Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Audru video, kiritiseerimiseks :)No mul on umbes niisuke mõte, et alguses ajaks trajektoori enam vähem paika siis hakkaks alles vaatama kui kiiresti selle peal püsida õnnestub.
Keski väitis et ma keeran kurvidesse üldse liiga hilja sisse, kas see tundub korrektne väide?
Teine asi, kas on mõtet väikest 4 ratta drifti aretada ntx "uutes kurvides" või tegelt tuleb kiirem kui püsida pidamise piiril.
Audru video, kiritiseerimiseks :)enne S-i ning peale S-i kurvi tuleks minu meelest varem pidurdada ja ka varem sisse keerata ja rajast jääb tõesti magusam osa kasutamata, samas kui sa kiiresti ei sõida, siis ei ole seda otseselt vaja ju ka kasutada...pead tellise parema jala külge siduma, siis on raskem gaasi maha lasta
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Audru video, kiritiseerimiseks :)Ah jätke see kiiruse jutt ükskord, HrHunt on ju juba vihjanud, mis värk tal sellega on.
Trajektoori koha pealt lisaks seda, et minuarust:
* stardijärgse kurvi apex võiks olla kõvasti hilisem, ei poo kurvi lõpus nii kinni ja jõuab ehk ka äärekivini välja
* see on nüüd minu hetke personaalne eelistus, mis ei pruugi olla parim, aga tiigikurvis võiks sõita mööda vasakut rajaäärt nõks sügavamale sisse, et kurvist väljumiseks jääks rohkem rajalaiust ja saaks suurema kiirusega järgmisele sirgele välja. Muidugi see eelistus võib tuleneda ka madala võimsusega autost
* uute kurvide teises pooles liiga hiline apex, kui šikaani pole siis pole ka mingit põhjust sinna vasakule ronida, lase tal rajulikult laiaks joosta ja võidad mitu head kilomeetrit tunnis sirge läbimise kiirust.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:HrHunt:
Teine asi, kas on mõtet väikest 4 ratta drifti aretada ntx "uutes kurvides" või tegelt tuleb kiirem kui püsida pidamise piiril.
See drifti jutt unusta ära, "pidamise piir" on ikka see "koht" kus sõidetakse
Sõidust: kasuta rada ja kasuta difrilukku koos rajaga - kaugemalt sisse siis veoga läbi ja lase laiaks, mitte ära keera peale.
Jäta rool rahule, mis sa tast nii kõvasti hoiad? Pole roolivõimu või :P?
Turva: Välisüritustel on selline "lendava kaamera" kasutamine rangelt keelatud - kõik objektid peavad olema kinnitatud, selline käsikaameraga lollitamine ei ole üldiselt mõistlik.
Edit: matuka pool tonni kergema ja lukuta autoga on ikka trajektoore suht raske võrrelda...
Audru video, kiritiseerimiseks :)
Kuna laadimisrõhu lõdvik lasi läbi, siis täit laksu mootor ei saanud.
Raja seisukord oli selleks sessiooniks muutunud: tiigikurvis palju kruusa asfaldile kantud ja pidin enamuse ajast kaugemalt seda võtma ning vihma hakkas ka vaikselt tibutama.
Kuna kaamera oli ukse küljes, siis šikaani ei tihanud eriti julgelt sisenemisel läbida. Kõige lähemale sain 2sel ringil
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
08.07.2008 at 13:35
1 edit. Last edited 09.07.2008 at 10:17 by matukas
quote:que:Edit: matuka pool tonni kergema ja lukuta autoga on ikka trajektoore suht raske võrrelda...
Tonn kergem, kahtlen. Difrilukust tunnen praeguses võimsuse/rehvi koosluses puudust. Parandada annab rattakallete ja slikkidega Aga niipalju võin öelda, et olin siis 2 üritust alles Saugal ja trajektoor polnud veel ...
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
Audru video, kiritiseerimiseks :)Minu arvutuste kohaselt on 1520kg asja mass rajal (tühimass + 1 kärss + pool paaki penssu). Siit tegelt üks küsimus. Kas on mõtet varuratas välja rookida? Praegu ma veel nii hästi ei sõida et mingi vahe tuleks sisse aga põhimõtteliselt - ühest küljest kergem, samas lükkab kaalujaotust esitelje peale veelgi rohkem.