register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Film Grand Prix 1966  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Film Grand Prix 1966
Juhtusin eile telekast vaatama ja ei saanud enne magama kui lõpuni vaatasin, minusugusele "retrohoolikule" oli see väga huvitav. Selle aja kohta hea operaatoritöö ja uskumatult pikalt näidati ehedat võidusõitu omaaegsetel radadel - näiteks vanal (pikal) Spa rajal ja filmi lõpus Monzas (kallutatud kurvidega!). Ülikõvad "in-car" (no tegelikult pidi suur ja kobakas kinokaamera olema auto väliskülge kuidagi monteeritud) kaadris pikalt-pikalt mööda vanu ringradasid, vaadates seda kiirust, radade ebatasasust, vedrustuse käiku, olematut turvavarustust .... Spa raja ääres vahetult tee servas olid majad, tribüün oli sobivalt paigutatud väliskurvi parima vaate tagamiseks jne jne. Kui seda filmi õnnestuks näha kinos suurel laiekraanil.....

Paar huvitavat fakti filmi kohta:

During filming, Yves Montand spun out and subsequently was terrified to go fast again. The crew modified a racecar that was then towed behind a Ford GT40. This setup would reach speeds of 130 mph. Montand was more comfortable with this setup than with having to drive the car himself.

John Frankenheimer refused to film cars moving slowly, then speed the film up. He felt the average moviegoer would be able to notice the difference.

James Garner did all his own driving. During breaks in filming there were several mini races in which Garner either tied or bettered the professional drivers hired for filming.

The cars that were used in the film, supposedly Formula 1 cars, were in fact Formula 3 cars made up to look like Formula 1's. ( Kommentariks tuleb öelda, et heli võeti autodelt filmimisega sünkroonis niiet V12 häält seetõttu küll ei ole aga samas on heli in-car kaadrites väga reaalne, mingeid fake käiguvahetusi jms jura ei ole. Väga ehe fiiling.)

Grand Prix, 1966, rezissöör John Frankenheimer, osades James Garner, Eva Marie Saint, Yves Montand jpt. 3 Oscarit, 4 nominatsiooni
23.02.2007 at 10:10
MrCabDriver
Film Grand Prix 1966
Pole küll antud filmist aga ma arvan, et teemasse sõbivad väga hästi.


&


Enjoi :smokin
25.02.2007 at 20:09
I.V.B
Film Grand Prix 1966
Veidi veel surematut kihutamise-cinematograafiat:
C'était un rendez-vous


Tehtud varahommikuses Pariisis '76 aastal väikse eksperimentaalflickina. Ühed väidavad, et autoks oli Ferrari 275 GTB/4, roolis Jacky Ickx või Jaques Lafitte ning kiirus kohati kuni 240 kmh, teised jällegi, et autoks Mercedes 450 SEL 6.9 ning roolis selle "filmi" rezhissöör Claude Lelouch, kiirus kuni 140 kmh ja et hiljem Ferrari hääl monteeriti sinna peale lihtsalt..... Kuidagi liiga jäik ja kontrollitud tundub see liikumine taolise Mercedese jaoks, aga eks sa võta kinni. Kihutamise absoluutne klassika igatahes ja kasvõi selle hääle poolest tasub juba vaadata.

07.03.2007 at 23:32
Jesper
 
Film Grand Prix 1966
Variant nr 2 on õige. Kuskil netis oli prantsuskeelne dokfilm, kus Lelouch räägib täpselt ära mis ja kuidas.



Aga teemasse ka: Ari Vatanen tantsib mööda mäenõlva.
08.03.2007 at 01:25
MrCabDriver
Film Grand Prix 1966
Veel üks hea video Jackie Stewart'i komentaaridega Nürburgringilt.
17.03.2007 at 01:08
silver
Film Grand Prix 1966
quote:
MrCabDriver: Veel üks hea video Jackie Stewart'i komentaaridega Nürburgringilt.

Viimasel videol on hea kild 1:13
26.03.2007 at 15:09
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Film Grand Prix 1966  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.