register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Ühe treeningpäeva järelkaja  
Poster Message
BlueStang
 
Ühe treeningpäeva järelkaja
Sai siis külalisosalejana osa võetud Ruslani korraldatud treeningpäevast sel laupäeval, et tulevaseks OT-ks natuke sooja teha ja auto uusi seadeid katsetada.
Sai siis keeratud esisillas taas kokkujooks 0 ja camber paremal 1,9* ja vasakul 2,1*, sest viimastel kordadel on suure alajuhitavusega tulnud kokku puutuda.
Rehviks olid all nagu ikka viimastel sõitudel, mingid vanad tänavajuustud.

Algus oli paljutõotav - vihma lubas ilmateade alles peale 18.00, niiet 12.00 algava üritusega pidi igati kuivaga läbi aetud saama. 11 kohale jõudes oli rada veel kuiv, aga esimesed seenevihmapiisad hakkasid kohe peale esimest treeningsessi ringi ka tulema. Et üldse mingit enamvähem kuivailma ringiaega saada, siis oli Hendrik nõus GPS mulle katusele kinnitama ja läksin veel vahetult enne võistluse algust veel mõneks ringiks rajale. Sain vist ühe täisringi tehtus, kui suures kurvis täiskiiruse pealt korraga kahtleselt kõvasti raputama hakkas - ringilt maha ja boksis selgus, et juhipoolne esirehv tühi... :uhoh

Mida teha... õnneks oli minu järjekord suhteliselt vooru lõpus ja 3-ndana sõitnud Henrik oli valmis minuga Lukoili sõitma, et rehvivahtu tuua. Mõtlesin vahu sisse lasta ja omal jalal rehviparandusse veereda. Kõik ilus, vaht käes... Aga rattasse lastes selgus tõsiasi, et katki oli läinud mitte rehv vaid suure kurvi kõvade G-de tõttu oli rebenenud hoopis ventiili krae. Niiet vahust abi nema...

Mis muud, kui ratas maha (see operatsioon oli auto madaluse tõttu paras keemia) ja Hendrik oli taas nõus mind aitama rehvitöökotta toimetama. Enda vooru pärast enam ei mõelnudki, lootsin, et Hendrik oma teise vooru veel ikka jõuab. Rehvitöökojas selgus, et rehv on ka omadega läbi - õnneks velg ise jäi terveks. Ega midagi , riiulist sarnase mõõduga suvarehv alla (õnneks mul teised samasugused:)) ja tagasi ringraja äärde. Ratas alla ja ringi vaadates selgus, et C-klass veel kestab. Stardikoridoris selgus, et järgmine ongi minu esimese vooru sõit. Ehee - vedas:)

Ok - ürituse formaat oli siis paigaltstardist fooriga 4 ringi lendfinishiga. Rada oli kergelt niiske, aga otseselt ei sadanud. Nii, foori - esimene kollane, teine kollane... hm - kolmas kollane ei tule, mingi roheline... kus kolmas kollane jääb?? aa, ongi kaks kollast ja roheline - peab vist juba ammu läinud olema..., :burnout

Sõidu ajal üsna pole vigu, ainult kerge pabla sees veel rehvilõhkemisest ja sellest, et taas kerge tibutamine...

Teine voor läks juba rahulikumalt, ainult, et endiselt oli rada kergelt niiske ja tibutamist rohkem, kui esimeses voorus. Kolmandat vooru ootama ei jäänud, sest vihma hakkas tihenema ja pealegi tundus, et niiske ilm ja abs olid klotsid pea lõpuni söönud.

Aegu kohapeal teada ei saanud, kuigi ajavõtt toimis ja endal mingeid väga häid muljeid ei jäänud... sest probleemid ja suht libe võrreldes päris kuivaga.

Nüüd aga ilmusid ajad ka netti ja tulemused olid üsna meeldivad:)
Parim ametlikult mõõdetud ringiaeg nüüd siis 1.08.584 - tundub, et uus vedru- ja puksikeemia toimib:)
Varasem parim sama autoga oli viimasest Sauga OT-st kuiva ilmaga 1.10.185

Üllatav on, et aeg 1.08.584 on juba suht hea tavajuustuga gt-mustangi kohta - shikaaniga rajal slikiga sõites oli tehtud Cobra parinm aeg 1.09.508.

Natuke tulemusi, keda huvitab:
http://www.hot.ee/froxy/audru060908.html
Mõned pildid ka:
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/124095/?init=12

Special thanks to Hendrik, kelle abita oleks ma vist siiamaani raja ääres nokkinud...






07.09.2008 at 21:42 8 edits. Last edited 07.09.2008 at 23:46 by BlueStang
tehnik
  
Ühe treeningpäeva järelkaja
Oli siis jälle üks võimalus tavalisest kiiremini sõita. Lisaks oli hea võimalus kogeda paigaltstartimisi. Punkte ma sealt püüdama ei läinud juba kasvõi sellepärast et 3 etappi on eelnevalt juba ära olnud ja ei tea ka kas järgmisele etapile lähengi. Kuid see üritus meeldis mulle sest peale võistluse tüüpi sõidukogemuse selgus ka et minu ringiajad olid paranenud ja püsisid enam-vähem stabiilsena kahe esimese vooru vältel (alates siis 01:10.2...).
08.09.2008 at 09:39
Ruslan
Ühe treeningpäeva järelkaja
quote:
tehnik:3 etappi on eelnevalt juba ära olnud ja ei tea ka kas järgmisele etapile lähengi.

Järgmine etapp toimub 12.10 Tabasalus, keda huvitab:
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=2&t=9093

____________________________
Ruslan
58163273
zr1@hot.ee
13.09.2008 at 13:40
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Ühe treeningpäeva järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.