Poster |
Message |
Maik |
amortide testimine
Kuidas saab amorte testida? Alt ära ja käte vahel näiteks? Nii läbi nad ei ole,et auto õõtsuma jääks.
stend annab nii ees-kui taga tulemuseks 75+% , samas ma ise tunnen,et tagaamordid on ära (maanteel kiiresti suuremast lohust läbi sõites tagaots vajub nagu liiga alla ja tuleb aeglaselt nö. üles tagasi) , samuti on wheel hop väga kerge tulema rataste ringilaskmisel,eriti libedaga.
võibolla on esimesed ka ära,aga sellest aru ei saa üldiselt.
Tallinnas ehk on eraldi amordistendid ka, viljandis vist mitte...
ideid?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
03.09.2008 at 08:21 |
1 edit. Last edited 03.09.2008 at 08:25 by Maik
|
Garfield |
amortide testimine
quote: Inferno: ideid?
Amordivahetus? Mingid jäigemad amordid (ntx. reguleeritavad) või siis juba vedru+amort "sport"paketid. Kui sul praegu "tavaline" tehaseamort all on, siis on need ka uuest peast pehmed, st. kasutusmugavusele orienteeritud.
____________________________
Focus RS |
03.09.2008 at 09:17 |
|
Maik |
amortide testimine
Amordivahetus on talveks plaanitud kuna tarneaeg on neil ca kuu aega .
Ise mõtlesin bilsteinid alla panna. Ei teagi kas panna jäigemad Z erimudeli omad või mitte .
Samas äkki nad peavadki säänesed olema...
stendi järgi nagu oleks korras, samas see võib madala rehvi ja jäiga? vedru tunnus samahästi ju olla või mitte?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
03.09.2008 at 11:01 |
1 edit. Last edited 03.09.2008 at 13:26 by Maik
|
mart154 |
amortide testimine
mul on tagumised amordid põhimõtteliselt surnud...
aukudes tekib meeletu wheelhop ja saba tahab alt ära sõita...
Juhtusin tasuta amordistendi... tunnistati mu amordid töökorras olevaks. mingi 75% kanti oli üks ja 60% teine
käega katsudes on üks 0% ja teine mingi 5%? |
03.09.2008 at 13:29 |
|
Maik |
amortide testimine
Ühesõnaga tuleks alt ära võtta ja käte vahel kokku üritada suruda?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
03.09.2008 at 13:46 |
|
raimo_r |
amortide testimine
Kui amort täiesti surnud omadega ei ole, siis käte vahel surumine ei näita imho midagi.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
03.09.2008 at 14:03 |
|
ICE |
amortide testimine
Stendid ei näita sportvedruga amordi seisukorda adekvaatselt!!!!
____________________________
Petrolheads.ee |
03.09.2008 at 14:13 |
|
mart154 |
amortide testimine
amortide kohta on mu teadmised väga puudulikud
Lihtsalt, sellise kogemuse sain ma viimati...
NB. Tegemist oli täiesti tavavedrustusega igapäevasõidukiga |
03.09.2008 at 14:37 |
|
valge välk |
amortide testimine
Käte vahel jõuad sa suruda amorti nii aeglaselt, et ega see ei näita jah midagi - kuigi, kui ikka " lops" sisse-välja käib, siis auto alla ta vedru liikumiste vastu tõenäoliselt ei suuda enam midagi teha.
See, kui auto tagaosa jääb peale auku "alla", viitaks justkui sellele, et amort hoiab vedru suvrejõule liiga vastu (seega töötab liiga hästi)- või sain ma valesti aru!? Tavaliselt jääb see pigem õõtsuma üles-alla.
Samas wheelhop tuleneb jah tihti amortidest, kuid põhjuseks võivad olla ka kulunud puksid.
Amort üldiselt töötab niikaua kuni tal on õli sees (kui just ei ole suudetud amordi sisu kuidagi kahekorra keerata), nii ongi esmane viide mittetöötamisele õlileke. |
05.09.2008 at 15:09 |
|
AndresS1 |
amortide testimine
quote: valge välk: Samas wheelhop tuleneb jah tihti amortidest, kuid põhjuseks võivad olla ka kulunud puksid.
Kas "wheelhop" tähendab alati otsas amorti või puksi või võib tuleneda ka sellest, et amort on antud teeolude jaoks liialt jäik?
Mure selles, et märjal asfaldil nobedamalt startides hakkavad vedavad rattad hüppama. Amortideks Koni Sport reguleeritavad, mis hetkel jäigemapoolsemas asendis. |
05.10.2008 at 08:51 |
|
Hry |
amortide testimine
B8 Sprint amortidega sama teema,wheelhop 2.käiguga nii kuival kui märjal rajal. Vedru on H&R Sport ehk siis küllaltki pehmeke,autoks on E30 ja puksid on originaalid.
http://www.mc2racing.com/tech/20061012a/index.html kirjutab,et kõige olulisem on vedav sild korralikult alla saada,et vältida pikisuunalist loperdamist kiirendamisel,mis siis väidetavalt tagab ühtlase nurga ja haakumise.
|
05.10.2008 at 11:25 |
|
Garfield |
amortide testimine
quote: AndresS1: Kas "wheelhop" tähendab alati otsas amorti või puksi või võib tuleneda ka sellest, et amort on antud teeolude jaoks liialt jäik?
Pigem pehme ütleks ma. Ja vedru on ka pehme. Tänavaautodel võib wheelhop'i väljaravimine suht keeruline ja vaevarikas olla ning lõppeda sellega, et sa enam ei tahagi väga tänaval sõita.
Tarmo & max. jäigaks keeratud KYB AGX
____________________________
Focus RS |
06.10.2008 at 08:24 |
|
HrHunt |
amortide testimine
Minu autol sõltub wheelhopi esinemine ok mitteesinemine otseselt rehvirõhust ja natuke vähem teeoludest. Tüübid kes väidavad et on täielikult välja ravinud, on pannud oluliselt jäigemad vedrud (osad ka armordid). Ühesõnaga - kui käib pinda on kõige odavam ja lihtsam mängida rehvirõhuga 0.5 ati piires, sportlikumal masinal võib aidata.
____________________________
|
06.10.2008 at 10:18 |
1 edit. Last edited 06.10.2008 at 10:20 by HrHunt
|