ma ostsin nad seoses väga hea hinnaga racing klotsi kohta. Rajapäeva klotsiks on nad tänu hinnale igati sobivad, kindlasti kannatavad kuuma rohkem kui tänava klotsid ja kulumine on ka kontrolli all. Aga kuumalt kipib pidurdusjõud kaduma ja puudub igasugune lineaarsus. Kuidagi tuimad on jala all.

7. Ferodo 2500 (Evo IX, E36)
Need on küll väidetavalt racing klotsid aga minu sõidustiilile on nad iga kord lahjaks jäänud, raske auto peal kipuvad sulama ja rinkaauto puhul langeb pidurdusjõud sõidu teises pooles. Kuid nende ehk suurim viga on kiire kulumine ning seetõttu on nende kasutamine omadustega võrreldes mõttetult kallis. Pigem tegu tänavaklotsiga, mis kannatab vahel rajal mõned tiirud teha. Tahma ajavad ka korralikult.

8. EBC Green
Pa*k kuubis. :D

Sellised on minu hetke kogemused. HT-10 ja TMS ma võin liiga teha, sest olen neid vaid ühe jooksu kasutanud ja rinka peal pole aega eraldi sisse sõita ning kettad olid juba kasutatud mille peale ma nad panin. Seega võib siin olla tegu klotsi klaasistumise vms. Samas Ferodo ja PFC asju ma olen rohkem läbi hööveldanud ehk nende osas mul peaks suht objektiivsem kogemus olema.

Järgmisel hooajal kasutan Pagid Yellow 29, Hawk Blue, Performance Friction 97 ja Ferodo DS3000 klotse ehk enamuses vana ja tuntud repertuaar. Tahaks küll veel proovida Porterfieldi, Carbotechi ja Carbon Lorraine asju aga kuna olen nüüd paar hooaega katsetanud siis teeks väikese vahe.

Lauseehitus pole kindlasti suurem asi aga ehk on see info abiks kui soov midagi uut proovida.
26.02.2010 at 18:07 4 edits. Last edited 26.02.2010 at 23:53 by peep
Ivalo
 
Racing piduriklotsid
Kas tõesti on Hawk Blue DS2500´st nii palju parem? Peaks siis ka tellima, mis firmast ostsid?
26.02.2010 at 20:34 1 edit. Last edited 26.02.2010 at 20:35 by Ivalo
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
Minu arust 2500 pole üldse ringraja klots aga samas paljud sõidavad ja on rahul ehk mine võta kinni ? Ega need Hawkid ilmselt ringiajast maha ei võta, vahe pigem kulumises ja tunnetuses. Klotsi müüjaid on kui kirjuid koeri aga eelmainitud Turner Motorsport on seni silma paistnud hea teenindusega.
26.02.2010 at 21:59
charger
Racing piduriklotsid
quote:
peep:
8. EBC Green
Pa*k kuubis. :D

EBC GreenStuff on ju tänavaklots. RedStuff on performance street ja YellowStuff öeldakse for track use olevat, kuigi sobib ka tänavale. Mul olid seni kasutusel EBC Red'id ja tänaval 0 probleemi - vähe tolmu, ei kiunu ja kulumine väga tagasihoidlik - rajal läksid ikka kuumenedes veidi libedaks. Praegused on kulunud ja oleks vaja uued soetada. Olen ka Hawk'e vaadanud, aga kas keegi neid EBC Yellow'sid on kasutanud? Kuidas need on?
26.02.2010 at 22:41
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
Paljud tänavaklotsid kannatavad ilusti rajal sõitmist aga need olid nagu antiiksed nahast klotsid, mida isand Benz kunagi oma esimestele kolmerattalistele autodele monteeris.

Rolantsik vist kasutab kollaseid, ju siis need on toimiv variant ?
26.02.2010 at 22:51 1 edit. Last edited 26.02.2010 at 22:53 by peep
rlracing
Racing piduriklotsid
Väga asjalik kokkuvõte Peep.
Mis Hawk klotsi hinnaks tuleb ja kas on neid ka müügiks sul pakkuda ?
Omast kogemusest DS2500-ga,et kõvemal sõidul läheb klaasiks pind.Kuigi palju aitasid sooned mis sai kettale tehtud.Kuid see sööb klotsi mõnuga !
26.02.2010 at 23:26
peep
 
Moderator
Racing piduriklotsid
Ega ma neid ostukanaleid väga uurinud pole, kindlasti müüb siin kohapeal ka keegi neid. USA's maksab jooks $300, see on ca. 4500 meil käes koos KM'ga. Kahjuks on $ kurss ja KM tõusnud viimasel ajal, see on umbes DS3000 hind.

Muide Ferodol on uus klots väljas, DS 2-12 mis kirjelduse järgi kestab rohkem kuuma ja haagib paremini. Seda tasuks proovida.

See tundub hea hinnaga koht olema: http://www.raceshopper.com/ kuigi neil hindu väljas pole aga ma ise tellisin nüüd endale paar komplekti siit: http://www.turnermotorsport.com/
26.02.2010 at 23:52 2 edits. Last edited 27.02.2010 at 00:01 by peep
s13
 
Racing piduriklotsid
Otsin klotsi, millega oleks võimalik tänaval sõita ja rinkal ei väsiks ära. Uus teema autodele on sintered metallic klotsid, mis väidetavalt pidurdavad sama hästi nii külmalt kui soojalt. http://www.cl-brakes.co.uk/index.php/, hind on enamvähem sama, mis Ferodo DS2500. Põhi turustaja usas paistab olevat essexparts ja neil on veidi CL pidurite reklaamijuttu.

____________________________
Nissan N14 -> Nissan S13 -> Mazda Mx-5 NBB -> GT86
18.03.2010 at 12:13
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Racing piduriklotsid   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.